Voisitko olla miehen kanssa joka katsoo kadulla koko ajan muita naisia??
Ja mistä tällainen käytös johtuu??
Itse en oikein voisi, koska koen että tuollainen käytös on todella epäkunnioittavaa itseäni kohtaan.
Kommentit (134)
En. Se ei tuntuisi minusta mukavalta. Ja ennenkuin joku ehtii sanoa, että tuo on täysin normaalia ja perusmiehet ja blaablaa niin. en tarvitse perusmiestä enkä muitakaan. Olen niin kauan sinkkuna, eli vaikka hautaan asti mikäli ei löydy miestä joka ei näin tekisi. Tiedän miten itse käyttäydyn parisuhteessa ja koen, että minä voin vaatia samaa käytöstä myös mieheltä. En katsele muita miehiä. Mieluummin yksin kuin huonossa seurassa.
Näin miehenä niin eroaisin välittömästi jos minun kumppanini tiirailisi muita miehiä, elävässä elämässä tai netissä. Se on henkistä pettämistä.
Saa katsoa, mutta arvostukseni miestä kohtaan laskee. Ihminen, joka välittää aidosti, ei tee tuota kumppanin edessä. Empaattinen ihminen siis, mies tai nainen.
Mitä enemmän arvostukseni laskee, sitä hölmömpänä toista pidän ja sitä vähemmän itse enää välitän. Mies saa sitä, mitä tilaa lopulta.
Tuijotella yksikseen.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen penetroituu tälläkin hetkellä peräsuoleen.
Eli pienimunaiset petturit vahtaa aina ja kaikkialla muita naisia?
Vierailija kirjoitti:
Breaking news: kaikki heteromiehet katselevat kadulla naisia koko ajan.
Toiset vain tekevät sen hienovaraisemmin eli huomaamattomasti.
Tottakai sitä saa huomaamattomasti tehdä. Vai luuletko, etteivät naiset ajattele komea mies kun sellaisen näkevät.
Olisi karmivaa jos mies kyttäisi naisia ja nainen miehiä KOKO ajan AINA kävellessä niin, ettei muuta enää reissuilla olisi. Eikö se olisi outoa?
Vierailija kirjoitti:
Tapailin tuollaista ääliötä pari kuukautta. Pahinta oli kun se vielä alkoi mehuttamaan mulle jonkun random naisen ulkonäköä. Ei tykännyt yhtään kun tein saman tempun eli kehuin jotain nuorta komeaa miestä. Joo, sanomattakin selvää, että jätin mokoman urpån.
jos on tosiaan noin ettei sitten toinen voi kommentoida mitään niin paras lopettaa ajoissa. Meillä on jo 21 vuotta yhteistä taivalta, ei ole ahdistanut.
8
Heikko itsetunto, jos ei kestä muiden katselua. Sehän on ihan luonnollista eikä vähennä yhtään rakkautta parin välillä.
Viimeisillä deiteillä (oltiin koko viikonloppu yhdessä), käytiin ravintolassa syömässä. Muistan, kun tarjoilijalla oli farkut jalassa ja deittini seurasi ensin hänen poistuttuaan ylävartaloa, mutta katse lipui takapuoleen, jota seuratakseen hänen oli käännettävä vielä reilusti päätään sivulle. Ja deittini istui minua vastapäätä ravintolan pöydässä. Emme päättäneet suhdetta tuon takia, vaan miehestä paljastui yli-innokkaan ihastuksen ohella petollisia piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sitä saa huomaamattomasti tehdä. Vai luuletko, etteivät naiset ajattele komea mies kun sellaisen näkevät.
En luule ja itsekin kommentoin vaimolle, jos näen komean miehen. Viimeksi olen vaimolle kehunut Mika Aaltolaa komeaksi ja vaimo oli samaa mieltä.
Mutta tässäkin ketjussa on kirjoittajia, joiden mielestä ei saa ensinkään katsoa, edes huomaamattomasti. Heille vain tiedoksi, että sellaista heteromiestä ei olekaan, joka ei katsoisi.
Vierailija kirjoitti:
Heikko itsetunto, jos ei kestä muiden katselua. Sehän on ihan luonnollista eikä vähennä yhtään rakkautta parin välillä.
Ei vähennä rakkautta ei, mutta itse ajattelen sen toisen kunnioittamisena. Minun ei tarvitse tuojottaa toisia miehiä kuin vähä-älyinen. Se ei myöskään usein suuremmasta osasta naisista ole mukavaa, jos mies tuijottaa. Ei minusta ainakaan tunnu todellakaan kivalta, kun joku mies toljottaa kuin ei omaisi mitään käytöstapoja. Luulisi kuitenkin, että nykymiehet osaisivat olla ihmisiksi
En halua enää yhtään tuollaista teinijonnea! Paras/ pahin oli kun mies tuijotti jotain teinipylllyä ja käveli liikennemerkkiä päin, sillä seurauksella, että nenä vuosi verta ja sotki vaatteensa! Tsiisus, oli viimeinen kerta kun lähdin miehen kanssa enää mihinkään. Riitti se jatkuva toljottaminen ja mun dissaaminen. Heikko itsetunto ja lapsellinen, onneksi ex!
Ei ole onneksi koskaan tarvinnut olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vähennä rakkautta ei, mutta itse ajattelen sen toisen kunnioittamisena. Minun ei tarvitse tuojottaa toisia miehiä kuin vähä-älyinen. Se ei myöskään usein suuremmasta osasta naisista ole mukavaa, jos mies tuijottaa. Ei minusta ainakaan tunnu todellakaan kivalta, kun joku mies toljottaa kuin ei omaisi mitään käytöstapoja. Luulisi kuitenkin, että nykymiehet osaisivat olla ihmisiksi
Eihän kukaan ole mitään tuijottamisesta puhunut. Puhe on katsomisesta. Se on ihan eri asia kuin tuijottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Heikko itsetunto on ihan näillä katsojilla itsellään. Kerran kun uskaltaa itse tehdä samoin, katsoa toista vähän pidempään, niin repivät pelihousunsa.
Mulla on yksi noin 60v miespuolinen kaveri, joka kyylää naisia joka paikassa. Jos kaikki miehet katselee, niin kaikki muut tuntemani miehet osaavat tehdä sen jotenkin paremmin ja hienovaraisemmin . Tämä yksi kaverini ei pysty lausetta sanomaan loppuun tai ei edes kuule mitä sille puhutaan kun mittailee ja kyylää naisia. Huomaan, että varsinkin nuoret vaivantuu ja vilkuiilee kaveriani, lähinnä peloissaan ja hämillään. Kaverini luulee, että kaikki naiset on vaan kiinnostuneet hänestä. Leuhkii kuinka nuoret katselevat sillä silmällä ja hän saisi kenet vaan hurmattua omalla viehätysvoimallaan. Totuus on kuitenkin se, että hän katselee niin avoimesti ja pölvöstillä tavalla, että häntä katsotaan takaisin ehkäpä enemmänkin niin, että mistä pääsee karkuun ja mitä vttua se oikein kyylää. Hävettää olla julkisella paikalla hänen seurassaan ja säälin hänen vaimoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luule ja itsekin kommentoin vaimolle, jos näen komean miehen. Viimeksi olen vaimolle kehunut Mika Aaltolaa komeaksi ja vaimo oli samaa mieltä.
Mutta tässäkin ketjussa on kirjoittajia, joiden mielestä ei saa ensinkään katsoa, edes huomaamattomasti. Heille vain tiedoksi, että sellaista heteromiestä ei olekaan, joka ei katsoisi.
Se onkin tiedän tapa toimia parisuhteessa. Jos se on sinulle ja vaimollesi ok, niin se on. Tässä keskustelussa kysyttiinkin onko se juuri sinulle tai juuri minulle ok. Kunhan keskustellaan. Kerroin vaan, että niin tekevät muutkin kuin miehet. Naiset vain ajattelevat miesten olevan hyvännäköisiä ilman, että se tarvitsee kumppanilleen näyttää.
Miehet, jotka katsovat minua kumppanin kävellessä vieressä, ovat kaikkein ällöttävimpiä miehiä poikkeuksetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan ole mitään tuijottamisesta puhunut. Puhe on katsomisesta. Se on ihan eri asia kuin tuijottaminen.
Aivan; mun moka. Itse otin taas alotuiksen tuijottamisena automaattisesti.
Ei katsominen ketään satuta. Pakkohan sitä on ihmisiä katsoa esim. keskusteltaessa ja kadulla kulkiessakin ettei päin kävele. Ei voi kulkea koko elämäänsä vain vaimoa tuijotellen.