Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon itseäsi lyhyemmän miehen kanssa voisit olla

Vierailija
10.08.2023 |

Parisuhteessa tai kevyemmässä jutussa?

Kommentit (193)

Vierailija
21/193 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä voisi olla lyhyemmän, olen itse 160cm...

Vierailija
22/193 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lainkaan, olen ryhdikäs 162 cm, miehen pitää olla vähintään 175 cm, jotta minä kiinnostun.

Huvittavaa, että joku alapeukuttaa tuommoistakin. Jokaisella on mieltymyksensä, mitäpä niistä hermostumaan.

Minua naurattaa tuo ryhdikäs. Ihan sama, vaikka olisit hieman kumarainen 145 cm, jokainen saa haluta mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/193 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en paljon lyhyemmän koska olen itse tosi lyhyt, mutta ei nyt tarvitse olla edes 170 cm jos vaan kemiat kohtaa.

Lyhyiden miesten pitäisi saada itsetunto kuntoon ja olla viriilejä passiivisuuden ja alemmuuskompleksien sijaan.

Oma pappani oli hyvin lyhyt ja mamma pitkä.

Lapset kaikki pitkiä paitsi oma isäni vähän päälle 170cm.

Omasta pojastani tulee lyhyt ja yritän kasvattaa hänelle riittävän hyvän itsetunnon. Eipä se vielä ainakaan kärsi vaikka on omia luokkalaisiaan puolta päätä tai päätä lyhyempi

Pappani oli äärettömän hyvä ihminen, älykäs ja selvisi sodasta täysjärkisen vaikka oli siellä eturintamassa.

Vierailija
24/193 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituushan se kaikkein oleellisin asia on. Heh.

Kyllä se niin on, inhottaisi katsoa vieressään lyhyttä miestä. Niistä en kiinnostu, toki en myöskään jokaisesta pitkästä miehestä ,mutta lyhyttä ja missään tapauksessa itseäni lyhyempää, en huoli.

Vierailija
25/193 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutaman sentin itseäni lyhyempi mies. Olen itse 168 cm. Kovin paljon lyhyempiä ei usein tule vastaan.

Vierailija
26/193 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tom Cruisen kanssa olisin välittömästi, ihan sama mitä hän haluaisi:D Mutta muuten miehen pitää olla vähintään 180cm (minua 10cm pidempi)

🤢🤮

Torppa on yksi inhottavimmista rääpäleistä maan päällä, halla-ahon ja Trumpin lisäksi.

Torppa varmaan onkin:D

Vierailija
27/193 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin rehellisesti myöntää olevani niin pinnallinen, että en pystyisi rakastumaan itseäni lyhyempään mieheen. Ei vain ole minun silmissä viehättävä

Onneksi oma mies on 189cm joten ei tarvitse huolehtia tästä

Nainen 178cm

Vierailija
28/193 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en paljon lyhyemmän koska olen itse tosi lyhyt, mutta ei nyt tarvitse olla edes 170 cm jos vaan kemiat kohtaa.

Lyhyiden miesten pitäisi saada itsetunto kuntoon ja olla viriilejä passiivisuuden ja alemmuuskompleksien sijaan.

Oma pappani oli hyvin lyhyt ja mamma pitkä.

Lapset kaikki pitkiä paitsi oma isäni vähän päälle 170cm.

Omasta pojastani tulee lyhyt ja yritän kasvattaa hänelle riittävän hyvän itsetunnon. Eipä se vielä ainakaan kärsi vaikka on omia luokkalaisiaan puolta päätä tai päätä lyhyempi

Pappani oli äärettömän hyvä ihminen, älykäs ja selvisi sodasta täysjärkisen vaikka oli siellä eturintamassa.

Tunnen monta lyhyttä miestä, ovat yksiä paskiaisia.

Vierailija
29/193 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun olen yli 180cm nainen, niin sanoisin, että 10-15cm. Ja jos on fiksu ja muuten mukava niin tuollaiset puoli metriä?

Eli 165cm mies ois ok jos ois muuten hyvä. Pystyykö edes seisten suutelemaan tollaisella pituuserolla. Mies ei varmaan halua varvistaa.

Ei tietenkään pysty, yksikään yli 180-senttinen mies ei ole onnistunut seisten suutelemaan 165-senttistä naista. Fysiikan lakien vastaista. /s

Mies kumartuu, nainen varvistaa.

Moniko mies haluaa varvistaa suudellakseen naista? Ja nainen kumartua?

Vierailija
30/193 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tainnut kyllä tulla koskaan vastaan itseäni lyhyempää miestä, joten absurdi ajatus

Vierailija
31/193 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tom Cruisen kanssa olisin välittömästi, ihan sama mitä hän haluaisi:D Mutta muuten miehen pitää olla vähintään 180cm (minua 10cm pidempi)

🤢🤮

Torppa on yksi inhottavimmista rääpäleistä maan päällä, halla-ahon ja Trumpin lisäksi.

Torppa varmaan onkin:D

Juu, varmaan onkin, miksihän Tomppa ei kelpaa, nytkin piti erikseen korjata kun vain torppaa vääntää tilalle.

Vierailija
32/193 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160 cm ja en katsele lyhyempiä. Lyhin mies jonka kanssa olen seurustellut oli 165 cm ja hänellä oli jonkinlainen alemmuuskompleksi joka aiheutti uhittelevan asenteen, ikään kuin hän olisi jatkuvassa sodassa kaikkea vastaan, mikä ei ollut viehättävää. Alussa hän osasi peittää sen kun laittoi hurmausvaihteen päälle. Suhde päättyi kun hän petti toistuvasti.

Vierailija
33/193 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nainen sanoi ensimmäiseksi minut nähtyään, että et ole kovin pitkä vaikka olen 7 cm häntä pidempi.

Vierailija
34/193 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsekään kuin 161 cm, ja taannoinen poikaystävä oli vielä lyhyempi. En koskaan kysynyt hänen pituuttaan (ei kiinnostanut!), mutta oli se varmaan joitain senttejä, meistä otetuista valokuvista arvioiden, viitisen senttiä? Vastaus: Ihan sama. Vain sillä on merkitystä, millainen pää ja sydän kaverilla on. Suhteemme kaatui lopulta ulkoisiin tekijöihin - välimatka kasvoi opinto- ja työkuvioiden vuoksi liian haastavaksi.

Vierailija
35/193 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lainkaan, olen ryhdikäs 162 cm, miehen pitää olla vähintään 175 cm, jotta minä kiinnostun.

Huvittavaa, että joku alapeukuttaa tuommoistakin. Jokaisella on mieltymyksensä, mitäpä niistä hermostumaan.

Minua naurattaa tuo ryhdikäs. Ihan sama, vaikka olisit hieman kumarainen 145 cm, jokainen saa haluta mitä haluaa.

Minäkin olen ryhdikäs, kun minä ja sisareni, joka on siis saman pituinen kuin minä, olemme vierekkäin, sisareni näyttää monta senttiä lyhyemmältä. Veljemme kiinnitti siihen vastikään huomiota, sitä se hyvä ryhti teettää, näyttää pitemmältä. 🤔

Vierailija
36/193 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryhdikäs 162cm, eli oikeasti 158.

Sama kuin miesten 20cm, todellisuudessa 14.

Vierailija
37/193 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤢🤮

Miksi?:D Mitä Tom Cruise on tehnyt, jotta vihaat häntä noin paljon?

Vierailija
38/193 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max. 2 cm, ja silloinkin miehen pitäisi olla ainakin vähän rotevampi kuin minä (treenaan, joten tämä ei ole mikään itsestäänselvyys). Mielestäni näyttää rumalta jos mies on selvästi lyhyempi tai muuten pienempi. T: 168cm

Vierailija
39/193 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 160 cm ja en katsele lyhyempiä. Lyhin mies jonka kanssa olen seurustellut oli 165 cm ja hänellä oli jonkinlainen alemmuuskompleksi joka aiheutti uhittelevan asenteen, ikään kuin hän olisi jatkuvassa sodassa kaikkea vastaan, mikä ei ollut viehättävää. Alussa hän osasi peittää sen kun laittoi hurmausvaihteen päälle. Suhde päättyi kun hän petti toistuvasti.

Pienet miehet on tuollaisia.Tosin sellain agressiivinen k ä ä piö voisi olla ihan hauskakin. Nappaa vain kainaloon ja vie mukanaan kun uhittelu menee liialliseksi

Vierailija
40/193 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen ryhdikäs, kun minä ja sisareni, joka on siis saman pituinen kuin minä, olemme vierekkäin, sisareni näyttää monta senttiä lyhyemmältä. Veljemme kiinnitti siihen vastikään huomiota, sitä se hyvä ryhti teettää, näyttää pitemmältä. 🤔

Sentti on sentti, silmissä vikaa joka muuta väittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan