Sinkkunaiset: onko nämä 6 isointa ongelmaa deittailussa miesten kanssa?
1. Kiinnostavia miehiä ei löydy
2. Kemiaa ei löydy
3. Miehet haluaa vain seksiä
4. Treffit tuntuu työhaastattelulta ja koko deittailu työltä
5. Miehiin ei voi luottaa, pelaaminen, valehtelu
6. Jos löytyy kiinnostava mies, niin sitten se ei kiinnostu susta
Bonus monilla: Miehet on loukanneet sua eri tavoin pikkutytöstä asti
Näyttääkö tällainen lista suunnilleen oikeaan osuvalta vai tuleeko vielä mieleen jotain lisättävää? Saa ainakin mun puolesta sanoa ihan suoraan, mä en ainakaan ota itseeni.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Olen varman sitten tavoittelemisen arvoinen eli 6-6-6-6 mies ;
- pituus yli 6 jalkaa eli 183cm
- tienaan yli 6 figures eli 100k/v
- se toinen pituus yli 6 tuumaa eli 16cm
- 6-pack eli aika hyvässä kuosissa
Ja vieläpä kohtuukäyttäjä, ei tupakoi, maisteri, töissä, keskusteleva jne...En mitenkään erityisesti etsi naista, mutta kivahan puoliso olisi löytää. Ilmeisesti naiset tekee aloitteita, tajuan ne vasta myöhemmin tai en lainkaan.
Naiset, tehkää suorempia aloitteita jos mies kiinnostaa. Esimerkiksi pyydätte treffeille suoraan sanomalla.
M35
Voi tulla yllätyksenä aspergerille, mutta naisille tulee ehdotuksia yllin kyllin. Ei tarvitse mitään puujumalaa pyytää treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Ja vieläpä kohtuukäyttäjä, ei tupakoi, maisteri, töissä, keskusteleva jne...En mitenkään erityisesti etsi naista, mutta kivahan puoliso olisi löytää. Ilmeisesti naiset tekee aloitteita, tajuan ne vasta myöhemmin tai en lainkaan.
Naiset, tehkää suorempia aloitteita jos mies kiinnostaa. Esimerkiksi pyydätte treffeille suoraan sanomalla.
M35
Tuohan oli vain listaus ulkoisista ominaisuuksista, ei siis mitään minkä perusteella voisi kiinnostua. Tai oikeastaan se, että mainitset itsestäsi vain ulkosia asioita tekee sinusta 1. kohdan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Voi tulla yllätyksenä aspergerille, mutta naisille tulee ehdotuksia yllin kyllin. Ei tarvitse mitään puujumalaa pyytää treffeille.
Ei tule yllätyksenä, että nämä samat naiset vinkuu kun ei löydä kunnon miestä
1. Kiinnostavia miehiä ei löydy
Toisaalta joo, jos mies ei tunnu kiinnostavalta, en deittaile häntä. Turhaa käyttää aikaa ja odotella että josko alkais kiinnostamaan. Se on vain molempien kiusaamista.
2. Kemiaa ei löydy
Jos ei alkuun tunnu hyvältä, niin ei se tule muuttumaan siitä. Ks. Kohta 1.
3. Miehet haluaa vain seksiä
Tässä ei mielestäni ole mitään pahaa, jos sanoo sen rehellisesti. Typerintä on esittää haluavansa suhdetta vaikka etsii vain panoa. Halut ne on minullakin, välillä tekee mieli vain sitä eikä todellakaan sitoutua. Se on täysin ok kunhan ollaan rehellisiä.
4. Treffit tuntuu työhaastattelulta ja koko deittailu työltä
En treffaile miehiä, jotka lähestyvät vaatimuslistan kanssa. Tapailun on oltava luontevaa.
5. Miehiin ei voi luottaa, pelaaminen, valehtelu
Ks. Kohta 3. Jos mies on rehellinen, hän puhuu suoraan. Jos mies sanoo vain sen mitä haluat kuulla, ei jatkoon.
6. Jos löytyy kiinnostava mies, niin sitten se ei kiinnostu susta
Aina ei voi voittaa, jos näin käy, pidän miehen mielessä niihin hetkiin kun nautin itse itsestäni. Pitäähän ihmisellä olla tavoitteita ja fantasioita.
Bonus monilla: Miehet on loukanneet sua eri tavoin pikkutytöstä asti
Ei koske minua, osaan pitää puoleni , kunnioitan myös niitä miehiä joita en halua ja minua on aina kohdeltu kunnioituksella. Niin metsä vastaa jne...
N2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Ei tule yllätyksenä, että nämä samat naiset vinkuu kun ei löydä kunnon miestä
Niinpä. Kovasti vingutaan AV mutta itse ei olla valmiita tekemään mitään asian eteen. Voimaannutaan runkkaamalla itse, ja samalla halveksitaan miehiä jotka tekee samaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiin näihin ongelmiin on erinomaisen helppo ratkaisu:
Nainen lakkaa vaatimasta miehiä joihin hänellä ei ole rahkeita, ja ottaa tasoisensa miehen.M42
Naisen ei ikinä kannata "ottaa" yhtään sellaista miestä joka häntä ei kiinnosta. Olen yrittänyt ja turhaksi todennut useita kertoja. Jos nainen ei löydä miestä jonka hän todella haluaa, ja joka todella haluaa myös hänet, naisen ehdottomasti on parempi yksin. Ei epäilystäkään.
Ei kannata tyytyä. Se ei ole edes reilua ketään kohtaan.
Entäs jos nainen "tyytyy" mieheen ja he saavat lapsia ja sitten lapset kiittää siitä että ovat saaneet jotain mitä kaikki ei saa; elämän?
Niin jokainen lapsihan haluaa että vanhemmat eivät ole rakkaudesta yhdessä ja että äiti vastoin biologiaa otti miehen eli isän lapsillleen johon ei tunne vetoa. Se kemia on keskeinen asia liaääntymisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen lakkaa vaatimasta miehiä joihin hänellä ei ole rahkeita, ja ottaa tasoisensa miehen.M42
Naiset ottaa miehen joka on vähintään samaa tasoa kuin mitä nainen itse on. Ei naisille kelpaa mies joka on alempaa tasoa kuin mitä nainen itse on. Naiset etsii miestä jolla on vähintään sama koulutustaso(palkkataso) kuin mitä naisella itsellään on.
Naisilla on siis epärealistinen kuva omasta tasosta. miehet ei määrittele naisen tasoa koulutuksella tai palkka tasolla. Toisin sanoen naiset luovat itse ongelmansa.
Kannattaa muistaa jos miehellä on kova palkka taso hän tekee paljon töitä sen eteen jos nainen haluaa samaa niin silloin kumpikaan ei ehdi tekemään mitään parisuhteensa eteen kun kaikki aika menee töissä.
Jos hyväpalkkainen ja paljon työtä tekevä ei ehdi tekemään mitään suhtee eteen, silloinhan hän sopii parhaiten yhteen toisen samankaltaisen kanssa. Huonoiten toimii se, että vain toinen panostaa suhteeseen ja toinen "ei ehdi" ollenkaan. Kahden välinpitämättömän kohdalla juttu voi toimia sikäli, että kumpaakaan ei suhde kiinnosta ja keskittyvät elämässään muihin asioihin. Toki ihmettelen, miksi ovat yhdessä, mutta mieluiten he keskenään kuin että kummallakin olisi joku suhteeseen panostava, joka ei saa itse mitään vastakaikua kumppanilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, voin siis vaatia mieheltä samoja kriteerejä mitkä täytän itse. Lapseton, maisteri, hoikka ja treenattu, keskimittainen, päihteetön. Siinä mun taso ja mieheltä edellytän samaa. On mulla omistusasuntokin, mutta ihan nuo edellämainitut ominaisuudetkin tekee miehille jo tiukkaa.
Varmasti tekee tiukkaa kun kyseiset miehet on ottaneet naisen joka ei ole kuten sinä vaan ihan työtön tai duunari. Katos kun miehet ei välitä naisen koulutuksesta vaan nimen omaan näistä heidän arvomaailmasta eli luettelemastasi " vaatimuksista".
Tämä. Ei auta vaikka on kuinka korkea virkamies tai pomo yksityispuolella jos heiluttelee punavihreitä lippuja ja kietoutuu sateenkaaren väriseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ottaa miehen joka on vähintään samaa tasoa kuin mitä nainen itse on. Ei naisille kelpaa mies joka on alempaa tasoa kuin mitä nainen itse on. Naiset etsii miestä jolla on vähintään sama koulutustaso(palkkataso) kuin mitä naisella itsellään on.
Naisilla on siis epärealistinen kuva omasta tasosta. miehet ei määrittele naisen tasoa koulutuksella tai palkka tasolla. Toisin sanoen naiset luovat itse ongelmansa.
Kannattaa muistaa jos miehellä on kova palkka taso hän tekee paljon töitä sen eteen jos nainen haluaa samaa niin silloin kumpikaan ei ehdi tekemään mitään parisuhteensa eteen kun kaikki aika menee töissä.
Juuri näin. Parissakin aiemmassa suhteessani nainen vaati, että kotona pitää viettää paljon aikaa ja olla läsnä seurana, mutta samaan aikaan pitää tienata hyvin. Yritin selittää ettei yhtälö toimi kuin perijöiden tai uhkapelaajien kohdalla, mutta jostain syystä se oli naisille vaikeaa ymmärtää. Onko Suomessa muka niin paljon perijöitä vai mistä tämä vääristynyt kuva? Ehkä tämä on niin pieni maa, että aina joku tuntee jonkun kaverin miehen joka peri paljon rahaa ja voi elää riippumatonta elämää.
Katsellaan asiaa myös toisinpäin.
Mitä positiivista annettavaa naisella on miehelle? Jos suuri osa naisista on sellaisia että näiden antama positiivisten asioiden määrä on vaakakupissa pienempi kuin negatiivisten asioiden määrä, niin kannattaa antaa olla, ja jatkaa joko sitä poikamies elämää tai katsella parempia vaihtoehtoja.
Kun ei tarvii ottaa ja hyväksyä mitä tahansa. Jos ja kun pärjää tarvittaessa myös yksin eläen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin se akateeminen nainen hakee akateemista miestä, joka pitää matkustelusta ja jolla on perhearvot kunnossa ja hylkää kouluttamattomat miehet, jotka ovat irtopanoa vailla.
Miksi miehen koulutustaso on naisille niin tärkeää? Ei miehiä kiinnosta naisten koulutustaso vaan miehiä kiinnostaa se millainen nainen on luonteeltaan ja mitkä arvot naisella on.
Ulkonäkö on tärkeä asia molemmille sukupuolille.
nainen jolle miehen koulutus taso on tärkeä on golddigger. Siksi moni nainen on yksin tänä päivänä. itse ovat luoneet ongelmansa.
Kun mies ei osaa edes yhdyssanoja niin ei tarvitse ihmetellä miksi on yksin.
Vierailija kirjoitti:
Katsellaan asiaa myös toisinpäin.
Mitä positiivista annettavaa naisella on miehelle? Jos suuri osa naisista on sellaisia että näiden antama positiivisten asioiden määrä on vaakakupissa pienempi kuin negatiivisten asioiden määrä, niin kannattaa antaa olla, ja jatkaa joko sitä poikamies elämää tai katsella parempia vaihtoehtoja.Kun ei tarvii ottaa ja hyväksyä mitä tahansa. Jos ja kun pärjää tarvittaessa myös yksin eläen.
Nainen on aina valtava lahja. Miehellä ei yleensä ole mitään positiivista, naisen elämää parantavaa naiselle annettavana.
Mulla on se ongelma, että ihastun tasokkaisiin miehiin, joilla on niin paljon valinnanvaraa, että he tirty, että he kyllä löytävät halutessaan paremmankim naisen.
Tosin kerran sain ensitreffien jälkeen pakit mieheltä, mutta vuoden päästä hän pyysi minua toisille treffeille, kun hän ei ollut löytänyt ketään parempaa sen vuoden aikana. En kuitenkaan lähtenyt toisille treffeille, koska en halua olla se, johon tyydytään kun parempaakaan ei saada
1. Kiinnostavia naisia ei juuri löydy
2. Kemiaa ei löydy
3. Treffit tuntuu työhaastattelulta ja koko deittailu työltä
4. Jos löytyy kiinnostava nainen, niin sitten se ei kiinnostu susta
Pienellä muokkauksella sain itselleni sopivan version miehisestä näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
2. Kemiaa ei löydy
4. Jos löytyy kiinnostava nainen, niin sitten se ei kiinnostu sustaPienellä muokkauksella sain itselleni sopivan version miehisestä näkökulmasta.
Entäs kohta 3, naiset haluavat vain seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Kemiaa ei löydy
4. Jos löytyy kiinnostava nainen, niin sitten se ei kiinnostu sustaPienellä muokkauksella sain itselleni sopivan version miehisestä näkökulmasta.
Entäs kohta 3, naiset haluavat vain seksiä?
Ei ole tullut itsellä vastaan, että nainen olisi halunnut vain seksiä.
Itselläni suurin ongelma on ehdottomasti löytää mies, jolla olisi yhteneväiset tulevaisuudenhaaveet. Lapsettomuus ja savuttomuus ovat ainoita ehdottomia kriteereitäni, mutta luovat jo yksinään TODELLA karsitun valikoiman edes potentiaalisia kumppaneita. En ole itse mikään kedon kaunein kukkanen tai huippusaalis, etsin vain toista tavallista rakastavaa kumppania rinnalleni. Olen tietysti itse nyt ikäluokassa että monet miehet ovat jo pyöräyttäneet yhden/kaksi muksua ja vapautuneet toiselle kierrokselle, joten lapsettomat ovat harvassa. Ja kyllä, tämä on ainoa iso asia missä ei voi tehdä kompromisseja, tiedän jo valmiiksi että osa ei tätä ymmärrä. Haluan kumppanin kenen kanssa ostaa yhteinen talo, tai ainakin asua yhdessä, ja en halua omaan kotiini lapsiperhearkea.
Kaikki kohdat ovat olemassa kääntäen myös miehille.
Miehet ja naiset eivät enää tarvitse toisiaan, koska valtio ja yhteiskunta hoitavat kaiken.
Höpsistä, kouluttautuneet ihmiset nyt vaan hakevat saman tasoisia kumppaneita.