Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joskus ollut _hyvässä_ TYHY-päivässä?

Vierailija
04.08.2023 |

Huonoja ja kiusallisia TYHY-päiväkokemuksia täällä on ruodittukin, mutta on KELLÄÄN hyviä kokemuksia? Jos vaikka näistä joku ottaisi opiksi.

Ap:n paras TYHY-aktiviteetti oli päivänäytös paikallisessa leffateatterissa. Oli joku mitäänsanomaton kotimainen elokuva, mutta siellä sai kerrankin olla omassa rauhassa ja mussuttaa poppareita. Toiseksi parhaita ovat olleet vapaavalintaiset liikunta-aktiviteetit. Ylipäätään haluaisin TYHY-päivänä tehdä jotain, mistä itse pidän, enkä niinkään sosialisoida työkavereiden kanssa. Kaikkein mieluisinta olisi ylimääräinen vapaapäivä - ainahan saa haaveilla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukalla varattiin mökki ja mentiin sinne ryyppäämään, pelailemaan ja juttelemaan. Saunoa sai jos halusi, ruokaa riitti :)

Vierailija
2/12 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä työpaikassa oli kivoja ja vapaamuotoisia tyhy-päiviä. Makkaranpaistoa, pieni retki ja melontaa halukkaille. Yhtenä vuonna oli vuokrattu sauna+avanto tai sitten sai osallistua vain ruokailuun halutessaan.

Muutamassa muussa taas sitten on ollut niitä typeriä ryhmäytymisleikkejä ja muuta kamalaa kiusallista kirjoita positiivisia sanoja ja liimaa sydän otsaan juttuja. Hyi. Jäin vapaaehtoisesti aina töihin kun jonkun piti jäädä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen kansainvälisessä yksikössä ja kaikki muut pitävät suorastaan velvollisuutena, että tehdään jotain perinteistä suomalaista juttua. Itse haluaisin täysin päinvastaista.

Vierailija
4/12 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt teatterista ja hyvästä ruoasta mutta urheilujutut on nounou tai joku mökki + palju ja siinä sitten humalassa ryhmäydytään ja hävetään seuraavalla viikolla mitä tuli sanottua :(

Vierailija
5/12 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä annetaan aina vaihtoehtoja aktiviteeteille, joista saa valita, ja ne on sitten pienissä ryhmissä. Ainoastaan ruokailu on ollut yhteinen.

Vierailija
6/12 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontopäivä oli kiva. Askarreltiin luonnosta löytämistämme materiaaleista ja rentouduttiin luonnossa.

Vierailija
7/12 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HR-puolelta olen itse enkä haluaisi näitä lainkaan missään muodossa.

Vierailija
8/12 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mökki ja rantasauna (kaikki yhtäaikaa, miehet ja naiset), makkatanpaistoa, tanssia, karaokea, juomista, kyllä siinä ryhmäydyttiin koko yö ja jotkut useaan otteeseen....

Vierailija
9/12 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, että ilta-aikaan tapahtuvat riennot ja mökkeily ovat miellyttäneet osaa vastaajista. Itselläni on pidempi työmatka ja pienet lapset, joten haluan osallistua vain virka-ajalla tapahtuviin TYHY-aktiviteetteihin. Olisipa meillä myös yhtenä vaihtoehtona askartelu tai muu vastaava. Kovin tuntuvat olevan liikunta- ja syömispainotteisia meidän TYHY-päivämme. T. Ap

Vierailija
10/12 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en. Työnantajan pitäisi ostaa viinaa, kokkelia ja prostituoituja jotta tyhy-päivä olisi hyvä.

Vierailija
11/12 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli hyvä kerta kun keilailtiin ja syötiin hyvää ruokaa.

Vierailija
12/12 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, monessakin. Esim. leffakäynnit ja erilaiset retket, kuten Porvoon (hah)-risteily.