Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko olla miehen kanssa joka katsoo kadulla koko ajan muita naisia??

Vierailija
04.08.2023 |

Ja mistä tällainen käytös johtuu??

Itse en oikein voisi, koska koen että tuollainen käytös on todella epäkunnioittavaa itseäni kohtaan.

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me katsellaan monesti yhdessä ihmisiä. Siinä oppii paljon toisesta, kun keskustelee, pitääkö toinen sen ja sen näköistä kauniina tai seksikkäänä tai milloin minäkin. Itsetuntoni kestää onneksi sen, että mies sanoo jotain muutakin naista kauniiksi tai seksikkääksi kuin minua. En elä harhassa, että minä olen miehen maailman keskipiste eikä hän edes näe muita naisia. 

Vierailija
82/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi, olen naimisissa miehen kanssa joka avaa minulle sateessa sateenvarjon kanssa auton oven, etten kastu lainkaan.

Totta kai voisit, ei mikään sitä estäisi.

Itsekunnioitus estäisi. Onneksi ei tuollaista törppöä olekaan kumppanina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sivistynyt, vaan katupojan käytöstä tuollainen todellakin.

Vierailija
84/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, ex oli juuri tuollainen urpo. Kerran jäi vaatekaupassa toljottamaan naista, kun huomautin, jatkoi. Nainen sitten lähti kävelemään pois liikkeestä ja äijä kyyläsi edelleen. Menin naisen perään ja pyysin häntä tukemaan takas, koska miehellä on jotain asiaa hänelle. Nainen tuli ja siinä äijä sitten änkytti ja sönkötti naama punasena jotain selitystä, että oli luullut tutuksi😂😂😂

Tyhmä urpo!

Todella urpojen urpo koko ukko mutta hienosti toimit!

Vierailija
85/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi, olen naimisissa miehen kanssa joka avaa minulle sateessa sateenvarjon kanssa auton oven, etten kastu lainkaan.

Kai menet töihinkin miehesi mukaan, ettei vaan katso muita naisia kuin sinua :D

Vierailija
86/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Breaking news: kaikki heteromiehet katselevat kadulla naisia koko ajan.

Toiset vain tekevät sen hienovaraisemmin eli huomaamattomasti.

Ihan turha alapeukuttaa tätä.

Ymmärrän, että se naisena v7tuttaa, mutta näin se menee suurimman osan miehistä kohdalla.

Vierailija
87/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että etpä itsekään mikään Ronaldo ole, jotta voi vain kävellä ihan iisisti vieressä.

Vierailija
88/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei estäisi, sen tunteen kanssa voi vaan elää jos niin päättää.

Vierailija
89/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ole saanut hyvää kotikasvatusta. Kennedyn rouva ei kuulemma ravintolassakaan kiinnittänyt yhtään huomiota muuhun kuin pöytäseurueeseensa. Ei katsettakaan. Aviomies ei sitten ollutkaan niin hyvin kasvatettu, vaikka oli arvostettua Kennedyn sukua. Tuollaiset ovat vähän mieslapsia.

Eli KATSOI MUITA MIEHIÄ! Tuskin se aina pelkän aviomiehensä kanssa ravintolassa istui. 

Vierailija
90/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

Tuollaisen kumppanin kanssa oleva ei kunnioita itseään.

T: tuntematon

Höpö höpö. Kukaan itseään kunnioittava ei ole kontrollifriikin kanssa, joka sekoaa jokaisesta muualle kuin HÄNEEN osuvasta katseesta. 

Luetun ymmärtäminen? Ap kirjoitti koko ajan tuijottamisesta. Ei siis katseesta silloin tällöin.

Kyse on sairaalloisesta pakonomaisesta tuijottamisesta, joka häiritsee niin vierellä olevaa naista kuin tuijotuksen kohteena olevia naisia.

Vierailija
91/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolvana. Koko ketjussa on kyse siitä, että mies tuijottaa muita naisia omansa seurassa. Kaikenlaiseen paskakohteluun tekin alistutte.

Vierailija
92/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, olisi kenkää välittömästi. Minun tulee olla ykkönen

Vierailija
93/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

Tuollaisen kumppanin kanssa oleva ei kunnioita itseään.

T: tuntematon

Höpö höpö. Kukaan itseään kunnioittava ei ole kontrollifriikin kanssa, joka sekoaa jokaisesta muualle kuin HÄNEEN osuvasta katseesta. 

Luetun ymmärtäminen? Ap kirjoitti koko ajan tuijottamisesta. Ei siis katseesta silloin tällöin.

Kyse on sairaalloisesta pakonomaisesta tuijottamisesta, joka häiritsee niin vierellä olevaa naista kuin tuijotuksen kohteena olevia naisia.

Ei kirjoittanut, vaan katsomisesta. Otsikossa lukee ihan selkellä suomen kielellä KATSOO. Ja se on täysin mahdotonta, että koko ajan katsoo. Ihminen kun välilllä nukkuukin ja tuskin on kenelläkään kotonaan jatkuvasti muita naisia katseltavana. 

Vierailija
94/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hintelät finninaamat ovat pahimpia. Eivät katso koskaan peiliin.

Vierailija
95/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolvana. Koko ketjussa on kyse siitä, että mies tuijottaa muita naisia omansa seurassa. Kaikenlaiseen paskakohteluun tekin alistutte.

Joo, ihan hirveää jos mies vaikka ravintolassa katsoo tarjoilijaa, kun kertoo tälle tilaustaan. Kyllä pitäisi siinäkin vain vaimoaan tuijottaa :D

Vierailija
96/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikko itsetunto, jos ei kestä muiden katselua. Sehän on ihan luonnollista eikä vähennä yhtään rakkautta parin välillä. 

Aha! Huonoa käytöstä se kyllä on jos katselee muita ja ne ajatukset sitten........voisiko ne olla muka olla jotenkin hyväksi avioliitolle?

Vierailija
97/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä ollut kyse, vaan onko tuollainen tapahtuma mahdollinen. Ja kyllä se on. Eri asia sitten että haluaako joku olla sellaisen miehen kanssa, mutta sitähän ei tässä kysytty.

Vierailija
98/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki katsoo. Typerää edes kuvitella muuta. M38

Hyvännäköisenä naisena vahvistan tämän. Kaikki katsoo, perheenisät, junnut, papparaiset, ihan kaikki. Ja lesbot tietysti. Ja vastaus kysymykseen, tottakai myös oma mieheni vilkaisee kun näkee jonkun hyvännäköisen naisen. Mitä sitten.

Vierailija
99/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei katsominen ketään satuta. Pakkohan sitä on ihmisiä katsoa esim. keskusteltaessa ja kadulla kulkiessakin ettei päin kävele. Ei voi kulkea koko elämäänsä vain vaimoa tuijotellen. 

Kyllä tässä ketjussa nyt puhutaan katsomisesta ja Katsomisesta!

Vierailija
100/134 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies joutuu luopumaan lajityypillisestä käytöksestä niin kai nainen vastaavasti myös?