Ovatko kehonrakentajat naisten mielestä seksikkäitä?
Näin minulle on sanottu. Sanokaapa naiset, pitääkö paikkansa.
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä miehistä jotka käy vaan salilla ja tuijottaa vaan itseään peilistä. Sopivasti jos on lihasta niin se on hyvä, mutta ei välttämättömyys. Liika on aina liikaa. Ei viehätä. On todettu että miehet itse tykkää siitä jos on paljon lihasta eli treenaavat muita miehiä varten, ei naisia.
Linkkaatko johonkin kuvaan, jossa miehellä on mielestäsi sopivasti lihaksia?
Itse sanoisin, että esim. Vertti Harjuniemellä on sopivasti lihasta, Tape Valkosella liikaa.
t. eri
Vertti Harjuniemi on teidän naisten niin kovin inhoama kehonrakentaja :D
Niin, sinulle lapsena se voi olla kovinkin suuri ylläytys, että kehonrakentajia on monenlaisia. Kuten on naisten mielipiteitäkin. Eikö olekin jännitävä asia, että naisilla on jokaisella ihan omat mielipiteet?
Älä nyt höpötä. Te kivenkovaan väitätte, ettette pidä kehonrakentajista, ja sitten kuitenkin tarjoatte esimerkkinä kehonrakentajan.
Autistille tiedoksi, että tässäkin ketjussa hyvin moni nainen on kertonut, että mielipide riippuu siitä, millainen kehonrakentaja on kyseessä. Autisti menee ja lukee viestit eikä keksi omiaan.
Ahaa, monipuolinen miesmaku on sitä, että tykkäätte erilaisista kehonrakentajatyypeistä. Olette te aika koomikoita :D
Näinhän asia ei ole mutta vaikka olisikin niin mikä ongelma? Jos sä tiedät millainen vartalo naisia miellyttää niin miksi et itse hanki sellaista vaan kiukuttelet täällä naisten miesmausta? Oikeasti käytännössä lähes jokainen voi alkaa harrastamaan kehonrakennusta ja hankkia sellaisen kropan, ei se mitään rakettitiedettä ole. Sittenhän näet löytyykö naista vai ei.
Vai oletko niin laiska ja saamaton ettet saa itteäs roudattua salille?
Näistä keskusteluista tulee aina mieleen tarina Type O Negative bändin pääjehusta Peter Steelestä.
Mies oli vähän yli kaksimetrinen kooltaan, hyvin jylhän näköinen kasvoiltaan ja kroppakin kovassa kuosissa, ei mikään äärimmäinen kehonrakentaja mutta silti.
Hän oli yhden sortin seksisymboli 90-luvun puolella ja pääsi jopa naisille tarkoitettuun Playgirl-lehteen malliksi.
Mitä hän ei tiennyt, että kys. lehti oli enemmän homomiehien suosiossa kuin naisten. Häneltä oli kuulemma mennyt kuvainnollinen luu kurkkuun tämän kuultua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, miehilläkin on monipuolinen naismaku: on nuori ja hoikka isotissinen blondi, sitten on toinen nuori ja hoikka isotissinen blondi, sitten on kolmas nuori ja hoikka isotissinen blondi, neljäs on nuori ja hoikka isotissinen ruskeaverikkö ja viides on nuori ja hoikka isotissinen punatukka.
Ja kuinka monesti tälläkin palstalla miehet ovat kertoneet että osa tykkää pienistä rinnoista, osa naisista jossa on jotain mistä ottaa kiinni, osa pitkistä naisista, osa lyhyistä jne jne
Eikö tunnukin kivalta, kun ei uskota vaan vängätään vastaan?
Jos olet joskus lukenut ketjuja, joissa naiset kuvailevat ulkoisesti viehättävää miestä, niin vastaukset ovat kuin yksi ja sama nainen olisi kirjoittanut muutama sata kommenttia.
Olen lukenut, mutta sinulla on hyvin paljon ongelmia sisälukutaidon kanssa. Miehet itse väittävät, miten kaksimetriset miehet viehättävät naisia, mutta ei. Jostain syystä miehet itse pitävät parimetrisistä miehistä.
Et ole lukenut, koska jos olisit, et olisi tuota mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä miehistä jotka käy vaan salilla ja tuijottaa vaan itseään peilistä. Sopivasti jos on lihasta niin se on hyvä, mutta ei välttämättömyys. Liika on aina liikaa. Ei viehätä. On todettu että miehet itse tykkää siitä jos on paljon lihasta eli treenaavat muita miehiä varten, ei naisia.
Linkkaatko johonkin kuvaan, jossa miehellä on mielestäsi sopivasti lihaksia?
Itse sanoisin, että esim. Vertti Harjuniemellä on sopivasti lihasta, Tape Valkosella liikaa.
t. eri
Vertti Harjuniemi on teidän naisten niin kovin inhoama kehonrakentaja :D
Niin, sinulle lapsena se voi olla kovinkin suuri ylläytys, että kehonrakentajia on monenlaisia. Kuten on naisten mielipiteitäkin. Eikö olekin jännitävä asia, että naisilla on jokaisella ihan omat mielipiteet?
Älä nyt höpötä. Te kivenkovaan väitätte, ettette pidä kehonrakentajista, ja sitten kuitenkin tarjoatte esimerkkinä kehonrakentajan.
Autistille tiedoksi, että tässäkin ketjussa hyvin moni nainen on kertonut, että mielipide riippuu siitä, millainen kehonrakentaja on kyseessä. Autisti menee ja lukee viestit eikä keksi omiaan.
Ahaa, monipuolinen miesmaku on sitä, että tykkäätte erilaisista kehonrakentajatyypeistä. Olette te aika koomikoita :D
Näinhän asia ei ole mutta vaikka olisikin niin mikä ongelma? Jos sä tiedät millainen vartalo naisia miellyttää niin miksi et itse hanki sellaista vaan kiukuttelet täällä naisten miesmausta? Oikeasti käytännössä lähes jokainen voi alkaa harrastamaan kehonrakennusta ja hankkia sellaisen kropan, ei se mitään rakettitiedettä ole. Sittenhän näet löytyykö naista vai ei.
Vai oletko niin laiska ja saamaton ettet saa itteäs roudattua salille?
Ei minua kiukuta se, että teillä on yhteneväinen miesmaku. Ette te sille mitään voi. Se mikä ärsyttää, on että kivenkovaan väitätte makuja olevan yhtä paljon, kuin taivaalla on tähtiä, sen jälkeen kun olette ensin kuvailleet sen yhden ja saman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Pitkään treenanneella naturaali kehonrakentajalla on lihasmassaa sen verran mikä on naisten mielestä sopivasti tai vähemmän ja arkikunnossa sellainen rasvaprosentti mikä miehellä kuuluu olla.
Tälläinen mies on naisten mielestä tavallinen normimies, ehkä ollut fyysisessä työssä joskus.
Kehonrakentaja kertoo:
Oi joi joi, kyllä ovat! Vartaloon nähden liian pieni pää ja toisiaan lähellä olevat silmät kostuttavat kenet tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, miehilläkin on monipuolinen naismaku: on nuori ja hoikka isotissinen blondi, sitten on toinen nuori ja hoikka isotissinen blondi, sitten on kolmas nuori ja hoikka isotissinen blondi, neljäs on nuori ja hoikka isotissinen ruskeaverikkö ja viides on nuori ja hoikka isotissinen punatukka.
Ja kuinka monesti tälläkin palstalla miehet ovat kertoneet että osa tykkää pienistä rinnoista, osa naisista jossa on jotain mistä ottaa kiinni, osa pitkistä naisista, osa lyhyistä jne jne
Miesten mielestä pitkän ja lyhyen naisen ero pituudessa on noin 10 cm. Normaalipainon ylärajalla oleva nainen on läski samoin kuin kaikki 70-kiloiset naiset. Rinnoissa kokoero on pari kuppikokoa. Se siitä miesten monipuolisesta naismausta.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kannattaisi ihan suosiolla myöntää, että toisia miehiä varten niitä lihaksia kasvatetaan, eikä naisia. Miehiä tuommoinen kiihottaa.
Jeps. Piireissä, joissa suositaan nahkavaatteita, uniformuja ja viiksiä, noilla lihaskimpuilla on kysyntään ns. topin roolissa.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kannattaisi ihan suosiolla myöntää, että toisia miehiä varten niitä lihaksia kasvatetaan, eikä naisia. Miehiä tuommoinen kiihottaa.
Minä treenaan salilla pelkästään vain terveysvaikutusten vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin sanoa, että ihan itseäni varten kasvatan lihaksiani, kuten muutkin.
Sitten toisille kommentoijille:
Mikä tarve on haukkua?
Jee, tosi kiva on kuulla, että itselläni on hernepää leveiden hartioitteni välissä ja muutkin vastaavanlaiset kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on pääasiassa naisten aiheuttamaa. Mulla meni 10 vuotta tajuta, että kaverini lihaksia kehuvat naiset kehuivatkin oikeasti hänen naamaansa.
No kyllä Classic-bodari normirasvoissa on varsin veistoksellinen. Joku roidinorsu IFBB Pro ei ehkä sitten enää niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin sanoa, että ihan itseäni varten kasvatan lihaksiani, kuten muutkin.
Mikä tarve on haukkua?
Jee, tosi kiva on kuulla, että itselläni on hernepää leveiden hartioitteni välissä ja muutkin vastaavanlaiset kommentit.
Mutta onhan sellainen överi tyyliin Mentula tosi ruman näköinen, ja tässähän kysyttiin just sitä, että onko seksikäs sellainen.
Jos et ole Mentula vaan sopusuhtainen, älä katso itseäsi haukutun.
Onhan niillä kroppa kunnossa mut aivot ja kulli on puntattu pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä treenaan salilla pelkästään vain terveysvaikutusten vuoksi.
Sehän ei sitten lihaksia kasvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarve on haukkua?
Jee, tosi kiva on kuulla, että itselläni on hernepää leveiden hartioitteni välissä ja muutkin vastaavanlaiset kommentit.Mutta onhan sellainen överi tyyliin Mentula tosi ruman näköinen, ja tässähän kysyttiin just sitä, että onko seksikäs sellainen.
Jos et ole Mentula vaan sopusuhtainen, älä katso itseäsi haukutun.
Mun hartiat ovat samanmalliset kuin Bull Mentulalla, mutta paljon pienemmät mun hauikset ja rintalihakset ovat.
Tuntuuhan toi ikävältä, kun lajitovereita haukutaan. Eikö sitä voisi katsoa toisia ihmisiä ei niin halveksuen?
Ei ole. Ja aineet laskevat libidon niin alas, ettei minkäänlainen läheisyys kiinnosta ihmistä enää. Seksistä puhumatta.
Ehdottomasti kuuminta hottia on lihaksikas ja päästä varpaisiin tatuoitu mies. Porvoon kuntosalikeisari Jooel Vatanen edustaa kaikkea sitä, mitä nainen voi mieheltä toivoa.
Koska vahvalta näyttäminen on naisten prioriteettilistalla jossain sijalla 100.