FARMI official 2023/2024, kausi 5.
Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.
Iltasanomat 10.8.2023:
"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.
Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.
Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4137)
Vierailija kirjoitti:
Linnea tulee jäämään ihmisten korvan taakse niinkuin jä Jassukin.
Eikä se heviä soittamalla lähde. Ihmisen syvästi loukkaaminen ja nöyryytys ja nolaaminen on ala arvoinen rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuinka epätoivoista, nyt puhutaan tästä päivästä siis miksi Miina viskattiin Farmista ulos. Ei Miinan menneisyydestä, se varmasti tiedettiin
Ja mitä hänen menneisyytensä meille kuuluu! Jokainen on vastuussa omista teoistaan ja ainakin minulle riittää omat syntini. Uskomatonta, että tällaisia ihmisiä on, jotka kaivelevat muiden menneisyyttä ja siellä tapahtuneita (yleensä jo sovitettuja) tekoja näitä tuomiten.
Vaan kun nytpä teki hän sääntörikkomuksen farmilla. Sääntörikkomuksen joka oli niin vakavaa laatua, että ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin poistaa hänet farmilta. Mitä tässä te ette ymmärrä?! Miina mokasi! Miina teki väärin! Siis ihan nätisti nyt kysyn, mitä te ette ymmärrä? On sanottu tuotannon puolesta, että koskaan ei heppoisin perustein
Minä en ymmärrä sitä, että jos todella jotain vakavaa tapahtui, miksi kuvauksia ei kokonaan keskeytetty. Miksi tilannetta ei avattu, vaan porukka jatkoi selvästi hyvin tyytyväisenä kuvauksia. Eivät näyttäneet mitenkään traumatisoituneilta.
Jokainen ihminen ansaitsee tulla kuulluksi, jokainen ansaitsee uuden tilaisuuden.
Yle ei ole mitenkään lemppari kanava minulle nykyään, mutta tervehdin ilolla kun Miina ilmestyi selvästi hyvinvoivana ja luovana Ylen ohjelmiin.
On asioita joita ihminen voi ylimielistä tehdä toiselle.. Luoja seuraa kaikkia ja tarpeen tullen opettaa ketä mitenkin.
En tiedä onko tuotannon sopimuksessa miten vaitiolo ohjelman loputtua , mutta jos sakko on muutamia tonneja niin se on paperia, että katsojojien kuuluu tietää mitä oikeasti tapahtui.. Tätä ennen on turha arvuutella. Vain sen tiedämme ja näimme miten sivistymättömästi ja törkeästi Linnea häppäsi Miinan läsnäolijoiden ja meidän silmissä.. En anna tätä hälle anteeksi ellei pyydä yleisön mielen pahoitusta anteeksi.. Tuttuni tuntee Merja Kyllösen ja aikoi keskustella kun ohjelma on loppunut.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tuotannon sopimuksessa miten vaitiolo ohjelman loputtua , mutta jos sakko on muutamia tonneja niin se on paperia, että katsojojien kuuluu tietää mitä oikeasti tapahtui.. Tätä ennen on turha arvuutella. Vain sen tiedämme ja näimme miten sivistymättömästi ja törkeästi Linnea häppäsi Miinan läsnäolijoiden ja meidän silmissä.. En anna tätä hälle anteeksi ellei pyydä yleisön mielen pahoitusta anteeksi.. Tuttuni tuntee Merja Kyllösen ja aikoi keskustella kun ohjelma on loppunut.
Yleisön mielen pahoitusta? Häpäisyä? Hieman nyt mopo taas keulii. Minun mieltäni ei ole pahoitettu, eikä monen muunkaan katsojan. Voisitko puhua ihan vaan omasta puolestasi? Sinä et anna anteeksi, selvä. Minun mielestäni Linnean syyttely on simppelisti lähtenyt lapasesta. Sääntöjä rikkoi Miina. Edelleenkin Miina. Ei Linnea. Edes noilta osin voisitko lopettaa? Puhise kiukkua mielin määrin, mutta pysytään tosiasioissa. Miinan poistaminen johtui siitä, että MIINA rikkoi sääntöjä.
Ei Miinaa kukaan häpäissyt. Linnea sanoi asiallisesti ihan aiheesta. Totuudenhan hän sanoi. Muut lusmuilivat vaikka olivat puhuneet keskenään Miinan käytöksestä. Eivät avanneet suutaan kun pelkäsivät tuntevansa nahoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ansaitsee toisen tilaisuuden sanoit. Nyt on kyllä niin, että jos mä olisin jossain kilpailussa mukana eristetyssä paikassa ja toinen kilpailija esim. löisi mua, niin ihan satavarmasti se lyöjä saisi häipyä huitsin tuuttiin sieltä! En olisi enää sekuntiakaan antamassa toista tilaisuutta. En. Enkä kesken kilpailun myöskään alkaisi availla mitään keskusteluyhteyttä. Jos siltä tuntuisi kisan jälkeen asia olis eri, mutta siinä tilanteessa silmä mustana mä lähinnä miettisin nostanko syytteen pahoinpitelystä kotiin tultuani...
Mitä sinä nainen satuilet kuviteltua tilannetta. Ketään ei veetäkään kiinosta mitä sinä tekisit missäkin tilanteessa. Miksi teet näitä paska juttujasi poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Linnea tulee jäämään ihmisten korvan taakse niinkuin jä Jassukin.
Tottahan toki Linnea on jäänyt mieleen. Onhan hän iloinen ja energinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ansaitsee toisen tilaisuuden sanoit. Nyt on kyllä niin, että jos mä olisin jossain kilpailussa mukana eristetyssä paikassa ja toinen kilpailija esim. löisi mua, niin ihan satavarmasti se lyöjä saisi häipyä huitsin tuuttiin sieltä! En olisi enää sekuntiakaan antamassa toista tilaisuutta. En. Enkä kesken kilpailun myöskään alkaisi availla mitään keskusteluyhteyttä. Jos siltä tuntuisi kisan jälkeen asia olis eri, mutta siinä tilanteessa silmä mustana mä lähinnä miettisin nostanko syytteen pahoinpitelystä kotiin tultuani...
Mitä sinä nainen satuilet kuviteltua tilannetta. Ketään ei veetäkään kiinosta mitä sinä tekisit missäkin tilanteessa. Miksi teet näitä paska juttujasi poistoon.
Kaunista kieltä, ei taida olla oikein mitään perusteluita kui puhua rumasti. Miksi poistoon, sinäkö siis näitä poistat? Miksi tuo kommentti pitäisi poistaa? On se asiallisrmpi kuin omasi, missä ei ole mitään asiaa. Kuin kiroilua ja agressiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry tuli huti, mä olen mies. Mitä poistettavaa siinä on jos mä sanon, että jos mua lyödään niin en käännä toista poskea. En lyö myöskään takaisin, mutta mua pahoinpidellyt tyyppi saa häipyä. Osuko ja upposko? Liian lähelle oikeaa totuutta? Onko tosiaan nyrkki heilunut farmilla?
Vierailija kirjoitti:
Iso lehmä se jaksaa märehtiä kun lääkitys ei ole kohdillaan. Syököhän vielä kuivaheinää..
Tuolla näköjään silmä mustana mölisee navettaan...
Vierailija kirjoitti:
Jos on käyttäytynyt esimerkiksi väkivaltaisesti ei ole mielestäni aiheellista enää palata ohjelmaan takaisin. Siis jos, kun nyt joku sanoo, että pitää antaa mahdollisuus.
Kirjoita moukka mikä on todistettavissa. Miksi laitat raukkkoja oletuksiasi. Miksi keksit valheita.
Kätevää kun voi muuttua välillä mieheksi... Mikäpä siinä sitten.. jooo
Vierailija kirjoitti:
Nykyään se on mahdollista, jos itsestä siltä tuntuu....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään se on mahdollista, jos itsestä siltä tuntuu....
Yli kuusikymmentä eri plaatua, siitä voi valita aina miltä tuntuu ja miltä paikalta panee.
Palsta yleensä mielletään av-mammojen painekattilan purkupaikaksi, vaan saattaapi tulla yllärinä, että on täällä miehiäkin. Yleensä kyllä hissun kissun taka-alalla. Toivoen. että vaimo ei huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on käyttäytynyt esimerkiksi väkivaltaisesti ei ole mielestäni aiheellista enää palata ohjelmaan takaisin. Siis jos, kun nyt joku sanoo, että pitää antaa mahdollisuus.
Nyt taitaa se mielikuvitus olla jo hurjassa laukassa! Kukaan ei ole käyttäytynyt väkivaltaisesti Farmissa.
Mielestäni on aika lapsellista/raukkamaista poistella toisten viestit sillä perusteella, että ne ovat oman mielipiteen vastaisia. Tällainen ihminen ei hallitse alkeellisimpiakaan keskustelutapoja vaan näkee kaikki asiat musta-valkoisena. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Kiusattiinko Miinaa tahallaan, kun tiedettiin että hän kipakka. Ihminenhän väsyy kun aikansa tökitään. Mistä kumpuaa nämä seikkaperäiset selitykset, Miinahan viskattiin ulos eihän teillä ole hätäpäivää enää?
Tuokin on paljon mahdollista.
En valehtele. Mun lehdessä ei ole mitään tuollaista artikkelia. Sen sijaan netissä näkyy olevan joku seiskan tekemä kysely. Lehdessä sellaista ei ollut. On mielestäni hieman liioiteltua sanoa, että kaikissa lehdissä sanotaan niin ja näin. Nettiartikkelissa joo.