Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unettomuus!

Vierailija
08.08.2023 |

Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!

Kommentit (4056)

Vierailija
501/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet valvonut nyt miten kauan? Useamman yön kuitenkin, viisikö? Etkä nukahda edes tuollaisella lääkearsenaalilla? Miksi ihmeessä et ole soittanut terveyskeskukseen, lääkkeet määränneelle taholle tai päivystykseen?

Vierailija
502/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että mua ei enää voi auttaa, kun kaikkea on testattu, ja kaikkia unihygienia-juttuja tehty (lääkkeelliset ja lääkkeettömät keinot). Sen takia mua tavallaan nolottaakin soittaa.

Koitin soittaa kerran, mutta kukaan ei vastannut. 😞.

Soitat niin pitkään, että he vastaa. Yleensähän he soittaa takaisin.

Ja kyllä tuosta listasta puuttuu aika monta lääkettä, mitä et ole kokeillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä asut?

Teen kohta susta itse huoli-ilmoituksen ja soitan ambulanssin.

Vierailija
504/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olet valvonut nyt miten kauan? Useamman yön kuitenkin, viisikö? Etkä nukahda edes tuollaisella lääkearsenaalilla? Miksi ihmeessä et ole soittanut terveyskeskukseen, lääkkeet määränneelle taholle tai päivystykseen?

Olen valvonut 5 vrk. Olen ottanut 50 mg Levozin, 50 mg Atarax ja 30 mg Opamox.

En ole soittanut mihinkään (esim. psyk. poli), kun ajattelin, että kyllä mä kohta väistämättä nukun. Ja toisaalta mua nolottaa, kun kaikki lääkkeelliset ja lääkkeettömät keinot on kokeiltu. Lääkevieroituskin on ollut haaveissa. 😞.

Vierailija
505/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että mua ei enää voi auttaa, kun kaikkea on testattu, ja kaikkia unihygienia-juttuja tehty (lääkkeelliset ja lääkkeettömät keinot). Sen takia mua tavallaan nolottaakin soittaa.

Mä koitan soittaa klo 10.00 uudestaan. Koitin soittaa muutamaan kertaan, mutta numerosta ei vastattu.

Vierailija
506/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole soittanut mihinkään (esim. psyk. poli), kun ajattelin, että kyllä mä kohta väistämättä nukun. Ja toisaalta mua nolottaa, kun kaikki lääkkeelliset ja lääkkeettömät keinot on kokeiltu. Lääkevieroituskin on ollut haaveissa. 😞.

Niinhän sitä luulisi, että lopulta nukahtaa, mutta tuossa vaiheessa tuskin se enää on mahdollista. Kehosi ei osaa enää nukkua ilman lääkkeitä, mutta samalla on kehittänyt vahvan toleranssin lääkkeisiin, joka on enemmänkin kuin yleistä.

Olet kuitenkin valvonut jo niin kauan, että alat varmasti näkemään pian harhoja, ehkä olet jo lähellä psykoosiakin. Koita nyt soittaa jo jonnekin, vaikka hätänumeroon jos et muualle, olet pian vaaraksi jo muille ihmisille.

Vierailija
507/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä koitan soittaa klo 10.00 uudestaan. Koitin soittaa muutamaan kertaan, mutta numerosta ei vastattu.

Hienoa! 😊

Kyllä se siitä lähtee etenemään.

Vierailija
508/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he soittavat takaisin?

Vierailija
509/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet soittanut? Älä odottele mihinkään klo 10 asti, vaan soitat ja soitat ja soitat ja soitat, kunnes vastaavat, tai sitten soitat sinne terveyskeskukseen.

Vierailija
510/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä luulisi, että lopulta nukahtaa, mutta tuossa vaiheessa tuskin se enää on mahdollista. Kehosi ei osaa enää nukkua ilman lääkkeitä, mutta samalla on kehittänyt vahvan toleranssin lääkkeisiin, joka on enemmänkin kuin yleistä.

Olet kuitenkin valvonut jo niin kauan, että alat varmasti näkemään pian harhoja, ehkä olet jo lähellä psykoosiakin. Koita nyt soittaa jo jonnekin, vaikka hätänumeroon jos et muualle, olet pian vaaraksi jo muille ihmisille.

Tiedätkö ihmisiä, jotka olisivat ensin selvinneet tilanteesta, jossa ihminen ei nukkunut edes lääkkeillä. Ja sitten lopulta olisivat päässeet lääkkeistä eroon. 😞. Olisin tyytyväinen, jos saisin nukuttua edes hieman kerran pari viikossa.

Vierailija
511/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko olet soittanut? Älä odottele mihinkään klo 10 asti, vaan soitat ja soitat ja soitat ja soitat, kunnes vastaavat, tai sitten soitat sinne terveyskeskukseen.

Soitin muutaman kerran, mutta kukaan ei vastannut. Ehkä mun täytyy koittaa soittaa sinne terveyskeskukseen, jos ensimmäisestä numerosta ei vastata klo 11.00 mennessä. 😞.

Vierailija
512/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei taida puheluilla pommittaminen auttaa. Ehkä sieltä soitetaan kohta takaisin. 😭.

Vierailija
513/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saanut nukuttua. 😭. Olen valvonut 5 vrk.

Tuntuu tosi pahalta.

En enää tiedä, miten jaksan eteenpäin. ):

Miten on mahdollista, etten mä vieläkään ole nukkunut? (5 vrk)

Kuulostat siltä että olet psykoosissa.

Ota hyvä ihminen yhteyttä jo lääkäriin, kuulisit osastolle.

Pitäiskö tuosta ilmoittaa ylläpitoon, soittakoot sieltä jos virkavalta käy hakemassa ja viemässä lääkäriin.

Muutama viikko osastolla vois rauhoittaa ja unikin alkaisi maistua.

No lol, ei tämä vauvapalsta mikään mielenterveystoimisto ole. Mistäpä ylläpito tietäisit kuka ja missä ap on ja miksi ihmeessä heidän pitäisi puuttua ihmisten elämään?

Vierailija
514/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis missä ihmeessä enää olisi tuollainen soittosysteemi, kun kaikissa kunnissa on takaisinsoittopalvelu?

Vierailija
515/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuorokautta valvomista on vielä ihan pieni juttu. Kyl sä sen kestät. Nyt olisi ihan sama lopettaa ne lääkkeet vaikka seinään jos niissä ei tehoa sulle ole.

Vierailija
516/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soitin muutaman kerran, mutta kukaan ei vastannut. Ehkä mun täytyy koittaa soittaa sinne terveyskeskukseen, jos ensimmäisestä numerosta ei vastata klo 11.00 mennessä. 😞.

Haluatko edes apua? Ei ihan tunnu siltä että haluaisit.

Jos haluat apua, et odottele vaan soitat heti sinne terveyskeskukseen ja kerrot että edellisestä numerosta ei kukaan vastaa. Soitat joka paikkaan, kunnes sitä apua tulee, viimeistään hätänumerosta lähettävät ambulanssin tarkistamaan. Heillä olisi muutakin tekemistä, mutta parempi sinut on nyt kopata sinne osastolle, kuin vasta sen jälkeen kun olet käynyt psykoosissa jonkun kimppuun.

Tajuan että väsyneenä ei ajattele kunnolla, mutta sinulle on sivutolkulla jankutettu, että soitat NYT, etkä odottele, mutta selittelet vain ettei kukaan vastaa. Kyllä muuten vastataan jostakin.

Vierailija
517/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tämän uudestaan, kun et ole vastannut viimeiseen kysymykseen:

"Niin, siis tätä juuri yritin selittää, että minäkin olen kuvitellut olleeni valveilla kokonajan ja hyvinkin tietoisena, mutta Ouran mukaan olenkin ollut unessa. Eli kroppa nukkuu ja mieli uinuu kevyttä horroksellista koiran unta. Se ei silloin ole ollenkaan haitallista, koska sekin uni on ihmiselle riittävä. Olen aika varma, että jos sinultakin otettaisiin unikäyrät yöltä, niin sinäkin olet joitakin aikoja ollut ihan oikeassa unessa.

Mutta vaikuttaakin nyt hyvin paljon siltä, että haluaisit sammuttaa aivosi ja olla ajattelematta. Sanoisin tähän sellaisen asian, mitä muutkin ovat sanoneet, että terapiaan mars mars. Ei aivoja ole tarpeen sammuttaa jos olet ok pääsi kanssa. Oletko sinä ok?"

Nyt kun olet maannut silmät kiinni, niin mistä voit olla varma, että et nukkunut ollenkaan? Lääkeuni on toleranssin kasvettua nimittäin juuri tuollainen valveen kaltainen paskauni.

Vierailija
518/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko edes apua? Ei ihan tunnu siltä että haluaisit.

Jos haluat apua, et odottele vaan soitat heti sinne terveyskeskukseen ja kerrot että edellisestä numerosta ei kukaan vastaa. Soitat joka paikkaan, kunnes sitä apua tulee, viimeistään hätänumerosta lähettävät ambulanssin tarkistamaan. Heillä olisi muutakin tekemistä, mutta parempi sinut on nyt kopata sinne osastolle, kuin vasta sen jälkeen kun olet käynyt psykoosissa jonkun kimppuun.

Tajuan että väsyneenä ei ajattele kunnolla, mutta sinulle on sivutolkulla jankutettu, että soitat NYT, etkä odottele, mutta selittelet vain ettei kukaan vastaa. Kyllä muuten vastataan jostakin.

Minusta tuntuu, että ap haluaa vaan huomiota, ei apua. Tai sitten trollailee huvikseen, kun ihmiset vastaavat.

Vierailija
519/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 vuorokautta valvomista on vielä ihan pieni juttu. Kyl sä sen kestät. Nyt olisi ihan sama lopettaa ne lääkkeet vaikka seinään jos niissä ei tehoa sulle ole.

Ai niin, että lopettaisin seinään Levozin 50 mg, Atarax 50 mg ja Opamox 30 mg?

Kuinka monta vuorokautta on vielä ok? En itse oikein enää hahmota, mikä on normaalia ja mikä ei.😞.

Vierailija
520/4056 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan tämän uudestaan, kun et ole vastannut viimeiseen kysymykseen:

"Niin, siis tätä juuri yritin selittää, että minäkin olen kuvitellut olleeni valveilla kokonajan ja hyvinkin tietoisena, mutta Ouran mukaan olenkin ollut unessa. Eli kroppa nukkuu ja mieli uinuu kevyttä horroksellista koiran unta. Se ei silloin ole ollenkaan haitallista, koska sekin uni on ihmiselle riittävä. Olen aika varma, että jos sinultakin otettaisiin unikäyrät yöltä, niin sinäkin olet joitakin aikoja ollut ihan oikeassa unessa.

Mutta vaikuttaakin nyt hyvin paljon siltä, että haluaisit sammuttaa aivosi ja olla ajattelematta. Sanoisin tähän sellaisen asian, mitä muutkin ovat sanoneet, että terapiaan mars mars. Ei aivoja ole tarpeen sammuttaa jos olet ok pääsi kanssa. Oletko sinä ok?"

Nyt kun olet maannut silmät kiinni, niin mistä voit olla varma, että et nukkunut ollenkaan? Lääkeuni on toleranssin kasvettua nimittäin juuri tuollainen valveen kaltainen paskauni.

Tiedän sen siitä, että ajattelen tietoisesti, ja voisin lähteä liikkeelle millä hetkellä tahansa. 😞.