Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunaiset: onko nämä 6 isointa ongelmaa deittailussa miesten kanssa?

Vierailija
09.08.2023 |

1. Kiinnostavia miehiä ei löydy
2. Kemiaa ei löydy
3. Miehet haluaa vain seksiä
4. Treffit tuntuu työhaastattelulta ja koko deittailu työltä
5. Miehiin ei voi luottaa, pelaaminen, valehtelu
6. Jos löytyy kiinnostava mies, niin sitten se ei kiinnostu susta
Bonus monilla: Miehet on loukanneet sua eri tavoin pikkutytöstä asti

Näyttääkö tällainen lista suunnilleen oikeaan osuvalta vai tuleeko vielä mieleen jotain lisättävää? Saa ainakin mun puolesta sanoa ihan suoraan, mä en ainakaan ota itseeni.

Kommentit (149)

Vierailija
101/149 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaavasti miesten mielestä isoimmat ongelmat naisissa.

-urakeskeisyys. 

-pakkomiele omasta lemmikistä.

-itsekkyys.

-ylipaino.

-toksinen feministisyys

Mulla ei ole mitään noista. Kelpaako?

Olethan sitten fiksu, korkeintaan kohtuukäyttäjä, vastuuta ottava, normaalielämän rajat kartoittanut, joustava, humaani mies?

Ai oliko liikaa vaadittu?

Miten voit olla sinkku? olet kultakimpale. Jossain on nyt vikaa.....

Vierailija
102/149 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiin näihin ongelmiin on erinomaisen helppo ratkaisu:

Nainen lakkaa vaatimasta miehiä joihin hänellä ei ole rahkeita, ja ottaa tasoisensa miehen.

M42

Edelleenkin se akateeminen nainen hakee akateemista miestä, joka pitää matkustelusta ja jolla on perhearvot kunnossa ja hylkää kouluttamattomat miehet, jotka ovat irtopanoa vailla.

Miksi miehen koulutustaso on naisille niin tärkeää? Ei miehiä kiinnosta naisten koulutustaso vaan miehiä kiinnostaa se millainen nainen on luonteeltaan ja mitkä arvot naisella on.

Ulkonäkö on tärkeä asia molemmille sukupuolille. 

nainen jolle miehen koulutus taso on tärkeä on golddigger. Siksi moni nainen on yksin tänä päivänä. itse ovat luoneet ongelmansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/149 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen lakkaa vaatimasta miehiä joihin hänellä ei ole rahkeita, ja ottaa tasoisensa miehen.

M42

Naisen ei ikinä kannata "ottaa" yhtään sellaista miestä joka häntä ei kiinnosta. Olen yrittänyt ja turhaksi todennut useita kertoja. Jos nainen ei löydä miestä jonka hän todella haluaa, ja joka todella haluaa myös hänet, naisen ehdottomasti on parempi yksin. Ei epäilystäkään.

Ei kannata tyytyä. Se ei ole edes reilua ketään kohtaan.

Entäs jos nainen "tyytyy" mieheen ja he saavat lapsia ja sitten lapset kiittää siitä että ovat saaneet jotain mitä kaikki ei saa; elämän?

Vierailija
104/149 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-urakeskeisyys. 

-itsekkyys.

-ylipaino.

-toksinen feministisyys

Naisten ylipaino on pakkomielteinen ongelma monelle miehelle!

Mikä on jäänyt miehillä oppimatta kouluissa/ opinnoissa naisten ja miesten välisistä biologisista ja geneettisistä eroista?!? Esim. sukupuolten väliset erot,/biologinen rasvasolujen jakautuminen naisten ja miesten kehoissa, hormonien vaikutus jne jne.

Ap, sun listaukseen lisää deittailuongelmia:

# miesten tyhmyys

# pakkomielteet, kuten naisen paino

# por*nomuijiin vertailu ja por* non matkiminen seksin aikana, mitä rajumpaa sen parempaa- tyyli🤮

Laiha nainen elää terveellisesti ja on hyvä äiti lapsille. jaksaa ja synnytys hoituu paremmin ja lapset kasvaa terveellisellä ruokavaliolla. Katos miehet ei ajattele pelkästään

itseään ja asioita hieman pitemmälle toisin kuin naiset.

Vierailija
105/149 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla et tyhmä kysymys mut en tiedä, eli mikä on "käenpoikanen"?

toisen miehen lapsi

Eli se äitikään ei tiedä, että se lapsi ei olekaan hänen vaan jonkun toisen naisen ja sitten se lapsi on hankkiutunut eroon muista lapsista. Käki ja käenpoikanen tekevät noin.

otatko kaiken kirjaimellisesti? Se viittaa psykopatiaan.

Vierailija
106/149 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1, 2 ja 6.

Minun miesmakuni on niin harvinainen, että heitä ei riitä. On ihan ok yksin.

N42

Juna meni jo 20 vuotta sitten. paras että hankit kissan.

Vierailija
107/149 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-urakeskeisyys. 

-itsekkyys.

-ylipaino.

-toksinen feministisyys

Lisää tuohon vielä "käenpoikanen".

Voi olla et tyhmä kysymys mut en tiedä, eli mikä on "käenpoikanen"?

Käki, siis se lintu, munii toisen linnun pesään munansa ja tuo huijattu lintu sitten hautoo käenmunaakin omanaan. Sitten kuoriuduttuaan tuo käenpoika pudottaa pesästä nuo alkuperäiset munat ja tai jo kuoriutuneet poikaset ja tuo huijattu lintuemo jatkaa tuon hirviön ruokkimista. Sellainen on käenpoika, mutta en tiedä mihin sillä tuossa yhteydessä viitattiin.

irtosuhteessa syntyneeseen ä  p  ä  r  ä  ä n.

Vierailija
108/149 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella sinkkumiehellä, Tinderissä ja muuallakin, tuntuu olevan parisuhteen saaminen ja sitä seuraavat asiat (yhteinen asunto, perhe jne.) niin tärkeitä asioita saavuttaa, ettei mietitä yhtään onko se nainen itselleen yhtään sopiva. Nämä miehet kiinnostuvat täysillä kaikista naisista jotka vähänkin heitä tapailevat. Mies ei kyseenalaista, että onko nyt järkevää alkaa parisuhteeseen jossa hän itse on siivousfriikki matonhapsujen suoristelija ja klo 6 aamulenkkeilevä, ja nainen rennompi siivoustavoissaan ja aamulla pitkään nukkuja. Eroavaisuudet eivät tähän lopu.

Mies ummistaa silmänsä kaikelta mikä viittaa parin epäsopivuuteen, jos vaan kummatkin sattuvat haluamaan perheen. Miehelle tämä riittää. Nainen joutuu olemaan se, kuka tekee päätöksen siitä ettei tapailu tai jo seurusteluun edennyt suhde jatku, koska miehellä ei ole hajuakaan että tällainen suhde, jossa osapuolet ovat liian erilaisia, ei pidemmän päälle toimi. 

Se on vain niin, että aniharvalla miehellä on varaa valita oikeasti itselleen sopivaa naista. Joko on yksin, tai sitten valitsee naisen, joka sattuu kiinnostumaan. Jos miehet pyörittelisivät ja kierittelisivät asioita mielessään, kuten naiset parisuhteessa, niin tässä maassa ei saataisi yhtäkään paria aikaiseksi. Se on tyly fakta, että sukupuolet eivät ole keskenään samanlaisia.

Juuri näin. En edes jaksanut lukea näitä naisten kirjoittamia pitkiä selityksiä (tekosyitä) siitä miksi miehen löytäminen on niin vaikeaa. Avoimella mielellä ja omista tiukoista rutiineista ja mielipiteistä sopivasti joustamalla pääsee helposti eteenpäin. Parisuhde on yhteispeliä.

Mitä nainen saa suhteesta? Useampaan otteeseen miehet jaksaa muistuttaa ettei aiota tarjota eikä panostaa seksin laatuun.

Sitten kun saat isä suhteesi kuntoon ja löydät kunnon miehen niin ymmärrät.

Vierailija
109/149 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vaan lopettaa miesten suhteen. Olen ollut jo 3 v. etsimättä ja elämä on parantunut huomattavasti. Vähemmän murheita, paineita ja pettymyksiä. Suosittelen.

"Minäminäminäminä"

Vierailija
110/149 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Naiset ottaa miehen joka on vähintään samaa tasoa kuin mitä nainen itse on. Ei naisille kelpaa mies joka on alempaa tasoa kuin mitä nainen itse on. Naiset etsii miestä jolla on vähintään sama koulutustaso(palkkataso) kuin mitä naisella itsellään on. 

Naisilla on siis epärealistinen kuva omasta tasosta. miehet ei määrittele naisen tasoa koulutuksella tai palkka tasolla. Toisin sanoen naiset luovat itse ongelmansa.

Kannattaa muistaa jos miehellä on kova palkka taso hän tekee paljon töitä sen eteen jos nainen haluaa samaa niin silloin kumpikaan ei ehdi tekemään mitään parisuhteensa eteen kun kaikki aika menee töissä. 

Vierailija
111/149 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentista tuli yhteenviestiin liian pitkä, joten jaan osiin.

.

Noh, kommentoin tähän mitkä ovat minun mielestäni suurimmat ongelmat/turn offit.

.

1. Kiinnostavia naisia ei löydy

- Tämä on kyllä ehkä suurin ongelma, sillä lähes jokaisessa naisessa on asioita, joiden vuoksi en kiinnostu heistä. On siis joku tai useampi turn off, jonka vuoksi kiinnostusta ei herää ollenkaan, tai se sammuu hyin nopeasti. Näitä on esim. itsekeskeisyys, ylimielisyys, tatuoinnit, raha on kaikki kaikessa -mentaliteetti, kotitöiden laiminlyönti, tupakointi/nuuska/huum33t, alkoholi, käytöstavattomuus, jne.

.

2. Kemiaa ei löydy

- Liittyy melko lailla edelliseen kohtaan, eli kemiaa ei löydy, koska toisessa on niin paljon turn offeja.

.

3. Naiset haluaa vain seksiä

- Ei seksin haluaminen ole huono asia, mutta pelkän seksin haluaminen on todella huono asia. Heille ei tule mieleen jospa mies haluaisi suhteelta muuta kuten avioliiton ja lapset. Halutaan heti päästä panee ja selitetään tätä jollain yhteisellä kemialla vaikka oikeasti taka ajatuksena on itsekäs omien halujen tyydytys

.

4. Treffit on vain hauskan pito

- Deitit on lähinnä panomiehen etsimistä ei haluta puhua yhteisestä tulevaisuudesta tai oikeastaan mistään.

.

5. Haetaan miehiä jotka varmasti pettää

-Hakeudutaan piireihin ja paikkoihin jossa nähdään se itserakkain idiootti jätkä ja sitten mennään panee. Sitten itketään että kaikki miehet on sellaisia vaikka kaikki sen näki ettei miehestä ole yhden illan jutusta syntyneen lapsen isäksi.

.

6. Jos löytyy kiinnostava nainen, niin sitten se ei osaa suomea.

- Kaikki kauniit ,laihat, elegantit, naiselliset naiset on jonkun vaimoja, turisteja jne. jotka ei osaa suomea eikä halua jäädä suomeen koska naiset on niin kateellisia.

Niin mikä meidän suomalaisia miehiä estää hakeutumasta Bulgariaan? Juurikin noillla kauniilla ja eleganteilla naisilla on jo rakastavat miehet. Rakkauteen ei kuulu oman navan tuijotus. Tasan niin kauan kun kotimainen mies ajattelee rahojen kuuluvan vain hälle ei perheelle, jääkööt yksinään.

Koska ei ole rahaa mennä bulgariaan ja suomalainen mies ajattelee että raha kuuluu nimen omaan perheelle mutta nainen taas ajattelee että hän ei ole osa perhettä koska kokee sen "elättämisenä".🤦

Vierailija
112/149 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

- Kaikki kauniit ,laihat, elegantit, naiselliset naiset on jonkun vaimoja, turisteja jne. jotka ei osaa suomea eikä halua jäädä suomeen koska naiset on niin kateellisia.

. . . . . . . . . . . . . . . . .

Et sitten itse jaksanut kirjoittaa, vaan piti minun tekstiäni muokata? No, hyvä että kelpasi ;)

Tuohon kopioimaani kohtaan kommentoin, että olen kaunis, laiha (BMI 19), ainakin jollain tavalla elegantti ja melko naisellinen, myös luonnonkaunis, ja osaan suomea ja lisäksi muutamaa muutakin kieltä.

Kommentistasi loistaa se, että itse et ole lähelläkään sitä tasoa mitä naiselta vaadit, joten katkeruuttasi puhut naisista todella halventavaan sävyyn. Eipä ihme, ettet naiset sinua kelpuuta mihinkään ;) Syy löytyy siis omasta käytöksestäsi, asenteestasi ja ulkonäöstäsi. En suinkaan ollut väräässä luetellessani turn offeja.

kopion tekstin jotta nähdään että naiset eivät hyväksy samoja asioita mieheltä vaan lulee olevansa etuoikeutettuja. Nyt uskotaan tasoteoriaan? Eikös kaikki naiset murskannut kyseisen teorian tällä palstalla?!

Vierailija
113/149 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentista tuli yhteenviestiin liian pitkä, joten jaan osiin.

.

Noh, kommentoin tähän mitkä ovat minun mielestäni suurimmat ongelmat/turn offit.

.

1. Kiinnostavia naisia ei löydy

- Tämä on kyllä ehkä suurin ongelma, sillä lähes jokaisessa naisessa on asioita, joiden vuoksi en kiinnostu heistä. On siis joku tai useampi turn off, jonka vuoksi kiinnostusta ei herää ollenkaan, tai se sammuu hyin nopeasti. Näitä on esim. itsekeskeisyys, ylimielisyys, tatuoinnit, raha on kaikki kaikessa -mentaliteetti, kotitöiden laiminlyönti, tupakointi/nuuska/huum33t, alkoholi, käytöstavattomuus, jne.

.

2. Kemiaa ei löydy

- Liittyy melko lailla edelliseen kohtaan, eli kemiaa ei löydy, koska toisessa on niin paljon turn offeja.

.

3. Naiset haluaa vain seksiä

- Ei seksin haluaminen ole huono asia, mutta pelkän seksin haluaminen on todella huono asia. Heille ei tule mieleen jospa mies haluaisi suhteelta muuta kuten avioliiton ja lapset. Halutaan heti päästä panee ja selitetään tätä jollain yhteisellä kemialla vaikka oikeasti taka ajatuksena on itsekäs omien halujen tyydytys

.

4. Treffit on vain hauskan pito

- Deitit on lähinnä panomiehen etsimistä ei haluta puhua yhteisestä tulevaisuudesta tai oikeastaan mistään.

.

5. Haetaan miehiä jotka varmasti pettää

-Hakeudutaan piireihin ja paikkoihin jossa nähdään se itserakkain idiootti jätkä ja sitten mennään panee. Sitten itketään että kaikki miehet on sellaisia vaikka kaikki sen näki ettei miehestä ole yhden illan jutusta syntyneen lapsen isäksi.

.

Niin mikä meidän suomalaisia miehiä estää hakeutumasta Bulgariaan? Juurikin noillla kauniilla ja eleganteilla naisilla on jo rakastavat miehet. Rakkauteen ei kuulu oman navan tuijotus. Tasan niin kauan kun kotimainen mies ajattelee rahojen kuuluvan vain hälle ei perheelle, jääkööt yksinään.

Koska ei ole rahaa mennä bulgariaan ja suomalainen mies ajattelee että raha kuuluu nimen omaan perheelle mutta nainen taas ajattelee että hän ei ole osa perhettä koska kokee sen "elättämisenä".🤦

Mies ajattelee että raha kuuluu nimen omaan perheelle? Tässäpä päivän paras vits heti aamutuimaan!

Vierailija
114/149 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 ja 5 sekä tuo viimeinen bonuskohta.

Olen vasta nyt lähes kolmekymppisenä tajunnut miten naisvihamielisten ihmisten seurassa olen elänyt. Jo ihan kotona opetettiin että naisella ei ole mitään arvoa.

Lähes kaikista seurustelu-tapailukumppaneistani on paljastunut niin myrkyllisen seksistisiä naisvihaajia, että suhde on pitänyt lopettaa.

Ainoana poikkeuksena on deittailemani vaihto-oppilas. Hän ei haukkunut, vähätellyt tai yrittänyt murentaa itsetuntoani. Hän kohteli minua kuin toista tasavertaista ihmistä, ilman ennakkoluuloja tai olettamuksia. Hänen seurassaan oli hyvä ja turvallinen, rakastettu olo.

Loput ovatkin olleet ihan suomalaisia ja jotenkin mielenvikaisia naisia halveksivia sadisteja. Ovat kyllä aluksi olleet normaaleja ja hyväkäytöksisiä, henkinen väkivalta on alkanut vasta suhteen vakiinnuttua.

Nykyisin pelkään deittailla kun olen niin monesti joutunut pettymään kun sen tavallisen, normaalin miehen pinnan alla onkin sydämetön ja katkera misogynisti.

En käsitä miten paljon suomalaisissa miehissä on piilevää, patoutunutta kaunaa naisia ja tyttöjä kohtaan.

Johtuu kotikasvatuksesta: poikia jumaloidaan ja palvotaan vanhempien toimesta,ja tyttäret on perheen syntipukkeja ja mustia lampaita.

Mitä muuta sinne käänteistodellisuuteen kuuluu?

Vierailija
115/149 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Naiset ottaa miehen joka on vähintään samaa tasoa kuin mitä nainen itse on. Ei naisille kelpaa mies joka on alempaa tasoa kuin mitä nainen itse on. Naiset etsii miestä jolla on vähintään sama koulutustaso(palkkataso) kuin mitä naisella itsellään on. 

Naisilla on siis epärealistinen kuva omasta tasosta. miehet ei määrittele naisen tasoa koulutuksella tai palkka tasolla. Toisin sanoen naiset luovat itse ongelmansa.

Kannattaa muistaa jos miehellä on kova palkka taso hän tekee paljon töitä sen eteen jos nainen haluaa samaa niin silloin kumpikaan ei ehdi tekemään mitään parisuhteensa eteen kun kaikki aika menee töissä. 

Miehillä itsellä on. Tämä on ihan turkittu: kaikki miehet pitävät itseään keskivertoa komemampana,ja siksi yrittävät iskeä itseään huomattavasti paremman näköisiä naisia. Tuleehan se pettymys,kun ei onnistu.

Vierailija
116/149 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin vasta tänä kesänä ensimmäisen kerran kiinnostavan miehen, joten omalla kohdallani suurin ongelma on ollut nro 1. Noihin muihin kohtiin en osaa ottaa kantaa, koska kaikki on tosiaan tyssännyt jo kohtaan 1.

Vierailija
117/149 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 ja 5 sekä tuo viimeinen bonuskohta.

Olen vasta nyt lähes kolmekymppisenä tajunnut miten naisvihamielisten ihmisten seurassa olen elänyt. Jo ihan kotona opetettiin että naisella ei ole mitään arvoa.

Lähes kaikista seurustelu-tapailukumppaneistani on paljastunut niin myrkyllisen seksistisiä naisvihaajia, että suhde on pitänyt lopettaa.

Ainoana poikkeuksena on deittailemani vaihto-oppilas. Hän ei haukkunut, vähätellyt tai yrittänyt murentaa itsetuntoani. Hän kohteli minua kuin toista tasavertaista ihmistä, ilman ennakkoluuloja tai olettamuksia. Hänen seurassaan oli hyvä ja turvallinen, rakastettu olo.

Loput ovatkin olleet ihan suomalaisia ja jotenkin mielenvikaisia naisia halveksivia sadisteja. Ovat kyllä aluksi olleet normaaleja ja hyväkäytöksisiä, henkinen väkivalta on alkanut vasta suhteen vakiinnuttua.

Nykyisin pelkään deittailla kun olen niin monesti joutunut pettymään kun sen tavallisen, normaalin miehen pinnan alla onkin sydämetön ja katkera misogynisti.

En käsitä miten paljon suomalaisissa miehissä on piilevää, patoutunutta kaunaa naisia ja tyttöjä kohtaan.

Johtuu kotikasvatuksesta: poikia jumaloidaan ja palvotaan vanhempien toimesta,ja tyttäret on perheen syntipukkeja ja mustia lampaita.

Mitä muuta sinne käänteistodellisuuteen kuuluu?

Mihinkä käänteistodellisuuteen? Olin edellisessä ammatissani perheasioiden kanssa tekemisissä. Tuo oli todellisuutta monessa perheessä. Traumaterapiassa asiat sitten avautuivat.

Vierailija
118/149 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartunemalle sinkku naiselle jää vain eroneet tai lesket miehiksi valita.Kuka haluu ryhtyä lastariksi kenellekään?Ilo lientä juovat,vatsa kasvaa ja hammaslääkrissä eivät käyneet.Pelaavat itsensä totosa ylosmitaukseen ymm.Mielumin yksin kuin jupon tupakoivan kanssa,joka vipaisi koko ajan rahaa.

Vierailija
119/149 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartunemalle sinkku naiselle jää vain eroneet tai lesket miehiksi valita.Kuka haluu ryhtyä lastariksi kenellekään?Ilo lientä juovat,vatsa kasvaa ja hammaslääkrissä eivät käyneet.Pelaavat itsensä totosa ylosmitaukseen ymm.Mielumin yksin kuin jupon tupakoivan kanssa,joka vipaisi koko ajan rahaa.

Näin on hyi olkoon.

Vierailija
120/149 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varman sitten tavoittelemisen arvoinen eli 6-6-6-6 mies ;

- pituus yli 6 jalkaa eli 183cm

- tienaan yli 6 figures eli 100k/v

- se toinen pituus yli 6 tuumaa eli 16cm

- 6-pack eli aika hyvässä kuosissa

Ja vieläpä kohtuukäyttäjä, ei tupakoi, maisteri, töissä, keskusteleva jne...

En mitenkään erityisesti etsi naista, mutta kivahan puoliso olisi löytää. Ilmeisesti naiset tekee aloitteita, tajuan ne vasta myöhemmin tai en lainkaan.

Naiset, tehkää suorempia aloitteita jos mies kiinnostaa. Esimerkiksi pyydätte treffeille suoraan sanomalla.

M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi