Kuinka paljon itseäsi lyhyemmän miehen kanssa voisit olla
Kommentit (193)
En yhtään. Miehen täytyy olla yli 180 cm. Omani on ihanan pitkä 192 cm ja viihdyn paremmin kuin hyvin hänen kainalossaan .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituushan se kaikkein oleellisin asia on. Heh.
Kyllä se niin on, inhottaisi katsoa vieressään lyhyttä miestä. Niistä en kiinnostu, toki en myöskään jokaisesta pitkästä miehestä ,mutta lyhyttä ja missään tapauksessa itseäni lyhyempää, en huoli.
Meneekö tuo totuus, että joku ei itseään lyhyemmissä kiinnostu, ihon alle lyhyen miehen kanssa olevilta naisilta vai niillä lyhyillä miehillä?
Mitä esim. minun pitäisi tehdä, ottaa väkisellä itseäni lyhyempi minusta kiinnostunut mies, vaikka koko ajan tuntisin oloni kiusaantuneeksi?
Kuinka paljon sinua lihavamman naisen kanssa voisit olla ?
En ala olemaan hobittien ja puutarhatonttujen kanssa. Miehen pitää olla vähintään 180cm.
Aika harvassa on alle 160 cm miehet, joten sellaisen tapaaminen olisi jo ihme ihan lähtökohtaisesti. Eli en nyt osaa edes ajatella tuollaista tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Ei hukkapätkiä minulle, kiitos. Mieheni on minua tasan 10 cm pidempi ja pituusero on juuri oikea.
Kai muistat nimitellä kaikkia muitakin, jotka ei ulkonäöllisesti miellytä sinua? Toivottavasti sinuakin nimitellään, koska näytät niin tykkäävän siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tom Cruisen kanssa olisin välittömästi, ihan sama mitä hän haluaisi:D Mutta muuten miehen pitää olla vähintään 180cm (minua 10cm pidempi)
🤢🤮
Torppa on yksi inhottavimmista rääpäleistä maan päällä, halla-ahon ja Trumpin lisäksi.
Miksi?:D Mitä Tom Cruise on tehnyt, jotta vihaat häntä noin paljon?
Se on vastenmielinen psykopaatti. Kaikkihan sen tietää.
Eri
Siis millä perusteella? En minä ainakaan tiedä, ja olen ollut Tompan fani jo vuosikausia. Mitä niin mahdottoman poikkeuksellista Tom Cruise on tehnyt, että ansaitsee kaiken tuon vihan? Kunnioittaa fanejaan? Haluaa tehdä mahtavia elokuvia? Pelasti elokuvateollisuuden?:D
Itse olen ajatellut että miehen pituudella ei ole juurikaan merkitystä jos on välillä 140-200cm sitä lyhyemmät ja pidemmätkään ei ole poissuljettuja vaihtoehtoja mutta heidän kanssaan mietityttäisi käytännön ongelmat esim normi sänky jäisi pitkälle lyhyeksi ja lyhyen miehen kanssa (siis alle 140cm) voisi olla ulottuvuusongelmia esim keittiön kaapeille jne.
Mutta ennen kaikkea jos pituus ei ole miehelle ongelma niin ei se ole minullekaan ongelma. Jos mies taas häpeää pituuttaan ja inhoaa kyseistä asiaa niin se olisi myös minulle ongelma. Koska se vaikuttaisi negatiivisesti moniin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
En ala olemaan hobittien ja puutarhatonttujen kanssa. Miehen pitää olla vähintään 180cm.
Toivottavasti sinuakin nimitellään, koska näytät niin pitävän siitä.
Tuollahan ei pitäisi olla mitään merkitystä, mutta itse en haluaisi miehen olevan minua lyhyempi. Jos pakottava syy tulisi valita niin ehkä -5 cm itseäni lyhyempi vielä menisi. Olen 175 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sinuakin nimitellään, koska näytät niin pitävän siitä.
Hiljaa, hippiäinen!
Vierailija kirjoitti:
Tähän pitäisi vastata, että sinä et valaiden ja läskitynnyreiden kanssa seurustele.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon toppaukset pitää olla, niiden isoja tissejä on hyvä puristella.
Vierailija kirjoitti:
Minä en huoli lyhyttä enkä lihavaa miestä. En edes pitkää lihavaa. Enkä pullohartiat omaavaa miestä. Enkä lattapyllyistä miestä, jolla selkä jatkuu jalkoihin asti. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon toppaukset pitää olla, niiden isoja tissejä on hyvä puristella.
Jep. Niihin voi pieni mies haudata koko pään 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 160 cm ja en katsele lyhyempiä. Lyhin mies jonka kanssa olen seurustellut oli 165 cm ja hänellä oli jonkinlainen alemmuuskompleksi joka aiheutti uhittelevan asenteen, ikään kuin hän olisi jatkuvassa sodassa kaikkea vastaan, mikä ei ollut viehättävää. Alussa hän osasi peittää sen kun laittoi hurmausvaihteen päälle. Suhde päättyi kun hän petti toistuvasti.
Pienet miehet on tuollaisia.Tosin sellain agressiivinen k ä ä piö voisi olla ihan hauskakin. Nappaa vain kainaloon ja vie mukanaan kun uhittelu menee liialliseksi
Tuon mittaiset miehet ovat kaikista ärhäkkäimpiä nakkikiskajonossa. Haastavat riitaa päätä pidemmille.
Voisin ihan hyvin seurustella vaikka lyhytkasvuisenkin kanssa. Olen itse vain n. 163cm pitkä, joten ainakaan Suomessa ei kovin paljoa minua lyhyempiä miehiä ole, mutta siis tosiaan, voisin seurustella minua reilustikin lyhyemmän miehen kanssa. Pituus ei ole koskaan ollut minulle tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en huoli lyhyttä enkä lihavaa miestä. En edes pitkää lihavaa. Enkä pullohartiat omaavaa miestä. Enkä lattapyllyistä miestä, jolla selkä jatkuu jalkoihin asti. Hyi!
Just niin! Enkä laatikkopersettä, enkä pihtikinttua, enkä länkisäärtä, enkä tissikästä, enkä pienimunaista, enkä perunanenäistä, enkä hörökorvaista. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Voin rehellisesti myöntää olevani niin pinnallinen, että en pystyisi rakastumaan itseäni lyhyempään mieheen. Ei vain ole minun silmissä viehättävä
Onneksi oma mies on 189cm joten ei tarvitse huolehtia tästä
Nainen 178cm
Ei siinä ole mitään pinnallista kun rehellisesti sanoo mikä itseä viehättää ja mikä ei.
En minäkään voisi rakastua, en edes seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Ei vain ole itselle luontevaa kun koko ajan epäsuhta häiritsisi.
Se on vastenmielinen psykopaatti. Kaikkihan sen tietää.
Eri