Kuinka paljon itseäsi lyhyemmän miehen kanssa voisit olla
Kommentit (193)
Olen 165cm ja en haluaisi seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Siroluinen mieheni on 179cm ja painaa minua vähemmän, eli kyse ei ole edes siitä, että haluaisin tuntea itseni keijukaiseksi. Alle 165cm pitkä mies on vaan aika lyhyt, mutta 165cm kelpaisi jo, eli vähintään itseni mittainen. 170cm olisi jo täysin passeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun olen yli 180cm nainen, niin sanoisin, että 10-15cm. Ja jos on fiksu ja muuten mukava niin tuollaiset puoli metriä?
Eli 165cm mies ois ok jos ois muuten hyvä. Pystyykö edes seisten suutelemaan tollaisella pituuserolla. Mies ei varmaan halua varvistaa.
Ei tietenkään pysty, yksikään yli 180-senttinen mies ei ole onnistunut seisten suutelemaan 165-senttistä naista. Fysiikan lakien vastaista. /s
Mies kumartuu, nainen varvistaa.
Moniko mies haluaa varvistaa suudellakseen naista? Ja nainen kumartua?
voihan tota varten käyttää vaikka jakkaraa.
paras on kun on suht yhtä pitkät kumpparit. helppo pussata.
Vierailija kirjoitti:
Tuollahan ei pitäisi olla mitään merkitystä, mutta itse en haluaisi miehen olevan minua lyhyempi. Jos pakottava syy tulisi valita niin ehkä -5 cm itseäni lyhyempi vielä menisi. Olen 175 cm pitkä.
-5 cm sua lyhyempi tarkoitttaa oikeasti sitä että se on sua 5 cm pidempi.
Olen saanut pakit aina kaikilta 150-165 cm naisilta koska olen vain 167cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 158 enkä ole (enää) yhdenkään alle 170 senttisen kanssa. Saa noi hobitit joku muu
Olet itse hobitti jopa naiseksi joten sulla ei ole varaa nimitellä toisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollahan ei pitäisi olla mitään merkitystä, mutta itse en haluaisi miehen olevan minua lyhyempi. Jos pakottava syy tulisi valita niin ehkä -5 cm itseäni lyhyempi vielä menisi. Olen 175 cm pitkä.
-5 cm sua lyhyempi tarkoitttaa oikeasti sitä että se on sua 5 cm pidempi.
Samoin jos laihdut -5 kg, sä olet lihonut 5 kg.
167cm kirjoitti:
Olen saanut pakit aina kaikilta 150-165 cm naisilta koska olen vain 167cm pitkä.
Onneksi sulle jää kaikki muun pituiset, jotka ei anna pakkeja
En yhtään lyhyemmän.
Kerran sängyssä tai pari kertaa joku samanpituinen kai.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään lyhyemmän.
Kerran sängyssä tai pari kertaa joku samanpituinen kai.
Siis sama henkilö kyseessä ja samanpituinen tai sinne päin, pari kertaa. Oli myös n. 20 v. vanhempi.
Ei hirveän hyvä myöskään joku hirmu pitkä 190cm ja laiha kun tikku.
Mulle on itseasiassa aika sama. Tai siis kaikki mun seurustelusuhteet (3 kpl) on alkaneet kaveripohjalta ja ei ole ollut se ulkonäkö siis ollut mun poikaystävissä se juttu, mihin olisin kiinnittänyt ensimmäisenä huomiota. Nykyinen mies on noin 170cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimittaisena, minua pidempiä miehiä löytyy rynsaasti, joten ei ole tarvetta katsella itseäni huomattavasti lyhyempiä. Muutoinkaan en viehäty itseäni lyhyemmistä miehistä. Tunnen silloin oloni epäviehättäväksi ja suurikokoiseksi, eikä silloin synny ainakaan viehtymystä.
Jos olet tai tunnet olosi epäviehättäväkso tai suurikokoiseksi se ei ole minkään kokoisten miesten vika, vaan sinun päänsisäinen ongelmasi. Johon on saatavissa apua.
Monella miehellä ei ehkä ole tarvetta katsella sinunlaisia ja se on hyvä asia.Ohis, mutta oikeastiko olet sitä mieltä että jonkun random naisen täytyy mennä ihan terapiaan asti muuttamaan preferenssejään jotta sinä kelpaisit hänelle mieheksi? :D
Helpompaa on valita se pitkä mies kuin lähteä tuollaiseen sekoiluun.
Ensinnäkin minä en ole mies, vaan nainen ja kyllä olen sitä mieltä, ettei ihmisen minäkuvan kuuluisi muuttua sen mukaan millainen ihminen siinä vieressä on puolisona tai ystävänä.
Jos joka kerta kun seisot jonkun laihan vieressä tunnet olosi lihavaksi, joka kerta kun seisot kauniin vieressä tunnet olosi rumaksi tai jos viereinen mies on lyhyt ja koet itsesi iskokokoiseksi sinulla on ongelma.
Joko olet isokokoinen tai et, mutta se ei muutu miksikään vaikka vieressä olisi millaista porukkaa tahansa. Ainoa mikä muuttuu on jotain pääsi sisällä.
Sinun preferenssit voivat olla mitä tahansa. Vaikka sitten super lihava, mutta kai sinäkin ymmärrät ettei se, että se saa sinut tuntemaan olosi laihaksi, tee sinusta laihaa? Vaan lähinnä hyödynnät muita tuntemaan olosi paremmaksi, eikä se ole mikään kiva asia parisuhteissa. Olen kanssasi, koska tunnen oloni laihaksi, vaikka oikeasti olen itsekin lihava?
Valitsen vain rumia kavereita, koska silloin tunnen itse oloni kauniiksi? Aivan, en näe tätä kovin hyvänä lähtökohtana millekään ihmissuhteelle. En vaikka kuinka olisi preferenssejä.
En yhtään minua lyhyempää.
En halua itseäni lyhyempää miestä.
167cm kirjoitti:
Varmaan muita syitä sitten, kun ei kolahda. Itse tapailen 167cm pitkää miestä ja tykkään hänestä kovin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimittaisena, minua pidempiä miehiä löytyy rynsaasti, joten ei ole tarvetta katsella itseäni huomattavasti lyhyempiä. Muutoinkaan en viehäty itseäni lyhyemmistä miehistä. Tunnen silloin oloni epäviehättäväksi ja suurikokoiseksi, eikä silloin synny ainakaan viehtymystä.
Jos olet tai tunnet olosi epäviehättäväkso tai suurikokoiseksi se ei ole minkään kokoisten miesten vika, vaan sinun päänsisäinen ongelmasi. Johon on saatavissa apua.
Monella miehellä ei ehkä ole tarvetta katsella sinunlaisia ja se on hyvä asia.Ohis, mutta oikeastiko olet sitä mieltä että jonkun random naisen täytyy mennä ihan terapiaan asti muuttamaan preferenssejään jotta sinä kelpaisit hänelle mieheksi? :D
Helpompaa on valita se pitkä mies kuin lähteä tuollaiseen sekoiluun.
Ensinnäkin minä en ole mies, vaan nainen ja kyllä olen sitä mieltä, ettei ihmisen minäkuvan kuuluisi muuttua sen mukaan millainen ihminen siinä vieressä on puolisona tai ystävänä.
Jos joka kerta kun seisot jonkun laihan vieressä tunnet olosi lihavaksi, joka kerta kun seisot kauniin vieressä tunnet olosi rumaksi tai jos viereinen mies on lyhyt ja koet itsesi iskokokoiseksi sinulla on ongelma.
Joko olet isokokoinen tai et, mutta se ei muutu miksikään vaikka vieressä olisi millaista porukkaa tahansa. Ainoa mikä muuttuu on jotain pääsi sisällä.Sinun preferenssit voivat olla mitä tahansa. Vaikka sitten super lihava, mutta kai sinäkin ymmärrät ettei se, että se saa sinut tuntemaan olosi laihaksi, tee sinusta laihaa? Vaan lähinnä hyödynnät muita tuntemaan olosi paremmaksi, eikä se ole mikään kiva asia parisuhteissa. Olen kanssasi, koska tunnen oloni laihaksi, vaikka oikeasti olen itsekin lihava?
Valitsen vain rumia kavereita, koska silloin tunnen itse oloni kauniiksi? Aivan, en näe tätä kovin hyvänä lähtökohtana millekään ihmissuhteelle. En vaikka kuinka olisi preferenssejä.
Välissä oli eri vasttaja, mutta nyt luit alkuperäisestä viestistä enemmän, kuin siihen sisältyi. En minä koe olevani hoikempi itseäni lihavammassa seurassa tai rumempi kauniiden seurassa tai päinvastoin. Seksuaalinen vetovoima on kuitenkin seikka, jota ei voi huijata. Sitä joko on kahden välillä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella miehellä ei ehkä ole tarvetta katsella sinunlaisia ja se on hyvä asia.Kuulepas. Ja sinäkö viehätyt kenestä tahansa, riippumatta miltä hän näyttää, minkä mittainen ja painoinen hän on, kuinka puhuu ja mistä hän on kiinnostunut? Onko minulla velvollisuus paikata miehen pituuskompleksia, koska kyllä lyhyillekin miehille täytyy löytyä nainen? Ei minulla ole sen enempää velvollisuutta seurustella lyhyen tai pitkän miehen kanssa tai keskimittaisen miehen kanssa ellen ole rakastunut häneen, kuin kenelläkään seurustella kanssani ellei viehäty minusta tai nauti seurastani. Mikset puutu heidän kommentteihinsa jotka aivoimesta haukkuvat lyhyitä? Jokainen olkoon sen mittainen, kuin on tai sen painoinen, kuin on, mutta jokaisella on myös makunsa, niin ulkonäön, kuin persoonallisuuden suhteen.
Oletko tullut useinkin torjutuksi pituutesi takia vai miksi asia on sinulla niin arka?
Vastasin jo tuohon yhteen vastaukseen, mutta vastataan nyt sinullekin. Ei, asia ei ole minulla arka. En ole mies, vaan nainen ja kyseenalaistan tätä narratiivia missä naiset näkevät jotenkin oikeudekseen haukkua kaiken mikä ei heidän silmäänsä miellytä. Me emme enää hyväksy sitä miehiltä, mutta sitten kuitenkin naiset jatkavat sitä miehiä kohtaan.
Tämä aiheuttaa näissä muissa tietenkin pahaa mieltä ja osittain edesautta myös näiden ihmisten itsetuntoongelmien kehittymistä. Sinulla ei ole velvollisuutta seurustele kenenkään kanssa, mutta käytöstavat muita kohtaan olisi asiallista.
Teidänlaisten, joilla on tarve tuoda esille kuinka te ette missään tapauksessa olisi sellaisen tai tällaisen kanssa, niin onneksi maailma on tosiaan täynnä niitä, jotka ajattelevat aivan samoin teistä ja tuovat sen teille esille yhtä paljon kun te tuotte sen muille. Olette liian lihavia, liian rumia, liian isokokoisia, liian lautoja, liian sitä ja tätä.
Tietysti minä viehätyn määrätynlaisista miehistä, mutta minulla ei ole tarvetta haukkua heitä ja nimitellä, jotka ei siihen määritelmään mahdu. Tietysti puutun kaikkien muidenkin tapaan puhua inhottavasti muista, vain koska näiden ominaisuudet eivät vastaa sen ihmisen seksuaalisia preferenssejä. Mistä päättelet etten tekisi sitä?
Lähdet ajatuksesta, että kaikilla lyhyillä miehillä on pituuskompleksi. Lähdetkö siitä ajatuksista, että kaikilla lihavilla naisilla on lihavuuskompleksi? Että jos et ole mallin näköinen sinulla on oltava kompleksi, koska kaikkihan haluaa olla sen mallin näköinen ja kärsii, jos ei ole ja syyttää muita siitä? Maailmassa on miljardeja miehiä jotka ovat alle 175cm ja he elävät oikein onnellisena puolisoidensa kanssa ilman mitään pituusongelmaa. Toisin kun sinä näytät tekevän. Heidän pituus on sinulle ongelma, ei heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella miehellä ei ehkä ole tarvetta katsella sinunlaisia ja se on hyvä asia.Kuulepas. Ja sinäkö viehätyt kenestä tahansa, riippumatta miltä hän näyttää, minkä mittainen ja painoinen hän on, kuinka puhuu ja mistä hän on kiinnostunut? Onko minulla velvollisuus paikata miehen pituuskompleksia, koska kyllä lyhyillekin miehille täytyy löytyä nainen? Ei minulla ole sen enempää velvollisuutta seurustella lyhyen tai pitkän miehen kanssa tai keskimittaisen miehen kanssa ellen ole rakastunut häneen, kuin kenelläkään seurustella kanssani ellei viehäty minusta tai nauti seurastani. Mikset puutu heidän kommentteihinsa jotka aivoimesta haukkuvat lyhyitä? Jokainen olkoon sen mittainen, kuin on tai sen painoinen, kuin on, mutta jokaisella on myös makunsa, niin ulkonäön, kuin persoonallisuuden suhteen.
Oletko tullut useinkin torjutuksi pituutesi takia vai miksi asia on sinulla niin arka?
Vastasin jo tuohon yhteen vastaukseen, mutta vastataan nyt sinullekin. Ei, asia ei ole minulla arka. En ole mies, vaan nainen ja kyseenalaistan tätä narratiivia missä naiset näkevät jotenkin oikeudekseen haukkua kaiken mikä ei heidän silmäänsä miellytä. Me emme enää hyväksy sitä miehiltä, mutta sitten kuitenkin naiset jatkavat sitä miehiä kohtaan.
Tämä aiheuttaa näissä muissa tietenkin pahaa mieltä ja osittain edesautta myös näiden ihmisten itsetuntoongelmien kehittymistä. Sinulla ei ole velvollisuutta seurustele kenenkään kanssa, mutta käytöstavat muita kohtaan olisi asiallista.Teidänlaisten, joilla on tarve tuoda esille kuinka te ette missään tapauksessa olisi sellaisen tai tällaisen kanssa, niin onneksi maailma on tosiaan täynnä niitä, jotka ajattelevat aivan samoin teistä ja tuovat sen teille esille yhtä paljon kun te tuotte sen muille. Olette liian lihavia, liian rumia, liian isokokoisia, liian lautoja, liian sitä ja tätä.
Tietysti minä viehätyn määrätynlaisista miehistä, mutta minulla ei ole tarvetta haukkua heitä ja nimitellä, jotka ei siihen määritelmään mahdu. Tietysti puutun kaikkien muidenkin tapaan puhua inhottavasti muista, vain koska näiden ominaisuudet eivät vastaa sen ihmisen seksuaalisia preferenssejä. Mistä päättelet etten tekisi sitä?
Lähdet ajatuksesta, että kaikilla lyhyillä miehillä on pituuskompleksi. Lähdetkö siitä ajatuksista, että kaikilla lihavilla naisilla on lihavuuskompleksi? Että jos et ole mallin näköinen sinulla on oltava kompleksi, koska kaikkihan haluaa olla sen mallin näköinen ja kärsii, jos ei ole ja syyttää muita siitä? Maailmassa on miljardeja miehiä jotka ovat alle 175cm ja he elävät oikein onnellisena puolisoidensa kanssa ilman mitään pituusongelmaa. Toisin kun sinä näytät tekevän. Heidän pituus on sinulle ongelma, ei heille.
Miten joku voi kirjoittaa noin huonosti? :"D
Olen 171 cm enkä itseäni lyhyempiä katselekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä aiheuttaa näissä muissa tietenkin pahaa mieltä ja osittain edesautta myös näiden ihmisten itsetuntoongelmien kehittymistä. Sinulla ei ole velvollisuutta seurustele kenenkään kanssa, mutta käytöstavat muita kohtaan olisi asiallista.Teidänlaisten, joilla on tarve tuoda esille kuinka te ette missään tapauksessa olisi sellaisen tai tällaisen kanssa, niin onneksi maailma on tosiaan täynnä niitä, jotka ajattelevat aivan samoin teistä ja tuovat sen teille esille yhtä paljon kun te tuotte sen muille. Olette liian lihavia, liian rumia, liian isokokoisia, liian lautoja, liian sitä ja tätä.
Muistuttaisin etten syyllistänyt tai haukkunut lyhyitä miehiä heidän lyhyydestään. Kunhan totesin etten viehäty itseäni lyhyemmistä miehistä. Siksi agressiivinen viestiini takertuminen ja ruotiminen on perusteetonta ja tulkitset viestistä vihamielisyyttä jota siinä ei alun alkaen ollut.
Kuulepas. Ja sinäkö viehätyt kenestä tahansa, riippumatta miltä hän näyttää, minkä mittainen ja painoinen hän on, kuinka puhuu ja mistä hän on kiinnostunut? Onko minulla velvollisuus paikata miehen pituuskompleksia, koska kyllä lyhyillekin miehille täytyy löytyä nainen? Ei minulla ole sen enempää velvollisuutta seurustella lyhyen tai pitkän miehen kanssa tai keskimittaisen miehen kanssa ellen ole rakastunut häneen, kuin kenelläkään seurustella kanssani ellei viehäty minusta tai nauti seurastani. Mikset puutu heidän kommentteihinsa jotka aivoimesta haukkuvat lyhyitä? Jokainen olkoon sen mittainen, kuin on tai sen painoinen, kuin on, mutta jokaisella on myös makunsa, niin ulkonäön, kuin persoonallisuuden suhteen.