Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidättekö vesipulloa mukana nyt kesällä vai läpi vuoden?

Vierailija
06.08.2023 |

Miten on?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jonkun percttä kutittaa toisten veden juominen? Eikö kannattaisi keskittyä ihan vaan omiin asioihin?

Vierailija
102/104 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa en koskaa.

Etelä-Euroopassa jos lähden pidemmälle autoreissulle otan 1,5l mukaan. Riittää 2 hengelle ja puolet tuli vielä takaisinkin tänään kun oltiin 7 tuntia reissussa. Lounaalla join erikseen lasillisen vettä

Kun lähden viikoksi kreetalle en juo ollenkaan vettä. Sitä ei saa kuulema juoda ollenkaan. Olen korvannut veden ouzolla ja sillä tärpätillä. Kotiinkin tuli tärpättiä 5 kertainen määrä. Niitä isoja pulloja.

Vinkki: jos menee jalat alta niin laukkupoika voi kuljettaa sillä kärryllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jonkun percttä kutittaa toisten veden juominen? Eikö kannattaisi keskittyä ihan vaan omiin asioihin?

Pskantärkeitä sellaiset ihmiset jotka tekevät jotain noin poikkeavaa, tyhjänpäiväistä tärkeydentavoittelua, kuten esimerkiksi meidän naapurimme joka kehtasi 12 vuotta sitten maalata aitansa punaiseksi, voitko kuvitella! Hävytöntä!

Vierailija
104/104 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellaiseen trendiin törmännyt että pitää aikuisen ihmisen juoda lehmänmaitoa ruoalla! Voitteko kuvitella!? Eihän nyt aikuinen ihminen tarvitse maitoa millään muotoa. Mutta kun nämä typerykset juovat koska kaikki muutkin juovat. Ei ole sellaista omaa ajattelua ollenkaan, mennään vaan massan mukana koska se on muka niin hienoa.