Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö teidän miehet tällaisia katoamistemppuja?

Vierailija
12.08.2023 |

Mieheni on keikkaileva muusikko (harrastus) ja käy välillä baareissa esiintymässä. Oletan, että tähän sisältyy myös juhlimista. En käy mukana, koska mulla on töitä ja muutenkin yleensä tylsää siellä baarissa.

Esimerkiksi eilen illalla kun hän oli keikalla, juttelimme vielä kymmeneen asti whatsapissa, mutta sen jälkeen mies katosi. Ei vastausta mun viestiin, ei hyvänyön toivotuksista puhumattakaan. Tekeekö teidän miehet tällaista?

Kiitos

Kommentit (148)

Vierailija
101/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei nyt tiedetä, millä lailla tämä oli poikkeuksellista häneltä, ellet vähän avaa.

Toisaalta vaisto kertoo aika paljon, mitä ei sanoiksi pysty pukemaan. Miksi jäät miehen kanssa, jolle et ole niin tärkeä mitä hän on sinulle. Siitä ei seuraa mitään hyvää.

Ei sillä ole väliä, onko kyse juuri pettämisestä. Jumitat nyt liikaa siihen ajatukseen. Kyse on ettet koe että teidän suhteessa on huomiointia ja luottamusta. Ja syy lienee että hän ei vaan koe sitä ja sinua NIIN tärkeänä.

Vierailija
102/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan tee.Uskomaton ihan ajatuksenakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua ärsyttää, että aina kun mies ottaa alkoholia, hän katoaa. Hän aina vakuuttelee, että ei aio juoda tänä iltana, mutta sitten kuitenkin on vetänyt kunnolla. Hän käy keikoilla kuitenkin sen verran harvoin (ehkä max. 5 kertaa vuodessa) että minulla ei taida olla asiaan puuttumista?

Nyt ollaan kuitenkin mietitty yhteenmuuttoa ja jopa vauvaa. Mielestäni asian on muututtava ennen näitä.

Ap

Ei, ei m, ei! Mies on selvästi alkoholiongelmainen. Kokemuksesta tiedän, alkoholi vie aina 1. sijan miehen elämässä ja syitö juomiseen riittää: joulu, vappu, kissan kuolema, bändi keikan jölkeinen pakko juoda kun muutkin ym. Ja mikä pahinta, valehtelu, salailu, kertomatta jättäminen!

Älä muuta yhteen ja älä ainakaan lapsia tuon miehen kanssa hanki!! Siinä jäät yksin, totaalisesti.

Vierailija
104/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä naiselle pidä koko ajan kertoa missä itse on tai onko juhlimassa. Jotain rajaa nyt siihen kyttäilyyn, anna miehelle vapaus olla välillä kavereiden kanssa.

Vierailija
105/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, mies ei ole terve. Alkoholisti on sairas. Älä oikeasti jää tuohon suhteeseen, alko-ongelmaiset osaa manipuloinnin, satuilun, valehtelun, puhuvat kuin ruuneperi toisen ympäri, lupaavat, lupaavat ja niin, pettävät lupauksensa

.

Älä tuhlaa elämääsi turhiin lupauksiin ja alkoholiongelmaisen kehittymättömän miehen kanssa.

Vierailija
106/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aikuinen mies? Ei aikuinen ja henkisesti tasapainoinen katoile. Alko vie ja muut naiset?

Ei lupaa mitään hyvää. Etsi arvoisesi mies.

Vierailija
107/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole miestä, mutta tulinpahan vaan kommentoimaan, että nykyinen viestittelykulttuuri on tosi rasittavaa. Koskaan ei saisi olla rauhassa, kun viestiä tuutataan ja odotetaan sitten vastausta minuutin sisään.

Ihan sama miten tärkeä tai vähemmän tärkeä juttu on itsellä meneillään niin viestittelijät odottaa, että vastaan heidän ah niin tärkeään viestiinsä heti. Jos on tärkeää asiaa niin soita!

Itse ainakin priorisoin puolisoni "kaiken maailman" viestittelijöiden yläkastiin ja pyrin vastaamaan mahdollisuuksien mukaan

Vierailija
108/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä nyt koko ajan pidä olla viestiä lähettämässä missä on.

Vierailija
109/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei katoile kumppani mihinkään. Toisaalta ottaisi myös päähän kumppani joka whatsappilla yrittää valvoa minua ollessani ulkona.

Kyllä meillä luotto on sen verran hyvä, ettei mitään hyvänyönhöpinöitö ja kyselyitä kesken illan tarvita.

Ollaan me kyllä erilaisia. En itsekään roiku puhelimella koko ajan enkä vastaa viesteihin saman tien tai odota sitä muilta, mutta olisipa raskasta olla suhteessa ihmisen kanssa jolle yhteydenpito on "valvomista" ja hyvänyöntoivotus on "höpinää".

No vahvasti projisoin itseni tuohon tarinaan. Olemme olleet puolison kanssa piiiitkään yhdessä, perhe syö kaiken ajan jne.

Silloin harvoin kun jompikumpi pääsee vähän kodin ulkopuolelle pakoon ja tuulettumaan, niin ei tulisi mieleenikään tunkea viestivälineen kautta sinne omaan aikaan häiriköimään.

Vierailija
110/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee, ja luotto on niin kova ettei tarvitse viesteillä varmistella. Vaikka jättäisi vastaamatta viestiin niin kotiin tulee silti aina ja siten miten on sovittu. Kertaakaan ei ole tarvinnut seuraavana päivänä miettiä, miksei mies ei ole kotona.

Aikuinen ei jää keikalta omille teilleen ja jätä sinua yksin kotiin pohtimaan, onko jotain sattunut. Haluatko viettää elämäsi odottaen miestä takaisin ryyppyreissuilta? Olen nähnyt mitä se on, kun mies kömpii krapulassa vasta päivien päästä takaisin, eikä kerro missä oli. Lähtee teidän yhteisen arjen keskeltä baariin ilmoittamatta, mihin menee ja miten pitkään on poissa... Sellainen ei ole tasaveroinen, kypsä suhde vaan teinipojan kiukuttelua.

Vierailija
111/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä nyt koko ajan pidä olla viestiä lähettämässä missä on.

Jos toinen odottaa kotona, olettaen että vietätte päivän yhdessä vapaalla, niin totta kai pitää kertoa että onkin muualla. Jos menet baariin etkä päivienkään päästä tule takaisin, niin se huolettaa ketä tahansa!

Olen ollut tuollaisessa suhteessa, enää en sitä siedä.

Vierailija
112/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusikoksi aletaan vain jotta saa P I L L U A!

Vierailija
113/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko kertookin kaiken.

MIEHET !

Osalla miehillä on sisään rakennettu "kotioloista karkaamis vietti".

Siis osalla miehillä.

Ensin he ovat kotona vatun kiukkusia, sitten häivytään muka suuttuneena.

Ja.

Katoavat yön pimeyteen.

Näin teki myös mun mies.

Joka on nykyään ex-mieheni.

Parhaan ystäväni mies teki samoja häipymis rituaaleja muutamia kertoja,

kunnes ystäväni vaihdatti oveen lukon, miehen kolmannella katoamis-keikalla.

On perhekeskeisiäkin miehiä, iskä-miehiä, vaimonsa ykkösmiehiä, mutta heitä on yhä katoavan ( 🤣...kuten katoaa ukkokin)

pieni osa miehistä.

Sinkkuna paras.

Vierailija
114/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilpitön neuvo :

JÄTÄ SE !

Sikamaista käytöstä mieheltä.

Todella villisika tyyppi.

Ei tavat parana, eikä ukon käytös.

Miehesi pitää sinua oikeesti MITÄTTÖMÄNÄ.

ÄLÄ jää suhteeseen.

Ansaitsen paremman. Jopa sinkkuna olo on arvokkaampaa, kuin sylkykuppina oleminen.

Vierailija
115/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se mitään katoamista ole, jos ei roiku koko yötä Whatsapissa. 

Vierailija
116/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu hänen tapoihinsa eikä minunkaan.

Vierailija
117/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuhannen kerran: kyse on siitä, että mies ei vastannut mun viestiin illalla. Hän siis katosi. Ei edes käynyt whatsapissa koko yönä.

Ap

Kokeilitko tehdä poliisille katoamisilmoituksen? Mitä mieltä siellä oltiin tilanteesta? 

Vierailija
118/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kyllä hurjalta, että ap:n seurustelukumppani, jonka kanssa ap ei asu yhdessä, ei ole whatsappailemassa ap:n kanssa klo 22-10.06 niin ap kutsuu tätä "katoamiseksi". Oikeastiko pitää olla koko ajan tavoitettavissa? Totta kai ap:lla on oikeus tuntea niin kuin tuntee, mutta kannattaa käydä hoitamassa oma pääkoppa kuntoon ennen kuin alkaa kenenkään kanssa suhteeseen.

Vierailija
119/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole miestä, mutta tulinpahan vaan kommentoimaan, että nykyinen viestittelykulttuuri on tosi rasittavaa. Koskaan ei saisi olla rauhassa, kun viestiä tuutataan ja odotetaan sitten vastausta minuutin sisään.

Ihan sama miten tärkeä tai vähemmän tärkeä juttu on itsellä meneillään niin viestittelijät odottaa, että vastaan heidän ah niin tärkeään viestiinsä heti. Jos on tärkeää asiaa niin soita!

Itse ainakin priorisoin puolisoni "kaiken maailman" viestittelijöiden yläkastiin ja pyrin vastaamaan mahdollisuuksien mukaan

Oikein hyvä ja puoliso pitää ollakin prioriteettilistan eka. Tässä ketjussa puhumme kuitenkin seurusteluvaiheessa olevasta parista, jotka eivät asu yhdessä.

Vierailija
120/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun nyt pitäis tehdä? Mies lähti entisten pelikavereidensa kanssa savusaunomaan ja bisselle, ollut nyt jo yli tunnin "kateissa" - siis näköetäisyyden ulkopuolella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän