Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuopuksessa yhdistyy muiden perheenjäsenten syntymämerkit.

Vierailija
01.06.2023 |

Kuopuksella on sama syntymämerkki kuin veljelläänsä. Toinenkin syntymämerkki samassa paikassa kuin isälläänsä ja samat luomet kuin siskollaansa, samoissa paikoissa. Minulla ja kuopuksella haikaranpuremat.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on soesiaali

Vierailija
2/15 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama. Keskimmäisellä lapsella on vanhempien sisarten merkit kehossa, nuorimmaisilla ja vanhimmilla vain muutamia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymämerkit eivät periydy!!!

Vierailija
4/15 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa tutkimus jonka mukaan syntymämerkki ilmaantuu aina jos edellisessä elämässä on kokenyt väkivaltaisen kuoleman. Tarkalleen se ilmaantuu aina siihen kohtaan johon kuolettava osuma on sattunut. On ihan luonnollistakin että moinen tutkimus on tottakai alkujaan intialaista alkuperää kun ne uskoo visusti näihin sielunvaellusoppeihin.

Vierailija
5/15 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🏼

Vierailija
6/15 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa tutkimus jonka mukaan syntymämerkki ilmaantuu aina jos edellisessä elämässä on kokenyt väkivaltaisen kuoleman. Tarkalleen se ilmaantuu aina siihen kohtaan johon kuolettava osuma on sattunut. On ihan luonnollistakin että moinen tutkimus on tottakai alkujaan intialaista alkuperää kun ne uskoo visusti näihin sielunvaellusoppeihin.

KIva. Nyt tuli kylmänväreet.

Vierailija
7/15 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka selität sitten kuopuksen syntymämerkit? -Ap

Vierailija
8/15 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä periytyy.

Vierailija
9/15 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni sitten saanut osuman takaraivoon/niskaan.

Vierailija
10/15 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vithu että palstalaiset ovat tyhmiä. 😀 Syntymämerkit periytyvät kyllä. 😃

Vierailija
11/15 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun äo jotain 73.

Vierailija
12/15 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla on isäni peräpukamat.

Vierailija
13/15 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsilla kummallakin on pigmenttiläiskä vatsassa samassa kohtaa, toisella vaan tumma ja toisella vaalea.

Vierailija
14/15 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni sitten saanut osuman takaraivoon/niskaan.

Mun nuorimmalla lapsella on syntymämerkki niskassa ja keskellä otsaa. Kahdella muulla ei ole mitään.

Vierailija
15/15 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esikoinen teki itse oman syntymämerkkinsä jo kohdussa. Muistan kun pikkurillin kynsillä oli syntyessään jo hieman pituutta ja napanuoraa ei oltu vielä edes katkaistu, kun vauva annettiin rinnalle makaamaan ja näin pienen haavan. Siitä jäi ikuinen jälki. Ja nämä asiat yhdistin siis hieman myöhemmin koska rinnallakin oli heti ja aina niin sievästi kädet nyrkissä ja pikkurilli pystyssä,eli varmaan kohdussakin ollu kädet nyrkissä, pikkurillit pystyssä ja raapaissut itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä