Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herkkujen syömisestä; jos ostan viikonlopuksi reilusti vaikka leivoksen/suklaan ja sipsiä, mussutan ne tyytyväisenä ja that's it mutta jos

Vierailija
16.03.2025 |

päätän että ehei, nyt eletään terveellisesti enkä osta mitään herkkuja kotiin, sitten kaivelen kaappeja koko viikonlopun ja syön ihan ihmeellisiä sekoituksia suolaisen ja/tai makean himoon.

Nyt tosin PMS meneillään mutta silti. 

Koko ajan suuntaan keittiöön metsästämään jotain.

Se sipsipussi olisi ollut helpompi.

No eipä mennyt rahaa...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää ruokaa.

Vierailija
2/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei onnistu. Koska jos jotain hyvää sit haluan,nii alan tekee pannaria tai kuivakakkua,marjapiirakkaa tai jotain. Nyt mulla on huomenna yks vapaa,nii ostin keksiä ja sipsiä. Niitä on mukava mussuttaa huomenna kun lapset koulussa ja puoliso töissä. Otan rennosti sohvalla ja ryystän vain kahvia ja kattelen ohjelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö osaa painaa jarrua/hallita itseänne? Aikuisia ihmisiä kuitenkin.

Jos tekee jotain mieli, voi ihan tietoisesti päättää kuitenkin olla ilman.

Vierailija
4/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä käytännössä koko viikon arkipäivät en edes mieti herkkuja

Vierailija
5/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset vaan haluaa mieluummin olla lihavia kuin rajoittaa herkkujen syömistä.

Vierailija
6/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

62-kiloisena ei nyt varsinaisesti voi olla lihava

Vierailija
7/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri mietin jos lähtisin ostamaan niitä Fazerin suklaapäällistettyjä vohveleita ,Maailman parhaita mutta en voi olla syömättä kaikkia heti. 

Vierailija
8/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilihydraattiaddiktio, -riippuvuus, -koukku saa tekemään hölmöjä.

Kuten mikä tahansa addiktio.

Vierailija
9/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Viikolla ei tee mieli herkkuja ja olen 168/63 että ainakaan bmi puolesta en lihava kuitenkaan, mutta viikonloppuna on pakko olla jotain. Paitsi jos olen töissä niin sitten ei tarvitse. Joku psyykkinen juttu et haluaa vapaapäivinä mussuttaa kaikkea hyvää.

Vierailija
10/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

62-kiloisena ei nyt varsinaisesti voi olla lihava

Ainakaan jos on yli 150-senttinen.

Vierailija
11/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö päivän mittaan säännöllisesti (= aina suunnilleen samoihin aikoihin päivästä) normiruokaa, jossa on riittävästi hitaita hiilihydraatteja, kasviksia ja proteiinia, niin tuo herkunhimo ei tule tai on paljon vaimeampi ja helpompi vastustaa.

Vierailija
12/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menkat alkamassa kohta myös ja vitsit että voisin syödä herkkuja vaan koko ajan. Normaalisti itsehillinnässä ei mitään viilaamisen varaa, nyt en kyllä pysty olemaan ilman herkkuja. Silti en stressaa tästä koska menee kohta ohi eikä ole yhtään yliapainoa. Tää on vaan naisen elämää kun hormonit hyrrää :)

Vierailija
13/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman vuoden ollut ilman yhdistelmäehkäisypillereitä ja tuli yllätyksenä, kuinka paljon hormonit todella vaikuttavat näläntunteeseen ja mielitekoihin. Minulle ovulaatio on suurimpien herkkuhimojen aikaa ja kierron ensimmäinen reilu viikko taas aivan päinvastainen. 

Vierailija
14/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli ihanaa aikaa kun sai ryystää kahvia ja syödä herkkuja mielin määrin mukamas lihomatta. Nauti kun vielä voit. Sitten yli 50-vuotiaana, kun olet lihonut 20 kiloa (kilon tai kaksi vuodessa ihan huomaamattasi) ei olekaan enää kivaa, kun painonpudotus ei enää niin vain onnistukaan. 

Vierailija
15/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan saakelin tylsää ja askeettista jos kerran tekee mielikin herkkuja. Itse lopetin alkoholin ja tupakanpolton kokonaan ja olen korvannut ne paheilla kuten light limu ja satunnainen jäätelö tms. herkku. Light colaa juon kyllä useammin kuin vain kerran viikossa vaikkei se terveysjuomaa ole. Voi minua. 

Vierailija
16/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri on maailman addiktoivin ja vaarallisin huume.

Vierailija
17/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli ihanaa aikaa kun sai ryystää kahvia ja syödä herkkuja mielin määrin mukamas lihomatta. Nauti kun vielä voit. Sitten yli 50-vuotiaana, kun olet lihonut 20 kiloa (kilon tai kaksi vuodessa ihan huomaamattasi) ei olekaan enää kivaa, kun painonpudotus ei enää niin vain onnistukaan. 

Mulla kyllä on vaaka joka näyttää tarkan painon. 

Vierailija
18/18 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HERKKU?  = 

"Ainesosat

Peruna (EU), kasviöljyt (auringonkukka, rapsi), mausteseos (maltodekstriini maissista tai perunasta, suola, rypälesokeri, paprika, sokeri, sipuli, hiivauute, tomaatti, mausteet, mausteuute (paprika), aromit, savuaromi). ||Saattaa sisältää pieniä määriä MAITOPROTEIINIA."

"vehnäjauho, sokeri, palmuöljy, rapsiöljy, vähärasvainen kaakaojauhe 4,3 %, vehnätärkkelys, glukoosi-fruktoosisiirappi, nostatusaineet (kaliumkarbonaatit, ammoniumkarbonaatit, natriumkarbonaatit), suola, emulgointiaineet (soijalesitiini), happamuudensäätöaina (natriumhydorksidi) aromi."

Yökk!

Syökää oikeaa ruokaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän