Tekeekö teidän miehet tällaisia katoamistemppuja?
Mieheni on keikkaileva muusikko (harrastus) ja käy välillä baareissa esiintymässä. Oletan, että tähän sisältyy myös juhlimista. En käy mukana, koska mulla on töitä ja muutenkin yleensä tylsää siellä baarissa.
Esimerkiksi eilen illalla kun hän oli keikalla, juttelimme vielä kymmeneen asti whatsapissa, mutta sen jälkeen mies katosi. Ei vastausta mun viestiin, ei hyvänyön toivotuksista puhumattakaan. Tekeekö teidän miehet tällaista?
Kiitos
Kommentit (148)
Mun mielestä tuo kuulostaa sai raalta mustasukkaisuudelta.
En itse katoa eikä katoa mieskään. Sen sijaan kumpikaan meistä ei kyttää puhelintaan 24/7 eikä varsinkaan myöhään yöllä tai jos on ystävien kanssa viettämässä aikaa. Silloin puhelin on usein laukussa tai takin taskussa naulakossa ja puheensorinan yms yli ei niitä ääniä kuule.
Tervetuloa elämään.
Vai että katoaa?!😂😂😂
lähettääkö mieskin sinulle jatkuvasti kontrolliviestejä, kun itse olet töissä?
Kyllä, hän menee työvuoronsa jälkeen nukkumaan ja herää lähempänä puoltapäivää.
Kerran on "kadonnut". Oli metsässä ja saanut puhelimensa pin-koodin lukkoon. Näki viestien alut lukitusmäytöllä muttei voinut vastata. Yön nukuttuani ja aamupäivän ihmeteltyäni ja vähän huolestuttuani yritin soittaa ja siihen vastasi. Sain sitten toimitttua puk-koodit hänelle sinne metikköön.
Tunnen lähipiirissäni miehen, joka teki katoamistemppuja. Hän katosi, kun vieraili naisten luona vaimon ollessa pienten lasten kanssa kotona. En tiedä, saiko vaimo tietää, koska anoppi oli mukana juonessa ja peitteli poikansa jälkiä. Aika pian heille tuli ero.
Vierailija kirjoitti:
njaa.. Ei ole kokemusta keikkailevasta miehestä. En välttämättä häiritsisi häntä viesteilläni, jos on keikalla. Mutta valistaisin kyllä kotona siitä, että mikäli pettää niin minähän en mitään tauteja sitten vastaanota. Että jos ikinä sortuu sellaiseen niin pitää huolen ettei minulle tule mitään hyppykuppaa. plus suhde on sitten siinä.
Toiveajattelua ,että kertoisi..
sivu
No en mä itse jaksa olla kokoajan puhelimen ääressä, jos olen ystävien kanssa ulkona. Silloin keskityn niihin ystäviin. Mieheni toki tietää, että milloin aion tulla kotiin ja jos se viivästyy, ilmoitan.
Eikö miehesi sitten ole tullut vielä kotiin vai miksi tuo on mielestäsi katoamistemppu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
njaa.. Ei ole kokemusta keikkailevasta miehestä. En välttämättä häiritsisi häntä viesteilläni, jos on keikalla. Mutta valistaisin kyllä kotona siitä, että mikäli pettää niin minähän en mitään tauteja sitten vastaanota. Että jos ikinä sortuu sellaiseen niin pitää huolen ettei minulle tule mitään hyppykuppaa. plus suhde on sitten siinä.
Toiveajattelua ,että kertoisi..
sivu
Mutta ainakin tietää tekevänsä väärin, jos ottaa riskin tartuttaa jonkun taudin.
Huisii :D kirjoitti:
Mun mielestä tuo kuulostaa sai raalta mustasukkaisuudelta.
En itse katoa eikä katoa mieskään. Sen sijaan kumpikaan meistä ei kyttää puhelintaan 24/7 eikä varsinkaan myöhään yöllä tai jos on ystävien kanssa viettämässä aikaa. Silloin puhelin on usein laukussa tai takin taskussa naulakossa ja puheensorinan yms yli ei niitä ääniä kuule.
Tervetuloa elämään.
Vai että katoaa?!😂😂😂
Niin, sehän onkin tosi harvinaista ,että petetään.🤣🤣🤣
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Lol, otatte muusikkomiehen joka katoilee iltaisin ja sitten vielä mietitte että mitä se mahtaa yön puuhata niiden bändärityttöjen kanssa?
Miksi ihmeessä kukaan edes ryhtyy joksikin keikkailevaksi muusikoksi? Ei nyt ainakaan rahan takia. Ei ole kyllä kaikkia naisia älyllä pilattu.
Ei sellaista esiintyvää bändiä olekaan, millä ei olisi bändäreitä ja miehen taso ja tietenkin nousevat heti, jos hänellä on musiikillisia taipumuksia ja esiintyy. On tietenkin miehestä itsestään kiinni, käyttääkö tilaisuuksia hyväkseen.
Ja onko teidän mielestä katoamista, jos ei vastaa enää viestiin? Eikä toivota edes hyvää yötä.. eikä näemmä huomeniakaan.
Ap
Mulla on harvakseltaan keikkaileva harrastelijamuusikko mies. Bänditouhuja takana kohta 30 vuotta. Yleensä hän lähtee keikkapaikkakunnalle tai jotain toista bändin jäsentä hakemaan jo iltapäivällä. Hän soittaa meille kotiin ennen tai jälkeen soundcheckin, kun ovat porukalla syömässä. Saatan laittaa hyvänyön pusu -toivotuksen kun menen itse nukkumaan.
Hän tykkää ajaa kotiin yöksi, sillä keikkapalkat on pieniä eikä kata hotelliöitä. Petaan hänelle sohvalle nukkumapaikan, jottei herätä minua ja lapsia kun tulee joskus aamuyöllä.
Vierailija kirjoitti:
Ja onko teidän mielestä katoamista, jos ei vastaa enää viestiin? Eikä toivota edes hyvää yötä.. eikä näemmä huomeniakaan.
Ap
Ei ole katoamista, mutta ei ole rakastunut sinuun. Jos olisi olisit mielessä nukkumaan mennessä ja herätessä.
Minulla ei ole miestä, mutta tulinpahan vaan kommentoimaan, että nykyinen viestittelykulttuuri on tosi rasittavaa. Koskaan ei saisi olla rauhassa, kun viestiä tuutataan ja odotetaan sitten vastausta minuutin sisään.
Ihan sama miten tärkeä tai vähemmän tärkeä juttu on itsellä meneillään niin viestittelijät odottaa, että vastaan heidän ah niin tärkeään viestiinsä heti. Jos on tärkeää asiaa niin soita!
Eniten mua ärsyttää, että aina kun mies ottaa alkoholia, hän katoaa. Hän aina vakuuttelee, että ei aio juoda tänä iltana, mutta sitten kuitenkin on vetänyt kunnolla. Hän käy keikoilla kuitenkin sen verran harvoin (ehkä max. 5 kertaa vuodessa) että minulla ei taida olla asiaan puuttumista?
Nyt ollaan kuitenkin mietitty yhteenmuuttoa ja jopa vauvaa. Mielestäni asian on muututtava ennen näitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eniten mua ärsyttää, että aina kun mies ottaa alkoholia, hän katoaa. Hän aina vakuuttelee, että ei aio juoda tänä iltana, mutta sitten kuitenkin on vetänyt kunnolla. Hän käy keikoilla kuitenkin sen verran harvoin (ehkä max. 5 kertaa vuodessa) että minulla ei taida olla asiaan puuttumista?
Nyt ollaan kuitenkin mietitty yhteenmuuttoa ja jopa vauvaa. Mielestäni asian on muututtava ennen näitä.
Ap
Onkohan teillä vähän erilaiset intressit elämän suhteen?
Ei sun tarvi olla mitenkään "ahdistava". Sanot ystävällisesti, että olen nyt oppinut tässä parisuhteen edetessä että sulla on ilmeisesti suurempi vapauden tarve, ja mulla yhdessä olemisen. Meillä on niin eri päämäärät ja arvot elämässä, että väistämättä ollaan jo nyt menossa aivan eri suuntiin
"Jaa sä haluat sellaista tylsää tavallista kaksi lasta ja kultainen noutaja elämää?"
Joo niin mä itse asiassa haluan, ja näen että sä haluat muuta. Eli toivotan sulle vaan kaikkea hyvää ja on tässä kohtaa parempi ettei nähdä enempää.
Ja kun hän sitten taas soittaa aamuyöstä, niin laita että "on parempi ettet enää soittele mulle" ja blokkaat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi sen miehen kanssa pitää olla jatkuvasti yhteydessä? Ymmärrätkö, että kyseessä on erillinen ihminen.
Mulla on seurustelusuhteita kaatunut jatkuvan viestittelyvaatimusten takia. Oli tilanne mikä hyvänsä niin aina olisi pitänyt viestitellä hyvät huomenet, yöt, mitä teet, mitä kuuluu, miten menee, pusipusi.
En vaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Asiat muuttuu aina vain huonompaan suuntaan. Jos teet vauvan tuohon, niin mieti asia siltä kannalta vihdytkö yksinhuoltajana.
No ei voi luottaa, ellei elä kuin munkkiluostarissa. Eikä kannata olla muusikon kanssa joka bilettää ja juhlii. Vai nukkuuko joskus. Aika sosiaalinen ala. Juo alkoholia?