Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisen ihmeen pitää tapahtua, että laihtuu esim kymmenen kiloa?

Vierailija
10.08.2023 |

Kokemuksia kellään?

Kommentit (139)

Vierailija
1/139 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä se "ihme" oli:

Lopetin limut/energiajuomat ja aloin harrastamaan säännöllistä liikuntaa. 30kg laihdutus ja viidettä vuotta mennään normaalipainossa.

Vierailija
2/139 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin vehänä pois ruokavsliosta ja vähän tarkemmin katsoin mitä söin. 10 kg lähtenyt tämän vuoden aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/139 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauti. Mulla ensin syöpä ja sitten nivelreuma. Painan 15 kg vähemmän kuin seitsemän vuotta sitten. Ei ole kiva kuunnella ihmettelyjä.

Vierailija
4/139 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin liikkumaan vähäsen, menen raput ylös/alas ja vien roskat.

Ruokarytmi, aamiainen aina, syön 5 krt. Välipalana on hedelmä ja iltapalana viiliä

Vierailija
5/139 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin vehänä pois ruokavsliosta ja vähän tarkemmin katsoin mitä söin. 10 kg lähtenyt tämän vuoden aikana.

Itsekin olen hyvin pitkälle jättänyt vehnän pois. En siis varsinaisesti vehnää syö, mutta kun ei ole keliakiaa diagnosoitu niin kyllä joku syömäni ruoka on saattanut koskea vehnään. Eipä tämä ole laihduttamisessa auttanut. Toki suolistovaivoihin sen sijaan on auttanut ja vähentänyt niitä.

Vierailija
6/139 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta.

Vierailija
7/139 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen hyvin pitkälle jättänyt vehnän pois. En siis varsinaisesti vehnää syö, mutta kun ei ole keliakiaa diagnosoitu niin kyllä joku syömäni ruoka on saattanut koskea vehnään. Eipä tämä ole laihduttamisessa auttanut. Toki suolistovaivoihin sen sijaan on auttanut ja vähentänyt niitä.

No muutenkin ruokavalio kuntoon. En ole harrastanut liikuntaa yhtään enempää. Roskaruoka jäänyt käytännössä kokonaan pois ja punaista lihaa syön vähemmän kuin ennen.

Vierailija
8/139 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään ihmettä vaadi. Yritä jättää pois lähes kaikki sokeria/huonoja hiilareita sisältävät tuotteet, niin paino putoaa kuin itsestään. Mä sain tuolla keinoin pois 15 kiloa. (Karkit, sipsit, leivonnaiset, myslit, keksit, limsat, jogurtit, vehnäleipä, riisi, pasta.)

Vierailija
9/139 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödä vähemmän kuin kuluttaa. Ihan yksinkertaista. Muita keinoja ei ole.

Vierailija
10/139 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkäpaasto kl 18 - seuraavan päivän kl 12 ja liikuntaa.

Vierailija
11/139 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syödä vähemmän kuin kuluttaa. Ihan yksinkertaista. Muita keinoja ei ole.

Kilossa läskiä on 8000 kilokaloria. Kymmenessä kilossa 80 000 kilokaloria. Sen verran kum menee miinuksella niin kymppikilo lähti.

Vierailija
12/139 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalorien ja liikunnan ihme. Hallelujah!

Vierailija
13/139 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen ihme. Syö vähemmän kaloreita.

Vierailija
14/139 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos liikunta ei kiinnosta, älä huoli. Liikunnan merkitys laihdutuksessa on hyvin pieni.

Vierailija
15/139 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johdonmukaisuus ja sitkeys. Ja se kalorivaje.

Vierailija
16/139 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilon laihdutus vaatii noin 7000 kcal vajeen. Eli -500 kcal joka päivä niin olet laihtunut 2 kg kuukaudessa.

Vierailija
17/139 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, en tiedä. Olen yrittänyt pudottaa epätoivoisesti painoa syömällä reilu 1300 kaloria päivässä ja lisäämällä liikuntaa. Grammaakaan ei ole pudonnut tässä kuukauden aikana. Liikuntapäivinä syön hieman enemmän, mutta silloinkin pyrin pitämään syömisen reilusti miinusvoittoisena ja se näkyy liikkumisessa. En jaksa ollenkaan samalla tavalla mitä ennen, suoritukset ovat yhtä tuskaa kun tuntuu ettei kehossa ole yhtään energiaa. Olen merkinnyt orjallisesti kaiken syömisen appiin, eli en syö vahingossa liikaa. En tiedä mikä ihme tässä enää auttaisi, koska en jaksa tehdä töitä, en kykene nukkumaan enkä jaksa tehdä mitään, jos kalorimäärää tiputtaa tuosta vielä päivän aikana.

Vierailija
18/139 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilon laihdutus vaatii noin 7000 kcal vajeen. Eli -500 kcal joka päivä niin olet laihtunut 2 kg kuukaudessa.

Entä jos tuolla vajauksella ei lähde paino tippumaan yhtään?

Vierailija
19/139 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos liikunta ei kiinnosta, älä huoli. Liikunnan merkitys laihdutuksessa on hyvin pieni.

Liikunta kuluttaa kaloreita, yhdessä ruokavalion kanssa hyvä yhdistelmä. Lisäksi terveys ja hyvinvointi edistyvät samalla.

Vierailija
20/139 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähtenyt 4,5 kg n. kolmessa kuukaudessa. Ihan toivottoman hidasta on. Syön n. 1000 - 1200 kcal päivässä.