Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mulle käy?

Vierailija
06.08.2023 |

5.8 (eilen) lopetin kaikki lääkkeet (Olanzapin 5mg ja Opamox 15mg).
Nyt pelottaa, että monenkohan päivän kuluttua nukahdan ilman lääkkeitä (valvoin jo viime yön). Voiko siinä mennä yli 10 päivää. Joskus jostain luin, että jollain olisi mennyt 3 vk:kin.🙃.
Onko AV:lla kokemusta tai tietoa?

Kommentit (191)

Vierailija
181/191 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.survivingantidepressants.org/search/?q=zyprexa&quick=1

Täältä löydät paljon muiden kokemuksia ja vinkkejä

Vierailija
182/191 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/191 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite käytin 4v. Ketipinoria nukahtamiseen. Lopetin ilman lääkärin apua pienentämällä annosta. Koskaan ei puhuttu lopettamisesta, vain annoksen nostamisesta kun aloitin. Sain avun nukahtamiseen aromaterapiasta. Suosittelen kaikille. Auttoi myös ahdistukseen. Nykyään nukun ihan normaalisti ja hyvin.👍

Mä olen syönyt 15 vuotta noita ketipinoreita ja bentsoja ja muita nukahtamiseen. Nyt oon  poistanut muut kokonaan ja nukahdan ketipinoreilla. Heräilen kyllä eikä uni tule heti. Joku luonnontuote olisi hakusessa unettomuuteen.

Vierailija
184/191 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite käytin 4v. Ketipinoria nukahtamiseen. Lopetin ilman lääkärin apua pienentämällä annosta. Koskaan ei puhuttu lopettamisesta, vain annoksen nostamisesta kun aloitin. Sain avun nukahtamiseen aromaterapiasta. Suosittelen kaikille. Auttoi myös ahdistukseen. Nykyään nukun ihan normaalisti ja hyvin.👍

Mä olen syönyt 15 vuotta noita ketipinoreita ja bentsoja ja muita nukahtamiseen. Nyt oon  poistanut muut kokonaan ja nukahdan ketipinoreilla. Heräilen kyllä eikä uni tule heti. Joku luonnontuote olisi hakusessa unettomuuteen.

Millä annostuksella olet syönyt ketipinoreita? Mitä muita olet syönyt bentsojen lisäksi nukahtamiseen?

Vierailija
185/191 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
186/191 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä annostuksella olet syönyt ketipinoreita? Mitä muita olet syönyt bentsojen lisäksi nukahtamiseen?

Annos ollut välillä 25 - 400mg ja kaikkia muita lääkkeitä en edes muista.

Vierailija
187/191 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annos ollut välillä 25 - 400mg ja kaikkia muita lääkkeitä en edes muista.

Onko sulla nyt parhaillaan käytössä tuo 400mg?

Vierailija
188/191 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
189/191 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko olantsapiinia liuottaa veteen ja piikittää

Vierailija
190/191 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä vieläkään ole tappanut itseäsi?

Vierailija
191/191 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniterapia/unikoulu lääkärin lähetteellä älypuhelimen kautta. Tuo tapa ajatella ja toimia on univaikeutta ylläpitävä ja provosoiva tekijä.