Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2kk tapailua. Mies on aivan ihana, mukava, hyvä keskustelemaan, älykäs, komea, kaikkea mitä nainen vain voi toivoa

Vierailija
10.08.2023 |

Mutta..
Seksiä ollut 3 kertaa ja se on onnetonta pikaista räpellystä. Tämä estää minua haluamasta vakavampaa seurustelua ja mies on kohta jäämässä friendzonelle =(
Onkohan mitään tehtävissä. Ollaan n. 50v, joten ei tässä iässä kuulu enää opettaa ketään

Kommentit (744)

Vierailija
401/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kuten exäni, hän kokee seksin likaisena. Tai sinut likaisena.

Yrktimme suhteen alussa useita kertoja saada seksin toimimaan, mutta veltostuminen oli joka kerta ongelma. Ainakin minulle suhteen edetessä se oli ongelma, vaikka peittelin tunteeni hyvin, päälle vuoden kuluttua, olin jo luovuttanut seksin toimivuuden suhteen. Enkä lopussa halunnut kipeytyä tai hiertymiä, sillä puolikovan ja alati veltostuvan sisään laittaminen sattuu.

On todella turhauttavaa operoida velttoa ja sitten saada se sisään niin nopeasti, ettei erektio lopahda ja pelätä samalla onko itse valmis, jottei satu. Ja kuitenkin muutaman työnnön jälkeen lopahti ja homma alkoi uudestaan alusta. Kunnes hän lopulta säädön jälkeen tuli ja syöksyi suihkuun. Joka kerta oli todella kiire peseytymään. Hellyys loppui kuin seinään. Suudelma sen jälkeen kun hän oli saanut ja hän oli jo suihkussa.

Myös minun koskettelemisen jälkeen hänellä oli todella kiire pesemään kädet.

Älkää käsittäkö väärin, pidän puhtaudesta ja on luonnollista peseytyä jälkikäteen. Mutta jotain kummallista siinä oli. Pakonomaista.

On hienoa, että pystyy jossakin jakamaan tämän vaikean kokemuksen. Jos yritin asianomaiselle asiasta puhua, hän vähätteli, ja sanoi että kaikilla ikäisillään(45-50+) miehillä on samaa vaivaa. Että he ovat keskenään asiasta puhuneet. Hän ei nähnyt asiassa mitään ihmeellistä. Hänellä oli myös muita syitä, miksi seksi ei juuri sillä hetkellä onnistu, väsymys, juuri herännyt, käynyt salilla urheilemassa, vatsa täynnä, tvstä tulee jtn kiinnostavaa, jne. Lista on loputon.

Luulen, että hän ei lainkaan pitänyt seksistä. Toivon, että hän löytää itselleen samanlaisen naisen ja tulee onnelliseksi.

Vierailija
402/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan ottaisin takapakkia. Siis sanoisin miehelle että seuraavan x ajan aikana meillä ei nyt ole yhdyntää mutta kaikkea muuta läheisyyttä kyllä. Ihan vaan kainalossa olemista, silittelyä, pussailua, kosketusta. Vaikka kuinka tekisi mieli, kettu ei mene koloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt valinnan paikka ap.

Minulla on ollut kaksi ääripäätä seurustelun merkeissä.

Toinen oli jees petipuuhissa, mutta valitettavasti sairas yläpäästä.

Toinen oli kehno petipuuhissa, mutta ihastuttaa muilla elämän alueilla.

Valitsin jälkimmäisen puolisokseni. Nuo muut elämän alueet on niin tärkeitä minulle. Elellään seksitöntä suhdetta.

Kaikkea ei saa samaan pakettiin.

Ne joilla ilmenee psykon taipumuksia, manipulointia, kaasuvalotusta, hyväksikäyttöä ja väkivaltaa, pitää kiertää kaukaa. Vaikka psykolla olis kuinka hyvät taidot pedissä, niin ei ole sen arvoista kuitenkaan, että psyko tuhoaa sun muut kuviot.

Mikä pakko se oli valita juuri noista kahdesta? Kyllä maailmassa on pilvin pimein miehiä, joilla on pääkoppa kunnossa ja seksihommatkin sujuu.

Vähän sama kuin käskettäisiin valita pettäjästä ja alkoholistista. Höpöhöpö, ei ole pakko valita huonoista vaihtoehdoista vaan voi olla yksin kunnes löytyy sopiva.

En käske toisia yhtään mihinkään. Tuo minun valinta oli minulle hyvä. Samalaista miestä en ole tavannut aiemmin, joka nyt on puolisoni yli viiskymppisenä.

Lähinnä tarkoitin, että ap jos arvostaa korkealle niitä muita asioita, joita kaverissa on, niin valitessaan panomiehen sen sijaan, hän menettäis mahdollisesti sen keskustelutaitoisen ihanan miehen.

En väitä mitään. Tämä on vain tuumailua, eikä siitä ole hyötyä kinata ja vetää hernettä nenään.

Olen eri, mutta ei minullekaan olisi hyvä vaihtoehto keskustelutaitoinen mies, jonka kanssa seksi ei suju. Minulla on ystäviä jo paljon, en oikeastaan tarvitse enempää kavereita. Joten minulle olisi keskustelutaitoinen mutta seksitön mies täysin yhdentekevä. Kyllä seksin täytyy sujua, tosin henkisen puolen on toimittava myös. Oma valintani olisi siis ollut se, etten olisi ottanut kumpaakaan, vaan olisin etsinyt sellaista miestä, jonka kanssa toimii sekä seksi että henkinen puoli. Ja joo, aina on mahdollista, että ei löydy, mutta ei seksitön suhde siltikään olisi vaihtoehto. Seksittömänähän voi olla sinkkunakin.

Vierailija
404/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni kysyy, onko ollut suuseksiä. No ei ole ollut. Kun on vähän pussailtu, mies kourii hätäisesti tissejä, räplää alapäätä ja heti kun saa edes puolikovan seisokin, niin äkkiä sisään, koska se ei välttämättä kestä kauaa. Jos estelen, että ei vielä, niin tulee lerpahdus ja miestä nolottaa se ja häipyy pesulle. En ole vielä keksinyt, miten kertoa mistä pidän. Tai no, voin sanoa että tykkään pitkästä esileikistä, jossa molemmi puolin annetaan ja vastaanotetaan, ja pitkästä yhdynnästä, jossa vaihdellaan asentoja. Ja että tykkään kovasta.

Ap

Pysäytä hänet lempeästi.

Sano, että mennään yhdessä suihkuun, jossa peset hänet (ja käytät vaikka kalua suussa) ja pyydät, että hän pesee sinut. 

Sitten sänkyyn, jossa sanot, että haluaisit, että hän vaikka suutelee sua eri puolille kroppaa - ja myös teet itse samaa hänelle.

Hän ei selvästi taida osata. Jos et saa sanottua ääneen näitä asioita, mikään ei muutu.

Tai voisit ennen pussailua kysyä häneltä suoraan: "Millaisesta seksistä tykkäät? Millainen kosketus mielestäsi on ihanaa? Tykkäätkö suuseksistä, antaa ja saada?"

Ihan hyvät ohjeet. Näitä kannattaa yrittää. Ex ei piitannut vaikka kyselin mieltymyksistä. Luulenkin, että hän ei välittänyt intiimiydestä ja läheisyydestä. Hän ei juurikaan avannut mistä pitää vaan juurikin syöksyi aina suoraan toimintaan tai siihen toiminnan yrittelyyn, jossa pysyi hetkittäin kovana.

Vierailija
405/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni kysyy, onko ollut suuseksiä. No ei ole ollut. Kun on vähän pussailtu, mies kourii hätäisesti tissejä, räplää alapäätä ja heti kun saa edes puolikovan seisokin, niin äkkiä sisään, koska se ei välttämättä kestä kauaa. Jos estelen, että ei vielä, niin tulee lerpahdus ja miestä nolottaa se ja häipyy pesulle. En ole vielä keksinyt, miten kertoa mistä pidän. Tai no, voin sanoa että tykkään pitkästä esileikistä, jossa molemmi puolin annetaan ja vastaanotetaan, ja pitkästä yhdynnästä, jossa vaihdellaan asentoja. Ja että tykkään kovasta.

Ap

Nuo sinun vaatimukset ovat sellaisia, että olette täysin vääriä toisillenne. Haluat kaiken pitkän kaavan mukaan ja kovaa vehjettä. Miehellä taas on selkeästi erektio-ongelmia. Tuosta yhtälöstä ei tule koskaan mitään. Tunnistan miehen tilanteen mahdottomaksi, kun itsellänikin jo ikää noin viisikymmentä. Ei todellakaan seiso enää niin kuin nuorena, jolloin oli kivikovana muutamassa sekunnissa jo pelkästä ajatuksesta. Nykyään pitää tehdä erektion eteen paljon enemmän töitä, eikä se ole yhtä kova kuin aiemmin, vaikka eteen ottaakin. Myös lerpahtaa paljon helpommin kuin nuorena, jolloin ei kesken touhujen lerpahtanut koskaan. Mies ei tuota voi radikaalisti muuttaa. Kuvainnollisesti hieman sama kuin pakottaisit keski-ikäisen naisen pysymään märkänä nyrkillä uhkaamalla.

Tämä. Omalla miehellä tullut iän myötä samoja juttuja, mutta ei haittaa, kun minultakin on esivaihdevuosissa menneet aika pitkälti seksinhimot. Tykkään siitä joskus, mutta voisin elää ilmankin eikä ole niin tärkeää jos se on vain nopea toimitus tai joskus ei onnistu ollenkaan. Mutta jos ap:lle seksi on niin valtavan tärkeää, tosiaan varmasti parempi etsiä toinen mies.

Tämä meilläkin ja samoilla sanoilla, että tykkään joskus, mutta pärjään hyvin ilmankin. Nopeat toimitukset kelpaavat minullekin mainiosti. Mies ajattelee onneksi samalla tavalla ja käytämme aikamme mielummin muihin yhteisiin asioihin ja läheisyyttä kyllä riittää.

On hienoa, että olet tilanteeseen tyytyväinen ja miehesi kanssa onnellinen.

Silti pakostakin kommenttisi jälkeen ajattelen, että kuinka moni nainen lopulta tyytyykään ja kelpuuttaa ns. nopeat toimitukset, kun suhde ja mies on muutoin ihan hyvä mutta seksi ei toimi.

Eikä siinä mitään, jokainen tekee kuten haluaa. Mutta ehkä tässä syy, miksi osa naisista ei edes piittaa seksistä tai arvota seksiä kovin korkealle elämässä. Koska heille seksi ei ole niin kummoinen kokemus. Eikä ehkä ole koskaan edes koettu upeaa seksiä taitavan rakastajan kanssa.

Vierailija
406/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitsin jälkimmäisen puolisokseni. Nuo muut elämän alueet on niin tärkeitä minulle. Elellään seksitöntä suhdetta.

Ne joilla ilmenee psykon taipumuksia, manipulointia, kaasuvalotusta, hyväksikäyttöä ja väkivaltaa, pitää kiertää kaukaa. Vaikka psykolla olis kuinka hyvät taidot pedissä, niin ei ole sen arvoista kuitenkaan, että psyko tuhoaa sun muut kuviot.

Mikä pakko se oli valita juuri noista kahdesta? Kyllä maailmassa on pilvin pimein miehiä, joilla on pääkoppa kunnossa ja seksihommatkin sujuu.

Vähän sama kuin käskettäisiin valita pettäjästä ja alkoholistista. Höpöhöpö, ei ole pakko valita huonoista vaihtoehdoista vaan voi olla yksin kunnes löytyy sopiva.

En käske toisia yhtään mihinkään. Tuo minun valinta oli minulle hyvä. Samalaista miestä en ole tavannut aiemmin, joka nyt on puolisoni yli viiskymppisenä.

Lähinnä tarkoitin, että ap jos arvostaa korkealle niitä muita asioita, joita kaverissa on, niin valitessaan panomiehen sen sijaan, hän menettäis mahdollisesti sen keskustelutaitoisen ihanan miehen.

En väitä mitään. Tämä on vain tuumailua, eikä siitä ole hyötyä kinata ja vetää hernettä nenään.

Olen eri, mutta ei minullekaan olisi hyvä vaihtoehto keskustelutaitoinen mies, jonka kanssa seksi ei suju. Minulla on ystäviä jo paljon, en oikeastaan tarvitse enempää kavereita. Joten minulle olisi keskustelutaitoinen mutta seksitön mies täysin yhdentekevä. Kyllä seksin täytyy sujua, tosin henkisen puolen on toimittava myös. Oma valintani olisi siis ollut se, etten olisi ottanut kumpaakaan, vaan olisin etsinyt sellaista miestä, jonka kanssa toimii sekä seksi että henkinen puoli. Ja joo, aina on mahdollista, että ei löydy, mutta ei seksitön suhde siltikään olisi vaihtoehto. Seksittömänähän voi olla sinkkunakin.

Sinkkuna ei automaattisesti olla seksittömänä. On niitä vempaimia ja omat sormet sekä yhden illan juttuja.

Kaverit jakamassa arjen asioita iloja ja suruja. Kaverit tukena arjen valinnoissa, talouden hoitoon liittyvissä ratkaisuissa ja toiminnoissa, tukena sairauden sattuessa ja henkisenä tukena vierellä kulkien lähellä saman katon alla, kuten hyvä puoliso?

Hehheee vain sun omissa unissasi kaverit korvaa kaiken tuon.

Vierailija
407/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nuo sinun vaatimukset ovat sellaisia, että olette täysin vääriä toisillenne. Haluat kaiken pitkän kaavan mukaan ja kovaa vehjettä. Miehellä taas on selkeästi erektio-ongelmia. Tuosta yhtälöstä ei tule koskaan mitään. Tunnistan miehen tilanteen mahdottomaksi, kun itsellänikin jo ikää noin viisikymmentä. Ei todellakaan seiso enää niin kuin nuorena, jolloin oli kivikovana muutamassa sekunnissa jo pelkästä ajatuksesta. Nykyään pitää tehdä erektion eteen paljon enemmän töitä, eikä se ole yhtä kova kuin aiemmin, vaikka eteen ottaakin. Myös lerpahtaa paljon helpommin kuin nuorena, jolloin ei kesken touhujen lerpahtanut koskaan. Mies ei tuota voi radikaalisti muuttaa. Kuvainnollisesti hieman sama kuin pakottaisit keski-ikäisen naisen pysymään märkänä nyrkillä uhkaamalla.

Tämä. Omalla miehellä tullut iän myötä samoja juttuja, mutta ei haittaa, kun minultakin on esivaihdevuosissa menneet aika pitkälti seksinhimot. Tykkään siitä joskus, mutta voisin elää ilmankin eikä ole niin tärkeää jos se on vain nopea toimitus tai joskus ei onnistu ollenkaan. Mutta jos ap:lle seksi on niin valtavan tärkeää, tosiaan varmasti parempi etsiä toinen mies.

Tämä meilläkin ja samoilla sanoilla, että tykkään joskus, mutta pärjään hyvin ilmankin. Nopeat toimitukset kelpaavat minullekin mainiosti. Mies ajattelee onneksi samalla tavalla ja käytämme aikamme mielummin muihin yhteisiin asioihin ja läheisyyttä kyllä riittää.

On hienoa, että olet tilanteeseen tyytyväinen ja miehesi kanssa onnellinen.

Silti pakostakin kommenttisi jälkeen ajattelen, että kuinka moni nainen lopulta tyytyykään ja kelpuuttaa ns. nopeat toimitukset, kun suhde ja mies on muutoin ihan hyvä mutta seksi ei toimi.

Eikä siinä mitään, jokainen tekee kuten haluaa. Mutta ehkä tässä syy, miksi osa naisista ei edes piittaa seksistä tai arvota seksiä kovin korkealle elämässä. Koska heille seksi ei ole niin kummoinen kokemus. Eikä ehkä ole koskaan edes koettu upeaa seksiä taitavan rakastajan kanssa.

Olen eri, mutta mitä nopealla toimituksella tarkoitetaan? Nopea toimitus voi myös tarkoittaa sitä, että ensin mies nuolee naiselle orgasmin, jonka jälkeen harrastetaan nopean kaavan mukaan yhdyntä. Ja joskus tuollainenkin voi olla kivaa - nimenomaan, kun siihen sisältyy se orgasmi. Ja jos itse olen kiihottunut, en tarvitse sen kummempaa lämmittelyä, vaan vo suoraan mennä nuolemiseen. Muina kertoina sitten on kiva, että seksiin on enemmän aikaa ja voi tehdä muutakin. Ei pikaisen seksin tarvitse tarkoittaa pelkkää yhdyntää - toki luulen itsekin että usein palstakeskusteluissa nopea toimitus tarkoittaa lähinnä sitä.

Vierailija
408/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No avataan nyt sen verran, että kaikki mitä mies tekee, hän tekee sen liian hätäisesti ja liian kovakouraisesti ja hänen kestokykynsä on hyvin lyhyt. Kun pyydän hidastamaan ja hellempään otteeseen, hänellä lerpahtaa ja homma loppuu siihen.

Ap

Oijoi, kuulostaa tutulta. Seurustelin miehen kanssa, jonka otteet oli aina liian kovakouraisia ja intiimipaikkojen koskettelu tökkivää räpellystä. Saattoi esim. tajuamattaan äheltää päälläni niin, että olkapäänsä painaa kaulaani. Lähentelyn veti aina vitsiksi, eli puristeli persettä tai rintoja ja naureskeli hermostuneena. Ei kovin kiihottavaa. Yritin kyllä ohjeistaa hellempiin otteisiin, mutta yleensä loukkaantui siitä, ja syytti tunnelman pilaamisesta. Itse en mitään muita tunnelmia kyllä ehtinyt kokea, kuin vaivaantuneisuutta. Jälkikäteen hän haukkui minua kavereilleen estyneeksi pihtariksi.

Vierailija
409/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna ei automaattisesti olla seksittömänä. On niitä vempaimia ja omat sormet sekä yhden illan juttuja.

Kaverit jakamassa arjen asioita iloja ja suruja. Kaverit tukena arjen valinnoissa, talouden hoitoon liittyvissä ratkaisuissa ja toiminnoissa, tukena sairauden sattuessa ja henkisenä tukena vierellä kulkien lähellä saman katon alla, kuten hyvä puoliso?

Hehheee vain sun omissa unissasi kaverit korvaa kaiken tuon.

Ei, kaverit eivät korvaa tuota kaikkea todellakaan. Mutta minulle seksi on olennainen asia suhteessa, enkä halua seksitöntä suhdetta. Ja mitä tulee sooloseksiin, niin kyllä, se on kivaa ja sitä voi sinkkuna harrastaa, kuten suhteessa ollessakin. Mutta entä sitten? Jos minulle on vaihtoehtona suhde, jossa ei ole seksiä sen toisen ihmisen kanssa, niin mieluummin todellakin olen sinkku ja harrastan sooloseksiä. En vain halua seksittömään suhteeseen. Niin paljon en kaipaa tukea arjen valintoihin ja talouden hoitoon liittyviin ratkaisuihin, koska pärjään niiden kanssa ihan itseksenikin. Henkinen tuki on tietenkin tärkeää, mutta pelkästään se ei riitä minulle suhteen perustaksi, jos seksi puuttuu. Niin se vain on.

Vierailija
410/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kk'tta....?? odotas kun tulee 6kk täyteen, vetään lärvit olan takaa.  Tunsin aikoinaan juurikin kuvatunlaisen herrasmiehen.....kunnes näytti mitä todellisuudessa naamion takana piili.

Vierailija
411/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo sanoa, että keskeytä lempeästi, kysy sitä ja tätä. Jos toinen ei kuuntele tai lerpahduksen pelossa ei lopeta mitä on tekemässä. Ja moniko mies sitten ilolla hoitelee naisen, kun hänet on keskeytetty, ja homma hänen osalta förbii. Sitäkin on nähty, että mies on samantien vetänyt vaan vaatteet päälle ja lähtenyt kotiinsa. Eipä auta siis neuvo suihkuun mukaan menemisestäkään.

Vierailija
412/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden tuttavuuden kanssa saattaa nalli palaa nopeammin. Anna miehelle aikaa, jutelkaa, sinäkin voit avata sanaisen arkkusi. Vauvapalsta ei ole paras parisuhdeterapian muoto.

Kyllä se on se oma kumppani.

Vierailija
413/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi ei toimi niin turha tekohengittää suhdetta sen pitempään. Eikä kyse ole siitä, että toinen oppisi kun kertoo ja näyttää, hyvään seksiin tarvitaan sitä että se on rentoa, hauskaa, estotonta ja molemmilla on luonnostaan halu oppia mistä toinen nauttii.

Olen 49 vuotias nainen ja ei minulle ainakaan seksipuuhat ole enää mitään kovin tärkeitä. Olen ehtinyt harrastamaan niitä hyvin ja tottakai mieheni ja minun seksi on hyvää, kun sitä harrastamme, mutta pärjäisin tosi kivasti ilmankin.

Minulla ainakin muut asiat parisuhteessamme ovat huomattavan paljon tärkeämpiä kuin seksi, esimerkiksi upeat keskustelut, joita käymme joka ikinen päivä. Keskustelemme hyvin paljon, mietiskelemme erilaisia asioita, otamme niistä selvää jos emme tiedä itse niin paljoa kuin haluaisimme ja sitten vain olemme lähekkäin, teemme ruokaa, pelailemme, syömme, saunomme, teemme yhdessä pihatöitä, käymme kävelemässä ja pyöräilemässä tai vain olemme. Olemme rentoja toistemme kanssa ja pingottaa ei tarvitse minkään asian suhteen, joten elämä on yhdessä rauhoittavaa ja lämmintä.

Myös lapsemme ovat varmasti saaneet meiltä oikein hyvän parisuhdemallin.

Jos ap haluaa parisuhteeseensa paljon seksiä, niin ehkä hän ottaa nuoremman kollin itselleen.

Mielestäni ap puhui laadusta ennemmin kuin määrästä. Ehkä sitä määrääkin olisi ollut enemmän jos olisi ollut laadukasta.

Vierailija
414/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kuten exäni, hän kokee seksin likaisena. Tai sinut likaisena.

Yrktimme suhteen alussa useita kertoja saada seksin toimimaan, mutta veltostuminen oli joka kerta ongelma. Ainakin minulle suhteen edetessä se oli ongelma, vaikka peittelin tunteeni hyvin, päälle vuoden kuluttua, olin jo luovuttanut seksin toimivuuden suhteen. Enkä lopussa halunnut kipeytyä tai hiertymiä, sillä puolikovan ja alati veltostuvan sisään laittaminen sattuu.

On todella turhauttavaa operoida velttoa ja sitten saada se sisään niin nopeasti, ettei erektio lopahda ja pelätä samalla onko itse valmis, jottei satu. Ja kuitenkin muutaman työnnön jälkeen lopahti ja homma alkoi uudestaan alusta. Kunnes hän lopulta säädön jälkeen tuli ja syöksyi suihkuun. Joka kerta oli todella kiire peseytymään. Hellyys loppui kuin seinään. Suudelma sen jälkeen kun hän oli saanut ja hän oli jo suihkussa.

Myös minun koskettelemisen jälkeen hänellä oli todella kiire pesemään kädet.

Älkää käsittäkö väärin, pidän puhtaudesta ja on luonnollista peseytyä jälkikäteen. Mutta jotain kummallista siinä oli. Pakonomaista.

On hienoa, että pystyy jossakin jakamaan tämän vaikean kokemuksen. Jos yritin asianomaiselle asiasta puhua, hän vähätteli, ja sanoi että kaikilla ikäisillään(45-50+) miehillä on samaa vaivaa. Että he ovat keskenään asiasta puhuneet. Hän ei nähnyt asiassa mitään ihmeellistä. Hänellä oli myös muita syitä, miksi seksi ei juuri sillä hetkellä onnistu, väsymys, juuri herännyt, käynyt salilla urheilemassa, vatsa täynnä, tvstä tulee jtn kiinnostavaa, jne. Lista on loputon.

Luulen, että hän ei lainkaan pitänyt seksistä. Toivon, että hän löytää itselleen samanlaisen naisen ja tulee onnelliseksi.

Harvemmin, jos koskaan on tullut miesporukassa (45-50v) erektiohäiriöt puheeksi tai että jatkuva veltostuminen olisi jotenkin arkipäivää. Mutta varmasti yksittäinen veltostuminen on tapahtunut suurimmalle osalle miehistä ainakin kerran jossakin vaiheessa elämää. Jos se tapahtuu usein tai aina, niin taustalla voi olla myös fyysinen syy / jokin sairaus. 

Ei se mieskään aina halua, toisin kun moni luulee. Joskus haluaa päivittäin, joskus viikottain, joskus vieläkin harvemmin. Nuorempana saattoi 10 kertaa, keski-ikäisenä max 2 kertaa päivässä. Normi on sellainen kerran viikossa. Jos toinen haluaa jatkuvasti usemmin kuin toinen eli halut ei kohtaa, niin tulee ennen pitkää ongelmia. 

Vierailija
415/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin keskustelussa on häiritsevää se että ikäänkuin se seksin hyvyys olisi yksin naisen vastuulla. Monesti tuotu esiin että jos nainen kokee seksin huonona niin sitten miestä tulisi ohjata, neuvoa, opettaa, kertoa, kysyä, pyytää ja mies sitten ottaa niistä onkeensa jos ottaa. Että ihan kuin siltä mieheltä ei edes saisi edellyttää minkäänlaista oma-aloitteisuutta ja kykyä havaita mikä toimii ja mikä ei. Naisten kuitenkin odotetaan oma-aloitteisesti kertovan mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Että jos nainen ei sano mitään niin mies kuvittelee sen puolen minuutin jyystön olevan hyvää ja monipuolista seksiä?

Vierailija
416/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut - hieman passiivisaggressiivisiakin - kommentteja miehiltä, että eihän mies ole mikään ajatusten lukija, ja miksi et kerro mitä haluat. Ja sitten on ollut naisten kokemuksia tilanteista, joissa on yrittänyt kertoa tai ohjata mitä ja miten haluaisi homman sujuvan, mutta mies on loukkaantunut ja lopettanut homman siihen. Joten kertokaahan ihan oikeasti miehet, miten (ja missä tilanteessa, sanallisesti vai fyysisesti) teitä tulee ohjeistaa, että ette loukkaannu verisestitai traumatisoidu niin, että suorituskyky katoaa iäksi?

On ainakin itselle ollut aika raskasta, kun mies on kietonut koko egonsa oman suorituskykynsä ympärille, eli romahdusvaara on jatkuvasti läsnä. Olisi mukavaa, jos seksi voisi olla vain luontevaa, hellää ja/tai kiihkeää, mutta todellisuudessa se on vain keskittymistä siihen, ettei miehelle tule joku kriisi. Ja jos tätä tällaista ei huvita jatkuvasti harrastaa, niin se se vasta kriisi onkin.

Vierailija
417/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa oudolta. Ehkä ei ole kiinnostunut naisista.

Missä kohtaa ap kirjoitti olevansa nainen?

Intersektionaalinen feministi-wokettaja iski

Vierailija
418/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli ainakin suhtautumiseltaan seksiin aivan täysin p*rnon pilaama. Hän kyllä kovasti kertoili kaikille fantasioistaan, ja siitä minkä tyylisestä seksistä pitää, mutta todellisuus sängyssä oli kuitenkin sitä hätäistä runnovaa räpeltämistä, jossa suurin osa ajasta meni puolikovan ja lyhytkestoisen seisokin aikaansaamiseen. Olen miettinyt jälkeenpäin, että ehkä normihommat eivät häneltä enää onnistuneet, koska oli tottunut johonkin epätodelliseen videofantasiaan. Hän purki pettymyksensä (suoritukseensa) minuun väittämällä haluttomaksi ja estyneeksi, vaikka lopulta taisi itse olla juurikin sitä. Ehkä se, että onkin yhtäkkiä tekemisissä oikean, todellisen ihmisen kanssa, sekoittaa näiden p*rnomiesten pasmat?

Vierailija
419/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aivan ihana, mukava, hyvä keskustelemaan, älykäs, komea, kaikkea mitä nainen vain voi toivoa Mutta seksi hänenkin kanssaan on pikaista räpellystä. Ensimmäistä yhdyntää odotin lähes 6 kk, koska hänellä ei seissyt jännityksen vuoksi. Hän oli ennen minua pitkässä parisuhteessa, joten ei ainakaan ihan täysin kokematon ollut.

Mutta minua ei haittaa! Seksi ei ole itselleni tärkeintä! Siinä saa kuitenkin sitä läheisyyttä edes hetken, saa koskettaa, tuntea toisen ihon ja tuoksun (ja niitä rakastan miehessäni, hänen ihonsa ja tuoksunsa on ihana).

Vierailija
420/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa miten täällä opastetaan 50+ henkilöitä miten ollaan yhdessä, miehiä ja naisia.

Tosi outo sukupolvi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi