Ajatteleeko naiset koskaan, että miten tuo nainen on saanut tuollaisen miehen?
Miesten kesken on usein puhuttu siitä, että kun joskus tulee vastaan jotain pariskuntia, jossa on hyvännäköinen nainen ja jätkä sitten on joku vähemmän komea tapaus. Sitä sitten pohtii, että mitähän tuokin ysin muija näkee tuossa kutosen jätkässä.
Myöntääkö naiset koskaan ajattelevansa samalla tavalla, että miten joku komea mies on ottanut jonkun vähemmän viehättävän sutturan?
Kommentit (277)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin pariskunnan Prismassa. 195cm, nuori tumma ja urheilullinen adonis ja kärryjä työnsi vieressä jonkinlainen hiirenharmaa, ponnaripäinen mamma, ahtaassa, peittävässä murretun sinisessä kesämekossa joita leveät uimarinharteet kiristivät.
Katsoin että jahas äiti ja poika ostoksilla. Meni hetki tajuta että nainen olikin miehen ikäluokkaa. Hänen tyylinsä oli todella tanttamainen. Maantienharmaa lob tukka niskaponnarilla, miehekäs maatilan emäntä -vartalo jossa ei kuitenkaan naisellisia muotoja , tasapaksu tanakka, ei kuitenkaan lihava kroppa, ei meikkiä.
Mies oli täydellinen, nainen keskinkertainen ja tyyli vielä heikensi naisen olemusta (olisi tarvinnut tilavammat, nuorekkaammat vaatteet).
Mietin aina mitä nämä "muut hienot piirteet" ovat? Etenkin kun kilttimiehet täällä itkevät ettei ruma/tavisnainen saa haluta kuin Kalja-Penan. Tuo oli ainakin onnistunut.
Valaisevaa ja surullista tietää, että tällaisia jotkut miettivät siellä Prismassa. Käytit paljon sanoja kuvataksesi toista ihmistä mahdollisimman rumasti.
No tässä oli ehkä avainsanat, nuori, tumma, urheilullinen ja adonis... Siis kuinka tumma? Selittäisi nimittäin paljon. Ja tämä ihan täysin ilman minkäänlaisia ennakkoluuloja tai käsityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö korostuu usealla, koska siihen pystyy vaikuttamaan jossakin määrin. Aivoihinsa ja älykkyyteensä ei pysty. Keskitytään siihen missä pärjätään ja tulkitaan muita ihmisiä ja heidän tavoitteitaan saman kapean putken kautta.
Kouluun voi mennä opiskelemaan eli kyllä sinne yläpäähänkin pystyy vaikuttamaan
Totta, aivoja pystyy kehittämään, vaikka älykkyyden tasoa ei dramaattisesti pysty muuttamaan. Mutta on se helpompaa, kuin esim. luuston muokkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus komealla tai kauniilla on vaatimattoman näköinen puoliso.
On niin monia asioita, mitkä ihmisessä voi viehättää.Kauniilla ystävälläni on rehellisesti sanottuna melkoisen ruma mies. Mutta tuo mies on älyttömän hyvä tyyppi, eikä hänen kanssaan ikinä ole tylsää.
Ovat hyvä pariskunta, sopivat toisilleen.Niimpä. Jos kauniilla naisella on vaatimattoman näköinen ja oloinen puoliso - sitten yleensä ihana luonne, älykäs tai hyvin varusteltu. Viimeistä vaihtoehtoa ei kannata väheksyä. Harva nainen pitää miestä vaan sohvalla istumassa kaunistuksena.
Voi tuo sama logiikka toimia sukupuolten ollessa toisin päinkin. Vähän vaatimattomamman varpunen onkin oikea m#nahaukkka makkarissa. Tiedä häntä.
Tai siis tarkoitat, että hänet on varusteltu täydellisellä rinnoilla ja ihan mielettömän tiukalla imupi**ulla? Silloin toi on toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Michael monroen vaimo on tanakka ja miesnaamainen.
Miten niin kaunis mies on ottanut tuommoisrn?
No Michaelissa vastaavasti on hyvinkin hallitsevana se feminiininen puoli eli ehkä siksi
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, ja häpeän itseäni sen vuoksi.
Mietin myös jatkuvasti, miten ihmeessä sain oman mieheni, ja känninen kaverini ihmetteli kerran asiaa ihan ääneen myös. :) Ehdin nimittäin lihoa ja tupsahtaa ennen ensi tapaamista, en vasta suhteen aikana. Olen +30kg ylipainoinen, enkä edes kasvoiltani nätti. Mies taas on pitkä, komea, timmi ja urheilullinen, ja hyväksyy sen, että saa urheilla ilman minua. Mies on ilo silmälle, mutta kyllä parasta on luonne. Eiköhän se oma ja miehen luonne ja miehen riittävän hyvä itsetunto ole syynä sille, että ysin mies kestää kutosen rouvan.
Tämä oli hyvin sanottu. Hyvä itsetuntoinen mies ei tarvitse koristetta vierellensä. Hyvä parisuhde, hyvä äiti lapsille ja hyvä kaveri. Siinä vaimon tärkeimmät ominaisuudet.
M57, aika varakas ja komea
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, ja häpeän itseäni sen vuoksi.
Mietin myös jatkuvasti, miten ihmeessä sain oman mieheni, ja känninen kaverini ihmetteli kerran asiaa ihan ääneen myös. :) Ehdin nimittäin lihoa ja tupsahtaa ennen ensi tapaamista, en vasta suhteen aikana. Olen +30kg ylipainoinen, enkä edes kasvoiltani nätti. Mies taas on pitkä, komea, timmi ja urheilullinen, ja hyväksyy sen, että saa urheilla ilman minua. Mies on ilo silmälle, mutta kyllä parasta on luonne. Eiköhän se oma ja miehen luonne ja miehen riittävän hyvä itsetunto ole syynä sille, että ysin mies kestää kutosen rouvan.
Kuulostaa enemmän varman päälle pelaamiselta kuin hyvältä itsetunnolta. Pahoittelen.
No kyllä mä yllätyin, kun näin työkaverini miehen ekan kerran. Työkaveri ihan mukava nainen, muttei tosiaan mikään kaunotar. Puhui joskus miehestään kutsumalla tätä ukoksi. Ukon kanssa olivat reissussa, jne. Kuvittelin tämän ukon ihan tavalliseksi keski-ikäiseksi ukkeliksi. Kerran sitten tää "ukko" tuli hakemaan vaimoaan työpaikalta. Meinasin lentää perseelleni, kun ukko oli pitkä, tumma, helvetin komea ja vieläpä tosi miellyttävän oloinen. Tottakai toivon heille kaikkea hyvää, mutta täytyy myöntää, että hiukan ihmettelin silloin. Ja olin ehkä vähän kateellinenkin.
Parikin tällaista pariskuntaa tullut vastaan. Vaimo ei ole ollut kaksisen näköinen, mutta sitäkin kultaisempi. Eiköhän mies ole rakastunut muuhun kuin ulkonäköön.
surkeeta elämää pitää elää jos on aikaa arvostella päässään vastaantulevia
pareja mutta ilmeisesti on normimeno tietyissä porukoissa
Vierailija kirjoitti:
Nuoruudestani muistan yhden komean ja suositun miehen, joka seurusteli hyvin tavallisen tytön kanssa, vaikka olisi minkälaista missiä ollut tarjolla. Moni muukin tätä hieman ihmetteli. Mutta hyvin onnelliselta tuo pariskunta vaikutti.
Jos hänellä oli silmänruokaa tarpeeksi peilissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo myönnän joskus ajattelevani noin. Juuri yksi päivä näin timmin miehen lihavan itseään vanhemman naisen kanssa. Ajattelin, että mies varmasti rakastaa naista todella paljon, kun ei välitä ulkoisista seikoista.
Mistä tiedät, että olivat pariskunta?
Itse liikun usein vastakkaista sukupuolta olevien kavereiden kanssa ja meitä luullaan pariksi.
Minä käyn joka päivä lounaalla nuoren ja salskean miespuolisen työkaverini kanssa. Itse olen lihonut ja rupsahtanut keski-ikäinen nainen.
Kyllä on huikea taso, täälläkin ryhmässä nykyään...Onko teillä itsellänne kumppania,(Ei varmaankaan) jotka arvoitte toisten ulkoisia olemuksia noin?
Hassu kysymys. En ole koskaan kuullut toisia arvosteltavan kumpaankaan suuntaan. Eihän arvostelijalla ole mitään tietoa toisten sisäisestä maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Joo myönnän joskus ajattelevani noin. Juuri yksi päivä näin timmin miehen lihavan itseään vanhemman naisen kanssa. Ajattelin, että mies varmasti rakastaa naista todella paljon, kun ei välitä ulkoisista seikoista.
Jos se oli sen äiti?
Joskus ihmetyttää mitä miehet näkevät lihavissa ja nyrpeän luonteen omaavissa naisissa. En tarkoita että nämä piirteet nivoutuu yhteen mutta kummatkin ovat jollakin tapaa suosittuja piirteitä koska ylimieliset nyrpeät naiset ja lihavat naiset ovat usein suhteessa.
En mieti mitään. Ehkä ajattelisin ison ikäeron pareista, että siinä on varmaan äiti ja poika tai isä ja tytär. Muuten voi kyse tosiaan olla vaikka sisaruksista tai työkavereista.
En ole nainen, mutta vastaan silti:
Aina kun näen pariskunnan joissa toinen on toista selkeästi paremman näköinen, ihmettelen että mistähän tuossa oikein on kyse, miksi hyvännäköinen on ei-hyvännäköisen kanssa.
Jos on meikitön nainen ja ruma mies, niin silloin ihmettelen. Meikittömästä kutosen naisesta saadaan kuitenkin meikkaamalla ysin nainen. Mies taas on aina ruma jos on ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä miehet ajattelee pitkään sinkkuna olleesta naisesta?
Että se on kovasti munan puutteessa.
Sinun märkä päiväuni.
Ihan täyttä höpöä. Väkivaltaiset, raamikkaat tatska-autonrassaaja kundit vie 100-0 nk. hyviä harmaita miehiä. Naiset vaan perustelevat eri tavalla tämän esim. miehessä pitää olla karaktääriä....