Unettomuus!
Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!
Kommentit (4056)
Melarest.
Mies....
Sivuvaikutuksena.....mela lepää?
.....mies kuitenkin valvoo...
Huonoksi on unet nykyisin menneet, tulee niin paljon uusintoja. Kesken unien huomaa että minähän olen nähnyt tämän unen aikaisemminkin eri ohjaajan versiona.
Vierailija kirjoitti:
Ota se pilleri ja nuku. Lopeta pakkomielteinen stressaaminen toimivan lääkkeen lopettamisesta. Lopetat sitten kun asia ei enää stressaa. Nyt voi lopettaminen olla vaikeaa tai mahdotonta joskus myöhemmin helpompaa.
Olanzapiiniin on kehittynyt toleranssi, minkä takia aloin alasajamaan sitä. ):
Nukkuminen ilman lääkitystä
Onko AV:lla ihmisiä, jotka eivät enää osaa nukkua ilman jotain lääkitystä? Millainen on teidän historia lääkitysten suhteen? Miksi yritykset päästä lääkkeistä eroon ovat epäonnistuneet?
Itse yritän lopettaa Olantsapiinia (pari vuotta ollut käytössä, toleranssi). Kuinkakohan pitkään valvomiseen mun on varauduttava? Mitä mä sitten teen, jos en vielä viikkojenkaan päästä nukahda?
Palautuuko luontainen kyky nukahtaa lopulta?
No niin, nythän sitä jaksaa hyvin nukutun yön jälkeen suoltaa uusia aloituksia ja nostella up-viesteillä vanhoja ketjuja.
Olisko aika etsiä joku oikea foorumi, lääkäri tai vastaava? Montako vuotta meinaat lyödä täällä päätäsi seinään?
Vierailija kirjoitti:
No niin, nythän sitä jaksaa hyvin nukutun yön jälkeen suoltaa uusia aloituksia ja nostella up-viesteillä vanhoja ketjuja.
Olisko aika etsiä joku oikea foorumi, lääkäri tai vastaava? Montako vuotta meinaat lyödä täällä päätäsi seinään?
En nukkunut yöllä ollenkaan. ):
Yritän ajatella niin, että kun olen valvonut viikkoja, niin viimeistään silloin opin uudelleen nukahtamaan ensimmäisiä kertoja. Lääkärikään ei osaa sanoa, kauanko totaalinen unettomuus kestää. ):
Mikä olisi oikea foorumi, eikö tämä ole aihe vapaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nukkunut yöllä ollenkaan. ):
Yritän ajatella niin, että kun olen valvonut viikkoja, niin viimeistään silloin opin uudelleen nukahtamaan ensimmäisiä kertoja. Lääkärikään ei osaa sanoa, kauanko totaalinen unettomuus kestää. ):
Mikä olisi oikea foorumi, eikö tämä ole aihe vapaa?
Mitä mieltä sä olet, opinko mä lopulta uudelleen nukahtamaan? ):
Kuulepas ap, jos et nuku ollenkaan,ikinä, hakeudu lääkärin kautta osastolle. Siellä on varmasti rohdot millä nukut siellä aivan varmasti. Voit myös jutella ammattilaisen kanssa siellä tästä pakkomielteestäsi.
Up
Vierailija kirjoitti:
Kuulepas ap, jos et nuku ollenkaan,ikinä, hakeudu lääkärin kautta osastolle. Siellä on varmasti rohdot millä nukut siellä aivan varmasti. Voit myös jutella ammattilaisen kanssa siellä tästä pakkomielteestäsi.
Up
Mä en halua luovuttaa, mä haluan lääkityksistä eroon. ): (toleranssi)
Kun on valvonut viikkoja, niin eikö silloin viimeistään opi nukahtamaan ensimmäisiä kertoja? Mä murrun, jos mä en ole vielä kuukauden kuluessa kertaakaan nukahtanut.
Ap, oletko kuukauden tai yli istunut koneella puhumassa unettomuudesta?
Hukkasit monta kaunista kesäpäivää, kävitkö uimassa, kirjastossa, elokuvissa, tapasitko ystäviä tai sukulaisia?
Leivoitko mustikkapiirakkaa, kävitkö sienimetsässä, saunoitko ja pulahdit järveen?
Lähde ulos ihmisten pariin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UpMä en halua luovuttaa, mä haluan lääkityksistä eroon. ): (toleranssi)
Kun on valvonut viikkoja, niin eikö silloin viimeistään opi nukahtamaan ensimmäisiä kertoja? Mä murrun, jos mä en ole vielä kuukauden kuluessa kertaakaan nukahtanut.
Uskotko sä, että mä opin lopulta nukahtamaan? ):
Vierailija kirjoitti:
Hukkasit monta kaunista kesäpäivää, kävitkö uimassa, kirjastossa, elokuvissa, tapasitko ystäviä tai sukulaisia?
Leivoitko mustikkapiirakkaa, kävitkö sienimetsässä, saunoitko ja pulahdit järveen?
Lähde ulos ihmisten pariin!
Kyllä mä arkiaskareet olen hoitanut ja käynyt mm. ostoksilla. ):
Uskotko sä, että mä lopulta opin nukahtamaan viikkojen kuluessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UpMä en halua luovuttaa, mä haluan lääkityksistä eroon. ): (toleranssi)
Uskotteko te siihen, että mä lopulta opin uudelleen nukahtamaan? ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde ulos ihmisten pariin!Kyllä mä arkiaskareet olen hoitanut ja käynyt mm. ostoksilla. ):
Uskotko sä, että mä lopulta opin nukahtamaan viikkojen kuluessa? <3
Täytä päiväsi hauskoilla tekemisillä.
Tapaa kavereitasi, lähde kaupungille, käy vaikka lounaalla jossakin.
Päivä koneella ei juuri uuvuta, päinvastoin.
Unettomuutren keskittyminen ei tee hyvää vaan manaa lisää huonoa nukkumista.
Ota se pilleri ja nuku. Lopeta pakkomielteinen stressaaminen toimivan lääkkeen lopettamisesta. Lopetat sitten kun asia ei enää stressaa. Nyt voi lopettaminen olla vaikeaa tai mahdotonta joskus myöhemmin helpompaa.