Unettomuus!
Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!
Kommentit (4056)
Etkö voi kysyä lääkäriltä uutta lääkettä?
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin eroon lääkityksistä ja oppia uudelleen nukahtamaan. Tosin, jos mä en 2-3 viikossa ole vielä kertaakaan nukahtanut, niin tarkoittaako se sitä, etten enää koskaan opi.
Mitä lääkettä sä kysyisit (viimeinen vaihtoehto, jos mun tila romahtaa)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin eroon lääkityksistä ja oppia uudelleen nukahtamaan. Tosin, jos mä en 2-3 viikossa ole vielä kertaakaan nukahtanut, niin tarkoittaako se sitä, etten enää koskaan opi.
Mitä lääkettä sä kysyisit (viimeinen vaihtoehto, jos mun tila romahtaa)?
Jo käytetyt lääkkeet (parin vuoden aikana): Stella, Imovane, Mirtazapin, Atarax, Opamox, Ketipinor, Olanzapin.
Osaisiko joku kommentoida? <3
Olisin kiitollinen, jos joku vastaisi. <3
Varmaan olisi paras lopettaa vähitellen.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin vähitellen, ja niin hitaasti kuin mahdollista. ): (olanzapin lopetusannos oli 2,5mg)
Onko se sitten vaan niin, etten mä palaudu. ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin vähitellen, ja niin hitaasti kuin mahdollista. ): (olanzapin lopetusannos oli 2,5mg)
Onko se sitten vaan niin, etten mä palaudu. ):
Nyt mä sitten voin vaan odottaa 2-3 viikkoa, jos oppisin edes torkahtamaan. Mitä mä sitten teen, jos en kertaakaan torkahda.
Olen lukenut ihmisestä, joka on valvonut yli 60vrk (epäili unikeskuksensa tuhoutuneen). Mua pelottaa ihan tosissaan.
Olisin kiitollinen, jos joku vastaisi. <3
Miksi kaikkia kommentit alapeukutetaan? ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se sitten vaan niin, etten mä palaudu. ):Nyt mä sitten voin vaan odottaa 2-3 viikkoa, jos oppisin edes torkahtamaan. Mitä mä sitten teen, jos en kertaakaan torkahda.
Olen lukenut ihmisestä, joka on valvonut yli 60vrk (epäili unikeskuksensa tuhoutuneen). Mua pelottaa ihan tosissaan.
Mua pelottaa. ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se sitten vaan niin, etten mä palaudu. ):Nyt mä sitten voin vaan odottaa 2-3 viikkoa, jos oppisin edes torkahtamaan. Mitä mä sitten teen, jos en kertaakaan torkahda.
Mitä, jos mulle on tapahtunut kemiallinen lobotomia. ):
Kemialliset signaalit ovat menneet sekaisin. ):
Olisin kiitollinen, jos joku vastaisi.