Unettomuus!
Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!
Kommentit (4056)
ILMOITUKSESI ON VASTAANOTETTU
Terveisin
Ylläpito
Kyvyttömyys nukahtaa:
Kuinka kauan kyvyttömyys nukahtaa voi kestää lääkityksen lopetuksen jälkeen?
Miten uudelleen oppiminen yleensä sujuu?
Alan olemaan pakokauhun vallassa, joten toivoisin asiallisia vastauksia. <3
Lopetin lääkitykseni (Olanzapin ja Opamox) maanantaista alkaen, mulla olisi yksi kysymys:
Uskotteko siihen, että alan nukahtamaan ensimmäisiä kertoja 3kk mennessä (sitä ennen vain lepäilen sängyssä)? Jos jaksan sinnitellä siihen saakka, niin tapahtuu edes jonkinlaista edistystä. ):
Mulla unen normalisoitumiseksi riittäisi se, että oppisin nukahtamaan edes kerran kaksi viikossa. ):
Vierailija kirjoitti:
Lopetin lääkitykseni (Olanzapin ja Opamox) maanantaista alkaen, mulla olisi yksi kysymys:
Uskotteko siihen, että alan nukahtamaan ensimmäisiä kertoja 3kk mennessä (sitä ennen vain lepäilen sängyssä)? Jos jaksan sinnitellä siihen saakka, niin tapahtuu edes jonkinlaista edistystä. ):
Mulla unen normalisoitumiseksi riittäisi se, että oppisin nukahtamaan edes kerran kaksi viikossa. ):
*, niin tapahtuuko edes jonkinlaista edistystä. ):
Kokeile osteopaattia, joka on erikoistunut unettomuuteen. Muutama kerta saattaa jo auttaa sua nukahtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile osteopaattia, joka on erikoistunut unettomuuteen. Muutama kerta saattaa jo auttaa sua nukahtamaan.
Kiitän neuvosta.
Kuinka kauan sä henkilökohtaisesti uskot, että totaalinen unettomuus kestää pisimmillään?
Löytyisikö täältä ihmisiä, jotka ovat päässeet lääkityksestään (unettomuuteen) eroon? Millainen prosessi oli? Kuinka kauan kyvyttömyys nukahtaa kesti? <3
Koita nyt ymmärtää että totaaliunettomuus aiheuttaa psykoosin. Sulla tuntuu olevan se jo päällä.
Vierailija kirjoitti:
Koita nyt ymmärtää että totaaliunettomuus aiheuttaa psykoosin. Sulla tuntuu olevan se jo päällä.
Ei mulla ole psykoosia, olen tietoinen ajatuksistani ja ympäristöstäni. Mutta mikä on sun henkilökohtainen mielipide siitä, kuinka kauan totaalinen unettomuus voi kestää lääkitystä lopetettaessa (ennen kuin elimistö oppii uudelleen nukahtamaan)?
Itse en usko että pystyisin lopettamaan lääkitystä, koska paluuta siihen aikaan kun on nukkunut hyvin ei ole, koska olen lapsesta asti nukkunut ihan yhtä surkeasti. Jos sinulla on unettomuus tullut vasta myöhemmällä iällä ja jostain tietystä syystä niin ehkä kuukausien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Itse en usko että pystyisin lopettamaan lääkitystä, koska paluuta siihen aikaan kun on nukkunut hyvin ei ole, koska olen lapsesta asti nukkunut ihan yhtä surkeasti. Jos sinulla on unettomuus tullut vasta myöhemmällä iällä ja jostain tietystä syystä niin ehkä kuukausien jälkeen.
Ajatteletko, että totaalinen unettomuus (ei nuku lainkaan) voi kestää kuukausia? ): Vai tarkoitatko sitä, että koko prosessi voi kestää kuukausia?
Millainen lääkitys sulla on? Miten lääkityksen vaikutus on pysynyt, vai oletko joutunut vaihtelemaan lääkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko, että totaalinen unettomuus (ei nuku lainkaan) voi kestää kuukausia? ): Vai tarkoitatko sitä, että koko prosessi voi kestää kuukausia?
Millainen lääkitys sulla on? Miten lääkityksen vaikutus on pysynyt, vai oletko joutunut vaihtelemaan lääkitystä? <3
Tarkoitatko kuukausilla monta kuukautta?
Ei oo tämä saitti tarkoitettu tämän yhden ja saman ääliön unettomuuden ja unilääkkeiden käsittelemiseen
Kielitäänpä kaikki muut oikein porukalla tämä(kin) lanka poikki.
ILMOITA ASIATTOMAKSI!!