Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko olla miehen kanssa joka katsoo kadulla koko ajan muita naisia??

Vierailija
04.08.2023 |

Ja mistä tällainen käytös johtuu??

Itse en oikein voisi, koska koen että tuollainen käytös on todella epäkunnioittavaa itseäni kohtaan.

Kommentit (134)

Vierailija
41/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain minä saan katsella miehiä kaduilla. Ja naisia. Mieheni pitäköön silmänsä kurissa.

Vierailija
42/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet katsovat kauniita naiset. Jotkut osaavat tehdä sen huomaamattomasti, jotkut eivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmän miehen merkki tai narsistinen, joka haluaa alistaa naistaan luomalla itsekkäästi kyseenalaistavan ilmapiirin suhteeseen. Usein näillä tuijottavilla jokin seksuaalinen kompleksi esim. erektio-ongelma tai psyykkinen pakonomainen tarve saada huomiota muilta naisilta. Heikko itsetunto ja keskenkasvuisuus.

Vierailija
44/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Breaking news: kaikki heteromiehet katselevat kadulla naisia koko ajan.

Toiset vain tekevät sen hienovaraisemmin eli huomaamattomasti.

Tottakai sitä saa huomaamattomasti tehdä. Vai luuletko, etteivät naiset ajattele komea mies kun sellaisen näkevät.

En luule ja itsekin kommentoin vaimolle, jos näen komean miehen. Viimeksi olen vaimolle kehunut Mika Aaltolaa komeaksi ja vaimo oli samaa mieltä.

Mutta tässäkin ketjussa on kirjoittajia, joiden mielestä ei saa ensinkään katsoa, edes huomaamattomasti. Heille vain tiedoksi, että sellaista heteromiestä ei olekaan, joka ei katsoisi.

Se onkin tiedän tapa toimia parisuhteessa. Jos se on sinulle ja vaimollesi ok, niin se on. Tässä keskustelussa kysyttiinkin onko se juuri sinulle tai juuri minulle ok. Kunhan keskustellaan. Kerroin vaan, että niin tekevät muutkin kuin miehet. Naiset vain ajattelevat miesten olevan hyvännäköisiä ilman, että se tarvitsee kumppanilleen näyttää.

No tarkalleen ottaen et kertonut, vaan kysyit minulta, että luulenko ettei niin olisi.

Vierailija
45/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserisedän ongelma.

Vierailija
46/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet katsovat kauniita naiset. Jotkut osaavat tehdä sen huomaamattomasti, jotkut eivät.

Minua ei haittaa, vaikka mieheni katsoo kauniita naisia (tai miehiä) ihan avoimestikin. Katsonhan minäkin. Enimmäkseen miehiä, mutta joskus myös naisia, jos erityisen kaunis osuu kohdalle. Ei tietenkään mitään lapsellista toljottamista ja kuolaamista, vaan ihan vain katsominen. 

N39

Vierailija
47/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta kun useimmiten mies ei edes katso kauniita, vaan jotain puolipukeisia teinejä tai tiukkoihin vaatteisiin pukeutuvia tms....... Itse olen todella kaunis, ja silti mies tuijottaa muita. Ei tule olo, että arvostaisi niin paljon kun ansaitsen.

Vierailija
48/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on "koko ajan" raja? Välillä kadulla ei ole yhtään naista jota voisi katsoa.

Vierailija
49/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, ex oli juuri tuollainen urpo. Kerran jäi vaatekaupassa toljottamaan naista, kun huomautin, jatkoi. Nainen sitten lähti kävelemään pois liikkeestä ja äijä kyyläsi edelleen. Menin naisen perään ja pyysin häntä tukemaan takas, koska miehellä on jotain asiaa hänelle. Nainen tuli ja siinä äijä sitten änkytti ja sönkötti naama punasena jotain selitystä, että oli luullut tutuksi😂😂😂

Tyhmä urpo!

Tässä hyvä ratkaisu, mies selittämään toljotuksen kohteelle miksi toljottaa👍 Tajuaisiko vieläkään miten tyhmän kuvan antaa itsestään naisille?!?

Vierailija
50/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä kerran kaupungilla oikein hidasti auton vauhtia ja kyttäsi naisia. Olin ihan hämmentynyt ja suu auki että mitä juuri tapahtui. Vastasi että katsoa saa mutta ei koskea. Oli jotenkin tosi noloa että piti hidastaa sitä auton vauhtia ja tuijottaa, minä kyydissä. Häpesin.

Vierailija
51/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen ajattelee, että ei haittaa kun nolaa kumppanin ja tuijottelee muita avoimesti. Tai tuo nainen nyt ihastuu minuun, kun tuijotan, vaikka puoliso kävelee tässä vierellä. En kyllä keksi muuta kuin, että vähän tyhmä. Tai narsistinen, sellaisella todella itsekeskeisellä ja lapsekkaalla tavalla.

Vierailija
52/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän tuttavapariskunnan jossa mies ja nainen antavat toisilleen vinkkejä katsoa näkemäänsä näyttävää miestä/naista.

Vierailija
53/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottajaäijät= tuhnupieruja

Vierailija
54/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon. Mulla oli nuorena tuollainen miesviritys. Tietysti käänsi asiat aina niin, että kun SINÄ se flirttailet toisille miehille ja SINÄ tiirailet muita.

Minä nyt en huomaa kaduilla edes tuttuja, saati että kiinnittäisin tuntemattomiin huomiota.

Syystäkin exä.

Vierailija
55/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisia ja jotenkin saamapuolella olevia tuollaiset on. En jaksaisi katella tuollaista miestä päivääkään, hukkaan heitettyä aikaa leikkiä kakaraäijäin kanssa.

Vierailija
56/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät mitä katsoo. Seurustelin juuri kaltaisesi tyypin kanssa joka näki kokoajan sellaista mitä ei oikeasti tapahtunut.

Päästä vapaaksi hänet ja etsi kaltaisesi.

Vierailija
57/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen ajattelee, että ei haittaa kun nolaa kumppanin ja tuijottelee muita avoimesti. Tai tuo nainen nyt ihastuu minuun, kun tuijotan, vaikka puoliso kävelee tässä vierellä. En kyllä keksi muuta kuin, että vähän tyhmä. Tai narsistinen, sellaisella todella itsekeskeisellä ja lapsekkaalla tavalla.

Niin, teini-iässä sitä nolostelee kaikenlaista. Aikuisena sitten ei enää jaksa, vaan lähinnä naurattaa tuollaiset "siis tosi noloo" jutut. Myös siitä voi aikuisena jo vitsailla jos toinen välilllä vilkaisee muitakin. Ei ole elämä ihan niin vakavaa enää aikuisena kuin se oli teininä.

Vierailija
58/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, teini-iässä sitä nolostelee kaikenlaista. Aikuisena sitten ei enää jaksa, vaan lähinnä naurattaa tuollaiset "siis tosi noloo" jutut. Myös siitä voi aikuisena jo vitsailla jos toinen välilllä vilkaisee muitakin. Ei ole elämä ihan niin vakavaa enää aikuisena kuin se oli teininä.

Olen 40v. ja toljottava, varattu mies on edelleen nolo.

Vierailija
59/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi, mikä sen estäisi?

Vierailija
60/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät mitä katsoo. Seurustelin juuri kaltaisesi tyypin kanssa joka näki kokoajan sellaista mitä ei oikeasti tapahtunut.

Päästä vapaaksi hänet ja etsi kaltaisesi.

No tämä!. Exän kanssa tilanne meni tuolla saralla siihen, että minä kuulemma flirttailin kassamyyjälle, jos sanoin hänelle ihan normaalisti ja asiallisesti kiitos hei ja hymyilin päälle. Juoksisin ja lujaa, jos puoliso alkaisi huomautella siitä, että katson kadulla muutakin kuin häntä. Harvoin kuitenkaan liikutaan paikoissa, joissa ei ole muita ihmisiä, joten pakostakin katse osuu välilllä miehiin tai naisiin siinä ympäristöä havainnoidessa.