Tää palsta on kyllä ...
ihan sairas nykyään. Parin muun tunnetun palstan lisäksi. Toivon tosiaankin, että synonyymius poistuisi kaikilta mielipide palstoilta. Loppuisi monen kirjoittelut kuin seinään.
Kommentit (11)
Kannattaa kerätä kaikki omat ulosteet talteen ja levitellä ne lannoitteeksi kasvipalstalle. Itse paiskon ulosteeni pitkin palstaa ja samalla ulvon ja karjun vähämielisesti. Kyseinen touhu on eräänlainen riitti.
Ap
Minusta taas homonyymiys on ihan hyihyi.
Se on tuo yksi joka viljelee kaikkea läski, peräaukko, homo, juttuja.
Voiko se johtua siitä että minulla on ibs. Pieren 24/7 todella pahan hajuisia myrkkypäästöjä, jotka purkautuvat pepustani kovalla paineella kovaa rutisten. Samaten ripuli roiskuu housuihini kovalla paineella useamman kerran päivässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voiko se johtua siitä että minulla on ibs. Pieren 24/7 todella pahan hajuisia myrkkypäästöjä, jotka purkautuvat pepustani kovalla paineella kovaa rutisten. Samaten ripuli roiskuu housuihini kovalla paineella useamman kerran päivässä.
Ap
Tuo on ihan normaalia persuille
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ammu ittes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuo on ihan normaalia persuille
Ammu ittes.
Et edes osaa itse kirjoittaa. Oletko kehitysvammainen?
Melekosta mytäkkätä, käyn vilkaisemassa aamulla ja joskus illalla. Eipä jutut paljon muutu, kakan jauhantaa sano niinku.
Synonyymius?