Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<>Kultainen 60-Luku ja Joulun odotus VKO:51<>

18.12.2006 |

Hyvää ja ihanaa alkanutta Joulun tuoksuista viikkoa ! Saa nähdä saammeko oikean Joulun lumen kera, mutta jos emme niin iloitkaamme silti ' Joulun sanomasta' ja tulevista 60-lukulaisten vauvoista ja toivottakaamme tervetulleeksi kaikki uudet vielä toiveissa olevat pienokaiset. Kaikille kiitos palstakaveruudesta !!! t. emmi

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi sentään, kerran jo kirjoitin, mutta pikkuneiti kävi painaa jotain tässä näppiksellä ja kaikki katosi... Ai että harmittaa..

Pinkertonia ainakin halusin onnitella hyvistä ultrakuulumisisita.

Ja Minealle toivotella tärppionnea joulunaikaan. Jospa mukaan tulisi ripaus jouluntaikaa ja uusi vuosi alkaisi plussaamisella... Täällä tosiaan ensi viikko metsästetään oireita ja piinaillaan.

Pietu, päänsärky tarkoitti tätä kamalaa flunssaa joka nyt on. Yhden päivän vasta olen niistellyt ja jo on nenänalunen rikki. Mutta hei, joillainhan on ensimmäisiä raskausoireita juuri flunssan oireet. Niin, oireet on tietty eri kuin flunssa. No, mutta tässä vaiheessa kiertoa jaksaa vielä olla niin positiivinen. Ja pitääkin olla.

vm69

Vierailija
22/81 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikapikaa .. Karjalanpaistin otin juuri uunista ulos, ja nyt on ihana tuoksu huushollissa. Itselle tein muussia, ja miehelle keitetyt potut. Itse Karjalanpaistiin laitoin lihoja sekaisin-sikaa-nautaa ja lammasta nami nami .. Huomenna olen vapaalla, ja sitten onkin vuorossa siivousta, ostoksilla käyntiä, ja loput joulukoristeet esille.

Masu: Ihan ok ! Ihmettelen todella paljon, ettei eilenkään ollut milläskään rankan työillan jälkeen. Oonko joku ihmeellinen luonnon oikku, vai mistä johtuu sellainen juttu, että kaiksta eniten on vaivaa jos jonkinlaista, kun olen kotosalla, ja kun olen töissä ei kivuista tai kolotuksista ole tietoakaan. Eilen illalla oli masussa aikas hiljaista, mutta kun olin kotimatkalla niin johon alkoi hulabaloo :-))

Minealle onnea piinaan ja lippu pidetään korkealla kunnes toisin todistetaan !!!

Ja ensi viikolla sitten liputetaan Pietulle ja Vm:lle !!! Vm nyt oon hiukan utelias, mutta minkäs ikäistä taaperoa teiltä löytyy kotoa ja samoin Pietu ?

Pinkertonillakin keskiraskauden ultra takana, ja kaikki hyvin, HIENOA !

Senniina missä oikein piileksit ?

ankkis, et sitten kysynyt naapurilta, että mistä hää oli termarin ostanut ;-))

Teti mitenkäs te siellä .. Eikös siellä ole jo rv-30 menneet rikkipuhki ? Onko mielesi ollut parempi nyt tällä viikolla, entäs supistukset, onko niitä ollut ? Sinä sitten pääset pian ponnistamaan .. iikk ..

Kaikille muillekin terkkuja .. Ja Levinialle hyviä chätti tuokioita .. Joskus on ihana ottaa vapaata ja olla itsekäs.

Ihanaa joulun odotusta kaikille ! t. emmi rv-26+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmi: Tuli oikein päikkärit vedettyä ja kun luin sun viestisi tuli hirmuinen nälkä... Nam, kuulostipa hyvältä!!

Mun tytöt on 8 ja 7 (syntyivät vuoden välillä elokuussa 98 ja 99). Sit tää meidän vauva on toukokuussa täyttänyt 3. Siis aika isoja... Kaipaisi sitä vauvaa...

Mun pitäänyt mennä syömään. Ihme juttu vaikka nuha on, niin silti koko ajan vatsa huutaa..

Vierailija
24/81 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Joulunalusviikkoa myös täältä länsirannikolta :) Viime yönä on tullut viitisen senttiä lunta ja ai että kun on kaunista. Nyt pitää vain toivoa ettei sulaisi pois.

Valtavasti olette kahdessa päivässä saaneet tekstiä aikaiseksi :) En ole ehtinyt viime viikon loppupinoa lukemaan, vaan aloitin heti tästä, minkä Emmi TAAS nopsana tyttönä oli aloittanut :) (HYVÄ EMMI!!)

Jouluvalmisteluista sen verran, että nyt on kämppä putslaakissa. Eilen meni koko hela päivä siivoomisessa (siksi en ehtinyt edes konetta avata). Lahjat on yhtä lukuunottamatta ostettu, eli safkapuoli on enää hoitamatta. Aikas hyvään malliin olen omasta mielestäni saanut tämän Joulun valmistelut. :)

Emmi kyseli vauvan asennosta. Totean kuten muutkin, että potkuista sen huomaa. Ja sen huomaa myös kun vauva kääntyy. Se ei ole mikään potku, vaan kunnos muljaus.. ihan kuin kaikki sisuskalut vaihtaisivat paikkaa. :)

Vm ja Pietu taitavat molemmat flunssailla :( Kurjaa, kun jouluviikolle tuommoinen sattuu.. Mutta toivottavasti se tietäisi teillä molemmilla sitä, tärppi olisi käynyt. Ensi viikolla piinaillaan teidän kanssa!! JEE :)

Isotikru: pahoittelut negasta :( Mutta niin kauan kun tätiä ei näy, niin negat voi olla ihan omassa arvossaan.

Pinkertonilla oli mukavia ultrakuulumisia, onnea :)

Minealle pelionnea pukki ja muori peliin joulunpyhinä *vinks vinks*

Täti tule meikäläiselle sitten sunnuntaiaamuna. Perjantaina särki päätä niin maan perusteellisesti, että arvasinkin niin käyvän. Ja tulikin viitta hulmuten ja täydellä voimalla :( (ei tainnut tätsyn into vielä laantua Levinialta tullessa...). Nyt on kp 3 ja alkaa täti rauhoittua. Aion aloittaa oviksen tikutuksen jouluaattona (kp8), mutta saattaa olla että uutena vuotena meillä räiskyy muutkin kuin raketit :)))

Pysykäähän terveet terveinä, ja flunssan kourissa oleville pikaista paranemista.

CU later :))

ANI

Vierailija
25/81 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaatko etta aikas laheisia juttuja on meillakin; ite oon ' 69 ja mullakin on nuorimmaiset 2/99 ja 6/03 ! Ja tytttoja tietenkin, hih!

Vierailija
26/81 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi vie kun olette ehtisäistä porukkaa pinoutumaan,hyvä niin. Pinkertonille onnea hyvistä ultrakuulumisista ja anille taas pahoittelut siitä tyypistä joka tuottaa päänvaivaa. Mutta uutena vuotena katsellaan sitten kuinka raketit räjähtää....

Kuulosti kyllä hyvälle emmin ruuat,melkein tuoksun voi asti tänne saakka...

Vm,minullakin nenä tukossa ja pää on hiukka pökkelö. Tiedä nyt sitten puhkeaako ihan oikea flunssa. No pidetään sitä yhtenä oireena...

Nyt on mentävä torttukahveille mutta palataan paremmalla aikaa.

-pietu-

Vierailija
27/81 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselit tyttöjen ikäjakaumaa, meillä on -97 kesällä ja -99 keväällä syntyneet rinsessat eli ikäeroa n. 1v10kk. Tällähetkellä ovat kuin kaksoset kun nuorempi on saanut vanhemman kasvussa lähes kiinni ja kenkäkin on jo nuoremmalla isompi. Kaikki vaatteet ja kengät täytyy ostaa kaksin kappalein....

Nyt sinne kahville....

-pietu-

Vierailija
28/81 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos Ani paranemistoivotuksista. Harmi, että se akka tuli kylään, mutta onneksi se aina lähtee pois... Ja tosiaan paukutelkaa sitten vuodenvaihteessa täysillä, niin ei akkaa teidän nurkissa nähdä.

Levinia: Juu, olen jo aiemminkin ajatellut, että meillä on paljon yhteistä. Lisänä voisi olla vielä sellainen juttu, että mä mieluusti asustelisin jossain Välimeren maastossa... Mies kun on Savon sydämestä, ei juurikaan intoutuisi edes ajatuksesta. Itse olen nuorena asunut Mallorcalla ja kaukokaipuu on suuri, ajoittain. Mutta hyvä meillä täällä on, talvenkin kestää tässä välissä kun kevät ja kesä on niin ihania vuodenaikoja. Saadaankohan me lisää tyttöjä ensi vuonna??

Toivottavasti. Tai poikia, ihan sama, kunhan saadaan!!

Pietu: Ihan selvä oirehan tämä flunssa on!! Mulla on pikkaisen parempi olo kun sain äsken pienet tirsat vedettyä. Ja söin ja join kahvia. Kyllähän tuo joulu on ihana tuossa viikonloppuna, mutta jotenkin odottelen sitä ensi viikkoa. Miten mä olenkin antanut itseni rakennella tämmöisiä pilvilinnoja. Ja huomenna töissä joululounas. Saan hyvää seuraa... muistatko sun arvauksesi viime viikolla...? Ethän ajattele mitään " pahaa" . Se on vaan sellaista vanhan mieltä piristävää... Tulee niin hyvä mieli, kun huomaa, että mulla on kuitenkin tosi hieno elämä, ihana perhe ja mukavia kavereita. Ääh, kun menee taas vakavaksi..

Hyvää vointia sullekin!!!

vm69

Vierailija
29/81 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengissä=) On vaan niin hiljaista aamupäivisin täällä, ettei löydä itsekään muuta asiaa kirjoitella kuin huonoja vitsejä..Paljon olikin tunnin sisään kirjoituksia ilmestynyt, kivaa!

Jouluntuoksua täälläkin, kun otin just lanttulootat uunista ulos. Kävin jopa pienellä kävelyllä tänään, kun on niin kaunis ilma. Yhdet toppahousut eivät enää mahtuneet jalkaan, pitäisi ehkä liikkua enemmän. Huomenna tulee sanomista neuvolassa..

Aika monet ovat ahkeroineet -99, kun minunkin ainokaiseni on sinä vuonna syntynyt. Ehti siis syntyä 31.12.99 klo 22.47=) Kivat millenniumbileet ilokaasuissa. Ikäeroa tuleekin näille sitten ihan kivasti ja taitaa tämä jäädä meidän ekaksi ja vikaksi vauvaksi. Minä kun en voi suunnitella, että parin vuoden päästä toinen (siis kolmas). En tiedä onko intoa/rahaa enää nelikymppisenä hoitoihin lähteä.

Tänään päätän lopullisen joulumenun ja perjantaina ajattelin käydä loput tarvikkeet ostamassa. Meinasiko kukaan raskaana oleva juoda tilkkaa viintä jouluna?

Eipähän tässä muuta ja sori vähäiset hlökohtaiset kommentit, se dementia..

Vierailija
30/81 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tarttis lisävirtaa jostain päin! Pitäs saada joulusiivot tehtyä, mutta aika lailla hidasta näyttää olevan. Vähitellen tässä olen kuitenkin jotain saanut aikaan. Kattelin eilen jouluverhot valmiiksi ja tänään olen päättänyt ne saada paikoilleen. Kirjahyllyn ym lipastot ja pöydät sain nyt olkkarista järjesteltyä ja joululiinat sinne. Pitää sitten vielä vähän koristeita sirotella.

Perjantaipäivä menee sitten laatikoita paistaessa, joten huomenna pitäis varmaan tämä työhuone/vierashuone saada siihen kuntoon että voi miehen tyttö sulhasineen tänne asettautua. Jospass se siitä. Ja lohdutellahan aina voi itseänsä, että kyllä se joulu tulee, vaikkei kaikki hommat oliskaan niin hanskassa.

Mirjalii rv 6+4

Vierailija
31/81 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kaikille ultran onnitteluista. Hyvältä tuntui itsestäkin, kun ei mitään silmämääräisesti löydettävää vikaa ollut. " Se iso vika" päässä johtuu vanhemmista ;) ;)

Senniina, en ole absolutisti edes raskausaikana. Väänsin joululaatikoita tukka putkella ja jalat tietty (tai ne reisimadot) tykkää lieden edessä seisoskelusta, joten urakan oltua ohi nautin punaviinilasillisen ja menin nukkumaan. Jouluaterialla ajattelin viiniä nauttia. Jos kerran ranskalaiset kavahtaa enemmän kahvia kuin viiniä; ja meitsi kittaa kaffetta hyvällä omalla tunnolla, miksen lasillista silloin tällöin. Mutta tämä on minun henk. koht. suhtautumiseni; sitä en sano, pitäisikö jonkun toisen juoda lasillinen vai pitäytyä juomasta. Sen päätöksen tekee jokainen itse.

Kaffekeitin porissut! Minä painun kaffelle.

Vierailija
32/81 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa lukea sinunkin kuulumisiasi. Älä välitä jos neuvolassa tulee sanomista. Sun parastahan ne tietty ajattelee, mutta mua ainakin rasitti ne ainaiset " joo-o, on sitä painoa taas tullut" -virret.

On tosiaan ahkeroitu 99 vuonna, tai jo ehkä 98 puolella ja kovasti olisi yritystä taas samoille vuosilukemille sinunkin kanssasi.

Ja kerro vaan niitä vitsejä!!

vm69

Vierailija
33/81 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. vai torttukahvit keskellä päivää.. ja vielä työpaikalla *heristää sormeaan silmää iskien* Pitäis vähän miettiä mitä tänne kirjoottaa ;) Meillä kun nämä jutut ovat yhtä torttukahvia, piparia ja pelien peluuta ;))

Mites mä tänne taas tupsahdin? Tyttö vetelee vielä päiväunia (toivottavsti kohta heräilee, että nukahtaa illallakin ihmisten aikoihin) ja siivoomiset on eilen hoidettu. Pyykkiä tietty on, mutta niissä on varmaan joku vika, kun ei osaa itse lajitella itseään eikä pomppia koneeseen..

Senniinan kun aloitti vitsillä niin jatkanpa (onpa tosi aikuismaista ja keski-ikäistä tämän mun toiminta taas tänään):

Nuorimies sai myyjän töitä isosta tavaratalosta. Hän joutui heti ensimmäisenä päivänä yksi vastuuseen vapaa-ajan osastosta. Kun pomo tuli takaisin, hän kysyi kuinka monta asiakasta pojalla oli käynyt. " Yksi" poika vastasi. " YKSI kokonaisen päivän aikana, ei muita" huokasi pomo. " Paljollako hän osti?" " 263.478 dollarilla" vastasi poika. Pomo ei ollut uskoa korviaan, yksi ostos ja noin iso. " Noh, sanoi poika. Hän tuli ostamaan onkeensa siimaa. Niin vahvaan siimaan hänellä oli liian hentoinen onki, joten myin hänelle uuden ongen. Sanoin, että tällä on hyvä kalastaa merellä. Miehellä ei ollut venettä, joten myin veneostastolta hänelle veneen. HÄnen autonsa oli liian pieni veneen vetämiseen, joten autopuolelta myin hänelle auton." " Uskomatonta, hän tuli ostamaan siimaa ja sinä myit hänelle auton" sanoi pomo. " Itseasiassa hän tuli alunperin ostamaan vaimolleen tamponeja. Sanoin hänelle, että kun viikonloppusi on kuitenkin pilalla, yhtähyvin voit lähteä kalaan" .

Tää on yksi mun suosikkeja :)))

Palataan taas :)

ANI

Vierailija
34/81 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirjalii: Niin, se oon kyllä totta, että joulu tulee joka tapuksessa. Ihan sama onko siivoukset suorittamatta tai laatikot tekemättä, joulu tulee silti. Mulla on tänä vuonna ollut sellainen sisäinen " keskeneräisyys" joulun tuloa kohtaan. Eli siis se joulufiilis puuttuu. Ajoittain löydän sen, lasten avulla, mutta tää on ollut niin raskas vuosi, että joulun tulo kaikkine herkkine sivuvaikutuksineen palottaa...

Pinkerton: Sama juttu, olen ottanut ainakin jouluisin punaviinilasillisen vaikka raskaana olen ollutkin. Ihan normaaleja (??) noista on tullut..

Mutta se on tosiaan ollut vaan lasillinen, koska ennen tätä syksyä en ole edes pitänyt punkusta.

Ja varmaan kerran otin yhden shampanjan yo-juhlissa kun odotin.

Eli TÄYSIN absolutisti en minäkään ole ollut.

vm69

Vierailija
35/81 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvasin, että joku kirjoittaa samaan aikaan mun kanssa.

Heh, tuon vitsin olen joskus kuullut, mutten muistanut, ennenkuin lopussa. Kiitti iltapäivän piristeestä!!

Sä mietit mitenkähän tupsahdit tänne, mä mietin miksi mä ROIKUN täällä.

No, voitte huokaista helpotuksesta, huomenna menen siis töihin ja en pääse terrorisoimaan pinoamme koko ajan.

vm69

Vierailija
36/81 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmotivaatio taas kerran hukassa, jospa se johtuisi tuosta joulusta. Oikeastaan odotan kello 15 jotta pääsee kauppoihin ostoksille. Lapsilla on huomenna joulukirkko illalla ja haluavat antaa opettajille jonkin pienen lahjan ja niitä täytyy lähteä metsästämään.

Vm,kyllä muistan sen päiväkahvin ja eikä varmaan pahaa tee vaikka vähän vietät mukavan joululounashetken saman henkilön kanssa...

Ani, joopa, enhän minä muistanut ettei tuollaisia olisi sopinut kirjoittaa kun ei oma mies ollut edes mukana tortuilla. No laitetaan vielä paremmaksi;tällä viikolla on töissä joka päivä torttu- ja kakkukahveja,torstaina jopa kolmet....

Taitaa tuo -99 vuosi olluna tuottavaa vuotta,lapsia ajatellen. Toivotaan niin että myös -07 olisi sellainen...

Mutta nyt kone kiinni ja kaupungille.

-pietu-

Vierailija
37/81 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sulla alkaakin olla viikkoja ihan kiitettävästi kasassa :)

Mun esikoinen oli perätilassa ja kyllä se potki ylös kylkiluihin siinä missä oikeinpäin ollut kakkonenkin. Kääntää sitä ei yritetty, koska homma huomattiin liian myöhäisillä viikoilla.

Kaikki vaan kauheasti ovat joulua puuhanneet ja mä kun ajattelin olla täysin suorituspaineitta, jos perjantaina hakis kuusen ja tässä joku ilta leipois vähän pipruja lasten kanssa valmistaikinasta, niin sais tuoksua kotiin. Me mennään äitimummuanopille jouluaattona ja lupasin viedä sinne porkkanalaatikon mukaan, mutta sen kerkee tehdä vaikka lauantaina. Lahjatkin on kaikki hankittu paitsi miehelle eli ehkä mä kotimatkalla voisin vähän käydä katsomassa josko löytyis. Toivottavasti vaan edes noi vähäiset lumet säilyisi maassa, mutta vähän toista ne ovat luvanneet :(

Ei mitään ovistuntemuksia vaikka huomenna sen pitäisi olla. Ultrassa viime viikolla näkyi yksi muita isompi munarakkula, mutta menin sinne lääkäriin tyhmänä vähän väärään kierronkohtaan noin oviksen bonggaamismielessä.

Vierailija
38/81 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulun kuivakakku uunissa, ei tosin ole se englantilainen hedelmäkakku. Ostin kauppareissulla hajusinttejä ja tulppaaneja, jotka istutimme jouluasetelmaksi esikoisen kanssa. Esikoinen auttoi silppuamalla askartelusaksillaan katajanneulasia pesuhuoneen lattialle ja sitten leikkaamalla housunsa. *huokaus* Mutta nyt on meilläkin joulukukkasia.

Pieni ressinpoikanen taisi iskeä, kun olen ollut väsyneen kireä lapsille. Osin johtuu siitä, että kerhot ovat tauolla ja en näe aikuisia ihmisiä (muuta kuin appivanhemmat ja mieheni ja heitähän ei lasketa) pitkiin aikoihin. lapseni ovat ihania, mutta eivät korvaa nais-seuran leuanlouskutusta ja kalkatusta.

Heti helpotti, kun sai johonkin kertoa että kiukuttaa. :)

Vierailija
39/81 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Minäkin menen toisaalta mielelläni huomenna töihin, juuri siksi, että näkee muita aikuisia..

Tosin olo on sellainen, että poskiontelontulehdusta lykkää. Saapi nähdä, kauanko jaksan töissä olla. No, ainakin käyn sen joululounaan syömässä. Jouluruokaa en niin himoitse, mutta hyvää seuraa luvassa.

vm69

Vierailija
40/81 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kullekin kultaiselle. Nyt on viimeinen laulukeikka vedetty, ei tosin tiernapoikia. Kiitollinen yleisö naiskvartetille: parikymmentä pitkää lounasta viettänyttä keski-ikäistä miestä. Taatut alpodit.

Johan oli taas porinaa ollut palstalla. Kyllä mäkin taidan sen punkkulasillisen jouluaterialla ottaa, kun ei ole tässä tullut törpötöteltyä piiniksen jälkeen.

Seuraavat säännöthän on meillä kaikilla voimassa, eikös vaan. Äiti sanan voi tietysti korvata myös sanalla nainen/vaimo;-)

Kodin lakipykälät

§ 1. Äiti on oikeassa

§ 2 Äiti on aina oikeassa

§ 3 Jos joku on eri mieltä äidin kanssa, katso edellisiä pykäliä.

§ 4 Äiti ei makaa - hän mietiskelee

§ 5 Äiti ei laiskottele - hän tarvitsee lepoa.

§ 6 Äiti ei ole myöhässä - hän ei vain ole nyt paikalla

§ 7 Äiti ei riitele - hän perustelee

§ 8 Äiti ei lueskele lehtiä - hän pitää itsensä ajan tasalla

§ 9 Äiti ei juoruile - hän selvittää asioita

§ 10 Äiti ei vehkeile toisten äitien kanssa - hän kasvattaa

§ 11 Äiti ei huuda - hän painottaa vain asiaa, jotta kaikki kuulisivat ja ymmärtäisivät

§ 12 Äiti ei hauku - hän neuvoo

§ 13 Äiti ei juo - hän maistelee

§ 14 Menet äidin luokse oman ideasi kanssa - palaat äidin idean kanssa

§ 15 Mitä enemmän kritisoit äitiä, sitä huonommin menestyt elämässä

Illanjatkoja!