Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö vesipulloa mukana nyt kesällä vai läpi vuoden?

Vierailija
06.08.2023 |

Miten on?

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina mukana.

Vierailija
22/104 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiraa varten pidän vesipulloa tarvittaessa mukana. Itse en tarvitse vettä enkä sitä juo oikeastaan koskaan.

Ei koira tarvitse jatkuvaa veden hörppimistä yhtään sen enempää kuin ihminenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on mukana.

Ihan vaan siksi että joskus kurkku on yhtäkkiä niin kuiva että yskittää.

Alapeukuttajille tiedoksi että mua ei vois vähempää kiinnostaa se että vesipullo on muka joku trendi.

Te olette niin höperöjä että kuvittelette kaikkien juoksevan trendien perässä, suihkitte siksi liikaa hajuvesiäkin ja juuri siksi saatan saada yskänkohtauksen.

Ja sitten möllötätte minua vaikka itse olette typeriä haisuleita.

Vierailija
24/104 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä vesipulloa mukana kuin pitemmillä kävelyillä. En todellakaan tarvitse lurputtaa vettä koko aikaa, vaan juon lähtiessä ja pärjään sillä hyvin. On typerän näköistä hilata jotain pulloa mukanaan koko ajan ja kaikkialla.

Toiset eivät välitä onko typerän näköistä vai ei. 

Niinhän se on, tuo vesipullon mukana kantaminen oli muutama vuosi sitten muoti-ilmiö ja silloin jotkut ottivat sen omaksi tavakseenkin. Sitä ennen he olivat pärjänneet hyvin ilmankin. On se kumma.

Huomasivat, että miksi turhaan ollaa janoissaan vaan ottaa pullon mukaan. Ennen eivät kehdanneet, kun toiset ilkkuvat, mutta näköjään vieläkin ilkkuvat. 

Jos tarvitsee tavallisella säällä tai vaikka toimistotyötä tehdessään koko ajan juomista, niin hieman miettisin sitä onko ravinnossa ollut liikaa suolaa ja mausteita sekä juoko tarpeeksi ruuan yhteydessä.

Tuollainen jatkuva juominen on vain totuttu typerä tapa, ei mikään välttämätön pakko.

Vierailija
25/104 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiraa varten pidän vesipulloa tarvittaessa mukana. Itse en tarvitse vettä enkä sitä juo oikeastaan koskaan.

Ei koira tarvitse jatkuvaa veden hörppimistä yhtään sen enempää kuin ihminenkään.

Oletko kaikilla elämän osa-alueilla noin tyhmä?

Vierailija
26/104 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on niin, että vesipulloja kulkee mukana kairassa, mettätaipaleella, ym. kunnon toiminnassa. ei kauppareissulla pitkissä kalsareissa, niinkuin nuoret naiset tekee, ja vanhemmat akat myös pitkissä kalsareissa, joka on muotia, mutta ei yli 25vuotiaille. kas näin saatiin aasinsilta vesipulloista keski-ikäisten naisten pukeutumiseen. 

Vierailija
27/104 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä vesipulloa mukana kuin pitemmillä kävelyillä. En todellakaan tarvitse lurputtaa vettä koko aikaa, vaan juon lähtiessä ja pärjään sillä hyvin. On typerän näköistä hilata jotain pulloa mukanaan koko ajan ja kaikkialla.

Toiset eivät välitä onko typerän näköistä vai ei. 

Niinhän se on, tuo vesipullon mukana kantaminen oli muutama vuosi sitten muoti-ilmiö ja silloin jotkut ottivat sen omaksi tavakseenkin. Sitä ennen he olivat pärjänneet hyvin ilmankin. On se kumma.

Huomasivat, että miksi turhaan ollaa janoissaan vaan ottaa pullon mukaan. Ennen eivät kehdanneet, kun toiset ilkkuvat, mutta näköjään vieläkin ilkkuvat. 

Mikäli on koko ajan janoissaan on joku sairaus. Muuten ei ihmisellä ole jatkuvaa janoa ja hörppimisen tarvetta. En usko että koko kansa erittäinkin nuoremmat ovat sairaita. 

Vierailija
28/104 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihminen tarvitse koko ajan juoda vettä.

Ei ehkä varsinaisesti juoda, mutta kostuttaa suuta tai kurkkua.

Vierailija
29/104 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin joku tavallinen toimistotyöntekijä tarvitsee litran vesipulloa, josta sitten hörppii jatkuvasti? Eihän raskasta/likaista tehdastyötä, tietöitä tai muuta sellaista tekevät ole jatkuvasti hörppimässä vettä, vaikka heiltä se olisi ymmärrettävämpää. 

Juon vettä kaksi litraa päivässä ja kyllä tulee toimistollakin juotua sitten. 

Vierailija
30/104 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on mukana.

Alapeukuttajille tiedoksi että mua ei vois vähempää kiinnostaa se että vesipullo on muka joku trendi.

Te olette niin höperöjä että kuvittelette kaikkien juoksevan trendien perässä, suihkitte siksi liikaa hajuvesiäkin ja juuri siksi saatan saada yskänkohtauksen.

Voi sinua hassua suuttujaa! Tee niin kuin itse parhaaksi katsot lapsihyvä.

Vierailija
31/104 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on mukana.

Näyttää kiinnostavan, kun piti erikseen pahoittaa mieli alapeukuistakin.

Jokainen normaali ihminen käyttää hajuvettä. Itse taidat haista hieltä ja alapäältä. Yäk.

Vierailija
32/104 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin joku tavallinen toimistotyöntekijä tarvitsee litran vesipulloa, josta sitten hörppii jatkuvasti? Eihän raskasta/likaista tehdastyötä, tietöitä tai muuta sellaista tekevät ole jatkuvasti hörppimässä vettä, vaikka heiltä se olisi ymmärrettävämpää. 

Mitä tapahtuu, jos et juokaan tasan kahta litraa päivän aikana? Tai jos hitsi sentään juotiin yli kaksi litraa? :) Mitä muita tapoja noudatat orjallisesti? Mikä dg sinulla on?

Vierailija
33/104 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty juomaan sillä pidän ulkona aina maskia.

Et sitten ole keksinyt, että maskin voi ottaa välillä poiskin?

Vierailija
34/104 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on mukana.

Näyttää kiinnostavan, kun piti erikseen pahoittaa mieli alapeukuistakin.

Jokainen normaali ihminen käyttää hajuvettä. Itse taidat haista hieltä ja alapäältä. Yäk.

Hajuvesi on keksitty sitä varten että sillä peitetään nuo mainitsemasi hajut.

Itse osaan peseytyä eikä ole tarve lemuta millekään.

Vierailija
35/104 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu, jos et juokaan tasan kahta litraa päivän aikana? Tai jos hitsi sentään juotiin yli kaksi litraa? :) Mitä muita tapoja noudatat orjallisesti? Mikä dg sinulla on?

Sitten tulee jano. Olen aina juonut noin pari litraa vettä päivässä tai enemmän. En siis mieti, että nyt pitää juoda pari litraa vaan sitä tulee juotua vaan, kun keho vaatii vettä. 

Vierailija
36/104 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei veden juomisesta ole haittaakaan vaan päinvastoin moni juo liian vähän. Jano on jo merkki että elimistö kuivahtaa.

Vesimyrkytys ei ole todellinen riski jos on minkäänlaisessa kosketuksessa todellisuuteen. Sen saadakseen pitää juoda joku täysin älytön monta litraa parissa minuutissa.

Vierailija
37/104 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen pärjää ihan hyvin ilman jatkuvaa veden hörppimistä.

Jos tykkää hörppiä, niin mitä väliä. 

Tosta huomaan että juoppohan se siinä menee. Niillä on tarve koko ajan hörppiä. Jos on kossua veden seassa tai ihan raakana vaan. 

Ei ole tapana juoda alkoholia töissä. Enkä tykkää kossusta.

Vierailija
38/104 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on mukana.

Voi sinua hassua suuttujaa! Tee niin kuin itse parhaaksi katsot lapsihyvä.

Vai lapsihyvä :D

Niin teenkin, juurihan sanoin että mua ei kiinnosta onko se joku trendi.

On tainneet hajusteet jo vähän vaikuttaa sinuunkin..?

Vierailija
39/104 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat tapojensa orjia ja tämä muinoin niin muodikas vesipullon mukana kantaminen on yksi heidän orjallinen tapansa.

Vierailija
40/104 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei veden juomisesta ole haittaakaan vaan päinvastoin moni juo liian vähän. Jano on jo merkki että elimistö kuivahtaa.

Vesimyrkytys ei ole todellinen riski jos on minkäänlaisessa kosketuksessa todellisuuteen. Sen saadakseen pitää juoda joku täysin älytön monta litraa parissa minuutissa.

2 litraa alle 30min. Niin tulee vesimyrkytys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi