Unettomuus!
Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!
Kommentit (4056)
Tuntuu, etten mä enää selviä. ):
Opinkohan mä uudelleen nukahtamaan?
Vastaukseni ketjuihisi poistetaan...
Onko täällä ketään, joka olisi oppinut uudelleen nukahtamaan lääkityksen (unettomuuteen) lopetuksen jälkeen? ):
Kuinka kauan totaalinen unettomuus kesti?
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka olisi oppinut uudelleen nukahtamaan lääkityksen (unettomuuteen) lopetuksen jälkeen? ):
Vuoden ja vähän yli!
Helkkarin pitkä lenkki 25 km ja siitä eteenpäin. Ihan omaan tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vuotta ja päivän.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se nyt olikaan, jotain viikkoja tai enemmän. Tai mä en oikein muista, kai jotenkin kai pitkähköön. Voin muistaa väärin. Jos se olikin lyhyempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan totaalinen unettomuus kesti?Kaksi vuotta ja päivän.
Ootko ihan varma, jos se olikin kaksi vuotta ja pari tuntia....
Mulla ei mennyt lääkettä unettomuuteen vaan neuroleptihoito yleensä. Ketipinorin jälkeen hetken oli vaikeaa, mutta ei se mitenkään hirveän kauan kestänyt. Toki eri asia, kun ei alun perin ollut unettomuuteen se lääke vaan lääkkeelle tottuminen toi mukanaan unettomuusongelman lopettaessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei mennyt lääkettä unettomuuteen vaan neuroleptihoito yleensä. Ketipinorin jälkeen hetken oli vaikeaa, mutta ei se mitenkään hirveän kauan kestänyt. Toki eri asia, kun ei alun perin ollut unettomuuteen se lääke vaan lääkkeelle tottuminen toi mukanaan unettomuusongelman lopettaessa.
Kestikö viikkoja vai kuukausia?
Oliko sulla totaalista unettomuutta missään vaiheessa?
Siis johan mä sanoin. Monta viikkoa tai vähemmän kuukautta tai vaan enemmän. Tai vähemmän.