Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unettomuus!

Vierailija
08.08.2023 |

Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!

Kommentit (4056)

Vierailija
3221/4056 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

u.p.

Vierailija
3222/4056 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en usko että pystyisin lopettamaan lääkitystä, koska paluuta siihen aikaan kun on nukkunut hyvin ei ole, koska olen lapsesta asti nukkunut ihan yhtä surkeasti. Jos sinulla on unettomuus tullut vasta myöhemmällä iällä ja jostain tietystä syystä niin ehkä kuukausien jälkeen. 

Ajatteletko, että totaalinen unettomuus (ei nuku lainkaan) voi kestää kuukausia? ): Vai tarkoitatko sitä, että koko prosessi voi kestää kuukausia?

Millainen lääkitys sulla on? Miten lääkityksen vaikutus on pysynyt, vai oletko joutunut vaihtelemaan lääkitystä? <3

Tarkoitatko kuukausilla monta kuukautta?

Kuinka vanha olet? Oletko nainen vai mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3223/4056 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3224/4056 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en usko että pystyisin lopettamaan lääkitystä, koska paluuta siihen aikaan kun on nukkunut hyvin ei ole, koska olen lapsesta asti nukkunut ihan yhtä surkeasti. Jos sinulla on unettomuus tullut vasta myöhemmällä iällä ja jostain tietystä syystä niin ehkä kuukausien jälkeen. 

Ajatteletko, että totaalinen unettomuus (ei nuku lainkaan) voi kestää kuukausia? ): Vai tarkoitatko sitä, että koko prosessi voi kestää kuukausia?

Millainen lääkitys sulla on? Miten lääkityksen vaikutus on pysynyt, vai oletko joutunut vaihtelemaan lääkitystä? <3

Mies 63 vuotta.

Vierailija
3225/4056 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 63 vuotta.<3

Muutama kysymys sulle:

Millainen lääkitys sulla on? Miten lääkityksen vaikutus on pysynyt, vai oletko joutunut vaihtelemaan lääkitystä?

Kuinka kauan olet käyttänyt lääkitystä?

Vierailija
3226/4056 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3227/4056 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että totaalinen unettomuus voi kestää kuukausia, ja jos todellinen syy lääkkeiden aloittamiseen on totaalinen unettomuus, niin mihin se unettomuuden perussyy on kadonnut? Mulla ollut yli 20 v suunnilleen sama lääkitys, välillä täytyy vaihdella. Jos tästä lopettaisin lääkkeet niin paluu olisi edeltävään aikaan eli totaalinen unettomuus. Töissäkin pitäs käydä N52

Vierailija
3228/4056 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että totaalinen unettomuus voi kestää kuukausia, ja jos todellinen syy lääkkeiden aloittamiseen on totaalinen unettomuus, niin mihin se unettomuuden perussyy on kadonnut? Mulla ollut yli 20 v suunnilleen sama lääkitys, välillä täytyy vaihdella. Jos tästä lopettaisin lääkkeet niin paluu olisi edeltävään aikaan eli totaalinen unettomuus. Töissäkin pitäs käydä N52

Monta kuukautta (lukumäärä) arvelisit?

Millainen lääkitys sulla on? Mitä muutoksia ja kuinka usein lääkitykseen on tehty?

Vierailija
3229/4056 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3230/4056 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

u.p.

Vierailija
3231/4056 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi arvella kuukausia, pystyn vaan omalta kohdaltani arvelemaan että huhuu-huoneelle joutuisin jos edessä olisi tilanne että joutuisin viikkotolkulla valvomaan. En halua tässä kertoa lääkityksiä, totean vaan että välillä pitää vaihdella muuten toleranssi nousee.  Jos unettomuus on kehittynyt jostain stressistä niin varmaan ne unet palautuu jossain vaiheessa. Jos unettomuudelle ei löydy syytä, kuten mulla niin sitten no return. Ehkä eläkkeellä sitten joskus voi kokeilla. 

Vierailija
3232/4056 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin ketjuun vastanneille kysymyksiä kommenttien perään. <3

Vierailija
3233/4056 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi arvella kuukausia, pystyn vaan omalta kohdaltani arvelemaan että huhuu-huoneelle joutuisin jos edessä olisi tilanne että joutuisin viikkotolkulla valvomaan. En halua tässä kertoa lääkityksiä, totean vaan että välillä pitää vaihdella muuten toleranssi nousee.  Jos unettomuus on kehittynyt jostain stressistä niin varmaan ne unet palautuu jossain vaiheessa. Jos unettomuudelle ei löydy syytä, kuten mulla niin sitten no return. Ehkä eläkkeellä sitten joskus voi kokeilla. 

Kuinka montaa lääkettä olet noin suunnilleen käyttänyt ja kuinka pitkän aikaa olet käyttänyt lääkitystä?

Vierailija
3234/4056 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka montaa lääkettä olet noin suunnilleen käyttänyt ja kuinka pitkän aikaa olet käyttänyt lääkitystä? <3 Kuinka usein keskimäärin vaihtelet lääkityksiä?

Kuinka vanha muuten olet? Oletko mies vai nainen?

Vierailija
3235/4056 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin ketjuun vastanneille kysymyksiä kommenttien perään. <3

Vierailija
3236/4056 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3237/4056 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vastaan että noin kymmentä eri lääkettä. Muutamat eivät ole toimineet, koska ovat olleet enemmän eri mt lääkkeitä, eikä varsinaiseen nukahtamiseen. Varsinaiseen nukahtamiseen ei ole kuin muutama lääke. Yli 20 v olen käyttänyt. N52

Vierailija
3238/4056 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin?

Unenpuutteeseen kuolee nopeammin kuin janoon, joten vähän epäilen ajatuksiasi.

Vierailija
3239/4056 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin?

Unenpuutteeseen kuolee nopeammin kuin janoon, joten vähän epäilen ajatuksiasi.

Niinhän mä tässä yritän sanoa että viikkokausien nukkumattomuus vie ihmisen psykoosiin.

Vierailija
3240/4056 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen vastaan että noin kymmentä eri lääkettä. Muutamat eivät ole toimineet, koska ovat olleet enemmän eri mt lääkkeitä, eikä varsinaiseen nukahtamiseen. Varsinaiseen nukahtamiseen ei ole kuin muutama lääke. Yli 20 v olen käyttänyt. N52

Tarkoitatko muutamalla lääkkeellä 2-3 lääkettä?

Käytätkö lääkitystä joka päivä vai vaan esimerkiksi parina päivänä viikossa?

Vaihteletko lääkkeitä kuinka usein keskimäärin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän