2kk tapailua. Mies on aivan ihana, mukava, hyvä keskustelemaan, älykäs, komea, kaikkea mitä nainen vain voi toivoa
Mutta..
Seksiä ollut 3 kertaa ja se on onnetonta pikaista räpellystä. Tämä estää minua haluamasta vakavampaa seurustelua ja mies on kohta jäämässä friendzonelle =(
Onkohan mitään tehtävissä. Ollaan n. 50v, joten ei tässä iässä kuulu enää opettaa ketään
Kommentit (744)
Ilman intohimoa ja hyvää seksiä hukkaan heitettyä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti mies on homo ja kuitenkin yrittää epätoivoisesti seksiä naisen kanssa. Ei se onnaa, tossa kohti pitää luovuttaa ja puhua asia suoraan selväksi.
Joskus kieltämättä kävi tämäkin mielessä. Mutta ei tällaisesta voi puhua toiselle! Kaikesta muusta voi, muttei suuntautumisesta. Että Hei, olisitko kuule oikeasti miehistä kiinnostunut..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on aivan ihana, mukava, hyvä keskustelemaan, älykäs, komea, kaikkea mitä nainen vain voi toivoa Mutta seksi hänenkin kanssaan on pikaista räpellystä. Ensimmäistä yhdyntää odotin lähes 6 kk, koska hänellä ei seissyt jännityksen vuoksi. Hän oli ennen minua pitkässä parisuhteessa, joten ei ainakaan ihan täysin kokematon ollut.
Mutta minua ei haittaa! Seksi ei ole itselleni tärkeintä! Siinä saa kuitenkin sitä läheisyyttä edes hetken, saa koskettaa, tuntea toisen ihon ja tuoksun (ja niitä rakastan miehessäni, hänen ihonsa ja tuoksunsa on ihana).
Eli et edelleenkään saa orgasmia hänen kanssaan. Miksi niin moni nainen tyytyy orgasmittomaan seksiin?
Tämä on todellakin tärkeä keskustelunaihe. Luulen, että huono seksi on suuri tabu.
Naiset ennemmin tyytyvät huonoon seksiräpellykseen ja orgasmittomuuteensa ajatellen, ettei seksi ole lainkaan tärkeää.
Jos miehet eivät saisi orgasmia, seksi loppuisi kokonaan. Ei siinä paljon läheisyys ja ihon tuoksut painaisi.
Kaikille siskoille tiedoksi, että tuolla ulkona on puoli-impotentteja, mukavia miehiä suhdetta etsimässä.
Tulihan näihinkin törmättyä vaellusvuosinani. Voi olla miellyttävä, komea, kohtuullinen tanssija, musikaalinen jne. mutta kun varustus on minikokoa ja toimimaton, niin sen pituinen sitten se.
Minun toiveissani oli silloin tällöin jäädä mukavasti "höyryjyrän alle" eli saada kunnolla ja paljon, suomeksi iloitella estoitta.
Nyt olen ollut 30 vuotta tyytyväinen saman miehen kanssa, joka tuntee minut läpikotaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin keskustelussa on häiritsevää se että ikäänkuin se seksin hyvyys olisi yksin naisen vastuulla. Monesti tuotu esiin että jos nainen kokee seksin huonona niin sitten miestä tulisi ohjata, neuvoa, opettaa, kertoa, kysyä, pyytää ja mies sitten ottaa niistä onkeensa jos ottaa. Että ihan kuin siltä mieheltä ei edes saisi edellyttää minkäänlaista oma-aloitteisuutta ja kykyä havaita mikä toimii ja mikä ei. Naisten kuitenkin odotetaan oma-aloitteisesti kertovan mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Että jos nainen ei sano mitään niin mies kuvittelee sen puolen minuutin jyystön olevan hyvää ja monipuolista seksiä?
Mullekin seksin hyvyys tulee siitä nk. yhteydestä. Eli kummankin on hiljennyttävä toisen kehon kuunteluun ja sitä kautta luoda yhteys, se on ihan pohja koko touhulle. Jos sitä ei ole, jos tehdään vain neuvottuna asioita ilman pohjalla olevaa yhteyttä niin seksi ei ole hyvää. Tämä on sellainen asia jota usein "sheimataan", miehet luonnollisesti mutta myös monet naiset julistaa että miksi pitää seksistä tehdä henkistä, seksiähän se vain on hyvänen aika. Panemista. En kuitenkaan usko olevani ainut jolle tämä yhteys on hyvän seksin perusta. Minulle se yhteyden muodostuminen muuten lisäksi tarkoittaa sitä, ettei minun tarvitse äännellä tai ähkiä, tai muutenkaan touhuta ja toimittaa, vaan saan antautua ja ns. lahnata. Repikääpä siitä.
Se yhteys koko homman ydin on.
Sekin että jos seksissä kumppani tekee asioita vain pyydettäessä tai ohjeistettuna niin itselle tulisi vain fiilis että tyyppiä ei edes kiinnosta nautinko vai en mutta tekee nyt kun pyydetään jotta voi kiirehtiä saamaan oman orgasminsa. Pahimmillaan tuokin tapahtuu vähän sinnepäin ja jossain vaiheessa loppuu kokonaan kun ei viitsi enää edes teeskennellä että olisi naisen nauttimisesta kiinnostunut.
Voi seksin tietysti ottaa pelkkänä suorituksena mutta silloin se on vain suoritus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt valinnan paikka ap.
Minulla on ollut kaksi ääripäätä seurustelun merkeissä.
Toinen oli jees petipuuhissa, mutta valitettavasti sairas yläpäästä.Toinen oli kehno petipuuhissa, mutta ihastuttaa muilla elämän alueilla.
Valitsin jälkimmäisen puolisokseni. Nuo muut elämän alueet on niin tärkeitä minulle. Elellään seksitöntä suhdetta.
Kaikkea ei saa samaan pakettiin.
Ne joilla ilmenee psykon taipumuksia, manipulointia, kaasuvalotusta, hyväksikäyttöä ja väkivaltaa, pitää kiertää kaukaa. Vaikka psykolla olis kuinka hyvät taidot pedissä, niin ei ole sen arvoista kuitenkaan, että psyko tuhoaa sun muut kuviot.Mikä pakko se oli valita juuri noista kahdesta? Kyllä maailmassa on pilvin pimein miehiä, joilla on pääkoppa kunnossa ja seksihommatkin sujuu.
Vähän sama kuin käskettäisiin valita pettäjästä ja alkoholistista. Höpöhöpö, ei ole pakko valita huonoista vaihtoehdoista vaan voi olla yksin kunnes löytyy sopiva.
En käske toisia yhtään mihinkään. Tuo minun valinta oli minulle hyvä. Samalaista miestä en ole tavannut aiemmin, joka nyt on puolisoni yli viiskymppisenä.
Lähinnä tarkoitin, että ap jos arvostaa korkealle niitä muita asioita, joita kaverissa on, niin valitessaan panomiehen sen sijaan, hän menettäis mahdollisesti sen keskustelutaitoisen ihanan miehen.
En väitä mitään. Tämä on vain tuumailua, eikä siitä ole hyötyä kinata ja vetää hernettä nenään.
Olen eri, mutta ei minullekaan olisi hyvä vaihtoehto keskustelutaitoinen mies, jonka kanssa seksi ei suju. Minulla on ystäviä jo paljon, en oikeastaan tarvitse enempää kavereita. Joten minulle olisi keskustelutaitoinen mutta seksitön mies täysin yhdentekevä. Kyllä seksin täytyy sujua, tosin henkisen puolen on toimittava myös. Oma valintani olisi siis ollut se, etten olisi ottanut kumpaakaan, vaan olisin etsinyt sellaista miestä, jonka kanssa toimii sekä seksi että henkinen puoli. Ja joo, aina on mahdollista, että ei löydy, mutta ei seksitön suhde siltikään olisi vaihtoehto. Seksittömänähän voi olla sinkkunakin.
Sinkkuna ei automaattisesti olla seksittömänä. On niitä vempaimia ja omat sormet sekä yhden illan juttuja.
Kaverit jakamassa arjen asioita iloja ja suruja. Kaverit tukena arjen valinnoissa, talouden hoitoon liittyvissä ratkaisuissa ja toiminnoissa, tukena sairauden sattuessa ja henkisenä tukena vierellä kulkien lähellä saman katon alla, kuten hyvä puoliso?
Hehheee vain sun omissa unissasi kaverit korvaa kaiken tuon.
Ei, kaverit eivät korvaa tuota kaikkea todellakaan. Mutta minulle seksi on olennainen asia suhteessa, enkä halua seksitöntä suhdetta. Ja mitä tulee sooloseksiin, niin kyllä, se on kivaa ja sitä voi sinkkuna harrastaa, kuten suhteessa ollessakin. Mutta entä sitten? Jos minulle on vaihtoehtona suhde, jossa ei ole seksiä sen toisen ihmisen kanssa, niin mieluummin todellakin olen sinkku ja harrastan sooloseksiä. En vain halua seksittömään suhteeseen. Niin paljon en kaipaa tukea arjen valintoihin ja talouden hoitoon liittyviin ratkaisuihin, koska pärjään niiden kanssa ihan itseksenikin. Henkinen tuki on tietenkin tärkeää, mutta pelkästään se ei riitä minulle suhteen perustaksi, jos seksi puuttuu. Niin se vain on.
Kunnioitan kyllä sinun omaa tahtoasi. Hienoa, että pidät siitä kiinni. Sun elämä on ainoalaatuinen.
Minä puolestani pystyn tarpeeni tyydyttämään toisin keinoin. En tarvitse siihen mahtavaa puolisoani.
Olen hänestä kaikin tavoin kiitollinen. Hän pystyy muutoin täyttämään miellyttävän elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on aivan ihana, mukava, hyvä keskustelemaan, älykäs, komea, kaikkea mitä nainen vain voi toivoa Mutta seksi hänenkin kanssaan on pikaista räpellystä. Ensimmäistä yhdyntää odotin lähes 6 kk, koska hänellä ei seissyt jännityksen vuoksi. Hän oli ennen minua pitkässä parisuhteessa, joten ei ainakaan ihan täysin kokematon ollut.
Mutta minua ei haittaa! Seksi ei ole itselleni tärkeintä! Siinä saa kuitenkin sitä läheisyyttä edes hetken, saa koskettaa, tuntea toisen ihon ja tuoksun (ja niitä rakastan miehessäni, hänen ihonsa ja tuoksunsa on ihana).
Eli et edelleenkään saa orgasmia hänen kanssaan. Miksi niin moni nainen tyytyy orgasmittomaan seksiin?
Koska elämässä ja toisessa ihmisessä on niin paljon muutakin kuin se iänikuinen orgasmi. Jos sinä et ymmärrä tätä, sinun ei tarvitse ymmärtää. Orgasmi saa olla sinulle parisuhteessa määräävin tekijä. Mutta ymmärrä kuitenkin se, että kaikille naisille se orgasmi ei ole tärkein asia, ei välttämättä lainkaan tärkeä, eikä se tarkoita sitä että he tyytyvät huonompaan, jos eivät rakastamaltaan mieheltä orgasmia saa. Koita hyväksyä että eri ihmiset haluaa eri asioita. Sinun ei tarvitse ymmärtää MITEN voi haluta, voit ihan vaan keskittyä itseesi ja omiin haluamisiisi. Sen julistaminen että "en ymmärrä miten joku voi sitä ja tätä " on todella helposti tulkittavissa tuomitsemiseksi. Sitä voi sitten tykönään miettiä kuinka ahkerasti sellaista haluaa harrastaa.
Edelliseen tarkennuksena pystyn täyttämään seksuaaliset tarpeeni. kommentti klo 13.50 447/447
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on todellakin tärkeä keskustelunaihe. Luulen, että huono seksi on suuri tabu.
Naiset ennemmin tyytyvät huonoon seksiräpellykseen ja orgasmittomuuteensa ajatellen, ettei seksi ole lainkaan tärkeää.
Jos miehet eivät saisi orgasmia, seksi loppuisi kokonaan. Ei siinä paljon läheisyys ja ihon tuoksut painaisi.
Niin, miehet ja naiset ovat erilaisia.
Olen aloittajan tarkoittama mies. Leila, voisit siistiä sen ruokkoamattoman alapääsi niin voisin panna vähän pidempään.
YT
Pauli
Vierailija kirjoitti:
Olen aloittajan tarkoittama mies. Leila, voisit siistiä sen ruokkoamattoman alapääsi niin voisin panna vähän pidempään.
YT
Pauli
Miksi et tarjoudu esileikkinä hoitamaan ajelun ennen ajoa?
Ap, ei Leilasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seksi ei toimi niin turha tekohengittää suhdetta sen pitempään. Eikä kyse ole siitä, että toinen oppisi kun kertoo ja näyttää, hyvään seksiin tarvitaan sitä että se on rentoa, hauskaa, estotonta ja molemmilla on luonnostaan halu oppia mistä toinen nauttii.
Olen 49 vuotias nainen ja ei minulle ainakaan seksipuuhat ole enää mitään kovin tärkeitä. Olen ehtinyt harrastamaan niitä hyvin ja tottakai mieheni ja minun seksi on hyvää, kun sitä harrastamme, mutta pärjäisin tosi kivasti ilmankin.
Minulla ainakin muut asiat parisuhteessamme ovat huomattavan paljon tärkeämpiä kuin seksi, esimerkiksi upeat keskustelut, joita käymme joka ikinen päivä. Keskustelemme hyvin paljon, mietiskelemme erilaisia asioita, otamme niistä selvää jos emme tiedä itse niin paljoa kuin haluaisimme ja sitten vain olemme lähekkäin, teemme ruokaa, pelailemme, syömme, saunomme, teemme yhdessä pihatöitä, käymme kävelemässä ja pyöräilemässä tai vain olemme. Olemme rentoja toistemme kanssa ja pingottaa ei tarvitse minkään asian suhteen, joten elämä on yhdessä rauhoittavaa ja lämmintä.
Myös lapsemme ovat varmasti saaneet meiltä oikein hyvän parisuhdemallin.
Jos ap haluaa parisuhteeseensa paljon seksiä, niin ehkä hän ottaa nuoremman kollin itselleen.
Ja pöh. Minä myös 49 ja mies 50. Pari viikkoa sitten viimeksi puhuttiin, että seksi on koko ajan vaan parantunut viime vuosina. Mekin tehtään yhdessä koko ajan vaikka mitä - myös seksiä. Vähintään 2-3 kertaa viikossa, mieluusti enemmän. Ja jos jostain syystä jää joskus viikko väliin, niin molemmat alkaa olla pahalla tuulessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska elämässä ja toisessa ihmisessä on niin paljon muutakin kuin se iänikuinen orgasmi. Jos sinä et ymmärrä tätä, sinun ei tarvitse ymmärtää. Orgasmi saa olla sinulle parisuhteessa määräävin tekijä. Mutta ymmärrä kuitenkin se, että kaikille naisille se orgasmi ei ole tärkein asia, ei välttämättä lainkaan tärkeä, eikä se tarkoita sitä että he tyytyvät huonompaan, jos eivät rakastamaltaan mieheltä orgasmia saa. Koita hyväksyä että eri ihmiset haluaa eri asioita. Sinun ei tarvitse ymmärtää MITEN voi haluta, voit ihan vaan keskittyä itseesi ja omiin haluamisiisi. Sen julistaminen että "en ymmärrä miten joku voi sitä ja tätä " on todella helposti tulkittavissa tuomitsemiseksi. Sitä voi sitten tykönään miettiä kuinka ahkerasti sellaista haluaa harrastaa.
Täytyyhän se yrittää itselleen jotenkin hyväksi selittää, jos ei saa orgasmia.
Sanotaan näin. Kokemuksen rintaäänellä, että mikään ei vedä vertoja hyvälle puolisolle kaikilla elämän saroilla. Seksi tulee ihan viimeisenä. Sitä voi harrastaa yksinkin. Muut ominaisuudet ovat tärkeämpiä.
Vaikka kuinka olis hyvä panokaveri, mutta muuten täysidi...ti, niin ei sitä kestä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seksi ei toimi niin turha tekohengittää suhdetta sen pitempään. Eikä kyse ole siitä, että toinen oppisi kun kertoo ja näyttää, hyvään seksiin tarvitaan sitä että se on rentoa, hauskaa, estotonta ja molemmilla on luonnostaan halu oppia mistä toinen nauttii.
Olen 49 vuotias nainen ja ei minulle ainakaan seksipuuhat ole enää mitään kovin tärkeitä. Olen ehtinyt harrastamaan niitä hyvin ja tottakai mieheni ja minun seksi on hyvää, kun sitä harrastamme, mutta pärjäisin tosi kivasti ilmankin.
Minulla ainakin muut asiat parisuhteessamme ovat huomattavan paljon tärkeämpiä kuin seksi, esimerkiksi upeat keskustelut, joita käymme joka ikinen päivä. Keskustelemme hyvin paljon, mietiskelemme erilaisia asioita, otamme niistä selvää jos emme tiedä itse niin paljoa kuin haluaisimme ja sitten vain olemme lähekkäin, teemme ruokaa, pelailemme, syömme, saunomme, teemme yhdessä pihatöitä, käymme kävelemässä ja pyöräilemässä tai vain olemme. Olemme rentoja toistemme kanssa ja pingottaa ei tarvitse minkään asian suhteen, joten elämä on yhdessä rauhoittavaa ja lämmintä.
Myös lapsemme ovat varmasti saaneet meiltä oikein hyvän parisuhdemallin.
Jos ap haluaa parisuhteeseensa paljon seksiä, niin ehkä hän ottaa nuoremman kollin itselleen.
Ja pöh. Minä myös 49 ja mies 50. Pari viikkoa sitten viimeksi puhuttiin, että seksi on koko ajan vaan parantunut viime vuosina. Mekin tehtään yhdessä koko ajan vaikka mitä - myös seksiä. Vähintään 2-3 kertaa viikossa, mieluusti enemmän. Ja jos jostain syystä jää joskus viikko väliin, niin molemmat alkaa olla pahalla tuulessa.
Kiviäkin kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Tänä päivänä kannattaakin kysymättä osoittaa tuollaista uteliaisuutta.. Varsinkaan muutaman kuukauden tuntemisen jälkeen.
Niin kokemukseni kautta kerron, että tyydyttävät petileikit ei riitä hyvään parisuhteeseen.
Kenkää tulee muista syistä.
Tietäisittepä miten paljon Tinderistä löytyy varattuja miehiä, jotka on hyviä rakastajia, mutta jotenkin eivät sitä ole vaimolleen. Juu olen testannut. Eli miehillekin on parisuhteessa monta asiaa tarkeämpiä kuin se seksi, mutta hepä ei tyydy olemaan ilman, vaan hakevat sen sitten muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän se yrittää itselleen jotenkin hyväksi selittää, jos ei saa orgasmia.
Älä itse asiassa edes yritä vaivata päätäsi ja ymmärtää yhtään mitään muuta kuin seksuaalinen nautinto. Kaikille parempi niin että teet vain sitä mihin kykenet ja olet tyytyväisenä hiljaa 👍
Tuollaiset miehet nyt vaan ei IKINÄ ole vastavuoroisia