Unettomuus!
Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!
Kommentit (4056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei siis ole juuri ollenkaan muita lopetusoireita, ainoastaan totaalinen unettomuus hirvittää. ):
Ensi viikosta alkaen olisi tarkoitus olla ilman lääkitystä.Just eilen kirjoitit, että 26.8 (eilen) on edessä ensimmäinen lääkkeetön yö. Etkö muista?
Päätinkin, että on parempi aloittaa viikon alusta. ):
Onko sulla kokemuksia, tietoja ja vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei siis ole juuri ollenkaan muita lopetusoireita, ainoastaan totaalinen unettomuus hirvittää. ):
Ensi viikosta alkaen olisi tarkoitus olla ilman lääkitystä.Just eilen kirjoitit, että 26.8 (eilen) on edessä ensimmäinen lääkkeetön yö. Etkö muista?
Joo, tämä useassa ketjussa julisti että tänään 26.8. lopettaa lääkkeet.
No, ihan höpöpuheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tämä useassa ketjussa julisti että tänään 26.8. lopettaa lääkkeet.
No, ihan höpöpuheita.
28.8 alkaen en ota enää lääkitystäni. ): Se on nyt lyöty lukkoon. Voisinkohan mä tähän ketjuun päivitellä kuulumisia.
Pelottaa eniten se, kuinka pitkään totaalinen unettomuus jatkuu. ): (ennen kuin opin edes torkahtamaan)
Voisitteko keskustella mun kanssa tässä ketjussa? <3.
Lopetan siis ensi viikosta alkaen (28.8) lääkitykseni: Olanzapin 2,5mg, Opamox 2x7,5mg, Atarax 25mg (otin vain silloin tällöin).
Vierailija kirjoitti:
Sua on neuvottu kymmenissä ketjuissa monen päivän ajan. Lue ne.
Olen 28.8 lopettamassa mun lääkityksen. ):
Voisinko mä tähän ketjuun kirjoittaa kuulumisia
Miten te selvisitte sen ajan, kun ette tienneet, kuinka kauan totaalinen unettomuus kestää? ):
Vierailija kirjoitti:
Miten te selvisitte sen ajan, kun ette tienneet, kuinka kauan totaalinen unettomuus kestää? ):
Pelottaa, että lääkitys on sotkenut mun elimistöä niin, ettei sen rajoitin toimi, vaan valvon määrättömästi, kunnes kuolen. ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi uusi päätös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi uusi päätös?
Sen takia, että on helpompi hahmottaa aikaa kokonaisina viikkoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäköhän ajassa mä opin uudelleen torkahtamaan/nukahtamaan ilman lääkkeitä?
Kuinkakohan kauan totaalinen unettomuus kestää?
On hirveän epätodellinen ja toivoton mieliala. ):
Voinko mä luottaa siihen, että viimeistään 3kk mennessä alan uudelleen nukahtamaan ensimmäisiä kertoja?
Eli jos jaksan sinnitellä 3-4kk niin edes jotain edistystä tapahtuu. 6kk-1 vuosi palautumista tapahtuu edelleen.
Aikanaan sen näet, mitä tapahtuu. Yksi tuttu valvoi hirmu pitkään, toinen tosi pitkään, samoin yks toinen tuttu pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy lääkäriltä. Eiköhän lääkäri tiedä, mitä sun kannattaisi tehdä?
Ei lääkäri näytä tietävän. Levittänyt kätensä jo aikapäiviä sitten. Mistä apua voi enää saada? ):
Et ainakaan täältä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa, että lääkitys on sotkenut mun elimistöä niin, ettei sen rajoitin toimi, vaan valvon määrättömästi, kunnes kuolen. ):
Tee se!
Luepa, ap, tämä ketju läpi! Nukahdat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäköhän ajassa mä opin uudelleen torkahtamaan/nukahtamaan ilman lääkkeitä?
Kuinkakohan kauan totaalinen unettomuus kestää?
On hirveän epätodellinen ja toivoton mieliala. ):
Voinko mä luottaa siihen, että viimeistään 3kk mennessä alan uudelleen nukahtamaan ensimmäisiä kertoja?
Eli jos jaksan sinnitellä 3-4kk niin edes jotain edistystä tapahtuu. 6kk-1 vuosi palautumista tapahtuu edelleen.Aikanaan sen näet, mitä tapahtuu. Yksi tuttu valvoi hirmu pitkään, toinen tosi pitkään, samoin yks toinen tuttu pitkään.
Osaatko sanoa jotain esimerkkejä ajoista? ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee se!
):
Sua on neuvottu kymmenissä ketjuissa monen päivän ajan. Lue ne.