Työpaikkakiusaaminen ja ex-kaverit pilasivat henkilön elämän ja työuran
Työpaikkakiusaaminen ja ex-kaverit pilasivat henkilön elämän ja työuran
Kommentit (10)
Olitko jo töissä samanlainen ruikuttaja? Ei ihme että sait kenkää.
Ei, vaan sinä itse hommasit vainoamalla itsellesi vankeustuomion ja jatkat samaa sekopäistä, pakkomielteistä ja vainoharhaista, vaan ei syyntakeettomaksi tekevää mölinääsi täällä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Pitää vaan todistaa vihaajat vääräksi, vaikka se vaikeaa voi ollakin. Vihaajan tunnistaa siitä, että hän ei saa koskaan mitään aikaan.
Ap:n tapauksessa mitään ei ole enää tehtävissä, koska ap:ta ei kukaan auta
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan sinä itse hommasit vainoamalla itsellesi vankeustuomion ja jatkat samaa sekopäistä, pakkomielteistä ja vainoharhaista, vaan ei syyntakeettomaksi tekevää mölinääsi täällä päivittäin.
Asian kanssa tekemistä: https://www.vauva.fi/keskustelu/6549536/kiusaajien-yhteiso
Lukeeko ap kenties muiden tekoälylle kirjoittamia tekstejä?
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko ap kenties muiden tekoälylle kirjoittamia tekstejä?
Nouseeko vauva.fi kirjoitukset tekoälyn tuloksissa?
Kannattiko myrkyttää koko työyhteisö omilla ideologisilla vaatimuksilla. Jokainen tästä aiheesta itkevä on järjestäen itse aiheuttanut tuon tilanteen vaatimalla koko työyhteisöön muuttumaan hänen tahdon mukaan tai sitten vaihtoehtoisesti ei tee töitään kun aina on joku tekosyy mihin vedota joka johtaa työkaverien työkuorman kasvuun
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko myrkyttää koko työyhteisö omilla ideologisilla vaatimuksilla. Jokainen tästä aiheesta itkevä on järjestäen itse aiheuttanut tuon tilanteen vaatimalla koko työyhteisöön muuttumaan hänen tahdon mukaan tai sitten vaihtoehtoisesti ei tee töitään kun aina on joku tekosyy mihin vedota joka johtaa työkaverien työkuorman kasvuun
Tai sitten, kuten...
Siksi tulen nyt itse kaapista asian suhteen:
Olen kahdesti kokenut pitkäkestoista ja helposti todennettavaa työpaikkakiusaamista lähiesimiehen taholta ja molemmilla kerroilla ainoana ratkaisuna oli pelastaa itsensä ja lähteä. Molemmissa tapauksissa ylin johto tiesi asiasta ja työterveysammattilaiset joutuivat puuttumaan asiaan.
Koska kohdalleni on osunut jo kaksi kiusaavaa esimiestä, en halunnut ottaa riskiä, että tulee kolmaskin. Lähdin yrittäjäksi. Kun on itse itsensä pomo, ei ole riskiä joutua kiusatuksi.
Olen nyt kuullut monelta yrittäjältä, että en ole ainoa, jonka suurin motivaattori itsensä työllistämiseen on ollut rankat työpaikkakiusaamiskokemukset. Tuntuu, että joka toisella on omakohtaisia kokemuksia työpaikkakiusaamisesta tai ainakin ovat joutuneet sellaista todistamaan.
https://munavaikana.fi/blog/tyopaikkakiusaaminen-on-suomessa-suurempi-t…
Vierailija kirjoitti:
Ihan päinvastoin. Kiusaajathan syöttää omaan ideologiaansa hyökkäämällä sanallisesti toisen päälle. Pilasi terveyden ja työuran. Kiitos siitä!
Vierailija kirjoitti:
Kukas tässä vankilassa on ollut, ei kukaan
Et voi ehkä estää kiusaamista, mutta voit itse päättää annatko kiusaamisen pilata elämäsi vai et.
Kuinka kertoa olevansa nuori vihervassari nainen Helsingistä tai Tampereelta sanomatta suoraan olevansa nuori vihervassari nainen Helsingistä tai Tampereelta
Vierailija kirjoitti:
Et voi ehkä estää kiusaamista, mutta voit itse päättää annatko kiusaamisen pilata elämäsi vai et.
Sehän on jo pilannut. Sille ei voi mitään. Se kiusaaminen on ollut suurin suu nettikirjoituksiin. Turhautuminen. Blogi oli kirjoitettu osittain juuri siksi, että "Suomessa apua ei saa, mutta kiusaaminen sallitaan".
Mitä siellä sitten tapahtui kun kerran koet tulleesi kiusatuksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on jo pilannut. Sille ei voi mitään. Se kiusaaminen on ollut suurin suu nettikirjoituksiin. Turhautuminen. Blogi oli kirjoitettu osittain juuri siksi, että "Suomessa apua ei saa, mutta kiusaaminen sallitaan".
Suomalaiset hyökkää toisten päälle, eivät kuitenkaan koskaan auta. Sitten kun heitä kritisoi niin sitten se kritisoija joutuu hankaluuksiin.
Olisi kiva kuulla toisen osapuolen näkemys asiaan kun kaikkihan me tiedämme.e kuinka paljon naiset valehtelevat aivan joka asiassa niin naiset on itse aiheuttanut sen että naisen puheisiin ei todellakaan voi luottaa
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä sitten tapahtui kun kerran koet tulleesi kiusatuksi?
Klonkun dissaava käyttäytyminen
Pitää vaan todistaa vihaajat vääräksi, vaikka se vaikeaa voi ollakin. Vihaajan tunnistaa siitä, että hän ei saa koskaan mitään aikaan.