Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

FARMI official 2023/2024, kausi 5.

Vierailija
10.08.2023 |

Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.

Iltasanomat 10.8.2023:

"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.

Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.

Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4137)

Vierailija
3121/4137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuolla isolla lehmällä pötsissä häikkää kun noin rauhaton. 🙈

Tää on sitä aikaa kun alkaa hyrräämään siellä ja täällä.

Eikö ne ennen viety asutukselle jos olivat enää tiinehtymisiässä. 

Vierailija
3122/4137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kyllä nähnyt yhtään lehteä jossa Linneaa haukuttaisiin. En paperi versiona, enkä nettilehtenä. Mistähän sä olet niitä kaikkia lehtiä löytänyt? Sanoit, että kaikissa lehdissä kerrotaan miten kiero Linnea on. Ainakaan hesassa en oo sellaisia nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3123/4137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitte yrittää keinolla millä hyvänsä, mutta pois ette saa tosiasiaa, että Miinalla on rikostausta! Väkivaltaa, eläinsuojelurikoksia, kissan heittämisen lisäksi hänen Uutelan tilallaan roikkui 2 nyljettyä kissaa ovenpielessä. Hyi helavata millainen mielipuoli kokee oikeaksi pitää tälläisiä "ovikoristeita"? Jööses, mua ainakin puistattaa. Eli ihan mitä vaan on voinut tapahtua farmilla, joka sitten johti poistamiseen. Varma ja muuttumaton tosiasia on, että jotain riittävän pahaa Miina on tehnyt, että tuotannosta poistaminen on ollut se viimeinen käytettävissä oleva vaihtoehto. Ihan helpolla ketään ei pois potkita ja bannata pääsy takaisin edes käymään.

Voi pirhana, tietääkö ne Ylessä lainkaan tästä asiantilasta?

Yle ei taas liity mitenkään

Mä en syytä enkä tuomitse ketään tekemättömistä asioista. Nuo Miinasta mainitut asiat ovat ihan julkista tietoa. Sen sijaan Linneaa syytetään jatkuvasti jostain mitä ei ole tehnyt. Yhtä ainoaa todistetta tästä "väitetystä rikoksesta" ei ole. Eli täällä tuomitaan ihmistä pelkkien omien olettamusten mukaan, ei sen mukaan mikä on varmaa tietoa ja vahvistettu. Tässä on iso ero kahden asian välillä.

Vierailija
3124/4137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko Suomessa toimia näin, että katselijoiden suosikki ja mahdollinen voittajaehdokas, Miina Äkkijyrkkä, poistetaan ohjelmasta kesken kilpailun. Poistaminen tapahtuu äärimmäisen nöyryyttävästi eikä poistamisen syytä ilmoiteta selkeästi. Sehän loukkaa maksavia katselijoita ja Miinaa.

Mistä taholta voisi selvittää, onko tällainen menettely laillista?

Joka lehdissä kirjoitetaan miten Kiero Linnea on. Kyllä tämä on mennyt tuotannolle, Linnealle ja koko kansalle tiedoksi.. Luulen että tästä tulee jälkipyykki kun tämä jakso loppuu.. Häpeällinen Farmi jakso tämä oli.  Tuotanto nelosella saa hävetä. 👍

Toivon että joku kysyisi Linnealta että oliko ilkeä teko Miinaa kohtaan hänen itsensä vai tuotannon kanssa sovittu. Kysymys jossain isossa sakissa, terassilla tms. että saisi maistaa omaa lääkettä. Kyllähän se on saanutkin kun on kaikissa lehdissä. 

Vierailija
3125/4137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miksi jotkut eivät usko Miinan tehneen näitä lehdissä ja julkisuudessa olleita ja oikeudessakin käsiteltyjä asioita. Ihan kuin ne olisivat tyhjästä keksittyjä. Ohittavat ne joka kerta ja alkavat voivotella kuinka näin VOIDAAN tehdä vanhalle ihmiselle. Mutta Linneasta puhutaan vaikka mitä tekaistua. Ei mene minun järkeen. Mitään realiteettia ei heidän päässään tunnu olevan kuin oma pinttymä. 

Vierailija
3126/4137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko Suomessa toimia näin, että katselijoiden suosikki ja mahdollinen voittajaehdokas, Miina Äkkijyrkkä, poistetaan ohjelmasta kesken kilpailun. Poistaminen tapahtuu äärimmäisen nöyryyttävästi eikä poistamisen syytä ilmoiteta selkeästi. Sehän loukkaa maksavia katselijoita ja Miinaa.

Mistä taholta voisi selvittää, onko tällainen menettely laillista?

Joka lehdissä kirjoitetaan miten Kiero Linnea on. Kyllä tämä on mennyt tuotannolle, Linnealle ja koko kansalle tiedoksi.. Luulen että tästä tulee jälkipyykki kun tämä jakso loppuu.. Häpeällinen Farmi jakso tämä oli.  Tuotanto nelosella saa hävetä. 👍

Toivon että joku kysyisi Linnealta että oliko ilkeä teko Miinaa kohtaan hänen itsensä vai tuotannon kanssa sovittu. Kysymys jossain

Missä ihmeen lehdissä?! Nimeäpä nyt aluksi vaikka kolme tai neljä? :D :D :D Tiesitkö, että tuollainen jatkuva vihanpito rasittaa sydäntä ja verisuonia kohonneen verenpaineen myötä? Oman terveytesi vuoksi kannattaisi ehkä vähän vähentää palstalla kiukkuamista.

Vierailija
3127/4137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siitä se ison lehmän pörrääminen varmaan johtuu. Joka kylässä ei vaan sonnia löytynyt.  Sitten ne alkaa hyppiä muiden lehmien selkään.. 

Vierailija
3128/4137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska akkahan Linnea on. Turha täälläkään sitä on puolustella.

Ei ole mun suosikki, mutta en tykkää syyttömän ihmisen lynkkaamisesta. Saa sanoa oikeasta asiasta, mutta tämä koko miina-hässäkkä on muutaman miina-fanaatikon omasta päästä keksimää, haa, syytetäänpä Linneaa. Sitä mä en hyväksy. En varsinkaan kun Miinan oma käytös farmilla oli inhottavaa. Kieltäydytään hyväksymästä tosiasioita, Miina itse mokasi, poistettiin farmilta ja se siitä. Syntipukin etsintä kohdistuu ihan väärään suuntaan kun pitäisi itseasiassa katsoa peiliin, peiliin jonne Miina itse katsoo ensin.

Vierailija
3129/4137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitte yrittää keinolla millä hyvänsä, mutta pois ette saa tosiasiaa, että Miinalla on rikostausta! Väkivaltaa, eläinsuojelurikoksia, kissan heittämisen lisäksi hänen Uutelan tilallaan roikkui 2 nyljettyä kissaa ovenpielessä. Hyi helavata millainen mielipuoli kokee oikeaksi pitää tälläisiä "ovikoristeita"? Jööses, mua ainakin puistattaa. Eli ihan mitä vaan on voinut tapahtua farmilla, joka sitten johti poistamiseen. Varma ja muuttumaton tosiasia on, että jotain riittävän pahaa Miina on tehnyt, että tuotannosta poistaminen on ollut se viimeinen käytettävissä oleva vaihtoehto. Ihan helpolla ketään ei pois potkita ja bannata pääsy takaisin edes käymään.

Tällaista tämä eräs viestittelijä tekee epätoivoissaan.

Vierailija
3130/4137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä miksi jotkut eivät usko Miinan tehneen näitä lehdissä ja julkisuudessa olleita ja oikeudessakin käsiteltyjä asioita. Ihan kuin ne olisivat tyhjästä keksittyjä. Ohittavat ne joka kerta ja alkavat voivotella kuinka näin VOIDAAN tehdä vanhalle ihmiselle. Mutta Linneasta puhutaan vaikka mitä tekaistua. Ei mene minun järkeen. Mitään realiteettia ei heidän päässään tunnu olevan kuin oma pinttymä. 

No kun se on vanha. Eihän nyt kukaan saa sanoa mitään pahaa kauniista, ryhdikkäästä 75-vuotiaasta. Mutta ei ymmärretä sitä, että vanhuuden taakse ei voi mennä piiloon. Samat käyttäytymissäännöt pätee myös yli 70-vuotiaille.

Vierailija
3131/4137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole kyllä nähnyt yhtään lehteä jossa Linneaa haukuttaisiin. En paperi versiona, enkä nettilehtenä. Mistähän sä olet niitä kaikkia lehtiä löytänyt? Sanoit, että kaikissa lehdissä kerrotaan miten kiero Linnea on. Ainakaan hesassa en oo sellaisia nähnyt.

Eikö Seiska ilmesty Hesassa ollenkaan? Täällä landella kyllä luki siinä.

Vierailija
3132/4137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Seiska ilmesty Hesassa ollenkaan? Täällä landella kyllä luki siinä.

Mulle tulee seiska eikä ainakaan mun lehdessä lukenut, että Linnea olisi kiero. Eli ainakaan tämä ei ollut "kaikissa lehdissä" joukkoon kuuluva lehti. Onko lisää nimiä?

Vierailija
3133/4137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siitä se ison lehmän pörrääminen varmaan johtuu. Joka kylässä ei vaan sonnia löytynyt.  Sitten ne alkaa hyppiä muiden lehmien selkään.. 

Mitenkähän lehmien vaihdevuodet oireilee. Jääkö niille kela päälle 😂

Villi veikkaus että varppina jää. 

Vierailija
3134/4137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimmassa Iltalehdessä kirjoitetaan siitä miten Linnea vetoaa muihin reilun pelin puolesta. Dani ja Michael suostuivat. Kylläpä onkin kiero ihminen kun noin teki.

Vierailija
3135/4137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun se on vanha. Eihän nyt kukaan saa sanoa mitään pahaa kauniista, ryhdikkäästä 75-vuotiaasta. Mutta ei ymmärretä sitä, että vanhuuden taakse ei voi mennä piiloon. Samat käyttäytymissäännöt pätee myös yli 70-vuotiaille.

Voi kuinka epätoivoista, nyt puhutaan tästä päivästä siis miksi Miina viskattiin Farmista ulos. Ei Miinan menneisyydestä, se varmasti tiedettiin kun Miina toivotettiin taloon tervetulleeksi.

Vierailija
3136/4137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusimmassa Iltalehdessä kirjoitetaan siitä miten Linnea vetoaa muihin reilun pelin puolesta. Dani ja Michael suostuivat. Kylläpä onkin kiero ihminen kun noin teki.

Seiskan uutisissa oli haastateltu ihmisiä ja kysytty mielipidettä Linnean käytöksestä.

Kovin oli negatiivista arviota siitä.

Vierailija
3137/4137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiskan uutisissa oli haastateltu ihmisiä ja kysytty mielipidettä Linnean käytöksestä.

Kovin oli negatiivista arviota siitä.

Luin saman. Sanoivat että katsominen loppui Linnean päänsä akomiseen Miinalle. Kaikki oli vihaisia kommentteja. 

Vierailija
3138/4137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee seiska eikä ainakaan mun lehdessä lukenut, että Linnea olisi kiero. Eli ainakaan tämä ei ollut "kaikissa lehdissä" joukkoon kuuluva lehti. Onko lisää nimiä?

Älä valehtele!

Vierailija
3139/4137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan kirjoittele pitkiä lorikoita, ne poistetaan kumminkin. 

Vierailija
3140/4137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnea tulee jäämään ihmisten korvan taakse niinkuin jä Jassukin.