FARMI official 2023/2024, kausi 5.
Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.
Iltasanomat 10.8.2023:
"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.
Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.
Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4137)
Poistatit sitten mun viestin. Totuus sattuu vai? Ja sanotaan tää uudelleen niin kauan, että jätät tämän rauhaan. Joku on vetänyt sanat turvallinen tila irralleen tuottajan lausunnosta. Missään virallisessa lausunnossa EI ole sanottu juuri tämän olleen syy miinan poistamiseen farmilta. Syitä sääntörikkomukseen on voinut olla monia. Missään EI myöskään ole sanottu Linnean tarvinneen tilaa. Linnea itse on kommentoinut asiaa sen verran, että sanoi päätöksen olleen täysin tuotannon, hänellä EI ole mitään tekemistä miinan poistamisen kanssa. Turvallista tilaa on voinut tarvita vaikka joku tuotannon jäsenkin! Jos esim. miina on vetänyt kuvaajaa pataan tai uhannut väkivallalla, kuten kävi euroviisuista poistetun laulajan tapauksessa. Pysytään faktoissa! Ei esitetä omia arvailuja ja antipatioita totena!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... Vai karjatilan emännän viesti oli poistunut... 🤣🤣🤣🤣🤣
Ei yhdellä navetalla vielä karjatilalliseksi tulla.
No onhan sulla yksi navetta sitten..
Tää mun kämppä ja yksi iso lehmä, minä itse :)
Vierailija kirjoitti:
Poistatit sitten mun viestin. Totuus sattuu vai? Ja sanotaan tää uudelleen niin kauan, että jätät tämän rauhaan. Joku on vetänyt sanat turvallinen tila irralleen tuottajan lausunnosta. Missään virallisessa lausunnossa EI ole sanottu juuri tämän olleen syy miinan poistamiseen farmilta. Syitä sääntörikkomukseen on voinut olla monia. Missään EI myöskään ole sanottu Linnean tarvinneen tilaa. Linnea itse on kommentoinut asiaa sen verran, että sanoi päätöksen olleen täysin tuotannon, hänellä EI ole mitään tekemistä miinan poistamisen kanssa. Turvallista tilaa on voinut tarvita vaikka joku tuotannon jäsenkin! Jos esim. miina on vetänyt kuvaajaa pataan tai uhannut väkivallalla, kuten kävi euroviisuista poistetun laulajan tapauksessa. Pysytään faktoissa! Ei esitetä omia arvailuja ja antipatioita totena!
Joopa joo. Ensin sanot: "Jos Miina on vetänyt kuvaajaa pataan tai uhannut väkivallalla." Seuraavaksi: "Pysytään faktoissa! Ei esitetä omia arvailuja ja antipatioita totena!" Eikö tässä ole mitään ristiriitaa näiden asioiden välillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... Vai karjatilan emännän viesti oli poistunut... 🤣🤣🤣🤣🤣
Ei yhdellä navetalla vielä karjatilalliseksi tulla.
No onhan sulla yksi navetta sitten..
Tää mun kämppä ja yksi iso lehmä, minä itse
Kiitos naurusta ... sithän minä arvelin... 😅😅😅😂😂😂
Miksi poistetaan nyt taas viestejä, joissa sanotaan, että siihen on syynsä miksi Miinaa ei kutsuttu enää farmille? Voi elämän kevät typeryyttä. Näin itsepäisten ihmisten voi hyvinkin kuvitella raivostuvan oikeassa elämässä kun joku uskaltaa olla eri mieltä tai ylipäätään avata suunsa. Ja sitten odottavat sovittelua ja anteeksiantoa. Kuten olisi pitänyt Miinallekin heidän mielestään tehdä. Siksikö puolustavat kun ovat itse samanlaisia. Eri mieltä ei saa olla.
Linnea on niin läpinäkyvä "hymyilevä" kiero, penkoo toisten tavaroita ja vielä kirkkain silmin "tenhottaa" toisille, että ollaan rehellisiä toisille kuten viime ohjelmassa väitti. Erittäin ikävä tyyppi toi Linnea ja ohjelmaa en enää katso!! Toivottavasti ei missään tapauksessa voita
Ylelle on tulossa kesällä kolmaskin ohjelma Miina Äkkijyrkästä.. Huvittava kivaa..
Vierailija kirjoitti:
Ylelle on tulossa kesällä kolmaskin ohjelma Miina Äkkijyrkästä.. Huvittava kivaa..
Ylessä on tilaa :D
No kehukaa helvetissä välillä Samia ja Veetiä niin jutut muuttuu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi poistetaan nyt taas viestejä, joissa sanotaan, että siihen on syynsä miksi Miinaa ei kutsuttu enää farmille? Voi elämän kevät typeryyttä. Näin itsepäisten ihmisten voi hyvinkin kuvitella raivostuvan oikeassa elämässä kun joku uskaltaa olla eri mieltä tai ylipäätään avata suunsa. Ja sitten odottavat sovittelua ja anteeksiantoa. Kuten olisi pitänyt Miinallekin heidän mielestään tehdä. Siksikö puolustavat kun ovat itse samanlaisia. Eri mieltä ei saa olla.
Eri mieltä ei saa olla missään tapauksessa. Jollain ihmeellä vääntävät myös mustan valkoiseksi ja päinvastoin. Mitään vikaa ei suostuta siinä omassa idolissa näkemään. Vaikka puoli miljoonaa katsojaa näki miten ikävästi Miina käyttäytyi farmilla, niin kaikki näkivät väärin, lehmässä oli vika kun oli niin huonotapainen jne. Aivan toivottoman turhaa edes yrittää saada järkevää keskustelua aik
Lasketko minutkin mukaan siihen puoleen miljoonaan? Minä en nähnyt Miinan käyttäytyvän ikävästi.
Vierailija kirjoitti:
Tai niitä pässejä narussa🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Linnea on niin läpinäkyvä "hymyilevä" kiero, penkoo toisten tavaroita ja vielä kirkkain silmin "tenhottaa" toisille, että ollaan rehellisiä toisille kuten viime ohjelmassa väitti. Erittäin ikävä tyyppi toi Linnea ja ohjelmaa en enää katso!! Toivottavasti ei missään tapauksessa voita
Eihän se hymyile, nostaa vain ylähuulta😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai niitä pässejä narussa🤣😂
Onhan siellä kaikkea kivaa kerrottavana vaikka isoista traktorin renkaista tai pehtoorin saappaista.. Jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri mieltä ei saa olla missään tapauksessa. Jollain ihmeellä vääntävät myös mustan valkoiseksi ja päinvastoin. Mitään vikaa ei suostuta siinä omassa idolissa näkemään. Vaikka puoli miljoonaa katsojaa näki miten ikävästi Miina käyttäytyi farmilla, niin kaikki näkivät väärin, lehmässä oli vika kun oli niin huonotapainen jne. Aivan toivottoman tur
Mitään vikaa ei suostuta siinä omassa idolissa näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun ihan itse huomasit, että on helpoo ratkaisu: Älä tosiaan katso enää! Ei tarvitse sitten tulla tännekään nillittämään kun ei jonkun naama miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän totuuden mitä farmilla tapahtui! Miina murhasi tai ainakin suunnitteli murhaavansa jonkun farmilaisista. (Tästä todisteena se, mitä tapahtui Euroviisuissakin.) Sitäpaitsi hänellähän on rikosrekisteri KISSAN heittämisestä. (Lisätodiste.) Huhuna olen kuullut, että hänellä olisi myös yliluonnollisia kykyjä, joiden avulla hän, 75-vuotias, menestyi voima- ym. miehisissä lajeissa (Vrt. noitavainot). Onneksi tuotanto huomasi tämän kaiken rikollisuuden ajoissa ja eliminoi hänet ennenkuin koko maatila muuttui turvattomaksi alueeksi.
Hui tätäkö se robotti kuvasi "miinavaaraksi" Ylen Perjantaissa 🤯🥶
Juuri tätä! Minä jo ajattelin, että vähintään murha tässä miinavaarassa pitää olla taustalla. Nyt se selkisi.
Vierailija kirjoitti:
Voitte yrittää keinolla millä hyvänsä, mutta pois ette saa tosiasiaa, että Miinalla on rikostausta! Väkivaltaa, eläinsuojelurikoksia, kissan heittämisen lisäksi hänen Uutelan tilallaan roikkui 2 nyljettyä kissaa ovenpielessä. Hyi helavata millainen mielipuoli kokee oikeaksi pitää tälläisiä "ovikoristeita"? Jööses, mua ainakin puistattaa. Eli ihan mitä vaan on voinut tapahtua farmilla, joka sitten johti poistamiseen. Varma ja muuttumaton tosiasia on, että jotain riittävän pahaa Miina on tehnyt, että tuotannosta poistaminen on ollut se viimeinen käytettävissä oleva vaihtoehto. Ihan helpolla ketään ei pois potkita ja bannata pääsy takaisin edes käymään.
Voi pirhana, tietääkö ne Ylessä lainkaan tästä asiantilasta?
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä kun mulla mennyt ihan ohi, kenen tavaroita linnea on penkonut ?
Ja siellä taas joku saa sairasta tyydytystä kun poistattelee muiden viestejä. Alkaa käydä jo todella vanhaksi toi juttu. Mitä jos vaihteeksi yrittäisit kokeilla ihan vaan hyväksyä ihmisten mielipide-erot? Sun totuus kun ei ole kaikkien muiden totuus.