G: Mikä ulkonäössäsi on feikkiä??
Nyt listaa kirjoittamaan, kuinka olet muokannut ulkonäköäsi eli mikä ei ole ns. omaa.
Tässä minun:
- Hiusten vaalennus (viimeksi 5 kk sitten)
Kommentit (44)
Hiusten värjäys tummemmaksi, tatuoinnit
Hiusten, kulmakarvojen ja ripsien värjäys.
Jos ihan tarkkoja ollaan, onhan hiusten leikkaaminenkin muokkaamista, samoin kynsien leikkaaminen.
Ja vielä astetta pidemmälle: rintaliiveillä fuskaan tissit korkeammalle. Olen minä huijari.
Silmälasit, ne ei oikeasti kuulu päähäni. Lisäksi en näe mitään ilman niitä, joten ne antaa illuusion että näen jotain. Aika feikkiä.
Hiuksia olen minäkin värjännyt. Ja kynnet on lakattu. Nyt ei ole naamassa mitään, mutta meikkaan kyllä melkein päivittäin ja kaikki lähtee aina pesussa pois.
Lisään, että olen mä myös ihokarvoja poistanut.
Nyppään pois pari ärsyttävää mustaa karvaa leuasta.
Taivutan ripsiä, ettei ne osu silmälasien linsseihin.
Vain pieni pala kaljua päälaella harvakasvuisten hiusten lomassa syöpäleikkauksen ansiosta.
Vaatteet. Se, että käyn säännöllisesti pesulla (myös hampaiden pesu). Paikat hampaissa. Leikatut kynnet. Silmälasit. Hiuslenkki, jotta hiukset saa ponnarille. Leikkausarpi mahassa.
Hiukset on luomut, leikattukin viimeksi yli vuosi sitten
Kasvot: kulmakarvoja nypin, rasvaan 2x päivässä ihon. Käytän päivittäin kulmakynää ja silmänalusiin peitevoidetta. Silmälasit tai harvoin piilolinssit. Muutaman kerran kuukaudessa meikkiä enemmän: meikkivoide, poskipuna, puuteri, silmämeikki.
Suu: hampaat on oiottu lapsena ja poistettu 4x viisaudenhammasta ja 2x takaposkihammasta. Soodavalkaisussa käyn vuosittain.
Keho: ajan kainalo-, sääri- ja käsivarsikarvat. Leikkaan ja viilaan kynnet. Kesäisin, eli nyt, lakkaan varpaankynnet. Rasvaan ihoa aina suihkun jälkeen.
Kulmien värjäys om ainoa sellainen mikä ei lähde pesemällä pois (tai lähtee sekin mutta ei kerralla). Meikkiä käytän kyllä.
Kestoväri ripsissä.
Toki usein sipaisen kasvoille myös meikkivoidetta.
Meikki ja yksi hammasimplantti. Ja lonkan tekonivel!
Resting bitch facea yritän vähän feikata aina. 🙊🙈
Siis "olen ihan ok- ihminen"- suuntaan. 🤪
Vierailija kirjoitti:
Kestoväri ripsissä.
Toki usein sipaisen kasvoille myös meikkivoidetta.
Niin joo, ja jos tämä lasketaan, niin onhan mulla myös silmälasit.
Vierailija kirjoitti:
Hiusten värjäys tummemmaksi, tatuoinnit
🤢🤮
Tissit on "feikit". Kävin pienennyttämässä ne kuppikoosta E-F75 kokoon A75 ja sain viimein elämisen arvoisen elämän! En tiennyt aiemmin esim. mille tuntuu juosta, nukkua hyvässä asennossa, kävellä missään ilman että ihmiset tuijottaa. Mahtua naisten vaatteisiin ilman että näyttää kuin olisi po*nokatalogista.
Ihmiset alkoi kohdella minua viimein ihmisarvoisesti. Sain jopa kumppanin! Aiemmin miehet halusi vain sitä yhtä.
En olisi ikinä uskonut miten paljon elämänlaatu voi nousta, olen ikuisesti kiitollinen leikanneelle kirurgille <3
Hiusten vaalennus maantienväristä suht vaaleaan, silmäripsien ja kulmien kestoväri, varpaankynnet aina lakatut.
Meikkivoidetta poskilla useimmiten, mutta muuten ihan luomu.