Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<>Kultainen 60-Luku ja Joulun odotus VKO:51<>

18.12.2006 |

Hyvää ja ihanaa alkanutta Joulun tuoksuista viikkoa ! Saa nähdä saammeko oikean Joulun lumen kera, mutta jos emme niin iloitkaamme silti ' Joulun sanomasta' ja tulevista 60-lukulaisten vauvoista ja toivottakaamme tervetulleeksi kaikki uudet vielä toiveissa olevat pienokaiset. Kaikille kiitos palstakaveruudesta !!! t. emmi

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin ollut hieman pimennossa tämän alkuviikon kiitos miehen joka oli jotain söhlännyt koneella ja sitten työn joka aika lailla imi mehut tästä mammassta.

Niin kolme päivää kävin työntekoa kokeilemassa ja tuntui että retkahdan ihan täysin. Kolmen päivän jälkeen viime yö olikun sitten yhtä supistelua ja muutenkin epämukavuutta mahan seudussa. Maanantainna kävin neuvolassa vauvalla kaikki hyvin ja minunkin sokrut, hempparit ja paineet hyviä. Sovittiin terkan kanssa että kokeilen työntekoa ja keskiviikkona sitten lääkäriin jos en ole elämäni kunnossa töitä tehdessä. No eilen kävin sitten neuvolalääkärillä ja sain rairaslomaa äitiyslomaan saakka. Kyllä täytyy sanoa että helpotti, koin niin raskaana tuon työn. Nyt vaan kevyttä tekemistä kotona ja lepäilyä. Kaksi kuukautta enään laskettuun aikaan:)

Joulua en ole kyllä jaksanut paljon laitella vielä. Pakolliset lahjat olen hankkinut ja miehelle on delekoitu mattojen puistelu ja muut raskaimmat jutut. Tässä näitä minun kuulumisia.

Paljon olittekin kirjoitelleet joten en kaikkea muista. Emmille kuitenkin tuosta mahan koosta ja tylystä työkaverista. Minulle sanoivat myös töissä että ei sinun maha nyt niin iso vielä ole ja viikkoja on nyt 31+2. Tosin sanoivat ihan myönteisessä mielessä. Ei se aina lapsen terveys mahan koosta riipu en ole koskaan kuullutkaan että siitä voisi jotain tämän suuntaista päätellä kun olet vielä ultrissa ja tutkimuksissa käynyt ja kaikki ok niin unohda koko työkaverin kommentti.

Varovaisesti taidan lähteä tästä kokeilemaan mitenkä onnistuu pölyn pyyhintä jos vaikka jouluksi hieman puhtaampaa tänne meille.

Ai niin ne ruoka ja juomajutut on tapetilla näin joulun alla:) Minä en tosin ajatellut alkoholia ottaa mutta joitakin näitä ruokaaine juttuja ajattelin rikkoa. Eli lohta söin eilen yhden suupalan ja silliä myöskin kun töissä tarjottiin jouluruoka. No hieman olivat sormet yöllä turvoksissa, eiköhän tämä tästä:)

Jos en tässä enää kerkiä langoille ennen joulua niin kaikille kultaisille oikein mukavaa ja rauhallista joulua. Jospa otetaan ihan rennosti kaikki ja nautitaan joulusta, ne jotka jännää joulun seutuun peukkuja kuitenkin se on sellainen juttu ettei ihan rennosti varmaan voi ottaa:)

Iloista Joulua!

T.Teti 31+2

Vierailija
62/81 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen jäi meikäläiseltä ihan väliin, kun oli (olevinaan) niin paljon kaikkee puuhaa. Jouluhommat on ihan mallillaan, joten eipä tässä ressiä ole :)

Emmillä on ollut tosi kurja kommentaattori, mutta onneksi olet jättänyt hänen mielipiteensä omaan arvoonsa. Ei kannata vaivata päätään. Lohipastasi kuulosti niin herkulliselta, että kuola alkoi valua suupielistä ;)

Toivottavasti vm voit jo paremmin, ja että ontelot ovat reilassa. Mä olen sulle ja Pietulle vähän kateellinen, kun mä vaan jouduin torttukahveileen täällä kotona ja vieläpä yksin :( Muuten nautin kotona olosta, mutta noita aikuiskontakteja on ikävä ja sitä peen jauhamista kaffitauoilla (noh täällähän mun jutut onkin niin asiallisia että....)

Mukavaa oli lukea Senniinan, Mirjaliin, Valdevinan, Sonjaemman ja Tetin odotuskuulumisia :))) (Vau Teti kun olet jo noin isoilla viikkonumeroilla!!!)

Ja täti torvelo oli sitten löytänyt tiensä Isotikrulle ja Trattikselle... PÖH. Jos me syötettäis se vaikka poroille, niin ei tulis vähään aikaan ;)

Pietulla koittaa kohta jännät ajat! Voi se massun nippailu kertoa muustakin kuin tuon edellämainitun hurjaruutin tulosta. Pidän sulle peukkuja bd bd bd bd

Kyllä tälle tätsylle jotain on tehtävä, se on ihan seonnut... työskentelee varmaan urakkapalkalla. Saapui siis sunnuntaina (lauantaina jo kolkutteli varovasti), keskiviikkona oli jo ihan poissa kunnes tuli takaisin eikä meinaa lähtee ollenkaan pois. Mä en tajua tämmöstä päivätolkulla tiputtelemista.. HÖH. Aattona ajattelin tikuttaa ekan kerran. Ankkis kertoi oviksensa olevan hukassa (täti sinne hukkaan saisi mennä); oletko ankkis tikutellut ovista vai bongailetko " omia merkkejä" ?

Nytpä taidan mennä vetäiseen ne kotiäidin torttukahvit :)

Huomisiin!!

ANI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aamupäivällä kaupungilla ja kyllä otti koville. Hiien kuuma tuli joka kaupassa ja väkeä oli vaikka kuinka. Onneksi älysin ottaa vesipullon mukaan tai oisin varmaan pyörtynyt sinne. Nyt taitaa kaikki lahjat olla jo ostettuina ja huomenna vielä ruokakauppaan, sit aletaan laskeutua joulunviettoon oikein tosissaan.

Laitoin äidilleni tänä aamuna tekstiviestin vauva-asiasta. Hänen vastauksensa: " Tätä minä olen pelännyt. Muuta en osaa sanoa." Että hyvät joulut vaan.

Sori lyhyt viesti, otti niin koville tuo kaupunkireissu. Paskan akka kun oli niin monelle tiensä löytänyt. Uusi vuosi uudet kujeet! Muistattehan edulliset ovistikut, jotka odottavat uutta kotiapöytälaatikossani.. senniina@netti.fi

Vierailija
64/81 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tortuteltu niin, että korvista pursuu...

Ani: Kiitos, kyllä tää olo pikkaisen helpottaa. Aamulla oli kamala olo, mutta nyt jo mielikin kirkkaampi.

Senniina: Voi miten ikävä vastaus äidiltäsi... Mutta kunhan tottuu ajatukseen... toivotaan ainakin.

Vielä en intoudu antamaan uutta kotia sun tikuillesi, mutta jos/kun täti pyyhältää vuodenvaihteessa, niin katsellaan sitten.

Puoli tuntia enää töitä... se varmaan menee täällä pyöriessä...

vm69

Vierailija
65/81 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut äitisi kommentista, mutta varmasti itse osasit asennoitua :( Silti, ei äiti saisi olla tuollainen, ellei ole oikeasti päässä vikaa.

Samoin Emmille pahoittelut besserwisseristä. Meitä on niin moneen junaan ja joku jää aina vielä asemallekin.......

Kahvilla tässä, päivän postia odotellen..... Jotenkin väsy olo ja kommentoinnista ei tule mitään. " Train of thought still boarding at the station...." ;)

Vierailija
66/81 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt ehtisin napytteleen...

Oon leikkiny sisustussuunnittelijaa koko aamun ja vasanny keittion nurkkaukseen uusia paallysteita ja joululiinoja ripotellu sinne sun tanne (myos seinille). Viela olis hiukan keittiohommia ja oman huoneeni jarjestely ja eikohan se tasta! Joululaulujakin oon koko aamun joilannu; netti aukeni vasta nyt iltapaivalla, joten ' paussiaikaa' ei oo ollu!

Senniinalle halaukset aidin tokaisusta! se on kuule kova pala kun ' meidan tytto' ottaa ja ihastuu ulkomaalaiseen!!! Kun kylla ne muut.. ja kuulet monia kommentteja viela mutiaisista jne mutta lataa toisesta sisaan ja toisesta korvasta ulos! Kaiken oon aikanaan kokenu, mutta nyt ovat kylla ylimpia ystavyksia mun vanhemmat ja mies! Jopa siina maarin etta jokunen vuosi takaperin viela valittelivat etta ma en oo ' kunnolla' mieheen nahden.. siis eivat olleet edes ' mun puolta' enaa, heh, aikaa se kylla vie! Ja tyotunteja! Eli pitaa vaan kayda kylassa, ja ootahan kun vauveli tulee; kylla se rakkaksi tulee ajan kanssa, vaikka esikoinen aina on sen ' esikoisen' asemassa...

" we wish you a merry christmas...and a happy new year "

Mutta nyt kun aloin paasata tuota askeista unohdin kaiken muun ja jouluradiosta tulee Sylvian joululaulu!

... -levinia kp 12 -

Vierailija
67/81 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myötätunnosta! Olin tosiaan tuohon äitini reaktioon varautunut, mutta kyllä tässä on kyyneleet silti virranneet aika vuolaasti tänään. En usko kuitenkaan, että äitini tulee lapselle olemaan häijy. Jos hän nyt edes tulee vauvaa katsomaan, kun joutuisi tämän vääräuskoisen mutiaisisänkin kohtaamaan..Aika paljon ottaa aivoon myös se, että esikoispoikani tulee nykyisen mieheni kanssa aivan älyttömän hyvin juttuun eikä hän voi ymmärtää, miksi äitini ei halua miestäni nähdä. Lapsi ei tällaisia asioita ymmärrä ja minun mielestäni äitini saisi itse selittää pojalle, missä mättää. Minä kun en tiedä, mitä kertoisin. Voin myös kuvitella, miten riemuissaan tuleva isoveli on vauvasta enkä halua, että äitini tulee ennakkoluuloineen lapsen riemua torpedoimaan. Voi että vituttaa.

Vierailija
68/81 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniina: voin hyvin kuvitella miltä sinusta tuntuu. Minä en uskalla äidille kertoa raskaudestani vielä pitkään aikaan, koska pelkään aika lailla hänen vastaustaan. Saattaa olla jopa etten kerro ennen äitienpäivää. Silloin viimeistään on nimittäin pakko mennä käymään äidin luona.

Siivouspäivä. Kun nyt sais tuon isännän tuolta sängyn pohjalta ylös tekemään kaverina. Minä en pysty yksinään kovin paljon tekemään, kun polvikipujen takia on levähdettävä niin usein. Jo koko huushollin imurointi yhteen menoon tahtoo olla vaikeaa. Mutta eiköhän tässä vähitellen päivän aikana saada jotain aikaankin.

Raskausoireet on pysyneet minulla vähäisinä. Rinnat on edelleen aristavat ja kyllä käypi kipeästi kun koirat hyppäävät päälle sängyssä tai vaikka sohvalla istuessa hyppäävät vasten. Kuitenkin nuo mun koiruudet on ihan pikkuisia sylikoiria. Mietityttää muuten tosi paljon, että mitenkähän ne reagoivat sitten kun vauveli on talossa. Ovat varmaan tosi mustasukkaisia minun päältäni. Eihän sitä sitten niin paljoa enää pysty pitämään koiria sylissä kun vauveli on. Voin ihan kuvitella, miten tuo pienempi koira varsinkin istuu lattialla, tuijottaa minua syyttävästi ja kääntää sitten selkänsä ja marssii muualle. Entäs sitten kun pikkuinen alkaa liikkua? No, onneksi nuo pääsevät pakoon sohvan alle liialllista retuuttelua.

Tänään tulee sitten jouluvieraat ja saattaapi olla, että tämä vauvasivujen lukeminen ja kirjoittelu jääpi vähäksi aikaa. Mutta ompahan sitten paljon lukemista kun pääsen taas kattelemaan.

Hyvää joulua kaikille kultaisille!

Mirjalii rv 7+0

Vierailija
69/81 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutama kommentti:

Senniina: Tämä oli äitisi ensi reaktio, mikä aivan varmasti tulee muuttumaan lapsen syntymän myötä, mutta toivottavasti jo aiemmin ! Älä suotta itke vaikka pahalta tuntuisikin, ihminen monesti päästelee suustaan kaikenlaista, ilman sen suurempaa merkitystä. Anna äidillesi aikaa tottua ajatukseen vauvasta, ja lähetä vaikkapa kiitos viesti hänen mieltä ylentävästä joulutervehdyksestään !!! Meillä ei ole koskaan ollut ongelman ongelmaa, ja siksi en osaa ymmärtää äitisi reaktiota, mutta tiedän, että ulkomaalaisen puolison valinta saattaa edelleen olla shokki suomalaisessa perhepirissä, kun välillä tuntuu, että vaikkapa naapuripitäjän poika/tyttö ei ole tarpeeksi hyvä. Meillä äiti ja isä suorastaan ' jumaloivat' miestäni ja hän on kaikessa hyvä ja parempi kuin esim. minä, eli ei sekään ihan normaalia taida olla. Ehkä vain koittavat tuolla tavoin viestittää, että me pidämme sinusta yhtä paljon kuin omistammekin.

Teti: Sinulla noita viikkoja on toooosi paljon-pian saat alkaa jänäämään :-)) Ja sairaalakassinkin pakkaukseen pääset piakkoin. Ajatella, että meistä tulee äitejä :-)) Onkos sinulla yhtään ' poika' tai ' tyttö' fiiliksiä ? Muuten tuohon vatsan kokoon varmaan vaikuttaa sekin, että kohtu on taaksepäin kallistunut ..

Piinailijoille hyvää piinaa ..

Trattikselle oli tullut täti ja olikos se anille myös. Kurjaa.. Koittakaa heittää se punahilkka seuraavaksi vaikkapa honoluluun ..

No tänään on viimoinen työilta ja sitten 4 vapaata-yes- Milloinkohan mä raaskin jäädä mammalomalle .. Vyötärön ymärys mahtavat 94cm, kun kuukausi sitten oli 88cm, joten kyllä se tyttö siellä kasvaa tai ainakin pötsi kasvaa. Musta tuntuu ihan siltä kuin oisin rakastunut :-)) mutta onneksi tuohon omaan mieheeni-tänään tuli sellainen ihana tunne kun vain istuttiin vierekkäin ja juteltiin kaikkea .. Ei edes tarvitse aina pelata, kun muutenkin voi hellitellä .. Mies kyllä olisi halunnut pelatakin, mutta itseä ei oikein hotsita, kun on raskas ilta tiedossa.

Mua närästää ja närästää .. Vauva pomppi masussa aamuyöstä klo 4 aina kello 10 .. Teki sellaisia pienenpieniä potkuja, ja kyllä ne tuntuivat tuolla alhalla, joten ei ainakaan vielä ole raivotarjonnassa, ja arvatkaapa pelottaako jos ei vaikka käännykään :-//

No kaikille herkullista Joulua .. Palataan asiaan ensiviikolla, ja toivottavasti silloin olisi tulossa mukavia uutisia Vm:lle ja Pietulle bdbdbdbdbdb .. Ja jos unohdin mainita jonkun piinailijan niin olen pahoillani, mutta kaikille tietysti onnea piinaan ja plussaa ruutuun !!!!

t. emmi rv-26+5

Vierailija
70/81 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ani, mulla on aina tosi selkeä toispuoleinen alavatsakipu oviksen aikaan ja muitakin (ilma)vaivoja mutta nyt tässä kierrossa ei mitään ja tikussakin tosi haalea haamu kp11, jolloin on yleensä ollut tummin viiva. Mutta yllättäen tänään kp14 sainkin tikkuun jo heti suhteellisen tumman viivan eli ehkäpä peli ei ole vielä menetetty ja täytyy pitää heti tänään peli-iltamat vai onko ne sitten torttukahvit. Kylläpä muuten fiilis koheni kummasti, on ollut tosi masentunut olo tämän viikon ja sitten yksi pieni viiva pelastaa tilanteen.

En nyt muista kuka se mietiskeli että terolutit estäisivät raskauden mutta, jos raskautta yritetään niin niitä syödään vasta ovulaation jälkeen tukemaan kehon omaa keltarauhashormonituotantoa. Keltarauhashormoni tekee kohdun limakalvosta otollisen munasolulle kiinnittyä. Mä sain teroja lääkäriltä, koska viimeisin kierto oli vain 23 päivää ja ovulaatiosta pitäisi mennä n. 13 päivää ennen kuin kuukautiset alkaa, koska munasolu ei ehdi muuten kiinnittyä. Tarpeeksi korkean keltarauhashormonimäärän pitäisi myös siis estää se, ettei kuukautiset ala liian aikaisin.

Nyt kahvia ja pullaa ja sitten kotia kohti. Onkohan siellä jo kuusi...

Vierailija
71/81 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut trattikselle,anille ja isotikrulle. Vieävä kun se muija kiusaa meidän porukkaa. Ei muuta kuin uutta pesään!

Mukavaa että odottajien voinnit ovat hyviä. Senniinan kohtelu sapettaa mutta niin kuin muutkin,itse uskon että tuleva lapsi sulattaa jään äitisi sydämestä.

Pikkasen on kiire työpaikan viimeisille tortuille, joten pikaseen kommentoin omaa napaa;rintojen puristelu on alkanut,eläköön! Tosin ei mitään muutosta normaaliin. Alamahaa nippaa/jomottaa keskeltä ajottain. Tietysti sitä elättelee taivaita hipovia toiveita mutta minulla on niitä nipistelyjä ollut muissakin kierroissa. En osaa sanoa poikkeaako ne jollain tavoin. Tosin päivätkin on vasta 22/29 joten piinaviikko vasta alkaa. Kuinkas vm,onko sinulla oireita ilmaantunut? Minulla ei siis muuta kuin tuo mahannippau ja aavistuksen tukkoinen nenä,flunssaa ei kuintenkaan ole,onneksi.

Joulu alkaa olla jo ovella ja kaikki lähes valmista. Joulu ollaan kotona ja tiistaina lähdetään mökkeilemään savon sydämeen. Uudeksi vuodeksi kotiin ja jännäämään tuleeko täti vai ei. Jos saisi sen matkalla piilotettua niin ettei löydä....

Yritän palata vielä ennen joulua, mutta joita en enää tavoita niin OIKEIN RAUHALLISTA JOULUA JA HEDELMÄLLISTÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE JA UUSILLE ÄIDEILLE VAUVANTUOKSUISIA PÄIVIÄ!

Mennyt vuosi on ollut elämäni raskain mutta ihanaa että olette olemassa.

-pietu-

Vierailija
72/81 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja terveisiä ruokaostoksilta. Oli pari muutakin ihmistä päättänyt tehdä ruokaostokset tänään..

En usko äitini kovin pikaiseen " sulamiseen" , mutta ehkä joskus sitten. Hänen kylmyyttään on ulkopuolisten aivan mahdoton ymmärtää.

Mieheni pärjää kyllä hyvin ilman anoppiaan, mutta vauvalle toivoisin isovanhempia, kun itselläni ei heitä varhaisten kuolemien takia ollut. Miehen vanhemmat ehkä sulavat nopeammin, mutta he ovat niin kaukana. Ryöppy on tiedossa niskaan sieltäkin..Mulle olisi niin tärkeää, että lapsi olisi tasa-arvoinen muitten lastenlasten kanssa ja saisi pitää yhteyttä kaikkiin isovanhempiinsa.

Vatsan koosta..Vaikuttaa todellakin kohdun asento. Mulla se on eteenpäin kallellaan ja komiat on mitatkin..navan kohdalta 105cm!?! Lähtömittaa en tullut ottaneeksi, mutta kyllähän se on kasvanut, kun normihousut eivät enää mene kiinni. Mulla on painoindeksi normaalin rajoissa, painoa oli alusta tullut 1 kg lisää. Hoikimmalta kohdalta vyötäröstä mittaa on 84. Sf-mittaahan ei ole vielä edes otettu ja seuraava neuvola on vasta 7.2.07.

Siivoilla pitäis, mutta nyt otan jotain hyvää ja lepään vähän.

Notkun täällä varman tänään jonkin verran, mutta joulunpyhiksi vaikenen.

Vierailija
73/81 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä vielä käyn kääntymässä :)

Eipä haittaa emmi, vaikka tädillä mua paiskasit :) Täällä se nimittäin vielä tiputtelee.... en tajua.. jo viidettä päivää. Vedän sen ens kerralla vessasta alas ;)

HIIOP ankkis.. nyt vaan mies joulupuuhasteluihin ja ovista hyödyntään ;) TÄRPPIONNEA :)

Voi Senniina äitisi kommenttia! Omaltani sain myös negatiivista palautetta, kun kerroin toisesta raskaudestani.. tyyliin; miten minä näin vanhoilla päivilläni vielä alan lapsia hankkimaan. Kahteen viikkoon ei puhunut mulle sanaakaan ja senkin jälkeen harvakseltaan. Mitä pidemmälle aikaa meni, sitä paremmin hän suhtautui. Nyt menee jo hyvin :)

Pietulle ja vm:lle toivon plussasäteitä!!! Tulkaahan kertomaan vuoden viimeisimmät plussauutiset :) Jos on muitakin piinailijoita vielä tämän vuoden puolella, niin peukutuksia kaikille bd bd bd bd

Minä aloitan nyt tämän jouluun valmistautumisen, ja aloitan sen lahjojen paketoimisella. Yritän pitää palstataukoa, mutta saas nähdä miten onnistun :) KÄyn ennen uutta vuotta lukemassa kuulumisianne ja kertomassa miten ovisbongaukseni etenee.

HYVÄÄ JA LÄMMINTÄ JOULUA KAIKILLE TEILLE KULTAISET NAISET :)

" Kuka tuntisi Joulun paremmin

kuin lapsi silmin hohtavin?

Hän on kynttilän liekki lämpöinen,

hän on säihky ja kimmel hankien.

On piippalakkeja silmissään

ja tähden hymy ja riemu jään."

Pitäkää huoli itsestänne ja läheisistänne :))

ANI

Vierailija
74/81 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä niin aktiivista väkeä, että en millään kaikkiea muista, mutta yritän edes vähän.

Ani, Isotikru ja trattis pahoittelut tädistä, toivottavasti se ei tulee enää ensi vuonna!

Vm, toivottavasti olet jo toipunut ja saadan Pietulta ja sulta pinoon uudenvuodenplussat, älkääkä runnoko tissejä ihan pilalle.

Senniina, pahoittelut äitisi viestistä, koita olla välittämättä liikoja, kun ilmeisesti hänen suhtautumistaan on vaikea saada muuttumaan. Luuletko, että hän olisi reagoinut samalla tavalla jos olisitte olleet kasvokkain? Nyt äidilläsi on kuitenkin aikaa sulatella ja miettiä asiaa ennen kuin vauva tulee ja uskon kuten muutkin, että vauva sulattaa isoäidin sydämen.

Vierailija
75/81 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivää miehen ja lasten kanssa vietetty, joten ei ole koneelle ennättänyt. Nyt vaan pikainen kurkistus tänne ja HYVÄN JOULUN TOIVOTUS ihan jokaiselle.

Kiitokset kaikille kun tsemppaatte uskomaan, että jospa...

Pietu kyseli oireista... ei niitä kamalasti ole (heh, kp19 ei voisikaan). Väsymys on kova, mut sen laittaisin flunssan piikkiin. Mahaa joskus nippaillut, mutta niin sitä varmaan nippailee aina. Nyt vaan niin tarkkana vahtaa jokaista pientäkin nipistystä. Mutta toivotaan, että molemmat voisimme vuoden vaihteessa kertoa täällä iloisia uutisia.

Ja siitä aukenisi plussaputki kaikille muillekin.

Joulunahan on ilmassa taikaa, jospa me kaikki saisimme osamme siitä.

Rakkain terveisin vm69

Vierailija
76/81 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku senniinan äidin kommenttia! Mutta mitäpä voi hänelle todeta että itsepähän kärvistelee pelkojensa kanssa, pääasia että tulevat vanhemmat on onnellisia! Toivotaan että ajan mittaan suhtautuminen muuttuu, viattomiahan ne lapset ovat.

Pahoittelut nille joita täti kiusaa näin jouluvalmisteluissa.

Vielä kökin töissä, mutta kohta lähden kotiin joulun viettoon.

Lahjat pakattu, kuusi koristeltu, huomenna viimeiset ruokaostokset. Menee tosin anoppilassa ruokaillessa aatto ja joulupäivänä rääppiäiset joten ei tarvitse itse kokkailuista huolehtia.

Toivotaan kaikille teille ihanille ihmisille oikein hyvää, lämpöistä ja romanttistakin joulua!

Vierailija
77/81 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin vielä kirjoittelemaan! Olkaahan kilttejä, niin pukki tulee keppi ojossa ja pussit täynnä;-)

Toivottavasti joulun taika tuo tästä " kierroksesta" monta plussaa!

Jyväskylä vaikenee joulun rauhaan.

Senniina 13+2 tuesta ja kaikesta kiittäen

Vierailija
78/81 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut punahelman uhreille, piinailijoille pinnaa ja odottajille onnellista odotusta. Paljon on näppis rallattanut taas juttua, ei kaikkea muista :(

Toivon teille kaikille yhdessä ja jokaiselle erikseen Oikein Hyvää Joulua ja Lämmintä Mieltä sekä Ilon ja Onnen Pipanoita. Olkoon joulunaika hyvä ja hellä meille kaikille. (sekä ne päivät joulun jälkeen, mutta puhutaan siitä seuraavan viikon pinossa ;) )

Vierailija
79/81 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkö se olin tässä taannoin, kun kehuskelin lomaviikollani ja elättelin toiveita, että kerkeän sitten täällä palstailla tavallista enemmän. Hahhaa. Montakos päivää tässä on vierähtänyt:)

No, on sentään koti siinä mallissa että koristeet on kohdallaan, kinkku uunissa, laatikot ja karjalanpaistit valmiina jne jne. Mutta nettiin en ole kerennyt...

Oma ).( on toiveikas. Isäntä on jaksanut jtp ottaa erän afrikantähteä, tänään on selvästi ovisoireita ja eilen illalla viimeksi pelailtiin. Tämä tahti on melko harvinaista eli sen suhteen voin olla tosi tyytyväinen ja herättää piinailuviikkoon tavallista suuremmat toiveet. Nyt siis 15/30. Ehkä se lisää intoa isäntään entisestään, kun lähipiirissä on vastasyntynyt syötävän suloinen kummityttö ja mies sanoi, että ihan hehkun kun tulen kyläreissulta ja olen saanut pidellä pientä sylissä ja nuuhkuttaa sitä ihanaa vauvantuoksua.

Kaikille toivotan oikein rauhallista ja ihanaa Joulunaikaa ja paljon onnistuneita peli-iltoja;)

-minea-

Vierailija
80/81 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille !

Oikein Hyvää ja Rauhallista Joulua !

Olkaahan kilttejä kyllä se pukki tulee...

En ole kirjoitellut tänne paljon, lukemassa käyn teidän muiden juttuja päivittäin. Oma napa: Piikittely alkaa seuraavista täti-vaivoista eli lyhyellä kaavalla ivf.

T:mami