Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unettomuus!

Vierailija
08.08.2023 |

Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!

Kommentit (4056)

Vierailija
3181/4056 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3182/4056 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään, joka olisi oppinut uudelleen nukahtamaan lääkityksen (unettomuuteen) lopetuksen jälkeen? ):

Kuinka kauan totaalinen unettomuus kesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3183/4056 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

u.p.

Vierailija
3184/4056 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3185/4056 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

u.p.

Vierailija
3186/4056 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka olisi oppinut uudelleen nukahtamaan lääkityksen (unettomuuteen) lopetuksen jälkeen? ):

Vuoden ja vähän yli!

Olet tuottoisa työntekijä. Nukkuminen on hukkaan heitettyä aikaa.

Vierailija
3187/4056 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3188/4056 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3189/4056 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

u.p.

Vierailija
3190/4056 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei mennyt lääkettä unettomuuteen vaan neuroleptihoito yleensä. Ketipinorin jälkeen hetken oli vaikeaa, mutta ei se mitenkään hirveän kauan kestänyt. Toki eri asia, kun ei alun perin ollut unettomuuteen se lääke vaan lääkkeelle tottuminen toi mukanaan unettomuusongelman lopettaessa.

Kestikö viikkoja vai kuukausia?

Oliko sulla totaalista unettomuutta missään vaiheessa?

Sanoisin, että viikkoja. Varmaan mä joka yö ainakin pari tuntia nukuin.

Huono juttu, jos unettomuuden lääkehoito lopulta pahentaa unettomuutta. Eikö melatoniini auta yhtään?

Vierailija
3191/4056 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei mennyt lääkettä unettomuuteen vaan neuroleptihoito yleensä. Ketipinorin jälkeen hetken oli vaikeaa, mutta ei se mitenkään hirveän kauan kestänyt. Toki eri asia, kun ei alun perin ollut unettomuuteen se lääke vaan lääkkeelle tottuminen toi mukanaan unettomuusongelman lopettaessa.

Huono juttu, jos unettomuuden lääkehoito lopulta pahentaa unettomuutta. Eikö melatoniini auta yhtään?

Niin on. ):. Mulla lääkityksen lopetukseen liittyy totaalinen unettomuus (en nuku yhtään). Pelottaa, kun ei yhtään tiedä, milloin totaalinen unettomuus loppuu (ja mitä, jos ei lopu ): ) Aloin alasajamaan lääkitystä (Olanzapin, Opamox) toleranssin noustua. Melatoniini ei valitettavasti auta yhtään.

Vierailija
3192/4056 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. ):. Mulla lääkityksen lopetukseen liittyy totaalinen unettomuus (en nuku yhtään). Pelottaa, kun ei yhtään tiedä, milloin totaalinen unettomuus loppuu (ja mitä, jos ei lopu ): ) Aloin alasajamaan lääkitystä (Olanzapin, Opamox) toleranssin noustua. Melatoniini ei valitettavasti auta yhtään.

Muistatko viikkojen lukumäärää suunnilleen?

Vierailija
3193/4056 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
3194/4056 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä kyllä muista.

Onko sulla siis oireita lääkkeiden lopettamisen jälkeen vai jo niiden aikana? Voisikohan tosi hidas vähennys auttaa?

Vierailija
3195/4056 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä kyllä muista.

Onko sulla siis oireita lääkkeiden lopettamisen jälkeen vai jo niiden aikana? Voisikohan tosi hidas vähennys auttaa?

On ollut oireita jo lopettamisen aikana. Olen yrittänyt vähentää tosi hitaasti. Tämä viikko on mun ensimmäinen viikko ilman lääkitystä. ):

Vierailija
3196/4056 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

u.p.

Vierailija
3197/4056 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt vähentää todella hitaasti, niin että lopetin lääkkeet (tämä viikko on ensimmäinen ilman lääkitystä) seuraavilla annoksilla: Olanzapin 2,5mg ja Opamox 7,5mg. ):

Mua pelottaa se, kuinka kauan totaalinen unettomuus kestää. ):

Mä olen päättänyt valvoa niin pitkään, että edes torkahtaisin ensimmäisen kerran. ):

Pelottaa, kuinka kauan siinä menee. En aio luovuttaa edes 10pv kohdalla. ):

Ehkä mun pitäisi kokeilla yhtä siideriä yhtenä iltana, jos en ole vielä 10pv mennessä ollenkaan edes torkahtanut.

Kaikki vinkit, neuvot, tiedot ja kokemukset ovat tarpeen. <3. Tuntuu, ettei tästä ole enää ylöspääsyä. Kaipaisin viisaita ja lohduttavia sanoja. ): Kokemuksia, tietoa, vinkkejä.

Vierailija
3198/4056 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan sinua ja lääkehistoriaasi ja terv.tilaasi tietämätön voi kommentoida, miten vähentää. Lääkärin kanssa nämä sovitaan.

Vierailija
3199/4056 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan sinua ja lääkehistoriaasi ja terv.tilaasi tietämätön voi kommentoida, miten vähentää. Lääkärin kanssa nämä sovitaan.

Olen vähentänyt lääkityksen ja tämä viikko on ensimmäinen viikko ilman lääkitystä. Haluaisin tietoa siitä kuinka kauan totaalinen unettomuus kesti lääkityksen lopetuksen jälkeen.

Vierailija
3200/4056 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

u.p.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän