<>Kultainen 60-Luku ja Joulun odotus VKO:51<>
Hyvää ja ihanaa alkanutta Joulun tuoksuista viikkoa ! Saa nähdä saammeko oikean Joulun lumen kera, mutta jos emme niin iloitkaamme silti ' Joulun sanomasta' ja tulevista 60-lukulaisten vauvoista ja toivottakaamme tervetulleeksi kaikki uudet vielä toiveissa olevat pienokaiset. Kaikille kiitos palstakaveruudesta !!! t. emmi
Kommentit (81)
Ootko asunut Mallorcalla ? Ihanaa .. se aivan mielettömän kaunis saari. Itsekin olen kerran ' nuoruudessani' oleskellut siellä muutaman kuukauden, mutta mies ei liittynyt ko. oleskeluun. Oltiin siellä erään ystäväni kanssa, mentiin maaliskuussa ja tultiin toukokuussa pois ja voi sitä luonnon kauneutta siellä kun kaikki kukat kukkivat. Oltiin ihan palman vieressä sellainen oli paikan nimi kuin El Terreno, jos oikein muistan. t. emmi
Emmi: Onpas sulla ollut ikävä juttu " rouva kaikkitietävän" kanssa. Älä välitä!!! Kukaan ei voi toisen vatsan koon/muodon perusteella sanoa mitään. Ikävää vaan se että noiden typerien kommenttien takia tulee turhaan paha mieli.
Jeps, asuin Mallorcalla lukion jälkeen ööö ... joskus 1989 - 1991. El Terreno on tuttu paikka. Sieltä aloitin lomailut ekan kerran v -86. Ihastuin saareen jo silloin ja lukuisten lomareissujen jälkeen hakeuduin sitten ihan asumaan sinne. Miehen takia en sinne mennyt, se löytyi vasta siellä asuessani...
Olen töissä tänään, kävin just lekurissa: korva ja poskiontelontulehdus. Hip hurraa!! En kuitenkaan jääny ainakaan heti saikulle, koska olo on jotenkin siedettävä. Huominen olisi vielä töitä, katsotaan nyt miten jaksan.
Mutta nyt on pakko jatkaa hommia. Tänään siis olen hiljaisempi täällä palstalla...
vm69
ketuttaa tuollaiset " konkariäidit" , jotka auliisti neuvojaan jakelevat. Oikea konkariäiti tietää, että jokainen on yksilö ja jokainen raskaus on yksilöllinen. Oikein alkoi v:ttaa Emmin puolesta, grrr. Mulla on sen kokonen pötsi, että monella ei ole loppuvaiheessakaan tällaista, mutta se ei tee mun raskaudesta yhtään " parempaa" kuin pienempivatsaisen. Helpompaahan se liikkuminen ja elämä on, jos ei ole kauheeta kassia kannettavana. Luotetaaan neuvolaan ja siellä tehtyihin mittauksiin, eikä tuollaisiin besserwissereihin!
Kävin lääkärineuvolassa tänään ja kaikki ok! Ihanaa, alkaa pelot helpottaa. Pikkuinen sydän sytkytteli normaalia tahtia ja muutenkin kaikki kunnossa. Ei ollut liuskatestissä sokeria tms. Terkkarikin sanoi painosta, että ihan indeksissä ollaan=) Eli kyllä aion vetää parit konvehtirasiat jouluna, sitten aloitan uuden elämän.
Piinistelijöitä taisi olla aika monta, tsemppiä ja plussia toivottelen!
Keskiviikonjatkoja!
S rv13 tasan
Voi Emmi, sulla on aivan inhottava työkaveri. Ja olipa konkari tai ei, niin ei se kyllä noin vaan katsomalla millään voi tietää onko kaikki kunnossa vai ei. Sitäpaitsti meitä on niin moneksi, että jollakulla näkyy iso maha jo aiemmin ja taas joku kun jää äityislomalle, se on yllätys kaikille kun mitään ei näy.
Saas nähdä miten itellä käy. Mies mulle mainitsikin, että se on hyvä kun olet noin lihavassa kunnossa, niin ei näy se raskauskaan ihan heti. Onhan se niinkin, mutta taas minusta kun ei ole yhtään hyvä että olen näin lihavassa kunnossa. Huolettaa kamalasti noiden polvien kestäminen jos tähän vielä paljon tulee lisää painoa.
Muuten on ollut ihan tasasta. Virta on välillä hakusessa mutta se kauhea väsymys mikä ihan eka viikoilla oli, on poissa. Tissit on vielä kipeät ja palelee välillä ihan kauheesti. Pahoinvointia mulla ei ole ainakaan vielä näkynyt.
Sain kuitenkin vähäsen eilenkin tehtyä joulua. Vaihdoin verhot kaikkiin huoneisiin. Siinäpä sitä olikin miettimistä, että mikä minnekin. Vielä pitäis tuota makuuhuoneen verhoa vähäsen lyhentää tänään. Leivän juuren vois kans tänään laittaa ja leipasta vähän huomenna.
mirjalii 6+5
Voi emmi,harmittaa ihan mielettömästi sinun puolesta. Mennä nyt ammatti-ihminen laukomaan suustaan tuollaisia. Olisi varmaan pitänyt tietää että usein ekan kohdalla maha on pienempi kuin toista tai useampaa odottavan kohdalla(kokemusta on). Älä välitä vaan nauti täysin siemauksin ihanasta odotusajastasi.
vm ei sitten malttanut jäädä kotiin kun piti käydä syömässä....muistitkos ottaa lautaselle sitä ruokaakin? Joko vm:llä on lisäoireita alkavan flunssan lisäksi? Viikonloppuna pääsee sitten puristelemaan etupusseja jotta ne ensi viikolla ovat sitten kipeänä...
Mukavaa mirjalii että raskaus on edennyt hyvin eikä suuria vaivoja ole ollut. Nauti olostasi!
Hyvä juttu senniinalla,niitä on aina mukava lukea. Itse olen niin huonomuistinen vitsien kanssa että en edes yritä niitä kirjoittaa tähän mutta mielelläni niitä luen ja kuuntelen,saapahan nuo vatsalihakset vähän kyytiä suklaansyönnin ohessa.
Mitäs meidän muille piinaajille kuuluu? Marikko,trattis....?
Nyt on taas pakko lopettaa mutta palajan myöhemmin.
-pietu-
Kiitoksia vain kommenteista ! Kyllähän järki sanoo, että paina tuollaiset puheet villaisella, mut kun ei voi tai ei osaa tai ei kykene .. Mua on vaan itkettänyt, ihan oikeasti .. Tuntuu kamalalta, että toinen voi olla noin ajattelematon. kun kerran tietää, että esikkoa vielä oottelen. No mutta, koitan unohtaa ja antaa anteeksi, joulun kunniaksi !
En sitten päässyt muualle kuin kauppaan-siis lähikauppaan .. Pian alan laittamaan lohipastaa .. Ohje tuli maaliskuisista eräältä palstailijalta, elikkäs lohta, paistan pannulla ja kunnon voissa, ja knorrin valmis tillisoossipussi ja pastaa-ja sitruunaa antamaan makua, on kuulemma hyvää ja helppoa .. Sitten teen salaatin .. ja kyytipojaksi Holsteinia siis sitä 0 %:sta ja tuorepatonkia uuniin kypsymään .. avot ! Illalla glögiä ilman tehosteita, mutta rusinoita ja manteleita joukkoon ja jäätelökakkua napaan-ja johan lyyti kirjottaa taas huomenissa :-))
Mä oon ollut muuten absolutisti- linjoilla, koska oon sellainen melkein muutenkin, yhden siiderin saatan ottaa, mutta ei enempää kiitos. No mies ottaa munkin puolesta, eli ei sylje konjakkilasiin, viskilasiin, olutlasiin höh- Mutta ei myöskään juo itseään tiedottomaksi. ottaa pari lasillista ja se siinä, onneksi, mutta muutaman kerran on tainnut lasissa olla hieman enempi kokoa :-)) Nyt raskausaikana mulla on ollut kova himo noihin allkoholittomiin oluisiin, holsteiniin ja nikolaihin, tänäänkin ostin sixpackin :-))
Hyvä että Senniinalla kaikki ok. Tästä on hyvä jatkaa .. Ja pistele vaan hyvällä omalla tunnolla konvehteja napuliin- Mäkin aion pistää, enkä meinaa muutenkaan laskea noita hiton kaloreita.
Vm, silloin kun näit sen unen niin ehkäpä me oltiinkin lähdössä Mallorcalle silloin .. Voikun voiskin lähteä jonnekin ..
marjalii, ahkera olet ollut !!! Ja samat sinne, kyllä ne kilot siitä karisee pois, mutta toivotaan, ettei polvien kanssa tule ongelmaa.
Nyt kokkamaan .. t. emmi
Älä turhaan pahoita mieltäsi moisen ilkimyksen takia.
Alavire on kaarmea, ei mitään ovista mailla eikä halmeilla. Vaikka mieli on nuori niin mun hormonitoiminta taitaa olla jo kuin kasikymppisellä mummolla :(
Olettepa olleet ahkeria kirjoittelemaan. Yritin lukea kaikkien kuulumiset, mutta en valitettavasti muista kenelle kuului mitäkin.
Kiva kun uusiakin on tullut porukoihin mukaan, tervetuloa!
Itsellä on ollut niin kiirettä ettei ole ehtinyt lukea aiemmin kuulumisia saati sitten kirjoittaa.
Nyt on alkuraskauden ultra takana ja kaikki on hyvin. Siellä se pikku papu liikuskeli ja viuhtoi pikkuruisilla kätösillään! Viikkoja on nyt 9+5 ja lääkäri sanoi, että kaikki hyvin. Vielä menen kolmen viikon päästä niskaturvotus-seulontaan vaikka lääkäri nyt jo sanoi, että niskaturvotus on millin luokkaa, mutta koska viikkoja on alle 10 tehdään uusi tutkimus.
Ensi viikolla olisi sitten eka neuvola ja sittenhän se on vielä juostava kaikissa verikokeissa ym ym.
Jaaha mutta vielä olisi muutama homma ennen joulun pyhiä! Otin loppuviikon vapaaksi, että ehtii vielä kaikki hommat hoitaa ja sitten saa olla ihan vaan vapaalla. Tosin meillä on viikon verran hulinata kun velipoika perheineen tulee joulun ja uuden vuoden viettoon, mutta mikäs sen mukavampaa kun on paljon porukkaa!
Muuten itse olen jo vuosia noudattanut Marttojen antamaa hyvää neuvoa joulusiivouksesta eli " Älä siivoa komeroitasi, ellet aio viettää jouluasi siellä!" Hyvin on joka vuosi toiminut vaikka aina syksyllä itselleni vannon, että tänä jouluna siivoan kaikki kaapit!
Ihanaa joulun aikaa kaikille kultaisille ja kultaisia plussasäteitä niitä odottaville!!!
-v-
Emmi: niinpä, jospa se mun uneni olisikin vienyt meidät Mallorcalle. Minä haaveilen jatkuvasti pääseväni käymään vielä kerran Mallorcalla. Eikä se muusta ole kiinni, kuin siitä, etten henno olla erossa lapsista. Tai pidän kenties itseäni niin korvaamattomana kotona, etten saa aikaiseksi mitään omaa lomaa...
Ja koko porukan matkaan meillä ei rahat riitä.
Pietu: Juu, muistin ottaa ruokaa lautaselle, mutta kaadoin vesilasin tarjottimelleni, ja tiputtelin haarukkaa ja veistä lattialle... Eli taisin olla pikkaisen hermostunut. Enkä ymmärrä syytä, koska pöydässämme oli muitakin. Paikka oli täynnä joululounaasta nauttivia. Eli siinä ei ollut mitään " paheksuttavaa kahdenkeskisyyttä" . Mutta kyllä se mieltä piristää, kun vähän saa ylimääräistä huomiota.
Senniina: Ihanaa kun jaksat aina laitella noita päivän piristyksiä..
Nyt taas töihin!! Kohta olisi torttukahvit tarjolla... heh, Pietun kanssa vaan tortutellaan työpaikalla...
vm69
Voi kun ehtisi kommentoimaan kaikille henkilökohtaisesti vaan mulla iskee dementia jo puolessa välissä pinoa, olette te tytöt taas olleet ahkeria kirjoittaijia ja vielä kaiken sen kahvittelun ja torttujen nauttimisen lisäksi!
Emmi saitkin jo kommentteja eli eipä kannata noista tuollaisista kommenteista välittää. Ja vm:lle kyllä muistetaan yhteiset jutut syksyltä¿peukutllaan täällä kovasti että pian taas tähän samaan junaan pääset. Kuten muutkin.
Mulla on olo ihan ok, välillä tulee yökkäyksiä edelleen mutta harvemmin. Mahasta silloin tällöin nipistellyt ja lievä hedari taas aamulla. Mutta johtui varmaan taas tuosta suolen toiminnasta, tai toimimattomuudesta. Välillä toimii normaalisti ja sitten on taas näitä kahden päivän kakkaamattomuusjaksoja¿Että jos jotakin kiinnostaa tällainen tärkeä informaatio ;)
Tuolla tuntui taas Odotuspuolella olevan näitä kiivaita " mitä saa syödä" -keskusteluja.
- aion ottaa lasin punaviiniä jouluna. En ole ollut absolutisti, tähän mennessä saldo 2 lasia (12 cl) punkkua ja 1,5 lasia kuohuviiniä. Kaikki tosin siis eri kerroilla näiden 15 viikon aikana. Eli tuo 1 + 0,5 lasia kuohuvaakin olivat eri kertoja. Eli yksi 12 cl lasi alkoholipitoista juomaa per raskauskuukausi. Viimeksi siis lasi kuohuvaa itsenäisyyspäivän dinnerillä, sitten menikin tietysti loppuruokailu vesilinjalla (autokuskina tietysti..;)) eli ei varmaan tule fas-lapsi jos nyt otan kinkun kanssa pienen lasin punkkua.
- en ole syönyt enkä aio syödä graavilohta, silliä tai mätiä
- en syö home- tai tuorejuustoja jotka tehty pastoröimattomasta maidosta
- en syö maksalaatikkoa, kun en muutenkaan tykkää
- olen syönyt pari kertaa leivän päällä maksamakkaraa
Heittökään sitten joku kivillä, haukkukoon alkkikseksi tai hysteerikoksi (kun on kuulema hysteerinen mamma jonkun mielestä jos ei syö graavilohta listeriavaaran takia). Ei paljon tätä venettä heiluta ;)
Nyt minä lähden kotiin katsomaan onko kuusi pystyssä kun koira ollut ensimmäistä kertaa joulukuusen kanssa yksin kotona - varsinainen " home alone" tapaus tämä meidän sesse joskus¿
Oikein ihanaa joulunodotusta kaikille kultaisille!
Sonjaemma: Kiitti peukutuksista ja oikein nautinnollista joulunaikaa sullekin!!
Vuodenvaihteessa viimeistään selvinnee, pääsenkö vielä nousee sun kanssa samaan junaan...
vm69
Väsynyt olo... Nuha jatkuu. Ja vaikka kuinka täällä leikkimielisesti jaksan oireita etsiä ja leijailla pilvissä, niin eiköhän se ole selvää, että tämmöisessä taudissa ei raskaus taatusti ala...
Olenkin ollut ihmeen pirteällä mielellä jo usean päivän. Nyt vähän masentaa...
Mites Pietu? Joko olet aloittanut puristelut..?
vm69
Täällä palstalla ne sitten taitaa vapaapäivät mennä...
Vm; se voi hyvinkin tuo flunssa olla juuri se oire! Itsellä ainakin kaikki raskaudet on " alkaneet" tukkoisella nenällä ja flunssan oireilla! Mä ainakin uskon ja isosti toivon, että sun kohdalla se on nyt juuri sitä!!!
Jaaha pakko laittaa nyt kone kiinni ja aloittaa hommat, enää 3 yötä jouluun!!!
Ihanaa päivää kaikille!
Mä en näköjään ole kovin ahkera kirjoittelija, yritin kyllä lukea tämän vkon viestit läpi. Oli mukava huomata esittely-listalla, että uusia on tullut mukaan!
Kumman rauhallinen olen ollut tämän raskauden kanssa. aika on kulunut nopeasti, mutta vielä on oottamista. Työmotivaatio on jo hukassa!!
Olenkin ajatellut jäädä sairaslomalle tammikuun lopulla. Äitiysloma alkaisi helmikuun lopussa. Nyt en vain jaksa, ja töissäkin työ vaatii liikaa ajattelua eikä keskittymiskykyä enää ole!
Miten muut on ajatellut jäädä äitiyslomalle? Meitähän on aika monta odottajaa täällä.
Seuraava ultra pitäisi tilata. Olen Tyksissä tiheämmässä seurannassa oman henkisen vointini takia. Edellisen vauvan kanssa kävin kerran kuussa ultrassa, nyt vähempi taitaa riittää.
Kaikille listalaisille HYVÄÄ JOULUA JA ONNEA UUTEEN VUOTEEN!
Mukava lukea viestejänne. Onnea piinajille toivottavasti saatte plussan. ja odottajille paljon onnea mukaan. Itselläni täti tekee lähtöä ja joulun jälkeen alkaa puuhailu. Joulun valimistelu on melkein lopuillaan ja joulun odotusta vaan.
Hyvää joulua ja onnellista ja plussaista uutta vuotta kaikille
Pikaseen tulin kurkkaamaan teitä näin töiden lomassa, huh huh kiirettä piisaa :-)
eipä tule meille elovaavaa kun täti ryökäle eilen tuli ja nyt sitten kp2 mennään niagaran voimissa, noh onneks aatoksi jo tuo akka pakkailee
jo kamppeensa pois eikä takaisin tarviikkaan tulla ihan heti.
Kyllä sitä ihmeen hyvin jo on oppinut oman kroppansa tuntemaan kun olin sata varma etten clomeista huolimatta ovuloinut ja niinpä se näytti olevankin..afrikantähteä ym kolopalloa harrastettiin niin aktiivisesti ettei se siitäkään ollut kiinni.
Helmikuussa tulee vuosi täyteen tätä yritystä ja kaks kertaa olen oviksen tänä aikana selvästi bongannut, toukokuussa kun isäntä oli kevättöissä landella ja sitten elokuussa josta se tärppi tuli ja oli tuulimuna.. no ei auta kun jatkaa harjoituksia...
Huomenna alan taas clomien popsimisen mutta en tiedä miten ne terolutit kun jostain näiltä vauvalehden palstoilta olisin lukenut että ne saattaisivat jopa estää raskautumisen vai olenks mä ymmärtänyt jotain ihan väärin ??? että niitä teroja syötäisiin vaan kierron säännöllistämiseksi ??
Sorry tämä oma(.) viesti .
Toivotaan että tälle vuodelle saatais vielä vm.lle ja pietulle plussat !!
Lähettelen täältä hurrrjaasti plussa-säteitä !!
Oikein mukavaa päivää teille kaikille, nyt mun on lähdettävä tekemään töitä !!
Isotikru
valdevina: Kiitti tsemppauksesta!!
isotikru: Harmitus tädistä, se on aina yhtä kova isku kun se akka saapuu. Kiitos sullekin toivotuksista!
Nälkä kurnii vatsassa ja kello vasta tulee kymmnetä...
vm69
Mukava kuulla sonjaemmasta ja raskauden hyvistä kuulumisista. Onneksi ei suurempia yökkäyksiä ole tullut. Minulla oli muuten molemmissa raskauksissa ihan sama ongelma mahantoiminnan kanssa eli meni monta päivää että ei toiminut,neuvolassa antoivat ohjeen että syödä liotettuja luumuja mutta siitä tuli vain kahta turvonneempi olo. Koita jaksaa.
Miten tuntuu että piinailijoiden aikaa ei taida tällä viikolla olla ollenkaan vai viekö kiire piinailijoiden ajan kokonaan?? Jouluvalmistelut alkaa olla takana, vielä muutamia lahjoja ostettavana ja viimeiset jouluruuat joita ei ennen huomista voi ostaa. Ihanaa kun saa pikkuhiljaa rauhottua joulun viettoon. Illalla oltiin kuuntelemassa tyttöjen joulujuhlaa kirkossa ja tippa siinä linssiin taas tuli. Mielessä kävi että näinköhän oli viimeinen meidän perheen ekaluokkalainen jonka laulua kuunneltiin. Taas on mieli apeana.....
Vm, en ole vielä puristeluja aloittanut kun ei taida päivät vielä riittää. Yöllä nippasi alamahaa samoin tänä aamuna mutta niinpäse nippasi viime kierrossakin joten se ei ainakaan minulla mitään oleellista meinaa. Nyt on siis kp 21/29-30. Katsellaan nyt jouluun ennen kuin puristellaan...
Torttukahveista,kyllä niitä onneksi riittää vielä molemmille päiville...
Nyt on taas mentävä,palataaan.
-pietu-
Ihanaa kun vihdoin saatiin vähän lunta tänne eteläänkin, saa vaan nähdä pysyykö jouluun asti...
Kiirusta on taas pitänyt, mutta ainakin pikalukaisulla kaikilla tuntui olevan kaikki hyvin (anteeksi jos jotain missasin...), viikot senkun lisääntyy odottajilla!
Meillä vietetään sukulaisjoulua ja myös tämä ei-toivottu täti on änkenyt jalkansa oven väliin, eli se sitten tästä vuodesta. Toivottavasti ei muille enää itsensä änkeä!
Oikein lämmintä ja ihanaa joulua itsekullekin sekä vauvoja vuodelle 2007!
Ihanaa vapaata pukkaa, edes tämän yhden päivän ajan :-)) Mutta se meneekin sujuvasti siivoillessa, pesutuvassa, kaupoilla ja ei taida edes päivä riittääkään kaikkeen. Olen ollut ' lasku' fiiliksissä täällä, mutta kun LUIN teidän kirjoiuksia niin pakko oli nauraa yksin, kiitoksia kaverit. Tämä Anin vitsi oli ihana !!! Ja Anin ja Pietun välin torttu-kaffe keskustelu oli mainio myös :-)) Pietu tokaisi kuin ei mitään, että nyt hän lähtee torttukahveille, ja ei ollut edes oma mies-HUI- Kyllä me ollaan hurjia naisia ... ei voi muuta sanoa.
Ani: En mäkään ole keski-ikäinen ihan teini olen vielä .. ja taidan pysyäkin teininä vielä jonkusen vuoden. En ole koskaan ollut aikuismainen tai aikuinen, ja oikeastaan en edes halua olla, paljon kivempaa on olla henkisesti 20v.
Vm: ihanaa, että kirjoittelet usein, koska kirjoituksia on kiva lueskella !! Ja siellä ollaan raskaana vai mitä, samoin Pietun asoitteeseen lensi haikara. Nyt toivotaan, että loppuvuosi olisi teille suotuisa ja antaisi sen +-testiin !!!
Senniina: En määkään tiedä saako niitä lapsia enää lisää, kun tämänkin kanssa meni 2 vuotta, mutta toiveissa on ainakin toinen pienokainen, että olisi sisarruspari, ja tietenkin mahdolisimman pienellä ikäerolla, ja kolmas saisi sitten tulla myöhemmin, jos on tullakseen. Ehkäisyä en meinaa ottaa käyttöön, katsotaan mitä tapahtuu. Ja älä välitä niistä ' painonvartijoista' jos olet raskaana niin kyllä se paino nousee. Mulle tuli ihan rv-20 mennessä se +14kg ja kauhistelin, mutta nyt on painonousu stopissa ja ollut samoissa lukemissa jo yli kuusi viikkoa .. Ehkä sitten viimeisillä viikoilla tulee hiukka lisää ..
Mä pahoitin eilen mieleni työpaikalla. Siellä eräs konkari, kolmen lapsen äiti, alkoi kydelemään r-viikoistani, kerroin että 27:s viiko meneillään, ja voi kun alkoi eukko mittailemaan mua :-(( Ja kysyi, onko vauvalla kaikki hyvin, kun masusi on kovin pieni vielä .. Yritin selittää, että kaikki on ollut hyvin, ja masukin oli kasvanut keskikäyriltä hieman suurimmalla käyrällä viime käynnin yhteydessä mitattuna. Puisteli vain päätään ja sanoi, että hän kolme lasta synnyttäneenä tietää milloin asiat on ok. Siis mä lamaannuin täysin .. Ja pelko alkoi ahdistaa rintaa. Nyt mietin että odotanko sinne neuvolaan, mikä 1.5 viikon jälkeen vai menenkö yksityiselle ultraan. Tämä samainen nainen vielä jatkoi valitustaan, että nykyään te ' nuoret' olette muutenkin niin lihavia, että teillä kaikille on vatsa täynnä renkaita .. Ettei teistä ota selvää oletteko raskaana vai ette. Siis mikäköhän nainen sekin oikein on, ajattelin mielessäni, ja kovasti terveydenhoitajaa on ollakseen. Mäntti mikä mäntti. Siten mulle kävi vielä sellainenkin juttu eilen, että kaaduin kadulla, kun puhuin luuriin, ja puhelinkin lensi kaaressa ajotielle, ei ollut onneksi autoja, ja itse tömähdin takamukselleni .. Oli onnea matkassa etten kaatunut vatsalleni. Mitään ei tapahtunut, mutta NENÄSTÄ tuli muutama pisara verta (?) Ja nyt tietty häntäluuta kolottaa.
No niin josko lähtisi kauppaan ja aloittaisi sieltä päivän askareet. Palaillaan vielä tämän päivän aikana linjoille .. Hyvää keskiviikkoa kaikille t. emmi rv-26+3