Unettomuus!
Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!
Kommentit (4056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä luoja.
Jos sä et meinaa hakeutua päivystykseen vaan tahdot sitä hoitajan aikaa odotella, niin otat tänään niitä lääkkeitä sen verran että nukahdat.
Kokeile uudestaan ensiksi sitä ketipinoria.
Oletko sä sitä opamoxia edes ottanut nyt kun olet niin hädissään?
Täällä menee suhun hermo.Ajattelin ottaa Opamoxin illalla ja sitten ennen "nukkumaan" menoa.😭.
Etkö sinä ole lääkärin kanssa sopinut, että et sitä ota enää? Lääkäri suosittelee sulle ketipinoria, mutta sä otat opamoxia kun joku ihminen täällä sanoo niin? Taidat olla koukussa opamoxiin. Siksi et nuku.
Tiedän 😭
Ok, eli asia selvisi. Olet siis koukussa unilääkkeisiin ja erityisesti bentsoihin. Sitten sinulla onkin isommat ongelmat käsillä, mutta et tokikaan ole harvinainen tapaus. Siksi opamoxia ei enää kovin helpolla anneta. Amerikassa riehuu opiaattikriisi ja samaa meinaa olla Suomessakin. Bentsokoukkuun saa apua päihdevieroituksesta. Sun kannattaa vaihtaa lääke johonkin mikä ei aiheuta noin vahvaa riippuvuutta. Itse lopettaisin kokonaan sen jälkeen kun pääset eroon koukusta.
Katkolle 30mg opamoxin takia?
Mistä tiedät, paljonko hän niitä vetää? Jos on riippuvainen, eikä lääkäri kirjoita lisää, voi olla ikävät ajat käsillä.
Olen ottanut vain max. 30mg. 😭
"Vain" 30mg? Se on iso annos. Miksi lääkäri on sulle noin paljon määrännyt? Ei ihme jos olet pelokas, hermostunut ja uneton. Sun kroppa vaatii lisää. Huh, ei käy kateeksi. Bentsoihin ei kannata koskea.
Vierailija kirjoitti:
Eli mä olen koukuttunut kaikkiin lääkkeisiin (Atarax, Levozin ja Opamox), myös psykoosilääkkeisiin, sillä en pysty nukkumaan yhtään ilman niitä, ja nyt kun sietokyky on kasvanut, en lääkkeilläkään. 😭. Mitä tällaisessa tilanteessa voi tehdä? Olen siis se sama 5 vrk valvonut. Tiedän, että pitäisi yrittää rauhoittua, mutta se on todella vaikeaa.
Sinä tarvitset lääkärin apua. Onko sinulla hoitava taho aina sama?
Täällä ei kukaan pysty auttamaan, tämä on vain keskusteluun tämä palsta.
Eli ota yhteyttä lääkäriisi.
Soita päivystykseen tai pyydä joku sinut sinne viemään.
Toivotan hyvää viikonloppua!
Eli mä olen koukuttunut kaikkiin lääkkeisiin (Atarax, Levozin ja Opamox), myös psykoosilääkkeisiin, sillä en pysty nukkumaan yhtään ilman niitä, ja nyt kun sietokyky on kasvanut, en lääkkeilläkään. 😭. Mitä tällaisessa tilanteessa voi tehdä? Olen siis se sama 5 vrk valvonut. Tiedän, että pitäisi yrittää rauhoittua, mutta se on todella vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä tarvitset lääkärin apua. Onko sinulla hoitava taho aina sama?
Täällä ei kukaan pysty auttamaan, tämä on vain keskusteluun tämä palsta.Eli ota yhteyttä lääkäriisi.
Soita päivystykseen tai pyydä joku sinut sinne viemään.Toivotan hyvää viikonloppua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällaisissa tilanteissa voidaan tehdä?
No mitä sanoisit narkomaanille, jolla on pahoja vieroitusoireita? Entä alkoholistille joka räyhää, kun pitäis juomaan päästä? Kaikki tajuaa, että parasta olisi tietenkin päästä päihteistä eroon. Se on se mitä sinun pitää tehdä. Opamox on huume. Laillinen lääkehuume.
Eli lääkärisi on jo huomannut, että olet bentsokoukussa? Yleensä noi tekee vaan niin, että lopettavat lääkkeen määräämisen kun huomaavat, että toleranssi on kasvanut. Ensin koukuttavat ja sitten jättävät tyhjän päälle. No mutta apua saat jostain muualta (päihdehoidosta) jos vain itse haluat hakea apua lääkekoukun purkamiseen. Muuten joudut vain sietämään tuota oloa, koska lääkäriltä ei heru sympatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi spämmäät? Tässä sulle vastaus https://paihdelinkki.fi/fi/mista-apua/tietoa-paihdehoidosta
Etsi sieltä mitä voit tehdä.
En tiedä, miksi kaikki keskittyvät pelkästään tuohon bentsoon, kun mulla on vaikeuksia myös muiden lääkkeiden kanssa.
Pelottaa, että mä valvon tämänkin yön.😭.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos ottaisit pienet päivätorkut?
Mä alan olla niin pahassa umpisolmussa, että tästä ei enää selviä. ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos ottaisit pienet päivätorkut?
En pysty nukkumaan päivälläkään, enkä illalla. ):
nosto