Kuinka paljon itseäsi lyhyemmän miehen kanssa voisit olla
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti kyselee tämmösiä.
Miten niin idiootti. Ehkä AP on lyhyt ja haluaa muodostaa karkeeta arviota siitä, kuinka iso ongelma se on naisille.
Ennemminkin ap on pitkä ja haluaa tehdä lyhyiden naisten olon huonoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti kyselee tämmösiä.
Miten niin idiootti. Ehkä AP on lyhyt ja haluaa muodostaa karkeeta arviota siitä, kuinka iso ongelma se on naisille.
Ennemminkin ap on pitkä ja haluaa tehdä lyhyiden naisten olon huonoksi
Hard projection.
174cm mieheni on itse olen 180cm.oikeastaan en edes kysynyt pituutta moneen kuukauteen kun aloitettiin kirjoittelu netissä. Eikä hänkään minun. Meillä vain heti klikkasi. Miehelläni on kai hyvät sosiaaliset taidot.
Kunhan ei ole lyhyen miehen alemmuuskompleksia jota kahjolla käytöksellään yrittää korjata, usein miten enemmän pieleen. Kompleksiset miehet ovat niin raskaita kavereina.
Mulla ei ole ongelmaa toisten ihmisten pituudesta tai lyhyydestä
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei ole lyhyen miehen alemmuuskompleksia jota kahjolla käytöksellään yrittää korjata, usein miten enemmän pieleen. Kompleksiset miehet ovat niin raskaita kavereina.
Mulla ei ole ongelmaa toisten ihmisten pituudesta tai lyhyydestä
Tämä! Mies voi ihan hyvin olla lyhyt, kunhan se ei ole ONGELMA sille miehelle.
Olen 158 enkä ole (enää) yhdenkään alle 170 senttisen kanssa. Saa noi hobitit joku muu
Vierailija kirjoitti:
Olen 158 enkä ole (enää) yhdenkään alle 170 senttisen kanssa. Saa noi hobitit joku muu
Ymmärrän ettet halua itsellesi alle tuon pituuden olevaa miestä, mutta miksi ihmeessä sitä lyhyempiä pitää haukkua ja nimitellä?
Eikö pitänyt olla kehorauha, vai koskeeko se vain naisia? Ihmiset eivät mahda sille, että heillä ei ole suuria rintoja tai että he ovat lyhyitä tai heillä on silmälasit tai heillä on johonkin suuntaan taipuneet jalat. Mutta sitten, että mitä sieltä omasta suusta päästää ulos, siihen voi vaikuttaa.
En välitä vaikka sinulla on 10 entistä todella lyhyttä miestä, joilla on ollut itsetunto ongelma. Ja heillä on sellainen usein, koska muut puhuvat heistä juuri noin halveksien kun sinä puhut. Puheesi lyhyistä kutsuen heitä hobbiteiksi ei ole asiallista, vaan lähinnä kiusaamista.
Asun ulkomailla erään tehtaan lähellä, jossa on paljon Aasiasta tulleita miehiä töissä. Monet heistä vaikuttavat oikein tyytyväisiltä itseensä, vaikka ovat lyhyitä, koska heidän ympärillään muutkin ovat samanmittaisia. Eikä heitä halveksita pituuden takia. Suomalaisten pitkien ja monen naisen ylimielisyys lyhyempiä miehiä kohtaan on kuvottavaa kuunneltavaa.
Keskimittaisena, minua pidempiä miehiä löytyy rynsaasti, joten ei ole tarvetta katsella itseäni huomattavasti lyhyempiä. Muutoinkaan en viehäty itseäni lyhyemmistä miehistä. Tunnen silloin oloni epäviehättäväksi ja suurikokoiseksi, eikä silloin synny ainakaan viehtymystä.
En yhtään lyhyemmän. Kahta kokeilin ja pituuteni oli molemmille hirvittävä ongelma ja itsetunnon tuho. Never again.
Tämä on kyllä jännä, että on "hyväksyttävää" naisen vaatia miehelle minimipituutta, mutta mies ei voi rehellisesti sanoa ääneen, että läskit ja ylipainoiset naiset on pois laskuista.
Mies ei pituudelleen voi mitään, mutta nainen painolleen voi.
Mielisairas ihminen kyselee tällaisia. Ja tällä palstalla niitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä jännä, että on "hyväksyttävää" naisen vaatia miehelle minimipituutta, mutta mies ei voi rehellisesti sanoa ääneen, että läskit ja ylipainoiset naiset on pois laskuista.
Voit sanoa. Kukaan ei kiellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun olen yli 180cm nainen, niin sanoisin, että 10-15cm. Ja jos on fiksu ja muuten mukava niin tuollaiset puoli metriä?
Eli 165cm mies ois ok jos ois muuten hyvä. Pystyykö edes seisten suutelemaan tollaisella pituuserolla. Mies ei varmaan halua varvistaa.
Pystyy. Itse olen nimittäin 160cm nainen ja ollut suhteessa 190cm miehen kanssa. Pitempi kumartuu.
Eri
Itse 168 cm, mieheni 182cm. Naimisissa 44 vuotta. Ei ikinä tappia.
Vierailija kirjoitti:
Itse 168 cm, mieheni 182cm. Naimisissa 44 vuotta. Ei ikinä tappia.
Niin ja miksi sinunkin piti kutsua lyhyitä miehiä tapeiksi? Pidätkö siitä, että naisia kutsutaan lankuiksi, valaiksi, tankeiksi, rillipäiksi tai vaikka lehmäksi? Mikä teitä vaivaa, kun kaikki mikä ei teidän silmää miellytä pitää haukkua ja nimitellä?
Vierailija kirjoitti:
Keskimittaisena, minua pidempiä miehiä löytyy rynsaasti, joten ei ole tarvetta katsella itseäni huomattavasti lyhyempiä. Muutoinkaan en viehäty itseäni lyhyemmistä miehistä. Tunnen silloin oloni epäviehättäväksi ja suurikokoiseksi, eikä silloin synny ainakaan viehtymystä.
Jos olet tai tunnet olosi epäviehättäväkso tai suurikokoiseksi se ei ole minkään kokoisten miesten vika, vaan sinun päänsisäinen ongelmasi. Johon on saatavissa apua.
Monella miehellä ei ehkä ole tarvetta katsella sinunlaisia ja se on hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tai tunnet olosi epäviehättäväkso tai suurikokoiseksi se ei ole minkään kokoisten miesten vika, vaan sinun päänsisäinen ongelmasi. Johon on saatavissa apua.
Monella miehellä ei ehkä ole tarvetta katsella sinunlaisia ja se on hyvä asia.
Ohis, mutta oikeastiko olet sitä mieltä että jonkun random naisen täytyy mennä ihan terapiaan asti muuttamaan preferenssejään jotta sinä kelpaisit hänelle mieheksi? :D
Helpompaa on valita se pitkä mies kuin lähteä tuollaiseen sekoiluun.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole sen hyväksyttävää vaatika ketään ihastumaan /rakastumaan/ seurustelemaan ellei toinen vetoa tai kumpikin ei koe partneria viehättäväksi.