Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun Petteri Orpo puhuu köyhyydestä

Vierailija
23.11.2023 |

Petterillä on ratkaisut miten päästä pois köyhyydestä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisatkaamme virsi Hallitus vie leivän kaiken heikoimmassa olevien suusta säkeet 1,2,6&7.

Vierailija
2/19 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja Satonen vai pitäisikö sanoa Satanen ei ymmärrä että pienituloisen 5e verohelpotus kuukaudessa ei kompensoi 200-400e menetystä asumistuessa ja lapsikorotuksissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri on ilmeisesti omasta mielestään köyhä.

Amerikan serkku huomattavasti matalammassa asemassa on rikkaampi.

Vierailija
4/19 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satonen kuvittelee, että etuusleikkaukset mystisesti synnyttävät kokoaikaisia työsuhteita.

Sehän on, saatana, työnantajasta kiinni, että on nollasoppareita ja osa-aikatöitä.

Vierailija
5/19 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta Petteri itkee.

Onneksi ne tekevät nämä munaukset heti alkuun, niin seuraavat 3 vuotta on sitten aikaa korjata ne.

Vierailija
6/19 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri puhuu asiasta josta ei tiedä mitään.

Vierailija
7/19 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri ei ymmärrä köyhyydestä mitään.

Vierailija
8/19 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole vieläkään ymmärtänyt sitä, miten tämä minun asumistukeni leikkaus kannustaa minua töihin, kun olen jo kokoaikatyössä. Koulutustani vastaavassa tehtävässä.

Ainoa seuraus leikkauksesta on se, että lapseni liikuntaharrastus loppuu seuraavaan asumistuen tarkastuksen päivämäärään ja joudumme myös tinkimään ruuan laadusta. Joka tähänkin asti on ollut ihan vaan halpaa kotiruokaa.

Tähän asti olemme eläneet ihan hyvää, vaikkakin pienituloista elämää. Ilmeisesti kuitenkin on parempi ajaa meitä kohta köyhyyttä ja toimeentulotukea jostakin kummallisesta syystä, joka ei ole vielä minunkaltaisilleni ihan tavallisille eronneille vanhemmille selvinnyt.

Onko kyse ehkä siitä, ettei meitä työvoimapula-alojen ihmisiä oikeastaan halutakaan tänne pk-seudulle töihin?

Vierailija
9/19 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus ja erityisesti Satonen haluaa leikata köyhiltä, varsinkin lapsiperheiltä (lapsikorotus).

Keskustalta (Lohi ja Saarikko) hyviä vaihtoehtoisia ehdotuksia leikkauksille. Mutta Petterin mielestä Turun juna on tärkeämpi sekä veron kevennys velaksi.

Vierailija
10/19 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaljavero laskee, sehän nyt paaaaaljon tärkeämpää yhteiskunnallisesti sekä lasten ja nuorten hyvinvoinnin kannalta!

Ajetaan tuhansia lapsia köyhyyteen, mutta hei kaljaa on! <3

Vmp

Vierailija
11/19 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, kokonaisen pienen kaupungin väkimäärän verran lapsia ajetaan köyhyyteen. Lapsia ja perheitä, jotka nyt ovat vielä pysyneet pinnalla omin voimin ja poissa toimeentulotuen totaalisen passivoivasta piiristä.

Tämä on oikeasti aivan helvetin sairasta ja täysin turhaa. Seuraukset tulevat olemaan myös aivan ihanan kalliit, mutta tätä halutaan!

Vierailija
12/19 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaoksella yritetään virheellisesti saada aikaan järjestystä, kun todellisuudessa kaaos luo kaaosta ja järjestys luo järjestystä.

%3D

Vierailija
13/19 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä ei säästy keskiluokkakaan: sinunkin lapsesi koulussa tulee olemaan köyhyyteen työnnettyjä lapsia, jotka sitten oireilevat. 

Aivan turhaa, typerää, lyhytnäköistä sekä ennenkaikkea helkkarin kallista "säästöä".

Vierailija
14/19 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nyt on hallitus, joka kykenee leikkaamaan. Ei loputtomasti voi lainata. Köyhillä on vaikeuksia ymmärtää logiikkaa.

Vierailija
15/19 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi nyt on hallitus, joka kykenee leikkaamaan. Ei loputtomasti voi lainata. Köyhillä on vaikeuksia ymmärtää logiikkaa.

Mitta hallitushan lainaa enemmän kuin ikinä ennen. Se vaan käyttää lainarahat nyt suurituloisten verovähennyksiin niiden lapsiperheiden ja vanhusten sijasta.

Vierailija
16/19 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt se logiikan puute on tiukasti siellä oikeiston päässä: lasketaan ministerien ja kaljan veroa, syöstään lapsis ja nuoria köyhyyteen. Velkaa otetaan silti enemmän kuin koskaan! Mitä helvettiä oikeasti? Nyt joku roti tähän ja vaalilupausten pettäjät vastuuseen!

Vierailija
17/19 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleeko Petteri olevansa köyhä sitten, kun jää pois eduskunnasta ja käärii liiveihinsä melkoiset tukiaiset. Ei varmaan ole sitä mieltä, että eläke on liian suuri kuten nyt on sanonut.

Vierailija
18/19 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaan Kuusijärven rakentaminen ulkoilualueeksi on herättänyt runsasta keskustelua. Hankkeen kokonaiskustannusarvio on noin 30 miljoonaa euroa. Kustannusarvio koostuu muun muassa uusista rakennuksista. Esimerkiksi pelkkä savusauna maksaa 2,2 miljoonaa euroa ja wc-rakennus 600 000 euroa.24.10.2023

Ja miten ihmeessä on varaa leikata köyhiltä ja vähällä palkalla toimeen tulevilta, mutta rahaa on kuitenkin ilmeisesti laittaa täysin turhuuteen?

Vierailija
19/19 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siis Suomen pelastaja: työssäkäyvänä köyhänä putoan nyt sitten toimeentulotuelle. En ole koskaan ennen ollut tt-tuella, mutta nyt pääsen tällä tavoin pelastamaan isänmaatani velkaloukusta! Jännittävää!

Olen päättänyt nauttia kokemuksesta ja ottaa siitä kaiken irti. Ensimmäisenä lähtee irti se työpaikka, koska mitä järkeä sitten on töissä käydä, kun kumminkin saan sen ihan minimitoimeentuloni sossusta, kävin työssä tai en. Pääsen siis kokemaan kannustinloukunkin ensi kertaa elämässäni. Jota ei sen asumistuen kanssa ollut, vaan olin tyytyväisenä töissä.

Mutta hei, nyt olen Pelastaja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä