Te joilla 3 lasta tai enemmän, teittekö ne siksi
Että 2 ensimmäistä oli samaa sukupuolta? Ja halusitte 1.pojan jos 2 muuta oli tyttöjä
Kommentit (16)
Naapuri yrittänyt jo 6:en pojan jälkeen tyttöä. Luulisi jo riittävän.
En tehnyt siksi, eikä ollut samaa sukupuolta
Ei millään pahalla mutta sun katkeruus paistaa läpi viesteistä
Miksi muiden vauvat ja lapset noin ärsyttää
Taidat vaan olla katkera kun et oo saanut lasta
Haluat nyt että muutkaan ei hanki lasta
Tämä on niitä jotka valittaa lasten äänistä päivällä kerrostalossa
älä välitä tuon katkeran akan mölinöistä
Hanki vaan vauva
Hänkin halusi vauvan, mutta ei saanut kun odotti liian kauan (mitä sulle nyt tyrkyttää)
Haluaa pilata sunkin lapsihaaveet
Kateus on kauhea asia ja katkeruus!
Noita on paljon...
Jotka siis tekee ärsehetelmiä koska halutaan vielä se tyty/ poika
: `[
Vierailija kirjoitti:
Noita on paljon...
Jotka siis tekee ärsehetelmiä koska halutaan vielä se tyty/ poika: `[
no meillä oli jo molemmat
Serkulla oli jo 4 tyttöä sitten tuli viides lapsi ja se on poika.
jep niin tehtiin ja roskiin meni ku tuli väärää sukupuolta. pikku neuvona että kannattaa mennä kiinaan synnyttään jos toivoo poikaa ;)
Tyttö, poika, poika, tyttö, poika. Oltais tehty enempikin, mutta mulla tuli terveydelliset asiat esteeksi. Eli ei tehty sukupuolisyistä vaan ihan muista syistä.
Veljelläni on kolme lasta; kaikki tyttäriä. - Ymmärtääskeni hänlle tai hänen puolisolleen on ollut aivan sama mitä sukupuolta lapset ovat. - Miksi sillä pitäisi olla merkitystä? Joskus rohkenin itse kysymään veljeltäni, että onko jokin asia, jota hän itse kokee, ettei voisi tai pystyisi tekemään lapsensa kanssa siksi, että hän on vastkkaista sukupuolta. Veljeni katsoi ensin hölmistyneenä ja sanoi, että täytyypä hetki miettiä. - Sitten hän sanoi, että jossain vaiheessa kun kukin tyttö on vuorollaan vähän enempi varttunut, niin saunassa saavat tai saa viihtyä ja istua ilman hänen seuraansa.
Emme