Minkä ikäisenä olit itse kauneimmillasi/komeimmillasi?
Itse olin siinä n.25-vuotiaana.
Kuvista kun katson itseäni, olin niin hehkeän näköinen silloin ja hoikkakin. Nyt en ole enää kumpaakaan.
Kommentit (26)
Itse asiassa just nyt 42v. Ekaa kertaa elämässä naisia tullu ihan ite juttusille esim. Kai se sit on, et pitäny itestäni huolta ja nyt sit alkanu tulla iän tuomaa karismaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa just nyt 42v. Ekaa kertaa elämässä naisia tullu ihan ite juttusille esim. Kai se sit on, et pitäny itestäni huolta ja nyt sit alkanu tulla iän tuomaa karismaa.
Täytyy kyllä sanoa näin naisena, että tuo on totta, että tuon ikäiset miehet on aika kuumia. Ap
Itse olin 30-35v. Nyt jo sitten rupsahtanu
26. Luulen että sen jälkeen tuli vähän painoa, johon oli omat syynsä.
No yleisesti ottaen naiset rupsahtaa viimeistään siinä 30 korvilla, miehet vain paranee tuonne 60 tienoille.
Häissä 20-vuotiaana. Oli valetinon hääpuku ja sukulaisilla oli kivaa. Mentiin Helsingin tuomiokirkossa.
Olen mies ja 30-40-vuotiaana sain eniten huomiota randomnaisilta (hymyä ja flirttiä).
Ja mitä tein asialle? No en hitto yhtään mitään, koska mulla oli traumat opiskeluajan ihastuksesta, enkä pystynyt yli 10 vuoteen kiinnostumaan vakavasti muista naisista. Sinne meni parhaat vuodet ja ties kuinka monta hyvää mahdollisuutta. Kadun sitä loppuelämäni.
Mun äiti oli 40v. Ei tarvii vielä huolestua xD t.36v
22-35 v. Ei ole tullut painoa, mutta ryppyjä ja iho roikkuu.
Nainen on yleensä kauneimmillaan 16-25-vuotiaana.
Mies on yleensä komeimmillaan 20-35-vuotiaana, mutta voi olla todella komea myös vaikka yli 50-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
No yleisesti ottaen naiset rupsahtaa viimeistään siinä 30 korvilla, miehet vain paranee tuonne 60 tienoille.
Ei parane, todellakaan.
Oma mieheni on komistunut nyt viittäkymppiä lähestyessään ja mietin, että mistä se on johtuu. Luulen, että homma menee jotenkin seuraavalla tavalla.
Hän oli myös silloin vähän päälle parikymppisinä kun tavattiin mielestäni komea, mutta enemmänkin kaunis ja vähän söpö kasvoiltaan. Nyt iän myötä kun esim. kasvojen ihosta on kadonnut kimmoisuutta ja sellaista pehmeyttä, niin hänen kasvonsa luusto on jonkin verran korostunut (esim. leuan kulmikkuus tullut paremmin esille) ja piirteissään hänellä on nyt sellaista miehekästä jykevyyttä. Hiukset ovat lähteet, eli ajaa kaljuksi, mutta sekin passaa kun päänsä muoto on oikein hyvä tyyliin Bruce Willis.
45-47 v. Moni sanoi, että olen harvinainen ihminen, kun paranen vanhetessani.
Syy löytyy avioerosta. Sain vihdoin viimein olle oma itseni, ja se näkyi naamasta. Kävin kampaajalla ja uusin vaatekaapin, kun ei ollut enää ketään, joka valittaa rahankäytöstä.
Typerää miettiä vaan jotain ulkonäköä.
Valokuvia katsellessa tuntuu, että olin komeimmillani 30-35 vuotiaana. Siitä alkoi alamäki.