Voisitko olla miehen kanssa joka katsoo kadulla koko ajan muita naisia??
Ja mistä tällainen käytös johtuu??
Itse en oikein voisi, koska koen että tuollainen käytös on todella epäkunnioittavaa itseäni kohtaan.
Kommentit (134)
Heitä se pentu pois elämästäsi. Ansaitset oikean miehen.
Meinasitko lukita ukkosi kellariin vai mitä?
Seurailen joskus ihmisiä julkisilla paikoilla, siis erilaisia tilanteita ym. Kuvottavimpia ovat keski-ikäiset ja vanhemmat ukot, jotka vahtaavat teinityttöjä silmät kiiluen, sellainen kuumeinen katse naamalla. Usein vielä oma vaimo vierellä. Vastenmielisimmät menevät lässyttämään tytöille jotakin muka nokkelaa. Tytöt yleensä hämmästyvät tuollaisissa tilanteissa ja poistuvat, nauravat runkkarille pienen matkan päässä.
Reppanoita tuollaiset toljottajat, antavat itsestään tyhmän ja keskenkasvuisen kuvan. Joku 13 v teinijonne, joka näkee naisen ekaa kertaa😂
Olin tuollaisen toopen kanssa ja yritin olla suvaitsevainen ja luottavainen. Ei olisi kannattanut. Mies oli seksiaddikti joka makasi kaikki alle 100kg naiset ja naisen näköiset.
No yleensä ne katsoo joilla on silmät. Ja näkökyky. Eli joo, voin olla miehen kanssa joka katsoo muitakin naisia. Minulla ei ole surkea itsetunto toisin kuin ap:lla.
Vierailija kirjoitti:
Olin tuollaisen toopen kanssa ja yritin olla suvaitsevainen ja luottavainen. Ei olisi kannattanut. Mies oli seksiaddikti joka makasi kaikki alle 100kg naiset ja naisen näköiset.
Ei vielä kovin paha addikti ollut, kun pystyi meidät isommat tytöt kuitenkin jättämään väliin.
t. Ritu 150kg
Kaikki te jotka luulette ettei miehenne katsele muita naisia... Lol...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Tuollaisen kumppanin kanssa oleva ei kunnioita itseään.T: tuntematon
Höpö höpö. Kukaan itseään kunnioittava ei ole kontrollifriikin kanssa, joka sekoaa jokaisesta muualle kuin HÄNEEN osuvasta katseesta.
Luetun ymmärtäminen? Ap kirjoitti koko ajan tuijottamisesta. Ei siis katseesta silloin tällöin.
Kyse on sairaalloisesta pakonomaisesta tuijottamisesta, joka häiritsee niin vierellä olevaa naista kuin tuijotuksen kohteena olevia naisia.Voisitko olla miehen kanssa joka katsoo kadulla koko ajan muita naisia??
Ei muuta kuin ihan itse harjoittelet sitä luetun ymmärtämistä tuosta.
Edelleen: koko ajan. Opettele ymmärtämään lukemaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Höpö höpö. Kukaan itseään kunnioittava ei ole kontrollifriikin kanssa, joka sekoaa jokaisesta muualle kuin HÄNEEN osuvasta katseesta.
Luetun ymmärtäminen? Ap kirjoitti koko ajan tuijottamisesta. Ei siis katseesta silloin tällöin.
Kyse on sairaalloisesta pakonomaisesta tuijottamisesta, joka häiritsee niin vierellä olevaa naista kuin tuijotuksen kohteena olevia naisia.Voisitko olla miehen kanssa joka katsoo kadulla koko ajan muita naisia??
Ohikulkevan naisen katsominen on vähän eri asia kuin kuola suupielestä valuen tuijottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Edelleen: ei ole mahdollista katso koko ajan. Ihmisen on pakko välilllä räpäyttää silmiään. Jo siinä mene hetki ettei katso mihinkään. Lisäksi kukaan ei ole KOKO AIKAA paikassa, jossa on naisia katseltavaksi. Ap siis kuvittelee omiaan, jos luulee, että mies 24/7 katselee muita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Ymmärrän oikein hyvin lukemani. Sinulle sen sijaan ei millään mene perille, että katsominen on jopa välttämätöntä, kun liikkuu ihmisten ilmoilla. Ei voi kadulla kulkea silmät kiinni tai silmät nauliintuneina vain yhteen ihmiseen. Osa kyllä yrittää puhelimensa kanssa tätä "en katso koskaan ketään" taktiikkaa. Ja huonostihan siinä monille käy.
Minä en muista milloin olisin viimeksi kävellyt kadulla, kaupassa tms, niin ettei ohikulkeva mies olisi katsonut minua silmiin. Kai niitäkin sitten jossain on, jotka pitävät katsekontaktin vain vaimossaan..?
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sellainen. Se rekisteröi kaikki vastaantulevat naiset mittailee näiden vyötäröt ja lantiot. Ja kun kuittailin siitä että sinä se naiset kyllä katsot aina, niin nauroi vain, kuin ylpeänä.
Myös netissä kerää someensa kavereiksi nuoria ja kauniita ja meikattuja ja ties mitä of-naisia sadoittain.
Ei se koskaan tule ymmärtämään sitä että minä en sellaista katsele. Minä olen rajoittava ja mustasukkainen paskavarmaan hänen mielestään.
Luulenpa jos itse tekisin samaa ja kyttäisin 30 vuotta nuorempia miehiä niin hän saisi raivarit.
Noille miehille kannattaakin tehdä niin. Lylttöydy kotona miehen seuraan katsomaan urheilua, ja saa katsomaan miesurheilijoita kiimassa himoiten. Tämän lisäksi ala kommentoimaan tyyliin:" Hyvät perät!"
Vierailija kirjoitti:
Sama myös miehille, jos joku mies nyt sattuisi olemaan yhtä tyhmä kuin osa av-mammoista ja kuvittelisi, että nainen ei näe muita kuin sen oman puolison :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama myös miehille, jos joku mies nyt sattuisi olemaan yhtä tyhmä kuin osa av-mammoista ja kuvittelisi, että nainen ei näe muita kuin sen oman puolison :D
No älä. Jos vastaan tulee joku parimetrinen hunksi niin väkisinkin silmät kääntyvät siihen suuntaan. Kunhan ei jää tuijottamaan.
Laittaako nämä kontrollifriikit sairaalloisen mustasukkaiset eukot miehilleen siteen silmille autolla ajonkin ajaksi, ettei mies vaan KATSO esim. suojatietä ylittävää naista autosta käsin.
Vierailija kirjoitti:
En voisi, olen naimisissa miehen kanssa joka avaa minulle sateessa sateenvarjon kanssa auton oven, etten kastu lainkaan.
Ja silti hän katselee muita naisia, kun et ole paikalla.
Näin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Minä en muista milloin olisin viimeksi kävellyt kadulla, kaupassa tms, niin ettei ohikulkeva mies olisi katsonut minua silmiin. Kai niitäkin sitten jossain on, jotka pitävät katsekontaktin vain vaimossaan..?
Tuota noin, useimmiten se katse kohdennetaan ihan muualle kuin silmiin, jos ohikulkijoita katsellaan...
Voisitko olla miehen kanssa joka katsoo kadulla koko ajan muita naisia??