Kaveriporukka jättää sinkun pois
Olemme tunteneet tämän kolmekymppisistä muodostuvan kahdeksikon kanssa yli 15vuotta, nuorina käytiin yhdessä keikoilla, festareilla ja baareissa. Jokainen vuorollaan löysi miehen ja osa heistä perusti perheen paitsi minä. Nyt näen jatkuvasti somessa heidän jatkavan yhdessä käyvän ulkona ja viettävän iltoja, minua ei kukaan heistä ikinä ole pyytänyt mukaan, varmasti tietävät minun istuvan yksin kotona kaikki illat. Miksi minut on jätetty pois ja seurani ei enää kelpaa
Kommentit (43)
Mä kuulun moneen ystäväpiiriin ja mistään ei ole ketään jätetty pois siksi, että on sinkku.
Pois on jätetty vain käytöksen perusteella.
Yhteen olen tutustunut 1 luokalla koulussa. Olimme 7 vuotiaita. Olemme olleet koko opiskelu-uran toistemme elämässä. Yhtenä päivänä erosi, muutti Rovaniemelle, ikäviä juttuja lapsiin liittyen, vaihtoi numeroa, siinå kaikki.
Jonkun mies oli nähnyt samassa lentokoneessa, matkalla Roihin.
Koska olemme tunteneet koko ikämme, meidän vanhemmat tuntevat toisemme. Minun äitini ja tämän henkilön äiti olivat nähneet, törmänneet kaupungilla. Tämä äiti oli alkanut sättimään minun äitiä, koska minä en pidä mitään yhteyttä hänen tyttäreen.
Millä ? Ajatuksen voimalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoli vuotta sitten ehdotin tälle porukalle illanistujaisia luonani yhteisessä whatsapp keskusteluryhmässämme. Kukaan ei noteerannut kutsuani mitenkään silloin.
APEt sitten ehdottanut toiste ?
Ei kai kukaan enää uudestaan ehdota! Eiväthän he noteeranneet mitenkään. Eivät sanoneet edes katsotaan
Kannattaisi keskittyä sitten puolison hankkimiseen tai vaihtaa ystäväpiiriä samassa elämäntilanteessa eläviin ystäviin. En jäisi suremaan tai ruikuttamaan jos en enää kelpaa sinne entiselle "lasten hiekkalaatikko" rinkiin. 😁