Unettomuus!
Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!
Kommentit (4056)
Se on vaan niin että noihin vieroitushoitoihin ei pääse kun ihan täys nistit, niitä vaan ei ole. Lääkäreillekin on aika lailla mahdoton päästä. Ihan oikeasti se psykoosi on madollinen jos nukkuminen jää kokonaan pois.
Kun noi jutut ei mee kuin Strömsössä. Voi olla että nukkumisesi on tuhoutunut kokonaan ja joudut hankkimaan siihen apua. Julkiselta puolelta avun saanti on vaikeaa, toivottavasti pääset johonkin. Parinkin viikon valvominen kuormittaa niin kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit sä syöt lääkkeitä
Tämä on mun eka viikko ilman lääkitystä (Olanzapin, Opamox ja Atarax silloin tällöin).
Mä haluaisin eroon lääkityksistä.😭. En jaksaisi elää niin, että mun elämä pyörii pillerien ja vaanivan toleranssin kanssa. Jossain vaiheessa olen muodostanut toleranssin kaikelle, kärsin kuoliaaksi. En tiedä, on käynyt mielessä päättää tämä mun koko touhu kokonaan. ):
Mun unikeskus on todennäköisesti tuhoutunut. ):
En mäkään jaksais, mut ei oo muutakaan vaihtoehtoo
Sulla ei oo ees kovat lääkkeet. Atarax on vaan allergialääke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit sä syöt lääkkeitä
Tämä on mun eka viikko ilman lääkitystä (Olanzapin, Opamox ja Atarax silloin tällöin).
Mä haluaisin eroon lääkityksistä.😭. En jaksaisi elää niin, että mun elämä pyörii pillerien ja vaanivan toleranssin kanssa. Jossain vaiheessa olen muodostanut toleranssin kaikelle, kärsin kuoliaaksi. En tiedä, on käynyt mielessä päättää tämä mun koko touhu kokonaan. ):
Mun unikeskus on todennäköisesti tuhoutunut. ):En mäkään jaksais, mut ei oo muutakaan vaihtoehtoo
Millainen unettomuus-historia sulla on? ):
Lapsena oli jo vaikeaa nukkua, murrosiästä lähtien paheni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei oo ees kovat lääkkeet. Atarax on vaan allergialääke.
Siihenkin kehittyi toleranssi, edes 50mg ei enää tunnu missään. 😭.
Aiemmin otin yhtenä iltana Olanzapin 2,5mg, Opamox 15mg ja Atarax 50mg, enkä siltikään nukkunut. Silloin päätin, että aion valvoa niin pitkään, että nukun. Tämä on mun ensimmäinen viikko ilman lääkitystä. Pelottaa kuinka kauan totaalinen unettomuus kestää? Ja pelottaa, että mun unikeskus on tuhoutunut. 😭
Ei toi ole edes kova lääkitys
Vierailija kirjoitti:
Olisiko jollain aikaa kirjoitella mun kanssa? ):
Tee se facebooktunnari ja mene sinne unettomien ryhmään. Mikä sinua estää?
Toivottavasti et saa ikinä unta,
ja tuut hulluksi
niin häviät hevon v|ttuun upittamaan ketjujasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä samankaltaisia tapauksia kuin mäkin?
<3
On. Sitä on sulle tuputettu jo tuhat kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä samankaltaisia tapauksia kuin mäkin?
<3On. Sitä on sulle tuputettu jo tuhat kertaa.
Kipuileeko siellä muutkin sen kanssa, kuinka kauan totaalinen unettomuus kestää lääkityksen lopetuksen jälkeen. (Lääkityksen alasajo toleranssin takia). ):
Mene katsomaan niin näet.
Ap, ihmiset ei halua keskustella sinun kanssa, koska ketju on vain täynnä sun spämmiä. Avasin ketjun kiinnostuneena, koska oon ite kärsinyt unettomuudesta, mutta eihän tätä pysty lukemaan, kun on viis miljoonaa sivua sun jankkausta. Se ajaa aiheesta kiinnostuneet muualle. Täältä ei kukaan jaksa etsiä mitään asiallisia viestejä up-viestien joukosta. Oot itse pilannut mahdollisuuden siihen että keskustelua vois syntyä. Ja näköjään kun saat vastauksen, et osaa käydä keskustelua. Onko toi sun mielestä ihan oikeesti normaalin ihmisen käytöstä?
Onkohan ap nyt saanut sen psykoosin unettomuuden takia, kun se ei oo kirjoittanut tänne eilisen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ap nyt saanut sen psykoosin unettomuuden takia, kun se ei oo kirjoittanut tänne eilisen jälkeen?
Oli jo valmiiksi psykoosissa.
Paskahäirikkö laittoi tänä aamuna pystyyn uuden up up -ketjun , joka poistettiin hetki sitten. Sama poisto-ralli päälle jokaiseen uuteen yritykseen ja tietysti myös tälle langalle.
Oppiipahan olemaan
Nukkuminen ilman lääkitystä
Onko AV:lla ihmisiä, jotka eivät enää osaa nukkua ilman jotain lääkitystä? Millainen on teidän historia lääkitysten suhteen? Miksi yritykset päästä lääkkeistä eroon ovat epäonnistuneet?
Itse yritän lopettaa Olantsapiinia (pari vuotta ollut käytössä, toleranssi). Kuinkakohan pitkään valvomiseen mun on varauduttava? Mitä mä sitten teen, jos en vielä viikkojenkaan päästä nukahda?
Palautuuko luontainen kyky nukahtaa lopulta?
Ihan tk vuodeosasto kävisi.