Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unettomuus!

Vierailija
08.08.2023 |

Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!

Kommentit (4056)

Vierailija
3361/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulepas ap, jos et nuku ollenkaan,ikinä, hakeudu lääkärin kautta osastolle. Siellä on varmasti rohdot millä nukut siellä aivan varmasti. Voit myös jutella ammattilaisen kanssa siellä tästä pakkomielteestäsi.

Up

Mä en halua luovuttaa, mä haluan lääkityksistä eroon. ): (toleranssi)

Kun on valvonut viikkoja, niin eikö silloin viimeistään opi nukahtamaan ensimmäisiä kertoja? Mä murrun, jos mä en ole vielä kuukauden kuluessa kertaakaan nukahtanut.

Uskotteko te siihen, että mä lopulta opin uudelleen nukahtamaan? ):

Ei kukaan voi tietää.

Eikä se ole muiden uskomisesta kiinni.

Vierailija
3362/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3363/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opamox ja puoli pulloa viinaa - nukku tosi hyvin

Vierailija
3364/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin illalla yhdeksältä olanzapiinin, sammuin kuin saunan lyhty ja vasta heräsin.

Vierailija
3365/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä sitten teen, jos en opi uudelleen nukahtamaan viikkojenkaan kuluessa? ):

Onko mun aivot silloin lopullisesti hajonneet?

Vierailija
3366/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin illalla yhdeksältä olanzapiinin, sammuin kuin saunan lyhty ja vasta heräsin.

Millä annostuksella? Miten sulla on pysynyt vaikutus? ):

Mulla on kehittynyt toleranssi.

Vierailija
3367/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3368/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3369/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä sitten teen, jos en opi uudelleen nukahtamaan viikkojenkaan kuluessa? ):

Oletkos kokeillut annettuja neuvoja, että pitää auttaa stressin purkamisessa rääkkäämällä itsensä puhki jaksottaisella maksimifyysisellä rasituksella niin että aivot ja keho nollautuu, sen huomaa kyllä sitten,  ja jättää alkoholi pois kokonaan, samoin kaikki kofeiinit iltapäivästä alkaen, varata nukkumiseen lämmin ja viileä peitto sen varalta että herää kuumuuteen kesken unien, myös iltarutiini jotain tunnin kestoisena aina samankaltaiset jutut olipa ne mitä vaan, nämä nyt ainakin olen havainnut toimiviksi

Vierailija
3370/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkos kokeillut annettuja neuvoja, että pitää auttaa stressin purkamisessa rääkkäämällä itsensä puhki jaksottaisella maksimifyysisellä rasituksella niin että aivot ja keho nollautuu, sen huomaa kyllä sitten,  ja jättää alkoholi pois kokonaan, samoin kaikki kofeiinit iltapäivästä alkaen, varata nukkumiseen lämmin ja viileä peitto sen varalta että herää kuumuuteen kesken unien, myös iltarutiini jotain tunnin kestoisena aina samankaltaiset jutut olipa ne mitä vaan, nämä nyt ainakin olen havainnut toimiviksi

Vierailija
3371/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3372/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos mä jotenkin säilyn hengissä ilman lääkitystä 2 kuukautta (opin nukahtamaan uudelleen 2kk mennessä?), niin sitten alkaa kuukausi kuukaudelta helpottamaan 8kk-vuoteen saakka.

Mitä ajattelette? ):

Vierailija
3373/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3374/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos mä jotenkin säilyn hengissä ilman lääkitystä 2 kuukautta (opin nukahtamaan uudelleen 2kk mennessä?), niin sitten alkaa kuukausi kuukaudelta helpottamaan 8kk-vuoteen saakka.

Mitä ajattelette? ):

Eikö elimistön pitäisi oppia uudelleen nukahtamaan edes kerran viikossa ennen kuin mä kuolen? ):

Voinko mä luottaa siihen?

Vierailija
3375/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3376/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<3. Opitko sä uudelleen nukahtamaan lääkityksen lopetuksen jälkeen? Kuinka kauan siinä meni?

En ole käyttänyt lääkitystä sillä kammoan suoraan psyykeen vaikuttavia, mutta siis jossakin vaiheessa huomasin että nukahtamisen kanssa oli vaikeuksia, lopetin silloin alkoholin ja vähensin kofeiinia, itseasiassa varsin tyypillistä keski-ikäistymisen ongelmaa, vaihdoin myös työpaikkaa plus muutoinkin järjestelin ihmissuhteet uuteen uskoon, se riitti silloin.

Mutta kaiketi lääkityksen lopettaminen vaatii jonkin järeämmän keinon, jos johtuu vieroitusoireista. 

Vierailija
3377/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelette? ):

Eikö elimistön pitäisi oppia uudelleen nukahtamaan edes kerran viikossa ennen kuin mä kuolen? ):

Voinko mä luottaa siihen?

Ajattelen niin, että jos mä haluan päästä eroon lääkityksestä ei ole mitään muuta keinoa kuin valvoa. ):

Vierailija
3378/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3379/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3380/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihan itse arvelet?

Mitä aiot tehdä, jos et opi uudelleen nukkumaan viikkojenkaan kuluessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi