Sinkkunaiset: onko nämä 6 isointa ongelmaa deittailussa miesten kanssa?
1. Kiinnostavia miehiä ei löydy
2. Kemiaa ei löydy
3. Miehet haluaa vain seksiä
4. Treffit tuntuu työhaastattelulta ja koko deittailu työltä
5. Miehiin ei voi luottaa, pelaaminen, valehtelu
6. Jos löytyy kiinnostava mies, niin sitten se ei kiinnostu susta
Bonus monilla: Miehet on loukanneet sua eri tavoin pikkutytöstä asti
Näyttääkö tällainen lista suunnilleen oikeaan osuvalta vai tuleeko vielä mieleen jotain lisättävää? Saa ainakin mun puolesta sanoa ihan suoraan, mä en ainakaan ota itseeni.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vastaavasti miesten mielestä isoimmat ongelmat naisissa.
-urakeskeisyys.
-pakkomiele omasta lemmikistä.
-itsekkyys.
-ylipaino.
-toksinen feministisyys
Naisten ylipaino on pakkomielteinen ongelma monelle miehelle!
Mikä on jäänyt miehillä oppimatta kouluissa/ opinnoissa naisten ja miesten välisistä biologisista ja geneettisistä eroista?!? Esim. sukupuolten väliset erot,/biologinen rasvasolujen jakautuminen naisten ja miesten kehoissa, hormonien vaikutus jne jne.
Ap, sun listaukseen lisää deittailuongelmia:
# miesten tyhmyys
# pakkomielteet, kuten naisen paino
# por*nomuijiin vertailu ja por* non matkiminen seksin aikana, mitä rajumpaa sen parempaa- tyyli🤮
Vierailija kirjoitti:
Mies valehtelee parisuhdestatuksestaan.
Katsastaisin noi. Huomattavasti läpinäkyvämpiä.
https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=6062186c09b10eb83980d1b…
Alta puhtaasti kotirouvan hakuun keskittyneitä sivustoja. Eli jos hakusessa on arvoihin uskova perhekeskeinen mies. Suuntaisin näihin varsinkin ilta/yöaikaan:
https://www.singlefarmersdating.com/
https://www.farmersonly.com/#step/1
https://westernmatch.com/underconstruction.php (100 tunnin huoltotauko)
https://www.farmersdatingapp.com/
Listan jatkoa:
# patologinen valehtelu, mistä vaan asiasta
# kun edetty parisuhteeseen, mies pettää, koska aikuinen tietää mitä tekee/ omat itsekkäät pelisäännöt
# jatkuva alkoholin juominen, viikolla, viinkonloppuna, lomalla, syyksi riittää kissan nimipäivä, juuri ostettu pelikonsoli, joulu, vesisade, miesflunssan oireet you name it!
# pikapanot, 3 min., koska mä voin! Mitä välii muijan haluista/ tyydyttymisestä?
# por no seksuaalikasvatuksena, todellisuuden tajua ei mailla halmeilla
# puhumattomuus, umpioitunut ajatusmaailma, josta EI puhuta, kommunnikointi täysin 2 vuotiaan tasolla eli lauseet tuskin 2 sanaisia: mennää panee, anna pil lua, ota suihin, niele huo#%a!!!
# jatkuva naisen ulkonäon dissaaminen, vaatteiden haukkuminen ja por nokamppeita vaativa
Nyt osuu kyllä oikeeseen tää lista!
N28
1. Kiinnostavia naisia ei löydy
2. Kemiaa ei löydy
3. Treffit tuntuu työhaastattelulta ja koko deittailu työltä
4. Jos löytyy kiinnostava nainen, niin sitten se ei kiinnostu susta
Bonus: nainen luulee itsestään liikoja ja ne rumat/pullukkanaiset myös kiinnostuu minusta ja heille kaikille annan rukkaset koska olen itse normipainonen sekä ihan ok näkönen.
Siinä miesnäkökulmaa myös vähän ja monet noista koskettaa myös meitä miehiä.
Olen itse ikisinkkumies ja ikää 32v... Toki en mä kunnolla yritä edes deittailla koska olen aika itsenäinen ja vahva mies joten en mä tiedä edes mihin muuhun naisia tarvitsen kuin seksiin. En vihaa naisia kuitenkaan vaan he ovat ihmisiä siinä missä miehetkin paitsi sillä erotuksella että naiset näyttää erilaisilta.
Kaikkiin näihin ongelmiin on erinomaisen helppo ratkaisu:
Nainen lakkaa vaatimasta miehiä joihin hänellä ei ole rahkeita, ja ottaa tasoisensa miehen.
M42
Vierailija kirjoitti:
Nainen lakkaa vaatimasta miehiä joihin hänellä ei ole rahkeita, ja ottaa tasoisensa miehen.M42
Naiset ottaa miehen joka on vähintään samaa tasoa kuin mitä nainen itse on. Ei naisille kelpaa mies joka on alempaa tasoa kuin mitä nainen itse on. Naiset etsii miestä jolla on vähintään sama koulutustaso(palkkataso) kuin mitä naisella itsellään on.
Vierailija kirjoitti:
Nainen lakkaa vaatimasta miehiä joihin hänellä ei ole rahkeita, ja ottaa tasoisensa miehen.M42
Naisen ei ikinä kannata "ottaa" yhtään sellaista miestä joka häntä ei kiinnosta. Olen yrittänyt ja turhaksi todennut useita kertoja. Jos nainen ei löydä miestä jonka hän todella haluaa, ja joka todella haluaa myös hänet, naisen ehdottomasti on parempi yksin. Ei epäilystäkään.
Ei kannata tyytyä. Se ei ole edes reilua ketään kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin se akateeminen nainen hakee akateemista miestä, joka pitää matkustelusta ja jolla on perhearvot kunnossa ja hylkää kouluttamattomat miehet, jotka ovat irtopanoa vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin se akateeminen nainen hakee akateemista miestä, joka pitää matkustelusta ja jolla on perhearvot kunnossa ja hylkää kouluttamattomat miehet, jotka ovat irtopanoa vailla.
Miksi miehen koulutustaso on naisille niin tärkeää? Ei miehiä kiinnosta naisten koulutustaso vaan miehiä kiinnostaa se millainen nainen on luonteeltaan ja mitkä arvot naisella on.
Ulkonäkö on tärkeä asia molemmille sukupuolille.
Vierailija kirjoitti:
4 ja 5 sekä tuo viimeinen bonuskohta.
Olen vasta nyt lähes kolmekymppisenä tajunnut miten naisvihamielisten ihmisten seurassa olen elänyt. Jo ihan kotona opetettiin että naisella ei ole mitään arvoa.Lähes kaikista seurustelu-tapailukumppaneistani on paljastunut niin myrkyllisen seksistisiä naisvihaajia, että suhde on pitänyt lopettaa.
Ainoana poikkeuksena on deittailemani vaihto-oppilas. Hän ei haukkunut, vähätellyt tai yrittänyt murentaa itsetuntoani. Hän kohteli minua kuin toista tasavertaista ihmistä, ilman ennakkoluuloja tai olettamuksia. Hänen seurassaan oli hyvä ja turvallinen, rakastettu olo.
Loput ovatkin olleet ihan suomalaisia ja jotenkin mielenvikaisia naisia halveksivia sadisteja. Ovat kyllä aluksi olleet normaaleja ja hyväkäytöksisiä, henkinen väkivalta on alkanut vasta suhteen vakiinnuttua.
Nykyisin pelkään deittailla kun olen niin monesti joutunut pettymään kun sen tavallisen, normaalin miehen pinnan alla onkin sydämetön ja katkera misogynisti.
En käsitä miten paljon suomalaisissa miehissä on piilevää, patoutunutta kaunaa naisia ja tyttöjä kohtaan.
Hyvä parisuhde perustuu siihen, että miehellä on psykologinen niskalenkki naisesta, jolla voi puristaa naista pillistä (kuvainnollisesti) aina kun nainen ei ymmärrä alamaisen asemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Kuta kuinkin ap kertoi asiat kuten ne ovat.
Mä olen ollut Tinderissä 2 v ja käynyt treffeillä 24 eri miehen kanssa. Heistä 18 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle. Vai kummin päin se lasketaan, jos mies on ensin antanut minulle pakit, mutta vuoden päästä ilmoittanut, että haluaakin tavata uudelleen, jolloin minä vuorostaan olen antanut pakit?
Sulla on pitkään ollut lukema tuo 24. Milloin tulee 25?
25. kerta toden sanoo : )
Vierailija kirjoitti:
Vastaavasti miesten mielestä isoimmat ongelmat naisissa.
-urakeskeisyys.
-pakkomiele omasta lemmikistä.
-itsekkyys.
-ylipaino.
-toksinen feministisyys
Mulla ei ole mitään noista. Kelpaako?
Olethan sitten fiksu, korkeintaan kohtuukäyttäjä, vastuuta ottava, normaalielämän rajat kartoittanut, joustava, humaani mies?
Ai oliko liikaa vaadittu?
Joo itselläni on tuo, että kemiaa on niin harvan kanssa. Haluaisin syvällisen miehen, joka välittäisi eläinten oikeuksista, mutta eihän niitä kaikille riitä, suurin osa kasvisssyöjistä kun on naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ok, voin siis vaatia mieheltä samoja kriteerejä mitkä täytän itse. Lapseton, maisteri, hoikka ja treenattu, keskimittainen, päihteetön. Siinä mun taso ja mieheltä edellytän samaa. On mulla omistusasuntokin, mutta ihan nuo edellämainitut ominaisuudetkin tekee miehille jo tiukkaa.
Vierailija kirjoitti:
.
Bonus monilla: Miehet on loukanneet sua eri tavoin pikkutytöstä asti- Tavallaan joo. Pojat kasvatetaan eri tavalla, "pojat on poikia", heiltä siedetään huonoa käytöstä, ja heistä kasvatetaan naisia halveksivia ja huonokäytöksisiä. Miehet ovat sillä asenteella, että "Kotityöt on akkojen hommaa" ja "Iso mies ei siivoa" ja "Miehellä on oikeus kohdella akkoja/akkaansa halveksivasti", ja että on ihan normaalia parisuhteessa, että mies on sohvalla tissutellessaan pierevä sikaileva ja naista perseelle läpsivä törkimys, jolla nyt vain on oikeus käyttäytyä noin "akkaansa/emäntäänsä/eukkoaan" kohtaan. Ja tuollaista kuulee siis jo parikympisiltä, ei pelkästään 50+ -vuotiailta. Pojat/miehet pilkkaavat ja halveksivat tyttöjä/naisia huumorin varjolla, ja usein miesten keskuudessa onkin puheenaiheena jonkun tai tietynlaisten naisten pilkkaaminen. Saattavat pilkata jonkun kaverinsa tyttö-/naisystävää, ja kun asiasta huomauttaa, niin kuorossa huutonauravat, että "No se jätkä itsekin nimittää sitä naistaan näin ja puhuu siitä noin". Oksettavaa. Naureskellaan että "yli 12-v on liian vanha nüssittavaksi" ihan vaan läpällä, eikä ymmärretä, että se on halventavaa, ja myös rikollista.
.
Olin parisuhteessa eksäni kanssa 12 vuotta, ja tuona aikana opin paljon siitä, millaisen ihmisen kanssa haluan asua, elää ja elämäni ja arkeni jakaa. Samalla tuli seurattua muiden parisuhteita vierestä ja todettua, mitä itse haluan ja en halua sekä siedän tai en siedä. Minulla oli tuota pitkää suhdetta aiemminkin muutama lyhyt suhde, mutta tuon pitkän suhteen jälkeen en ole halunnut enää alkaa parisuhteeseen, koska miehet vain ovat niin tyhmiä, saastaisia ja oksettavia.
Yksi hyvä perustelu myös, miksi en nykyään halua seksiä miesten kanssa on se, että moni päälle kolmekymppinen ei suostu käyttämään kondomia, koska "nainenhan käyttää ehkäisyä eikä voi tulla raskaaksi niin ei mun tarvi käyttää kortsua. Ei mulla mitään tauteja oo ja mä haluun panna paljaalla". Hyi.
Kaikki mitä tässä sanottiin, on miten sen kuuluukin mennä. Miehen kuuluu olla valtias, joka saa sikailla jos sikailututtaa. Naisen kuuluu siivota ja tehdä lapsia. Se on luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Bonus monilla: Miehet on loukanneet sua eri tavoin pikkutytöstä asti- Tavallaan joo. Pojat kasvatetaan eri tavalla, "pojat on poikia", heiltä siedetään huonoa käytöstä, ja heistä kasvatetaan naisia halveksivia ja huonokäytöksisiä. Miehet ovat sillä asenteella, että "Kotityöt on akkojen hommaa" ja "Iso mies ei siivoa" ja "Miehellä on oikeus kohdella akkoja/akkaansa halveksivasti", ja että on ihan normaalia parisuhteessa, että mies on sohvalla tissutellessaan pierevä sikaileva ja naista perseelle läpsivä törkimys, jolla nyt vain on oikeus käyttäytyä noin "akkaansa/emäntäänsä/eukkoaan" kohtaan. Ja tuollaista kuulee siis jo parikympisiltä, ei pelkästään 50+ -vuotiailta. Pojat/miehet pilkkaavat ja halveksivat tyttöjä/naisia huumorin varjolla, ja usein miesten keskuudessa onkin puheenaiheena jonkun tai tietynlaisten naisten pilkkaaminen. Saattavat pilkata jonkun kaverinsa tyttö-/naisystävää, ja kun asiasta huomauttaa, niin kuorossa huutonauravat, että "No se jätkä itsekin nimittää sitä naistaan näin ja puhuu siitä noin". Oksettavaa. Naureskellaan että "yli 12-v on liian vanha nüssittavaksi" ihan vaan läpällä, eikä ymmärretä, että se on halventavaa, ja myös rikollista.
.
Olin parisuhteessa eksäni kanssa 12 vuotta, ja tuona aikana opin paljon siitä, millaisen ihmisen kanssa haluan asua, elää ja elämäni ja arkeni jakaa. Samalla tuli seurattua muiden parisuhteita vierestä ja todettua, mitä itse haluan ja en halua sekä siedän tai en siedä. Minulla oli tuota pitkää suhdetta aiemminkin muutama lyhyt suhde, mutta tuon pitkän suhteen jälkeen en ole halunnut enää alkaa parisuhteeseen, koska miehet vain ovat niin tyhmiä, saastaisia ja oksettavia.
Yksi hyvä perustelu myös, miksi en nykyään halua seksiä miesten kanssa on se, että moni päälle kolmekymppinen ei suostu käyttämään kondomia, koska "nainenhan käyttää ehkäisyä eikä voi tulla raskaaksi niin ei mun tarvi käyttää kortsua. Ei mulla mitään tauteja oo ja mä haluun panna paljaalla". Hyi.
Kaikki mitä tässä sanottiin, on miten sen kuuluukin mennä. Miehen kuuluu olla valtias, joka saa sikailla jos sikailututtaa. Naisen kuuluu siivota ja tehdä lapsia. Se on luonnollista.
Miksi sitten miehet ihmettelevät, miksi eivät löydä naista? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
.
Miksi sitten miehet ihmettelevät, miksi eivät löydä naista? ;)
Kun naiset haluaa olla yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, voin siis vaatia mieheltä samoja kriteerejä mitkä täytän itse. Lapseton, maisteri, hoikka ja treenattu, keskimittainen, päihteetön. Siinä mun taso ja mieheltä edellytän samaa. On mulla omistusasuntokin, mutta ihan nuo edellämainitut ominaisuudetkin tekee miehille jo tiukkaa.
Varmasti tekee tiukkaa kun kyseiset miehet on ottaneet naisen joka ei ole kuten sinä vaan ihan työtön tai duunari. Katos kun miehet ei välitä naisen koulutuksesta vaan nimen omaan näistä heidän arvomaailmasta eli luettelemastasi " vaatimuksista".
Ei ne hyvät miehet kuule tämmöistä Suomen suurinta vitsipalstaa seuraa :D Sehän on jo ihan yleinen läppä laajemminkin, että täällä on ihan dorkkisporukkaa. Miesten keskuudessa tämä saitti on naisten Ylilauta, paitsi että vielä pahempi :D