Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mulle käy?

Vierailija
06.08.2023 |

5.8 (eilen) lopetin kaikki lääkkeet (Olanzapin 5mg ja Opamox 15mg).
Nyt pelottaa, että monenkohan päivän kuluttua nukahdan ilman lääkkeitä (valvoin jo viime yön). Voiko siinä mennä yli 10 päivää. Joskus jostain luin, että jollain olisi mennyt 3 vk:kin.🙃.
Onko AV:lla kokemusta tai tietoa?

Kommentit (191)

Vierailija
81/191 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
82/191 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi surullista, että mä en enää osaa edes torkahtaa. Ja pelkään, etten mä enää kykene torkahtamaan. Torkahtaminen on kuitenkin nukkumisen edellytys.😞.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/191 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosi surullista, että mä en enää osaa edes torkahtaa. Ja pelkään, etten mä enää kykene torkahtamaan. Torkahtaminen on kuitenkin nukkumisen edellytys.😞.

Tuntuu siltä, että mä olen niin omituinen tapaus, etten mä edes osaa selittää ongelman hankaluutta.

Vierailija
84/191 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu siltä, että mä olen niin omituinen tapaus, etten mä edes osaa selittää ongelman hankaluutta.

Saatteko kiinni siitä, mitä mä yritän selittää?

Vierailija
85/191 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
86/191 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetitko itse vai lääkärin ohjeiden mukaan?

Vierailija
87/191 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mulla enää mahdollisuutta oppia torkahtamaan?😭.

Olen noin kaksi vuotta "sammunut" lääkkeillä.

Jos mä jäänkin valvetilaan, että vain silmät kiinni ajattelen valveilla asioita. Enkä osaa torkahtaa.

Vierailija
88/191 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetitko itse vai lääkärin ohjeiden mukaan?

Lääkärin ohjeiden mukaan.

Vierailija
89/191 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
90/191 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla niin omituinen tapaus, ettei kukaan oikein ymmärrä, mitä mä tarkoitan. Se ahdistaa ja pelottaa. Taidan olla sellainen hankala tapaus, jota ei osata auttaa. 😭.

Vierailija
91/191 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun kannattais nyt heti ottaa yhteys sinua hoitavaan tahoon?!?! Ja tehdä lopetus todella hitaasti. Itse lopetin opamoxin pitkän käytön todella hitaasti lääkärin neuvojen mukaisesti ja hänen avulla. Kun yritin lopettaa kokonaan seinään tuli aivan hirveät vieroitusoireet ja unettomuus

Vierailija
92/191 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sun kannattais nyt heti ottaa yhteys sinua hoitavaan tahoon?!?! Ja tehdä lopetus todella hitaasti. Itse lopetin opamoxin pitkän käytön todella hitaasti lääkärin neuvojen mukaisesti ja hänen avulla. Kun yritin lopettaa kokonaan seinään tuli aivan hirveät vieroitusoireet ja unettomuus

Olen tehnyt lopetukset jo todella hitaasti, lääkärin neuvojen mukaisesti. Taidan vaan olla toivoton tapaus. 😭

Vierailija
93/191 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä jäänkin valvetilaan, että vain silmät kiinni ajattelen valveilla asioita. Enkä osaa torkahtaa.

Pelkään, että torkahdan vasta 7-8 vuorokauden päästä (ehkä jopa 10 vuorokautta), jolloin joudun luovuttamaan.

Vierailija
94/191 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile akupunktiota unettomuuteen , saat siitä avun aivan varmasti.

Vierailija
95/191 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile akupunktiota unettomuuteen , saat siitä avun aivan varmasti.

Täytyy kokeilla.😭. Auttaisikohan akupunktio siihen ongelmaan, että en ole vielä lainkaan oppinut torkahtamaan ilman lääkkeitä. Pelottaa, etten opi torkahtamaan ja siten nukkumaan.

Vierailija
96/191 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
97/191 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että torkahdan vasta 7-8 vuorokauden päästä (ehkä jopa 10 vuorokautta), jolloin joudun luovuttamaan.

Vierailija
98/191 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiku paljon aamupäivällä, syö terveellisesti ja jatka elämääsi ilman lääkkeitä. 

Onneksi ihmiset reagoivat hyvin eri tavoin lääkityksen lopettamiseen - ehkä sinä pääset helpolla? 

Vierailija
99/191 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
100/191 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiku paljon aamupäivällä, syö terveellisesti ja jatka elämääsi ilman lääkkeitä. 

Onneksi ihmiset reagoivat hyvin eri tavoin lääkityksen lopettamiseen - ehkä sinä pääset helpolla? 

Ei oikein siltä tunnu (että pääsen helpolla), ainakaan tällä hetkellä. Makaan yöllä sängyssä jäykkänä, kykenemättä edes torkahtamaan.