Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko olla miehen kanssa joka katsoo kadulla koko ajan muita naisia??

Vierailija
04.08.2023 |

Ja mistä tällainen käytös johtuu??

Itse en oikein voisi, koska koen että tuollainen käytös on todella epäkunnioittavaa itseäni kohtaan.

Kommentit (134)

Vierailija
61/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla. Katseltaisiin niitä yhdessä samalla kun juodaan kaljaa.

Vierailija
62/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, näitä täydellisen kontrollin naisen. Minä valvon mitä mies katsoo ja kerron miehelle mitä ajatella. Etsi sellainen mies jolle tämä käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen ajattelee, että ei haittaa kun nolaa kumppanin ja tuijottelee muita avoimesti. Tai tuo nainen nyt ihastuu minuun, kun tuijotan, vaikka puoliso kävelee tässä vierellä. En kyllä keksi muuta kuin, että vähän tyhmä. Tai narsistinen, sellaisella todella itsekeskeisellä ja lapsekkaalla tavalla.

Niin, teini-iässä sitä nolostelee kaikenlaista. Aikuisena sitten ei enää jaksa, vaan lähinnä naurattaa tuollaiset "siis tosi noloo" jutut. Myös siitä voi aikuisena jo vitsailla jos toinen välilllä vilkaisee muitakin. Ei ole elämä ihan niin vakavaa enää aikuisena kuin se oli teininä.

Olen 40v. ja toljottava, varattu mies on edelleen nolo.

Niin, toiset sitä ei koskaan kasva aikuiseksi, vaikka fyysinen ikä muuttuu teinistä aikuisuuden lukemille. Onneksi itse pääsin tuosta nolosteluvaiheesta yli jo siinä 17 korvilla. Nyt voi ihan huoletta naureskella puolison kanssa, jos katse joskus osuu johonkin toiseen mieheen tai naiseen.

N33

Vierailija
64/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! kuulostaa juntilta jos koko ajan silmät kiiluen katsoo naisten perään

Vierailija
65/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei katsominen ketään satuta. Pakkohan sitä on ihmisiä katsoa esim. keskusteltaessa ja kadulla kulkiessakin ettei päin kävele. Ei voi kulkea koko elämäänsä vain vaimoa tuijotellen. 

Lässyn lässyn ja seli seli. Kyllä tasan ymmärrät mitä toljottamisella ja oman naisen löyhässä hirressä roikottamisella tarkoitetaan.

Vierailija
66/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Tuollaisen kumppanin kanssa oleva ei kunnioita itseään.

T: tuntematon

Vierailija
67/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tuollainen. En enää käy juuri missään hänen kanssaan, niin oksettavaa tuo tuijottaminen ja kuolaaminen on.

Vierailija
68/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei katsominen ketään satuta. Pakkohan sitä on ihmisiä katsoa esim. keskusteltaessa ja kadulla kulkiessakin ettei päin kävele. Ei voi kulkea koko elämäänsä vain vaimoa tuijotellen. 

Lässyn lässyn ja seli seli. Kyllä tasan ymmärrät mitä toljottamisella ja oman naisen löyhässä hirressä roikottamisella tarkoitetaan.

Nyt on aiheena katsominen, ei toljottaminen eikä hirressä roikottaminen. Osalla vaikeuksia ymmärtää suomea, kun hirveä mesoaminen päällä täysin neutraalista asiasta eli katsomisesta. 

Vierailija
69/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen ajattelee, että ei haittaa kun nolaa kumppanin ja tuijottelee muita avoimesti. Tai tuo nainen nyt ihastuu minuun, kun tuijotan, vaikka puoliso kävelee tässä vierellä. En kyllä keksi muuta kuin, että vähän tyhmä. Tai narsistinen, sellaisella todella itsekeskeisellä ja lapsekkaalla tavalla.

Niin, teini-iässä sitä nolostelee kaikenlaista. Aikuisena sitten ei enää jaksa, vaan lähinnä naurattaa tuollaiset "siis tosi noloo" jutut. Myös siitä voi aikuisena jo vitsailla jos toinen välilllä vilkaisee muitakin. Ei ole elämä ihan niin vakavaa enää aikuisena kuin se oli teininä.

Olen 40v. ja toljottava, varattu mies on edelleen nolo.

Niin, toiset sitä ei koskaan kasva aikuiseksi, vaikka fyysinen ikä muuttuu teinistä aikuisuuden lukemille. Onneksi itse pääsin tuosta nolosteluvaiheesta yli jo siinä 17 korvilla. Nyt voi ihan huoletta naureskella puolison kanssa, jos katse joskus osuu johonkin toiseen mieheen tai naiseen.

N33

Tää. Olen mies ja en voi mitään sille että pidän joistakin vartaloista. Enkä kyllä alistuisi katsomisesta luopumaankaan koska se tuo niin paljon iloa. Ikinä en kuitenkaan pettäisi tai sietäisi itse pettämistä. Katsoa saa.

Vierailija
70/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, olen naimisissa miehen kanssa joka avaa minulle sateessa sateenvarjon kanssa auton oven, etten kastu lainkaan.

Vierailija
71/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tuli harrastettua tuota. Lapsellinen kun olin. Lopetin sen vähän päältä parikymppisenä.

Aloin kolmekymppisenä seurustelemaan naisen kanssa joka ajoittain syytti ja raivosi minun harrastavan tuota. Täysin syyttä. Taisi olla heikko itsetunto kun syytöntä syytti.

Toivottavasti et ole jälkimmäisen esimerkin kaltainen nainen

Vierailija
72/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Tuollaisen kumppanin kanssa oleva ei kunnioita itseään.

T: tuntematon

Höpö höpö. Kukaan itseään kunnioittava ei ole kontrollifriikin kanssa, joka sekoaa jokaisesta muualle kuin HÄNEEN osuvasta katseesta. 

Vierailija
73/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaan yhdessä naisia. Mutta koko ajan ei kävisi päinkään.

Vierailija
74/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa ap: älä ole

Noin, ongelmasi on ratkaistu.

Vierailija
75/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi, olen naimisissa miehen kanssa joka avaa minulle sateessa sateenvarjon kanssa auton oven, etten kastu lainkaan.

Totta kai voisit, ei mikään sitä estäisi.

Vierailija
76/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmän miehen merkki tai narsistinen, joka haluaa alistaa naistaan luomalla itsekkäästi kyseenalaistavan ilmapiirin suhteeseen. Usein näillä tuijottavilla jokin seksuaalinen kompleksi esim. erektio-ongelma tai psyykkinen pakonomainen tarve saada huomiota muilta naisilta. Heikko itsetunto ja keskenkasvuisuus.

Jep, mun tapailemalla miehellä oli pienehkö ja myös erektio-ongelmia. Lisäksi tyyppi oli keskivertoa lyhyempi ja lievästi vääräsäärinen ja puhevikainen. Jestas, en voi uskoa, että tapailin mokomaa moukkaa pari kuukautta.

Vierailija
77/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pitää sinua niin heikkona paskana ettet kestä muutamaa vesipisaraa.

Vierailija
78/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan katso KOKO AIKAA muista naisia. Eihän niitä edes ole KOKO AIKAA katse-etäisyydellä. Vai onko teillä ap sängyssäkin muita naisia, joita miehesi katselee? 

Vierailija
79/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuo tuijottaminen, kehuskelu ja flirttailu, tahallista puolisonsa kiusaamista ja alistamista. Sairasta.

Vierailija
80/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole saanut hyvää kotikasvatusta. Kennedyn rouva ei kuulemma ravintolassakaan kiinnittänyt yhtään huomiota muuhun kuin pöytäseurueeseensa. Ei katsettakaan. Aviomies ei sitten ollutkaan niin hyvin kasvatettu, vaikka oli arvostettua Kennedyn sukua. Tuollaiset ovat vähän mieslapsia.